استودیو سازنده Epic Mickey بسته شد

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
Disney به طور رسمی بسته شدن استودیو Junction Point سازنده سری Epic Mickey را تایید کرد.


epic-mickey-art.jpg


پس از شایعاتی که دیشب در فضای مجازی مبنی بر بسته شدن این استودیو پخش شده بود، امروز Disney به طور رسمی این موضوع را تایید کرد. Disney در بیانیه ای (که به سایت Gamasutra داده شد)، در این باره گفت: "با تاسف زیاد امروز بسته شدن استودیو Junction Point را اعلام کردیم. این حرکت جزیی از برنامه ما برای توجه بیشتر به اولویت های مهم تر و رسیدن به جریان سریع تحول صنعت بازی های رایانه ای، پلتفرم ها و بازار آن است. ما به شدت از Warren Spector و Junction Point به خاطر زحمات خلاقانه شان در مورد سری Epic Mickey تشکر می کنیم."


Junction Point در سال 2005 و توسط Warren Spector و همکارش Art Min به همراه تعدادی از اعضای استودیو Ion Storm تاسیس شد. این استودیو 2 سال بعد توسط Disney خریداری شد و Epic Mickey، اولین بازی آنها در سال 2010 برای Wii منتشر شد.

منبع
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
اضافه کنم Warren Spector طراح Deus Ex بوده. سال 2011 هم Black Rock Studio و Propaganda Games رو بست اینم داره مثل EA به بستن استدیو‌ها رو میاره
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
Warren Spector از System Shock و Deus Ex رسیده به جایی که استودیوش تعطیل میشه. امیدوارم دوباره با یه پروژه بزرگ خودش رو نشون بده، حیفه همچین بازیساز بزرگی بره تو حاشیه.
 

SAEIDX360

کاربر سایت
Jun 17, 2008
392
نام
سعید
واقعا حیفه استدیوهای خلاقی با شخصیتای بزرگی مث اسپکتور بخاد درش تخته بشه:-(
این اتفاقات ینی خشک شدن ریشه خلاقیت:-( واقعا حیفه.
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
Warren Spector از System Shock و Deus Ex رسیده به جایی که استودیوش تعطیل میشه. امیدوارم دوباره با یه پروژه بزرگ خودش رو نشون بده، حیفه همچین بازیساز بزرگی بره تو حاشیه.
وقتی میاد سراغ یه بازی fun و بچه پپسند با شخصیت mickey mouse، باید هم چنین اتفاقی براش بیفته.
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
این چه وضعشه آخه تا یه بازی متوسط بسازی باید درت تخته بشه یعنی قشنگ گند خورده به این صنعت فکر کنم با ادامه ی این روند تا دو نسل بعد چنتا استدیو مثل راکستار بانجی بلیزارد بیشتر نتونن به کارشون ادامه بدن و همونا دور همی بازی میسازن دیگه به Warren Spector هم با اون سابقش هم رحم نمیکن این ناشرا یا بازیت میفروشه یا بسته میشی اصلا حالت وسطی وجود نداره بعد میگن چرا ریشه ی خلاقیت تو این صنعت خراب شده از بین رفته یا چرا هر سال داره COD میاد
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
Warren Spector از System Shock و Deus Ex رسیده به جایی که استودیوش تعطیل میشه. امیدوارم دوباره با یه پروژه بزرگ خودش رو نشون بده، حیفه همچین بازیساز بزرگی بره تو حاشیه.

محمد بسته شدن استدیو به دلیل سیاست های نینتندو هست نه ضعف اسپکتر!

اگه بخوای اینطور حساب کنی SS و DE هم زمان خودشون اصلا نتونستن جذب مخاطب کنن و بیشتر نسل بعدی ارزش انهارو درک کردن. Epic Mickey هم همینطوره. کلا بازی های اسپکتر یجوری نیچ هستن. همین EM (من دوش رو هنوز بازی نکردم) به لحاظ گیم دیزاین یه چیزی ورای همه پازل پلتفرم هایی بود که دیده بودیم. اما میدونی چیزی که در مورد این بازی ها مشکل ساز میشه یکجور تضاد ماحیتی هست که خاص گیم پلی انها محسوب میشه. گیم پلی جدی، یا بهتره بگم فضا سازی جدی ترکیب میشه با شخصیت ها و مراحلی که مخاطب بچه ها هستن.

من EM رو به راحتی میتونم کنار SS و DE قرار بدم. شاید دو نسل بعد تازه ملت بفهمن EM چی بود. البته فقط شاید!
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
محمد بسته شدن استدیو به دلیل سیاست های نینتندو هست نه ضعف اسپکتر!

اگه بخوای اینطور حساب کنی SS و DE هم زمان خودشون اصلا نتونستن جذب مخاطب کنن و بیشتر نسل بعدی ارزش انهارو درک کردن. Epic Mickey هم همینطوره. کلا بازی های اسپکتر یجوری نیچ هستن. همین EM (من دوش رو هنوز بازی نکردم) به لحاظ گیم دیزاین یه چیزی ورای همه پازل پلتفرم هایی بود که دیده بودیم. اما میدونی چیزی که در مورد این بازی ها مشکل ساز میشه یکجور تضاد ماحیتی هست که خاص گیم پلی انها محسوب میشه. گیم پلی جدی، یا بهتره بگم فضا سازی جدی ترکیب میشه با شخصیت ها و مراحلی که مخاطب بچه ها هستن.

من EM رو به راحتی میتونم کنار SS و DE قرار بدم. شاید دو نسل بعد تازه ملت بفهمن EM چی بود. البته فقط شاید!
منظور من ضعف Spector نیست، ولی خب خودت برو نقدهای Epic Mickey 2 رو بخون، واقعا عنوان جالبی به نظر نمیاد :D البته من خودم هیچ کدوم از شماره ها رو بازی نکردم ولی اینقدر نقدهای شماره دوم ضعیف بود که تو آخر سال که کلی بازی خوب اومد اصلا فرصت نکردم بازی رو تست کنم. البته میدونم نقد و امتیاز ملاک نیست ولی انصافا متای 59 واسه یه بازی که Spector ساخته اصلا خوب نیست :D
 
آخرین ویرایش:

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
اضافه کنم Warren Spector طراح Deus Ex بوده. سال 2011 هم Black Rock Studio و Propaganda Games رو بست اینم داره مثل EA به بستن استدیو‌ها رو میاره
Black Rock Studio كه واقعا حيف شد هنوز خاطره pure و split second از يادم نرفته واقعا بازي ها خوبي بودن مخصوصا pure كه عالي بود
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر