نتایج جستجو

  1. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من نتم ایرانسله و حدوداً یه هفته‌ای میشه که فیل شکن به سختی وصل میشه و سرعتش هم خیلی پایین اومده. عجیب اینکه در ساعت اوج مصرف (یعنی حدوداً ساعت 9 شب) سرعتش برای دو سه ساعت بهتره. (از ویندسکرایب استفاده می‌کنم) برای شما هم همین‌طوره؟
  2. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    فقط از طریق کد دستوری: #226*
  3. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    امروز تماس گرفتم با رایتل گفت طرح نامحدود هفت روزه سقف مصرفش 70 گیگ شده! قبلا 350 گیگ بود! کسی اخیرا استفاده کرده این بسته رو؟
  4. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستانی که همراه اول دارن، سرعت آپلود از دانلود کمتره؟ تو هر سایتی میخوام آپلود کنم سرعت بین 300 تا 800 کیلوبایت هست، اما دانلود از 1.5 تا 2 مگ.
  5. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    برای یکی از بستگان یه سیم اعتباری همراه اول گرفتم و 10 تومن خطُ شارژ کردم، اما بعد یک روز هنوز بسته خوش آمد 1000 (یه هفته اینترنت نامحدود) فعال نشده. میدونم که " واجد شرایط " ـش هستم و باید بهم تعلق بگیره اما هنوز فعال نشده. پشتیبانی هم تماس گرفتم شماره پیگیری دادن حالا معلوم نیست کی رسیدگی کنن...
  6. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بسته های نامحدود 2تا7 همراه اول بعد از مصرف منصفانه سرعتش چقدر میاد پایین؟
  7. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    منظورتون کارت هدیه ست دیگه؟ https://shop.mci.ir/index.php?route=product/product&product_id=95 یه ایمیل بزنید به پشتیبانی ازشون سوال کنید.
  8. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من امروز دانلود کردم. چیزی کم نکرد. در این مورد با پشتیبانی شون صحبت کنید.
  9. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    منم 10 گیگ فعال داشتم و امروز دانلود کردم و مشکلی نداشت.
  10. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    لینک زیر، توضیحات " بسته خوش آمد " رو بخون. https://www.mci.ir/1000
  11. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    3 تا 7 رایگان همراه اولُ که برنداشتن انشالله؟!!
  12. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    شما از مودم استفاده میکنی؟
  13. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    کسی از ایرانسلی ها در دو روز اخیر از بسته شبانه ایرانسل استفاده کرده؟ چون به دلیل تعطیلات فکر میکنم مشترکین شبانه زیاد بشه و از طرفی سرعتش هم کم باشه. میخوام بدونم اگه سرعتش پایین نیومده یه بسته بگیرم. البته همیشه سرعت برای من در بهترین حالت بین 800 ک تا 1.5 م هست.
  14. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ضمنا، شما اون 15 گیگ اینترنت 30 روزه رو، روی هر دو سیم کارتت گرفتی؟ چون تو سایتش نوشته چنین هدیه ای رو فقط برای تعویض به 4g گذاشتن.
  15. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    الان اینو تو سایتش دیدم: ۱- هر مشترک همراه اول با کد ملی مخصوص به خود فقط ۱ بار برای یکی از سیم کارت های جدیدش می تواند از بسته خوشامد هزار بهره مند گردد.
  16. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    شما اون سیم همراه اولی که خریدی اولین سیم همراه اولت بود؟ یعنی قبل از اون سیم همراه اول نداشتی؟ چون من تماس گرفتم پشتیبانی گفت به شرطی که سیم همراه اول قبل از این نداشته باشی این هدیه (یک هفته اینترنت نامحدود) بهت تعلق می گیره.
  17. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    شما مطمئنی که اون 1000 گیگ رو میدن؟ یا شاید فقط به بعضی ها میدن؟ شاید به صورت رندوم فقط به بعضی مشترکین تعلق میگیره. نمیدونم چرا چنین مسئله مهمی رو تو سایتشون نگفتن :دی به هرحال خط رو چند هزار باید شارژ کنم و بعد از شارژ کردن چقدر طول میکشه فعال شه؟
  18. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سیم کارت 1000 و 1000 گیگ اینترنت رو تو سایتش ندیدم که زده باشه. اگه تهران هستی آدرس این جایی رو که رفتی سیم خریدی رو پ.خ کنید لطفا.
  19. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    فریب کاری باشه یا نه، فعلا تنها راه دانلود با هزینه پایین همینه. من با بسته 3 ساعته شبانه که 2 تومن هزینه ـشه میتونم بین 8 تا 15 گیگ دانلود کنم. اگه من 10-15 گیگ حجم برای دانلود نیاز داشته باشم کدوم اپراتور یا ISP هزینه ای کمتر از این دریافت می کنه؟ سرعت دانلود هم متاسفانه به طور منصفانه (عمدا...
  20. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    کسایی که میخوان شبانه ایرانسل بگیرن سعی کنن بسته رو با کد یا از خود سایت ایرانسل بخرن. ایرانسل من بارها منو سر این قضیه حرص داد :relieved:
  21. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    1000 گیگ یا 1000 مگ؟ من از خودم همراه اول ندارم. اما تو سایتش بودم و اینترنت هدیه شون بین 15 تا 20 گیگ بود. چطور اینا به شما 1000 گیگ دادن؟!
  22. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    برو به سایت ایرانسل و پایین صفحه روی گفتگوی آنلاین کلیک کن.
  23. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بله من گرفتم. کاری که شما باید انجام بدی اینکه بعد از فعال سازی سیم کارتت به مدت 72 ساعت متوالی از اینترنت 4g روی گوشیت استفاده کنی. مثلا شما روزی 5 مگ حداقل استفاده کن به مدت 3 روز. بعد از 3 روز اگر فعال نشد با پشتیبانی آنلاین ایرانسل تماس بگیر کد پیگیری بهت میدن احتمالا بعد 24 ساعت فعال میشه...
  24. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    کسی اینجا هست که برنامه ایرانسل من رو روی گوشیش نصب نکرده باشه؟ (با خط ایرانسل) ایرانسل یه طرحی داره که شماره یه شخصی رو میدی, که اگر اون برنامه ایرانسل من رو تا حالا رو گوشیش نداشته باشه و بعد نصب کنه, یک روز اینترنت نامحدود هدیه به دو طرف میدن. اگر کسی هست که ایرانسل من رو توی گوشیش نداره...
  25. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دیشب اینترنت ایرانسل واقعا افتضاح بود. با 4g در عرض سه ساعت فقط تونستم چهار و نیم گیگ دانلود کنم. حالا اگه سرعت رو حدود یه مگ ثابت بمونه همونم ما راضی هستیم. ولی هی بالا و پایین میشد. دیشب تعطیلی هم نبود. نمیدونم چرا اینجوری میشه.
  26. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من نمیفهمم منظورشون از این جمله چیه. یعنی واقعا کسی خلاف این فکر کرده؟!! در ضمن جمله بالا رو دو بار دیگه هم تغییر دادن قبلش. نوشته بودن اگه IP رو تغییر بدی نمیشه از تخفیف ترافیک ملی استفاده کنی و ...
  27. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    در مورد محدودیت دانلود چیزی ننوشته بود. مگه نامحدود نیست؟:D
  28. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سلام. این بسته های نامحدود ساعتی فقط از 2 تا 8 صبح قابل استفاده س؟ درسته؟
  29. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سلام الان ما تو منطقه ای که هستیم, با 3G سرعت حدود 600 کیلوبایت بر ثانیه هست (مواقعی هم بسیار کند میشه). حالا اگه 4G استفاده کنم سرعت دانلود چقدر افزایش داره؟ (ایرانسل)
  30. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    یعنی منظورت اینکه وقتی هات اسپاتُ روشن کنم اینترنت سیم کارت تبدیل به وای فای میشه؟ و در لپ تاپ چه تنظیماتی باید انجام بدم؟
  31. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سلام اینترنت سیم کارت رو گوشی رو میشه روی لپ تاپ استفاده کرد؟
  32. R

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سلام تعرفه قیمت هر گیگ حجم اضافه اینترنت ADSL حدودا 3 تومن هست. اما من چند روز پیش تو تعرفه های اینترنت ایرانسل برای گوشی دیدم زده بودم 50 مگ 900 تومن! باقی تعرفه هاشم بهتر از این نبود. نظر شما در مورد چیه؟ درسته واقعا این قیمت؟ من امتحان کردم. سرعتش خوب بود. ولی قیمتش مشکل داره به نظرم.
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or