نتایج جستجو

  1. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    این مقاله بسیار مهمه: هاشمی: گردش مالی وی‌پی‌ان مانع مهم رفع فیلترینگ است - زومیت داره میگه تامین کننده های بزرگ فیلترشکن «از خودشونن» و برای همین نمیتونن محدودیت رو سبک کنن چون پول حرف می‌زند و مافیای فیلترشکن هم پول زیادی، ینی خیلی زیادی، تولید می‌کنه. جالبه همین قضیه رو چند سال پیش...
  2. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    واقعیت اینه که نمیخوان به حالت قبل برگردونن از ترس فراخوان و هماهنگی و... ولی طبیعتا نمیتونن روراست بیان تو تلویزیون اعلام کنن که نمیخوایم برش گردونیم پس رو اوردن به رفتارای معمول فریبنده شون مثلا فارس نیوز هی میگه بزودی برمیگرده و... امیدوارم که من اشتباه کنم ولی خیلی خیلی بعیده. فقط دارم حرص...
  3. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    حجم و زمان بسته های شبانه رو کم کردن =))=))=))=))=)):)):)):)):))
  4. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    این بسته 100 گیگی که ایرانسل جدید اورده گرفتم میبینم از همون اول محدودیت سرعت داره:| ____________________ دوستان تبدیل خطوط به فیبر نوری چجوریه چقد هزینه داره؟
  5. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ایرانسل اگه بسته سی گیگی چار پنج تا بخری خودش پشت سر هم مصرف میکنه نمیخواد بیدار بمونی. وقتش کمه ۲-۷ ولی سرعتش معمولا بیشتر از همراه اوله. (برا من ۱۹ مگابایت هم رسیده) اینترنت نامحدود که تو ایران وجود نداره کلا اینه فقط حجمشون زیاده.
  6. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بحث ناعدالتی نیست اینا سیستم محدودیتشون مث بقیه چیزاشون باگ داره و تغییر میکنه، من هر ماه که میگیرم یه رفتاری نشون میده، ولی درکل اگه بیشترین استفاده رو میخواین ازش ببرین از سرور داخلی دانلود کنید. خارجی خیلی زود محدود میکنن و میره رو دویست کیلوبایت. پ.ن: یکی نیست بهشون بگه خب احمقا بجای ۲۰...
  7. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    رو نت همراه اول نمیشه DNS زد؟ برای وصل شدن به اپیک و ...
  8. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    این الکترو اومده گزینه vpn گذاشته :)) موقعی میزنی کلا اینترنت قطع میشه
  9. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان همراه اول شبانه بعد از اینکه 200 کیلوبایت شد بیخیالش شم یا از یه جایی احتمال داره بر گرده سرعتش؟
  10. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوسال پیش گرفتم آنتن و دستمزد نصاب و طرح اولیه شد دو و نیم اینا. خود انتنه یک و خورده ای بود. پینگ رو تاحالا Lan وصل نکردم که تست بگیرم. ولی با همون وایفای اوورواچ بازی کردم قابل بازی بود، ینی مثل خارجیا که نمیشه قطعا ولی قابل تحمله. طبیعتا اگه با lan وصل کنید بهتر هم میشه.
  11. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان من یه سیمکارت همراه اول گرفتم جدیدا، رو گوشی خودم اینترنتش 4G نمیشه، همون H میزنه و سرعتش هم یک سوم ایناست. رو یه گوشی دیگه گذاشتم درست بود. مشکل از کجاست بنظرتون ________ لطفا یکی آدرس این کانال ممد لیچر رو برام پیام کنه مرسی
  12. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    @jdepp @Arash-S212 من نت رادیویی شاتل دارم دو ساله، بجز گرون بودن و نداشتن طرح شبانه مشکلی نداره. سرعتش هم اگه نرینن به اینترنت کل کشور حدود 30 مگابیت هست همیشه. ولی کلا اینترنت بستگی به منطقه داره ممکنه برا شما شاتل خوب نباشه یچیز دیگه خوب باشه...
  13. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من شاتل هستم نورد برام رو کامپیوتر کار نمیکنه، چه تنظیماتی میذاری؟
  14. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من برای گوشی اکانت اکسپرس vpn خریدم سرور استرالیا و نیوزلندش هنوز کار میکنه. البته وی پی ان هایی که بر اساس Cisco هستند هم هنوز کار میکنن مجانی فکر نکنم چیزی مونده باشه که بدرد بخوره
  15. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بله نورد کامپیوتر دو روزه کانکت نمیشه، برای موبایل هم به سختی وصل میشه. ____ بازیسنتر رو بستن؟ الان با شیلترشکن فقط تونستم بیام
  16. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    نت همراه اول الان وصله. ایرانسل هنوز قطع
  17. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    والا تنها چیزی که به ذهنم میرسه اینه که دکل مناطق مختلف انگار فرق دارن وگرنه چرا باید برا بعضی ها جواب بده شدو ساکس البته من دیشب که تست کردم خب هنوز مصرف منصفانه ام تموم نشده بود، ولی سرعت عادی تو منطقه ما 1mb هست که خیلی کمه برا فایل های حجیم
  18. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    شادو ساکس هم دیگه انگار ول شده، یه سری کانال هستن میذارن ولی وقتی میزنی میبینه همون سرعته و فقط رفع فیلتر میشه. شما اگه چیزی تست کردی درست بود برا ما ام بفرست دمت گرم
  19. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بابا شما خوب شانس میارید بدبختی اینجاست من همون 100 گیگ رو هم نمیتونم راحت دانلود کنم چون رو یک مگابایت قفلش کردن :(( خیلی ام کم پیش میاد که سقفش بپره
  20. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بین سرعت محدود و نامحدود نوسان داشت خودش؟ یا کار خاصی میکردی که سرعت میرفت بالا
  21. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    راهی نیست این محدودیت سرعت همراه اول برداشته شه؟ چون خودش بعضی مواقع قاطی میکنه میره بالا سرعتش بیشتر از صد گیگ هم نمیخوام حداقل اون صد گیگ رو مث آدم سرعت بده
  22. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    گویا قبلا سرور های پروکسی بوده که محدودیت شبانه همراه اول رو دور میزده من دیر رسیدم یا هنوز هست؟ یه پنج شش تاشو تست کردم تو این کانالای تلگرامی کار نمیکردن تجربه منم با شبانه این طوری بود که اول سقف یک مگابایت بر ثانیه داشت و بعد از صد گیگ شده دویست کیلوبایت بر ثانیه Shitty and consistent...
  23. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ینی اصن با وایپ کردن و ریست و اینا امکان نداره درست شه؟ چون گوشیم نوکیا هست بعید میدونم این قطعاتش گیر بیاد اگه نرم افزاری کارم نشه از خیرش میگذرم دیگه
  24. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان من یکی از جایگاه های سیمکارت تو گوشیم دیگه کار نمیکنه، ینی تو سمت چپی وقتی سیمکارت میذارم هیچی نشون نمیده انگار نذاشتم!
  25. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    منم الان متوجه شدم بسته ۲۵ گیگ رو حذف کردن. حیف فحش خار مادر که به این دزد های جانی بدیم.
  26. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان طرح های رومینگ ایرانسل چجوریه مثلا ششصد مگ زده سیصد تومن برا ترکیه خوبه بنظرتون بگیرم؟ آنتن دهی و ایناش ینی فرق نداره با سیمکارت خارجی و اینکه با توجه به سابقه و ذات کثیف ایرانسل میترسم اینو بگیرم یه دفه اونجا آزاد حساب کنه :D
  27. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سلام ممنون از راهنماییت شماره پشتیبانیشون رو میشه بدی ؟
  28. Changed_Man 50

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سلام دوستان یک ماهی بود که ایرانسل هی مسیج میداد و قبل از تماس ها پیام صوتی میومد که سیمکارت رو ارتقا بدید به 4G و چهارده گیگ ترافیک هدیه بگیرید ، الان من ارتقا دادم و سیمکارت جدید رو فعال کردم اما هیچ خبری از ترافیک هدیه نیست ، بعد گفتم شاید اومده ولی اطلاع نمیده یه برنامه 14 مگی با LTE دانلود...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or