نتایج جستجو

  1. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من مجبورم همیشه اینترنت نامحدود داشته باشم. فعلا توی منطقه ما مخابرات اوضاعش بد نیست و قیمتشم که مفته. 2 مگ نامحدود دارم. ولی اگر بخوام اینترنت دیگه ای بگیرم، یا باید نامحدود باشه که خیلی گرون میشه و یا باید ماهی 80 تا 100 گیگ باشه که چنین چیزی نداریم. باشه هم خیلی گرونه. چون مصرفم بالاس. با...
  2. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    30 گیگ 30 گیگ چی دانلود میکنی؟:| یه بار تورنت دانلود کردم دیدم سرعتش فرقی با اینترنت خونه نداره. اینه که ارزش نداره برای تورنت از 4جی استفاده کنم. ولی دیروز Star Fox Zero رو برای WiiU زدم دانلود کنه. 6 گیگ بود و توی یک ساعت دانلود کرد.
  3. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من دیروز هر چی خواستم splatoon آنلاین بنم، به سرور وصل نمیشد! دستگاه به اینترنت وصل بود ها. حتی خود بازی هم به اینترنت وصل بود. ولی نمیتونست برای شروع مسابقه سرور وصل شه. حالا نمیدونم ایراد از سرور بوده یا از 4g
  4. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    30 گیگ تو 3 ساعت؟! خیلی خوبه! من یه بار یه دمو با WiiU که همینحوریش سرعت دانلودش پایینه امتحان کردم، حدود 1 گیگ رو نیم ساعته دانلود کرد! ولی هنوز با کامپیوتر یا PS4 امتحان نکردم. اتفاقا من تورنت زیاد دانلود میکنم. قصد داشتم با 4g ایرانسل امتحان کنم ببینم سرعتش چطوره. چون با اینترنت خونه که 2 مگ...
  5. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من یک بار تست سرعت گرفتم، اون موقع پینگش روی 300 بود! برای دانلود هم فقط یک بار امتحان کردم اونم روی WiiU که درحالت عادی، سرعت دانلود خیلی کمی داره. یه دموی 1 گیگی رو حدود نیم ساعت دانلود کرد. این نیم ساعت برای WiiU که همینجوریش سرعت دانلود پایینی داره خیلی خوبه ولی برای PS4 یا کامپیوتر قطعا...
  6. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من اونقدری از اینترنت گوشیم که 4جی ایرانسله استفاده نمیکنم. ولی خب سرعتش خیلی خوبه. یه بار WiiU رو با هات اسپات وصل کردم به گوشیم و رفتم توی ای شاپ. همینجور مات مونده بودم! انگار داشتم آفلاین توی فروشگاه میچرخیدم! ولی خب بدرد آنلاین بازی کردن نمیخوره چون پینگش خیلی بالاس. طرح درستو حسابی برای...
  7. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    قیمت بسته ها همینجوریش بالا بود، بالاترم بردن که! فکر کنم 2 برابر شده حداقل. اینجوری که اصلا به صرفه نیست!
  8. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    الان حدود یه ماهی میشه طرف ما کلا آنتنا قطعه! جالبه 2تا کوچه میرم پایینتر آنتن هست ها! معلوم نیست چه مرگشه:|
  9. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    :| چه ربطی داره؟:| اولین فرقشون اینه که adsl بدون طرح اصلا وجود نداره. ولی اینترنت موبایل چرا. بعد اینکه مثلا شاید ته کار من نوعی با اینترنت موبایل این باشه که یه جا رفتم میخوام نقشه گوگل رو ببینم براس لود شدنش باید به اینترنت وصل شم. بخاطر چند کیلو باید بیام 20 تومان پیاده شم؟! و بخاطردهمونوچند...
  10. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    والا من اصلا یادم نمیاد edge چنین شارژی در حالت عادی مصرف کنه! توی همون پس هم همه چیو گفتم دیگه. با edge کلی سایت باز میکردم و نهایت 2 تومان کم می شد. ولی با این هیچی باز نمیکنم 3 تومان کم میکنه! حب رو چه حساب؟! بعد اینکه یکی نخواد بسته بگیره کیو باید ببینه؟ اگه قرار باشه استفاده از نسل 3 فقط...
  11. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    امروز که امتحان کردم، دیدم وصل شد به نسل 3. اما تنها چیزی که دستگیرم شد، فرا مزخرف بودنشه! اصلا معلوم نیست هر کیلوبایت رو چند صد هزار تومان کم میکنه! اول که شارژ گوشیم 6 تومان بود. فقط یه سایت گیم فا رو باز کرد و نه هیچ سایت دیگه ای. یهو دیدم شارژم نصف شد! بعد با وای فای برنامه اسپید تست رو...
  12. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بالاخره امروز ایرانسل یادش افتاد رسما اعلام کنه نسل 3 به صورت آزمایشی راه افتاده! در کمال تعجب امروز پیامکش اومد! :|
  13. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    آخه دیدم گفتین فعال شده فکر کردم نهایی شده.
  14. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ما که تهرانیم هنوز چیزی راه نیفتاده! قبلا به edge وصل میشد. الان به هیچی وصل نمیشه هر چی امتحان میکنم. دیروز و امروزم که کلا آنتنم قطع بود. ___ بعد از چند یه مدت بالاخره وصل شد. اما به edge
  15. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    باید ببینیم زمان عرضه‌ی رسمی با چه سرعتی ارائه میشه. به سرعتی که توی طرح آزمایشی هست خیلی نمیشه اطمینان کرد! برای استفاده، حتماً باید بسته خرید یا میشه بصورت آزاد هم استفاده کرد؟
  16. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    گاهی طرفای مام آنتنا قطع میشه. یه چیزی. مگه رومینگ ملی اجرایی نشده؟ پس چرا هنوزم آنتنها قطع میشه؟
  17. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ما که بدتر برامون سوال ایجاد شد! میگه تع فه ها مثل قبله. یعنی با همون تعرفه gprs باید استفاده کنیم؟!!!! نیم مگابیت؟! حداقل 1 مگو بدن! نیم به کجای آدم میرشه؟! البته اینکه نذارن سرعت بالا ارائه بشه توی ایران طبیعیه! چون اگه سرعت بالا بدن، تمام شرکتهای adsl کله پا میشن!
  18. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    الان توی اخبار شبکه 5 نشون داد مراسم امضای قرار داد روb-)
  19. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دانشگاه به چه دردی میخوره؟ تو سطح شهر آزمایشیش میکردن خب:| به هر حال امیدوارم مثل شبکه‌های دیجیتال تلویزیون نباشه که 1 سال تو حالت آزمایشی میمونن!
  20. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    البته کلاً بنظرم اینترنت موبایل زیاد مصرف آنچنانی نداره. جدا از قیمت(که احتمالاً حتماً از ADSL گرونتره) 30 ثانیه‌ای باتری رو خالی میکنه! ولی جدا از همه‌ی اینها، واقعاً استفاده‌ی آنچنانی‌ای(یا بهتر بگم ضرورتِ آنچنانی) برای وجود چنین اینترنتی نیست(البته باشه چه بهتر). توی همون خارجشم عملاً کسی...
  21. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    راستشو بگو سِمَتت تو ایرانسل چیه؟:d یعنی وقتی بیاد، قیمتش از 1 ریالِ gprs کمتره؟ هر چی هست، امیدوارم مقرون به صرفه باشه(که 100% نیست!)
  22. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    نه تا اردیبهش بود. نمیدونم نمایشگاه کتاب رفتی یا نه. ولی رایتل افتاده بود به ... خوری و تا تونست سیم کارتاشو فله‌ای کرد تو پاچه‌ی ملت!
  23. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    این دو تا عکسا که گذاشتی باز نمیشه برام. ولی چجوری فعال شده که توی سایتشم هیچی ازش نگفته؟
  24. nemessis

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    چجوری فعال شده؟! ما که چیزی حس نمیکنیم! اصلاً چجوری باید فعالش کرد؟ هیچ اطلاع‌رسانی هم نشده که!
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or