توی تعطیلات فرصت کردم این عنوان تموم کنم ۱۸ ساعت طول کشید و در این سبک ترسناک تر از رقبا هست . قبلاً نسخه اورجینال بازی نکرده بودم و تنها عنوانی که از این سری تجربه کردم Downpour بود اون موقع خیلی با این عنوان حال کردم .
این عنوان خیلی خوب باز سازی کردن محیطهای بازی جذاب هست و به سبک لست ۲ طراحی...