من 15 تومن شارژ کردم.به من که دادن اما میگم مهلت محدود بود.من اول نمیدونستم بعد که پیام ها رو خوندم متوجه شدم. بهم هدیه دادن.جالبه پایان مهلت رو هم نزده بودن. حتی تو اپ همراه اول هم چیزی ثبت نشده بود.بعد یک هفنه پیام دادن که هدیه شما تا دو روز دیگه تمام میشه. شایدم به قول شما رندوم میدن.حالا من...