نتایج جستجو

  1. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    منم همینطورم.یک بسته 1 گیگی گرفتم وقتی تموم میشه اتوماتیک تمدید میشه.دو بار تا حالا اینطوری شده!!
  2. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    اینرانسل بسته های اینترنتی ماهانشو افزایش داده:|
  3. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    این بسته های شبانه یک ماهه
  4. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    30 تومنه فکر کنم.من با گوشی کار میکنم.سرعت عالیه با lte
  5. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    فکر کنم نامحدود باشن حجم هاشون.بچه ها که اینطور میگن.اونمصرف منصفانه هم الکیه:D
  6. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    تا دیروز فعال بود.امشب رو نمیدونم
  7. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    با ستاره 1 مربع از طریق رمز دوم کارت عابر بانک میتونی مستقیم اینترنت رو شارژ کنی با ستاره 100 مربع از طریق شارژ گوشیت میتونی اینترنت بگیری
  8. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سرعتت که عالیه.مطمنی با hپلاس این سرعت میگیری.!!؟؟معمولا با lte سرعت بین 5 تا 10 مگ هست
  9. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    نه اون بسته ها. فکر کنم شما اطلاع ندارید یک طرح های تشویقی پاییزی بود که تا اخر زمستان هم تمدیدش کردن.شما هر بسته ای،که میگرفتی 3 تا 7 صبح دانلود رایگان بود
  10. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان همراه اول از ساعت 3 تا 7 صبح رایگان هنوز پابرجاست؟؟؟
  11. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    اولین باره سیم کارت همراه اول گرفتی؟؟
  12. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من میگم شاید تو یک شب(2-11) نمیتونی بیشتر از،450 گیگ دانلود کنی!!!
  13. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    همش محدود میکنن.من تازه با این بسته اشنا شده بودم.
  14. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    این همراه اول مصرف منصفانه گذاشته روی بسته های شبانه.!!!حالا میخواستم بپرسم این 450 گیگ برای یک ماه هستش یا یک روز؟؟ اگر برای کماه هستش که خیلب کمه!!!باید حداقل 1000 گیگش میکردن. چهار تا فیلم 4k دانلود کنی که تمام میشه!!!
  15. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بله. دو تا هدیه ها رو از دو تا سیم کارت جدید گرفتم
  16. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    به نطرم حرف نامربوطی بهت گفته. چه ربطی به اینکه اولین بار سیم کارت خریدی داره!! شما زمانی که یک سیم کارت جدید روی گوشیت بزاری باید حداقل 10 هزارنومان برای اولین که گوشیت رو شارژ کنی بهت هدیه رو میدن.الان دومین باره سیم کارت گرفتم وهدیه 15 گیگ اینترنت رو هم بهم دادن ولی هنوز گوشیمو شارژ نکردم...
  17. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    حالا تکلیف من چیه؟؟هر فیلم 4k تا 70 گیگ حجم داره که!!!
  18. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من بسته شبانه 2 تا 7 صبح دارم.
  19. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من 15 تومن شارژ کردم.به من که دادن اما میگم مهلت محدود بود.من اول نمیدونستم بعد که پیام ها رو خوندم متوجه شدم. بهم هدیه دادن.جالبه پایان مهلت رو هم نزده بودن. حتی تو اپ همراه اول هم چیزی ثبت نشده بود.بعد یک هفنه پیام دادن که هدیه شما تا دو روز دیگه تمام میشه. شایدم به قول شما رندوم میدن.حالا من...
  20. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    The بنده شاهین شهر اصفهان هستم زمانی که برای اولین بار گوشی رو شارژ میکنی اون هدیه رو به صورت محدود بهت میده
  21. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    البته شماره رو خود سیستم انتخاب کرد. در واقع 1000 تومن شد.500 هم کپی مدارک شد اینم بگم همون اول که خودت سیم کارت رو شارژ کنی 1000 گیگ اینترنت رایگان هم بهت میده تا 3 4 روز میتونی استفاده کنی:D
  22. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان این همراه اول چقدر دست ودل بازه!! امروز رفتم دفتر پستی یک سیم کارت اعتباری 4g گرفتم فقط 1500 تومن.با 15 گیگ اینترنت رایگان و مکالمه رایگان و غیره.
  23. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان من بسته 2 تا 7 صبح همراه اول رو فعال کردم.و هیچ بسته دیگه ای نداستم.الان 2 روزه همینطوری شب و روز اینترنت برام فعاله.داخل اپ ایرانسل که میرم اصلا بسته اینترنتی برام ثبت نشده!!اما با کد دستوری که میزنم پیام میاد مه 2 تا 7صبح فعاله!!الان جریان چیه دقیقا؟؟
  24. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    مشکل من دقیقا همینه.با کدهای دستوری نمیشه از طریق رمز دوم عابر بانک بسته ها رو خرید.ولی ایرانسل میشه!!!
  25. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان من اپ همرا اول رو نصب کردم ولی هر چی گشتم بسته های شبانش رو پیدا نکردم.!! میتونم از طریق درگاه پرداخت اینترنت رو شارژش کنم؟؟با کد دستوری همرا اول نمیشه بارمز دوم شارژ کرد انینترنت رو.؟؟با ایرانسل میشد با رمز دوم وبا کد دستوری اینترنت رو شارژ کرد.
  26. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان من همرا اول انتن تا 4تا پر هستش ولی سرعت دانلود نهایتا 5 مگ هستش.!!!علت چی میتونه باشه؟؟
  27. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ماشالله شما چقدر دانلود میکنید.!!!:) کاارتون با اینترنت هستش؟؟؟
  28. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوست عزیر بستگی به مکان شما داره. خودم منزل قبلیمون تا 5 مگ سرعت داستم ولی منزل جدیدمون نهایت 2 مگ اونم با نوسان.یک دفعه میبینی سرعتت از 2مگ یک دفعه دراپ میشه تبذیل میشه به400 کیلو. بیشتر بستگی به منطقتون داره.شاید همرا اول بهتر جواب بده تو منطقه شما.باید امتحان کنی
  29. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان من دیشب بسته 2 تل 8 صبح رو ساعت 2 شارژ کردم.ولی برام فعال نشد.یک نیم ساعت هم نتظر موندم ولی خبری نشد.صبح که بلند شدم دیدم ساعت 6 صبح برام فعال شده بوده. میشه پیگیری کرد یا نه؟
  30. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    پنجشنبه ها کلا برای دانلود به درد نمیخوره.
  31. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من با lte ایرانسل 4 تا 5 مگ سرعتمه.راضیم
  32. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ایرانسل هم قراره برداره بسته های شبانه رو؟
  33. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    برو قسمت ساعتی.انجا بسته شبانه و بقیه رو زده
  34. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    الان دیدم.واقعا متاسفم.
  35. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    App ایرانسل رو نصب روی گوشیت
  36. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    با 700 زنگ زدم. 80 نفر جلوی من هستن!!!!!!!!!!!! خیلی طول میکشه که؟عجب گیری افتادیم ما
  37. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من شهرستانم.با تلفن منزل چه شماره ای رو بگیرم
  38. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان من دیروز صبح یک بسته ماهانه 3 گیگ از ایرانسل گرفتم.تراکنش موفق هم زد ولی برام فعال نشد.الان پرینت از حسابمم گرفته از حسابم کم شده. من الان چه جوری میتونم پیگیری کنم؟
  39. mohsen2012

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان من بسته 2-8صبح 2ساعته گرفتم ولی برام شارژ نشد.ازحسابم هم کم شد.تکلیف چیه الان.؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or