نتایج جستجو

  1. bayern_vahid

    TV Center

    جفتشون عالین و پایانبندی خوبی دارن امریکنز سریال اکشنی نیست و بیشتر واقعیت دنیای جاسوسی رو نشون میده دیدنش حوصله میخواد ولی بسیار خوش ساخته و بازیگرها هم عالین
  2. bayern_vahid

    TV Center

    من که تو این ایام در حال دیدن 24 هستم سریال خوب و منسجمی هست فصل پنج رو دارم میبینم کمی تکراری شده ولی همچنان جذابه
  3. bayern_vahid

    TV Center

    دومنیک پورسل ،ونتمورث میلر ... در..... فرار از زندان :D
  4. bayern_vahid

    TV Center

    خیلی قشنگه حتما ببین
  5. bayern_vahid

    TV Center

    قسمت جدید فال اوت چقدر خوب بود حتما ببینید
  6. bayern_vahid

    TV Center

    اوریگامی رو ما کلا رهاش کردیم :D ولی هنوز به بازگشت تو امید داریمB-)
  7. bayern_vahid

    TV Center

    به نظرم بزرگترین مشکل این فصل PLURIBUS نداشتن پیچ و خم داستانی و هر گونه عنصر سورپرایز کننده هست بجز قسمت اول داستان تقریبا بدون هیچگونه بالا و پایینی و کاملا یکنواخت و قابل پیش بینی هست
  8. bayern_vahid

    TV Center

    بیشتر این نمرات از سوی مردم بخاطر اطمینان به تیم تهیه و کارگردانی و بازیگر فیلم هست که کارنامه درخشانی هم دارند و اینکه تو سریالهای قبلیشون هم همیشه فصل اولش همینطوری کند و حوصله سر بر بوده از دید من این فصل بجز یکی دو تا اپیزود نهایتا نمره ش ۷.۵ هست که نمره بدی هم برای یک ایده جدید و جذاب نیست...
  9. bayern_vahid

    TV Center

    تو خودت از سران فتنه ای اول از خودت شروع کن :)) :D
  10. bayern_vahid

    TV Center

    هفته پیشم گفتم pluribus سریالی نیست که تو این فصل اتفاق خاصی توش بیوفته حس میکنم این فصل فقط زمینه سازی هست برای فصلهای بعدی و اتفاق خیلی خفنی توش نخواهد افتاد مگر برای کلیف هنگر اخرین قسمت .... اگر اهل حوصله نیستید کلا دراپش کنید بعدا اگر اوج گرفت برید کلشو یکجا ببینید
  11. bayern_vahid

    TV Center

    ببینی برای فضا سازیش بهتره ولی زیاد تاثیری تو خود سریال نداره
  12. bayern_vahid

    TV Center

    سریالش کلا چند لول از فیلمهاش بالاتر بود ‌اون حال و هوای قدیمی سریال هم بر جذابیتش اضافه کرده بود خیلی باهاش حال کردم یه مقداری هم از فرمولهای استرنجر تینگز تو داستان و شخصیت پردازی کمک گرفته بودن که خوب از اب درومده بود
  13. bayern_vahid

    TV Center

    من که کلا سلیقه م یه طوری هست هر سریالی گذر زمان رو برام از بین ببره باهاش حال میکنم این سریالم تا این قسمت همچنان اینچنین بوده و تا بخودم میام میبینم کل تایم اپیزود تمام شده در کل فیلم وسریال سلیقه ای هست مثلا همون سوپرانوز از نظر من اورریتد هست و برای من سریال متوسط رو به بالایی بود ولی مثلا...
  14. bayern_vahid

    TV Center

    کلا وینس فصلهای اول تمام سریالهاش فقط مقدمه چینی هست و نباید انتظار خیلی بالایی برای هیچان ازش داشت این قسمتها هم از نظرم خوب بوده همین قسمت اخری وجودش برای یه سری سوالات که تو ذهن بیینده ایجاد میشه که مثلا فلانی چرا نرفت عشق و حال کنه و اینا بسیار لازم بود
  15. bayern_vahid

    TV Center

    صبر کن تا سریال شکل بگیره پایلوتش که عالی قسمت یکش هم در حد امتیاز ۸ خوب بود خود بریکینگ بد هم تا اواسط فصل اولش انچنان تعریفی نداره باید بهش فرصت داد ببینیم داستان رو چطور جلو میبره چون موضوع بسیار چالشی هست و یه اشتباه ممکنه باعث سقوط سریال بشه
  16. bayern_vahid

    TV Center

    قسمت اول Pluribus رو دیدم باید بگم بعد از اپیزود یک سریال walking dead دومین پایلوت جذاب داخل سریالهایی که دیدم رو داشت و فردا هم میرم سراغ اپیزود دوم....ولی چیزی که براش نگرانم موضوعی که انتخاب کردن هست که به شدت داستان حساسیه و مثل بریکینگ بد مخاطب معمولی و داستان سر راست نداره احتمالا میره...
  17. bayern_vahid

    TV Center

    فصل جدید ویچر اینقدرها هم که میکوبنش داغون نیست
  18. bayern_vahid

    TV Center

    نقدهای روانشناسی مربوط به فیلم رو ببینی دستت میاد
  19. bayern_vahid

    TV Center

    به نظر من نقطه ضعف اصلی و در همون حال نقطه قوت اصلی این سریال واقع گرایانه بودنش هست نقطه ضغف بخاطر این که زندگی واقعی همیشه جذاب نیست و بیشترش کسل کننده هست و نقطه قوتش به خاطر اینکه زندگی شخصی فردی به عنوان رییس مافیا رو به صورت واقعی نشون میده و از هندی بازی دوری کرده در کل سریال عامه پسندی نیست
  20. bayern_vahid

    TV Center

    سوپرانوز کلا سریال اورریتدی هست هر کسی هم میخواد نگاهش کنه باید با دید سریال درام گفتگو محور بره دنبالش تا تو ذوغش نزنه از دید من سریال تمام درامی مثل وراثت به مراتب از سریال به اصطلاح مافیایی سوپرانوز کشش بیشتری داشت و بیشتر باعث میشد ببینی ادامه ش چی میشه
  21. bayern_vahid

    TV Center

    از اونجایی که برنامه ای برای نشون دادن شاه و لرد و اژدها ندارن باید داستان قوی داشته باشه وگرنه با مخ میخوره زمین
  22. bayern_vahid

    TV Center

    تنها اپیزود بریکینگ بد که وسطش خوابم برد 5 هم براش زیاده
  23. bayern_vahid

    TV Center

    من کلا ندیدمش دوست داشتم ببینمش ولی فصلهاش زیاده میترسم به سلیقه م نخوره
  24. bayern_vahid

    TV Center

    قسمت ۱۰ دکستر رو دوست داشتم میریم برای فصل بعدیش
  25. bayern_vahid

    TV Center

    داداش من ریلیز psa گرفتم از فیلم تو مدیا تصویر صورتها هم سرخ نبود تصویرت مشکل داره
  26. bayern_vahid

    TV Center

    اپیزود جدید دکستر اخرتش بود چه شیر تو شیری میشه اپیزود بعدی خیلی خوبه این فصلش
  27. bayern_vahid

    TV Center

    فلش فوروارد همون یک فصلی هم که ازش اومد یه سر و گردن از 70 درصد سریالهای امروزی بهتر بود بلایی که داشت سر لفتاورز هم میومد ولی فن ها نذاشتن
  28. bayern_vahid

    TV Center

    اوایل که این سریال اومده بود همه فکر میکردن خیلی تخیلیه و تو واقعیت امکان همچین ابر هوش مصنوعی وجود نداره ولی الان با پیشرفت تکنولوژی این سریالها به واقعیت نزدیکتر شدند به عنوان شخصی که این سریالو هفتگی دنبال کردم باید بگم برای من یکی از بهترین سریالهای تاریخ تلویزیون هست
  29. bayern_vahid

    TV Center

    دکستر جدید دو قسمت اولش خوب بود حالا ببین خودت
  30. bayern_vahid

    TV Center

    دکستر جدید هم استارت امیدوار کننده ای داشت امیدوارم بتونن خوب ادامه بدن
  31. bayern_vahid

    TV Center

    اسکویید فصل یکش خوب بود ولی نباید دیگه ادامه میدادن
  32. bayern_vahid

    TV Center

    اینطور که بوش میاد اسکویید گیم رفت برای شیردوشی... ترجیحم این بود که با یه پایان جذاب تمومش کنن در کل فصل بدی نبود ولی انتظارم بیشتر بود
  33. bayern_vahid

    TV Center

    فصل دو سریال آندور چقدر زیبا بود یکی از بهترین تصویرسازی های دنیای جنگ ستارگان بود
  34. bayern_vahid

    TV Center

    افت که داشته اینکه بگم افت نداشته دروغه ولی من به شخصه با اینکه از این اداهای فمینیستی بدم میاد ولی باهاش حال کردم نه اونطورام شعار زده نشد خوشبختانه با اینکه پتانسیلشو داشت نکته جالب این سریال اینه که ما رو یاد یه جایی میندازه
  35. bayern_vahid

    TV Center

    قسمت ۹ عالی بود امیدوارم پایانی درخور داشته باشه
  36. bayern_vahid

    TV Center

    دردویل جدید خیلی سطح پایین و کلیشه ای شده کاش کلا نمیساختنش جذابیتی نداره
  37. bayern_vahid

    TV Center

    ایپزود یک رو دیدم خیلی حال کردم باهاش گویا برگشته به مدار اصلی امیدوارم قسمتهای بعدیشم همینطوری خوب باشه
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or