ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
استودیو سازنده Epic Mickey بسته شد
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Cloud Strife" data-source="post: 2463720" data-attributes="member: 4591"><p>محمد بسته شدن استدیو به دلیل سیاست های نینتندو هست نه ضعف اسپکتر!</p><p></p><p>اگه بخوای اینطور حساب کنی SS و DE هم زمان خودشون اصلا نتونستن جذب مخاطب کنن و بیشتر نسل بعدی ارزش انهارو درک کردن. Epic Mickey هم همینطوره. کلا بازی های اسپکتر یجوری نیچ هستن. همین EM (من دوش رو هنوز بازی نکردم) به لحاظ گیم دیزاین یه چیزی ورای همه پازل پلتفرم هایی بود که دیده بودیم. اما میدونی چیزی که در مورد این بازی ها مشکل ساز میشه یکجور تضاد ماحیتی هست که خاص گیم پلی انها محسوب میشه. گیم پلی جدی، یا بهتره بگم فضا سازی جدی ترکیب میشه با شخصیت ها و مراحلی که مخاطب بچه ها هستن.</p><p></p><p>من EM رو به راحتی میتونم کنار SS و DE قرار بدم. شاید دو نسل بعد تازه ملت بفهمن EM چی بود. البته فقط شاید!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cloud Strife, post: 2463720, member: 4591"] محمد بسته شدن استدیو به دلیل سیاست های نینتندو هست نه ضعف اسپکتر! اگه بخوای اینطور حساب کنی SS و DE هم زمان خودشون اصلا نتونستن جذب مخاطب کنن و بیشتر نسل بعدی ارزش انهارو درک کردن. Epic Mickey هم همینطوره. کلا بازی های اسپکتر یجوری نیچ هستن. همین EM (من دوش رو هنوز بازی نکردم) به لحاظ گیم دیزاین یه چیزی ورای همه پازل پلتفرم هایی بود که دیده بودیم. اما میدونی چیزی که در مورد این بازی ها مشکل ساز میشه یکجور تضاد ماحیتی هست که خاص گیم پلی انها محسوب میشه. گیم پلی جدی، یا بهتره بگم فضا سازی جدی ترکیب میشه با شخصیت ها و مراحلی که مخاطب بچه ها هستن. من EM رو به راحتی میتونم کنار SS و DE قرار بدم. شاید دو نسل بعد تازه ملت بفهمن EM چی بود. البته فقط شاید! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
استودیو سازنده Epic Mickey بسته شد
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft