نتایج جستجو

  1. Alkazar

    TV Center

    فصل سوم یوفوریا تموم شد وسریال هم باهاش به پایان رسید. پایان قصه غم‌انگیز بود. فصل سوم ضعیفی بود.
  2. Alkazar

    TV Center

    چند تا سریال تو ذهن دارم شروع کنم. Mr. Robot The Leftovers پایان قوی داشته باشه. حوصله پایان‌های داغون و ماستمالی‌شده مثل یلواستون و بویز رو ندارم. فصل اول هوملند رو هم پارسال دیدم و خوب بود. ولی خیل سرگرمی بود؛ کلیشه‌ای جاسوسی امنیتی، مثل 24. ادامه ندادم. این The Americans چطوره؟
  3. Alkazar

    TV Center

    در این ایام چند تا سریال دیدم. Yellowstone 8.5/10 تا آخر فصل چهار. 7/10 فصل آخر. حیف برنامه کاری کاستنر با شریدان نخوند و نتونستن سریال رو به سرانجام برسونند. نئو وسترن خوبی بود. 1883 9/10 خیلی خوب بود. وسترن واقعی. نه فقط بریم دنبال گنج و مزدور و انتقامگیری و... یه قصه کلاسیک سفر به دل غرب...
  4. Alkazar

    TV Center

    هوش مصنوعیه؟ اینا اصلا چرا از یونان شروع نکردن؟!
  5. Alkazar

    TV Center

    بده یا خوبه؟
  6. Alkazar

    TV Center

    این کار بی معنیه. این جنس کمدی اصلا در حضور تماشگر زنده و باصدای خنده اونا ضبط میشه. اصلا حضور تماشاگر توی کمدی کار تاثیرگذاره. هیچوقت این پاک کردن صدای خنده از روی سیتکامها رو نفهمیدم. چند ساله هم هی هر بار یه پیجی جایی میگذاره اینا رو. چی قراره ثابت بشه؟ که خنده دار نیستن؟ میخوان اثبات کنند...
  7. Alkazar

    TV Center

    قسمت پایانی pluribus برام ناامیدکننده بود. باقی قسمتها رو بیشتر دوست داشتم.
  8. Alkazar

    TV Center

    اپیزود هفتم Pluribus، من رو یاد ساحر (Sorcerer (1977)) ویلیام فردکین انداخت. شخصیت مانائوس، از اون جنس شخصیت‌های کله‌شق و یک‌دنده سینمای کلاسیکه. تا اینجای کار که این‌شکلی تصویر شده.
  9. Alkazar

    TV Center

    حالا ما گفتیم کراش داریم، ولی حال ندارم 7 فصل سریال ببینم اگه واقعا کار خوبی نیست! :D اگه کیفیت در حد اسپارتاکوسه که نبینیم.
  10. Alkazar

    TV Center

    رفقا این سریال True Blood چطوریه؟ ارزش وقت گذاشتن داره؟ من یه کرایش سنگین و قدیمی روی خانم Deborah Ann Woll دارم.
  11. Alkazar

    TV Center

    The Girlfriend (2025) دو قسمت دیدم و دراپ کردم. کار ضعیفیه.
  12. Alkazar

    TV Center

    دغدغه‌های انسان فعلی چی‌چیه؟! این حرفا چیه؟! خیلی خارج از خود سریال دارید نقدش میکنید. انتظارهای خیلی الکی‌زیادی از یک سریال دارید. والا بلا من دلیلی جز اینکه به محتوای کوتاه سی ثانیه‌ای تو شبکه اجتماعی عادت کردید و دایره تمرکزتون محدود شده و نمیتونید 50 دقیقه پای یه قسمت سریال بشینید، دلیل...
  13. Alkazar

    TV Center

    چند صفحه اخیر تایپک رو خوندم و دیدم که به سوپرانوز، تویین پیکس و مالهالند درایو گفتن اورریتد. ناامیدکننده‌ست.
  14. Alkazar

    TV Center

    یه جای تریلر، ینفر داد میزنه که Today we fight for our future این دورترین چیزیه که از کارکتر ینفر میشه دید، چه دور از کتاب و چه حتی دور از گیم. گرالت هم یه جا میگه که Let's fu*king go. که تنها واکنش شایسته بهش اینه که: Ewee, that's cringe. نتفلیکس نابود کرد این IP رو.
  15. Alkazar

    TV Center

    نگفتن قراره چندفصل باشه؟
  16. Alkazar

    TV Center

    این رو هم دیدم، سم خیلی خوبیه! :D کسی اینجا Father Ted رو دیده؟ از بهتریناست! https://www.phill.co.uk/images/Father-Ted.png
  17. Alkazar

    TV Center

    به‌نظرم IT CROWD و Spaced از نسخه بریتانیایی Office بهترن! :D
  18. Alkazar

    TV Center

    خایله خب! بهش وقت میدم تا پایان فصل 5.
  19. Alkazar

    TV Center

    سلام دو فصل این It's Always Sunny in Philadelphia رو دیدم و کنار گذاشتم. نمیدونم چرا این همه بهش توجه شده. هی میگفتن شوخی روی خط قرمزها و هنجارشکنی و... اما هیچ چیز منحصربه‌فردی برای من نداشت. کلا جنس کمدی سیتکامی برای من تکراری شده و دیگه خنده‌دار نیست؛ یا من آدم دل‌‌مرده‌ای شدم. سال پیش هم...
  20. Alkazar

    TV Center

    سلام رفقا توجه کنید که تنها سریال‌ها تغییر نکردن، ما هم تغییر کردیم! حتی بیشتر! دوپامین فست‌فودی که هر روز از ویدئوهای سی تا شصت ثانیه‌ای اینستاگرام و تیک‌تاک و متن‌های کوتاه چند خطی توییتری می‌گیریم، دامنه تمرکزمون رو کوتاه کرده و نمی‌نونیم مثل گذشته از یک سریال یا فیلم لذت ببریم. همه‌چیز از...
  21. Alkazar

    TV Center

    برعکس همه! فصل اول سخته دیدنش، فصل دوم جذاب‌تر میشه! دل بده به کار!
  22. Alkazar

    TV Center

    سریال succession تموم شد. واقعا کار درجه‎یک و فوق‌العاده‌ای بود. بعد از اون قسمت، سریال بخشی از جذابیتش رو از دست داد. با این حال میخکوب‌کننده تموم شد.
  23. Alkazar

    TV Center

    عروسی کانر را دیدم. مجلس گرم و شادی بود.
  24. Alkazar

    TV Center

    از بهترینهاست!
  25. Alkazar

    TV Center

    فصل چهار رو تموم کردم. بد نبود. ولی هیچ نکته جذاب خاصی نداشت این فصل. امیدوارم سریال با فصل پنجم تموم شه. اگر کلمات و عبارات «just» ،«like» ،«I mean» و «you know» رو از سریال بگیرن، دیالوگای سریال نصف میشه.
  26. Alkazar

    TV Center

    از دید نویسندگان و خالقان The Bear، کمدی یعنی شخصیت‌ها با ریتم تند به همدیگه فحش بدن.
  27. Alkazar

    TV Center

    میخوام لاست رو شروع کنم به دیدن! یادم رفته بود سریالای قدیمی چقدر فصلای طولانی دارن! بعدش میرم سراغ Succession.
  28. Alkazar

    TV Center

    آره. این فصل جدید و آخره؟ یا مال همون قبلیاست؟ اینو اصلا یادم نمیاد! فصل جدید کی شروع شد؟
  29. Alkazar

    TV Center

    به‌نظر من گات بااین‌وجود ارزش دیدن داره.
  30. Alkazar

    TV Center

    peaky blinders فصل اول خوبی داره و فصل دوم خیلی خوب. که اون هم یه جورایی تموم کننده قصه فصل اوله. از فصل سوم تو یه لوپ تکراری و به شدت قابل پیشبینی میفته. * از بس میم از یوفوریا دیدم تو نت، که هی ترغیب میشم، سریالش رو ببینم! :D
  31. Alkazar

    TV Center

    خب، The Day of the Jackal هم خیلی خوب تموم شد. اندینگ قابل قبولی داشت. مسیر رو هم برای فصل دوم باز گذاشت.
  32. Alkazar

    TV Center

    درود کسی این Firefly 2002 رو دیده؟ امیتازاش خیلی بالاست.
  33. Alkazar

    TV Center

    :| !Took a big turn at the end of episode six
  34. Alkazar

    TV Center

    😕 !Bruh *** این Dune چه چیز بی‌روح خشک نچسبی بود که الان باز اومدن سریالش هم ساختن!
  35. Alkazar

    TV Center

    سه قسمت دیدم، و واقعا کار خوب دراومده تا اینجا!
  36. Alkazar

    TV Center

    یک قسمت از the day of the jackal رو دیدم؛ و منو حسابی گرفت. کار خوش‌ساختی به‌نظر میاد.
  37. Alkazar

    TV Center

    آقا زده رام-کام. در چه حده؟ چطوریه؟ از این حال‌خوب‌کن‌هاست؟ پوستراش و عکساش که هم یه تم تیره‌ای روشونه! انگار پوسترای سریال درام تریلره!
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or