البته اینو بگم آریا برای هزاران اثر دیگه هم میشه همچین استدلالی آورد. همیشه خدا یک خالق معروف همه منتظر اثر بعدیش هستند. سر همین هم کلی هایپ ایجاد میکنه. حالا اینکه خوب بشه یا نشه دست خود خالق اثر هست. و استدلال تو حقیقتا مغالطه است.
بهت میتونم قول صد در صد بدم اگر اسم گیلیگان روی سریال نبود،...