نتایج جستجو

  1. Jill-Valentine

    TV Center

    شاهکار و بشدت سکسی؛ ۴ قسمت اول فصل دوم آرکین به طرز عجیبی خفن بودند؛ اپیزود ۳ - ۴ اوجشون بود! :D :x :(( \m/ دلم میخواد همین الان تا اپیزود ۶ش رو ببینم!:((
  2. Jill-Valentine

    TV Center

    بالاخره و بعد از سالها انتظار، ۳ اپیزود اول از فصل دوم بشدت سکسی Arcane منتشر شد. :D :x
  3. Jill-Valentine

    TV Center

    بالاخره و بعد از انتشار چندین نسخه کودک محور، کودکانه Terminator در چند سال گذشته، :D یه ادامه سکسی برا «روز داوری» ساخته شد!:x انیمه Terminator Zero رو حتما ببنید!
  4. Jill-Valentine

    TV Center

    بشدت ناقص و کیفیت پایین هستن؛ کسی لینک دانلودشو نذاشته! به نظر من که اصلا ارزششو نداره!
  5. Jill-Valentine

    TV Center

    متاسفانه تمامی اپیزودهای فصل دوم سریال سک/سی Arcane لیک شدند! :(( :| خیلی حواستون باشه که اسپویل نشید!
  6. Jill-Valentine

    TV Center

    بالاخره اپیزود آخر از فصل چهارم خسته کننده و کودکانه The Boys هم دیدم! :D اگر بخوام نمره نهایی به تمامی فصل های سریال بدم، اینطوریه: فصل ۱ = نمره: ۹ فصل ۲ = نمره: ۸.۵ فصل ۳ = نمره: ۶.۵ فصل ۴ = نمره: ۲ سرتونون رو درد نیارم، خیلی راحت میتونم بگم که داداچ «آنتوی استار» نبود، اصلا نگاه...
  7. Jill-Valentine

    TV Center

    فصل ۱ - ۲ ش عالیه فصل ۳ ارزش دیدن رو داره. فصل ۴ تا به الان چیزی به جز ۴ تا دلقک که دور هم جمع شدن، ندیدیم! :D
  8. Jill-Valentine

    TV Center

    بازهم میگم! :D این Dark Matter رو از دست ندید! مخصوصا اونایی که با «درام»ش مشکل دارن، اپیزود ۳ به بعدش خیلی وضعیتش بهتر میشه!:D من که با قسمت درام ش مشکلی نداشتم.:D
  9. Jill-Valentine

    TV Center

    پیر و کم حوصله شدی! :D من که خیلی خوشم اومد ازش!:D
  10. Jill-Valentine

    TV Center

    آقا این Dark Matter خیلی خوبه! :D :x حس و حال آثار علمی تخیلی دهه ۸۰ - ۹۰ میلادی رو میده؛ مخصوصا اون فیلم های که کربلایی پل ورهوفن ساخته!:x:D
  11. Jill-Valentine

    TV Center

    اپیزود اول از فصل دوم House of The Dragon: ۱۰/۱۰
  12. Jill-Valentine

    TV Center

    فصل چهارم The Boys به طرز عجیب و غیرقابل باوری به سمت ووک شدن بی‌مغز رفته؛ اصلاً عجیبه. چون هرچیزی که تا حالا راجع به LGBTQ+ داشتن به نظرم زورکی و مسخره نیومده بود ولی توی فصل چهارم خیلی زیاد و به شدت عجیبی یه سری چیزهایی رو اضافه کردن که اصلاً پشمام ریخت! ۳ تا فصل اولش قشنگ یه روند صعودی سکسی...
  13. Jill-Valentine

    TV Center

    اپیزود ۸ سریال Shogun خیلی خفن تموم شد! :x \m/ ۲۰/۱۰ انتظار برای اپیزود بعدی خیلی سخت شد!
  14. Jill-Valentine

    TV Center

    خیلی خوبه Shogun! :(( :D خــــــــــــــــــــــــــــــــیلی خوبه!:D عاشقان فرهنگ ژاپن باستان، سریالو از دست ندید!❌-t
  15. Jill-Valentine

    TV Center

    زبون اصلی می بینیم :D
  16. Jill-Valentine

    TV Center

    خدایا گناهان منو ببخش، چون تا به الان گوتی ی به اسم The Sopranos رو ندیدم! :D :(( :x فصل یک رو دیشب تموم کردم! ۲۰/۱۰ :D
  17. Jill-Valentine

    TV Center

    بالاخره و بعد از تماشای ۲ اپیزود بشدت خسته کننده - چهار و پنج - Monarch: Legacy of Monsters به مسیر اصلیش برگشت و یه اپیزود درست حسابی دیدیم!
  18. Jill-Valentine

    TV Center

    The Boys – Season 4 Teaser Trailer
  19. Jill-Valentine

    TV Center

    Fallout - Teaser Trailer
  20. Jill-Valentine

    TV Center

    با ندیدن Blue Eye Samurai به خودتون ظلم بزرگی کردید! :D
  21. Jill-Valentine

    TV Center

    فردا Monarch: Legacy of Monsters پخش میشه؛ صرفا جهت اطلاع :D
  22. Jill-Valentine

    TV Center

    این Hijack باید فیلم میشد و نه یه سریال! :D اوایل قسمت ۴م، انصافا با یه داستان معمولی که بالای هزار بار دیدیمش، مواجه ایم؛ با این تفاوت که کمی - خیلی کم - شاخ و برگ بهش دادن :D
  23. Jill-Valentine

    TV Center

    میشه سوتی! :D خواستم همینو بگم، گفتم شاید متوجه منظورم نشی!:D
  24. Jill-Valentine

    TV Center

    سریال گوتی From برای فصل سوم تمدید شد. :D \m/ @TeTration
  25. Jill-Valentine

    TV Center

    چرا هیشکی از Rabbit Hole حرفی نمیزنه! :(( :D Rabbit Hole ببینید!:((:D
  26. Jill-Valentine

    TV Center

    تیزر تریلر سریال The Continental
  27. Jill-Valentine

    TV Center

    متوجه شدم که سریال یا فیلم های نتفلیکس که خیلی کم درگیر سیاست های چندش و حالم بهم زن این سرویس استریم میشه، تبدیل به یه اثر کاملا دوست داشتنی و لذتبخش میشن!:D واقعا خوشم اومد از The Night Agent!:x:D خوشبختانه برا فصل ۲ هم تایید شد! :x :D
  28. Jill-Valentine

    TV Center

    این کیفر ساتدرلند وقتی حرف میزنه منو یاد بهترین خاطرات دوران سریال خوری :D یعنی زمانی که شروع کردم ۲۴ رو دیدم، میندازه!:((:x:D Rabbit Hole رو از دست ندید!
  29. Jill-Valentine

    TV Center

    اپیزود ۹ پوکرفیس خیلی عالی بود! :D :x
  30. Jill-Valentine

    TV Center

    جز معدوده سریال های هست با سیاست های اخیر نتفیلکس آلوده و سمی نشده! فصل اولش همه چیزش رو دوست داشتم؛ از داستان گرفته تا کیفیت کاری بازیگران سریال (مخصوصا بن بارنز) در مورد اون سوالات، واقعا چیزی مدنظرم نیست! :D
  31. Jill-Valentine

    TV Center

    بالاخره و بعد از سالها یه خبری از فصل دوم Shadow and Bone شد!
  32. Jill-Valentine

    TV Center

    وایسا یه لحظه سر در تاپیک رو نگاه کنم...نه اشتباه نیومدم! :D چرا کسی اینجا از Poker Face رایان جانسون حرفی نمیزنه؟!:D وایسید اون گیف گوربهه رو بذارم!:D عجیب ازش خوشم اومد! داستان، روایتش، ایده و پیاده سازی عالی، اتمسفر و فضاسازی با رگه های از طنز فوق العاده بی نقص، دیالوگ های محشر، بازی فوق...
  33. Jill-Valentine

    TV Center

    این چارلی کاکس هنوز تو حال و هوای مت مورداک (DareDevil) هست و طرز نگاهش و بازیش تو Treason تغییر نکرده! :D دوستانی که علاقه به درام جاسوسی دارن، حتما Treason رو ببیند. ۵ قسمت بیشتر نیست و تازه منتشر شده!
  34. Jill-Valentine

    TV Center

    من عاشق داستان های مافیایی ام؛ مخصوصا اگر تو زمان حال باشه :D
  35. Jill-Valentine

    TV Center

    سریال Tulsa King رسما وارد Top Five سریال های دیده شده در تمام دوران ام شد! :D لذت دیدنش با زمانی که فصل های اول Game of Thrones و Breaking Bad میدیدم، برابری میکنه!:D
  36. Jill-Valentine

    TV Center

    ایده های سرپرست جلوه های ویژه سریال شاهکار و کنسل شده رزیدنت اویل برای فصل دوم یک تایرنت فیلی را از وسط ۲ نصف میکند. دیگر تایرنت RPG به وسط سینه اش میخورد، اما زنده می ماند! شیوع زامبی در برج خلیفه کوسه ای آلوده به ویروس که نیمی از سرش منفجر شده است و بی وقفه بدنبال شخصیت اصلی است! یک...
  37. Jill-Valentine

    TV Center

    خبری ناراحت کننده بدست رسیده که بشدت ناراحت کننده و دردناک هست؛ مخصوصا برای طرفداران رزیدنت اویل! بطور رسمی اعلام شده است سریال شاهکار و کمرشکن و گوتی رزیدنت اویل، پس از پخش فصل اول کنسل شد!
  38. Jill-Valentine

    TV Center

    دوستان پست های مربوط به سریال های مارول و دی سی (مخصوصا که اخیرا سندمن منتشر شده.) رو تو تاپیک خودشون ارسال کنید.
  39. Jill-Valentine

    TV Center

    تو یکی از سکانس های سریال بشدت کرینج رزیدنت اویل، دارن باهم آنلاین حرف میزنن، اما خبری از اتصال به اینترنت نیست! :D و تازه هم دارن با پینت حرف میزنن! r/funny - In Netflix's Resident Evil, the protagonist is video chatting with MS Paint and no active internet connection.
  40. Jill-Valentine

    TV Center

    مشکل اینه که نتفلیکس داره میسازه و حاضرم شرط ببندم اگر هر جایی دیگه ای بود، شاهد یه اثر قابل قبولی بودیم؛ کپکام این وسط براش مهم نی، پولشو میگیره و حالشو میبره! این ویدیو از نسخه نهایی ARKLAY: RESIDENT EVIL یا Dave رو حتما ببین امیر؛ اینو میخواستن قبل از سریال رزیدنت اویل بسازن، اما هیچوقت...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or