نتایج جستجو

  1. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    وقتی نمی تونن قیمتو هر روز افزایش بدن از کیفیت و کمیت باید بزنن تا عید ایرانسل همین بسته رو میکنه 2 تا 7 صبح 20 گیگ با قیمت 31800 💩
  2. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    همراه اول از زمانی که ایرانسل بسته 1 تا 11 داده رسما رد داده به من روزی حداقل 10 تا پیامک میده که بیا بسته فلان و بهمان بخر، جشنواره جدید، بسته ویژه شما و ... امروز زد برام بسته نامحدود 7 روزه 2 تا 7 فعال کرد :)) ول کن نیست خیلی کاسبی ـشون کساد شده ظاهرا مام بهش میگیم بیا: 🖕 اون زمان که بسته 1...
  3. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    واقعا یک حدی عجیبی از سردرگمی و تضاد در سیاست گذاری های کشور در جریانه که آدم نمی دونه باید چه دلیلی براش پیدا کنه اگه فرضا مسئله پول بود اینا مثلا شبانه همراه اولو بکنن 260 هزار تومن (10 برابر مبلغ فعلی!) و سقف دانلودشم بکنن 500 گیگ (5 برابر مبلغ فعلی! یا حتی کمتر مثلا 250 گیگ) و به محضه اینکه...
  4. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    برای منم یکی دو بار اینجور شد و محدودیت اعمال نشد یا مثلا بعد از اعمال محدودیت دوباره چند هفته بعد اون، محدودیت برداشته شد و مثلا 100 گیگ تونستم بگیرم تا دوباره محدود شد!! ، صد در صد باگی و خطایی چیزی هست و الا الان محدودیت همچنان پابرجاست ولی خب از فرصت استفاده کن! :دی
  5. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    شبانه همراه اول جدیدا یکسری از لینک های داخلی هم 256 کیلوبایت شد سرعتم 💩
  6. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من الان ناچارم لیچر بگیرم تورنتو دانلود کنه و لینک مستقیم داخلی میده (خوبیش اینه که پلنش ماهانه ـس و هر میزان میشه دانلود کرد) ربات نیم بها هزینه ـش حجمیه یا زمانیه؟!
  7. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من در عمل با uTorrent و Qbittorent تست کردم دیگه، اونا فیکس 250 کیلو باقی می مونن، با اینکه ترافیکش داره از نرم افزار SSTap رد میشه
  8. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان راه حلی هست که شدوساکس ها روی تورنت هم جواب بدن؟!
  9. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان اگه احیانا لینک شدو ساکسی دارید که محدودیت نت همراه اولو دور میزنه بذارید، ثواب داره! چندتا کانالی که هستم لینکایی که میذارن هیچ کدوم کار نمی کنه، یا وصل نمیشن کلا یا سرعت همون 250 کیلوبایت محدود می مونه :no: قبلنا خیلی خوب بودن جدیدا نمی دونم چرا اینجوری شدن
  10. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    کانکت نمیشدن، یکیشون هم کانکت میشد که اصلا نت کار نمیکرد (شب قبلش ولی کار میکردن) ممنون این که فعلا با نت ADSL کار میکنه شب تست کنم با همراه اول ببینم چطوریه
  11. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من تست کردم امشب هیچ کدوم ازون 3 تا سرور کار نمیکنن
  12. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    به جرات میشه میگفت بهترین بسته دانلود نامحدود بود که به فنا رفت من خودم از سال 96 تا الان فکر کنم بالای 20 30 ترابایت باهاش دانلود کردم، در صورتی که قبلنا ناچار بودم بگردم توی پرشین تولز دانلودر پیدا کنم و هارد براش بفرستم و ... . همیشه هم انتظار داشتیم که این بسته یه روزی درش تخته بشه که...
  13. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ایرانسل واقعا اپراتور ح ر ومزاده و دزدیه مثلا بسته حجمی 3 ساعته میخرم، تا حدودای نصف حجم بسته رو دانلود میکنم سرعتم میاد 10 20 کیلوبایت بر ثانیه و بقیه حجم بسته رو عملا نمیشه گرفت، در صورتی که نصف اولو با سرعت 8 9 مگ بر ثانیه گرفتم!! دیگه یک ریال توی حلقوم این اپراتور نمیریزم
  14. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    امروز نت نا محدود همراه اول تا یه مقدار دانلود میکنم قطع میشه! شده مث نامحدود شبانه ایرانسل که تا یه ذره میگرفتی قطع میشد :Thumbdown:
  15. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    استور ویندوز که خیلی سرعتش درپیته، خارجیام از سرعتش مینالن
  16. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بابا خیلیا با نت شبانه به صورت آنلاین کیفیت 4K زیارت میکردن، اونا چه کنن
  17. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    لعنتی همین دیروز چک کردم بود الان برش داشت!! دیگه ام محاله برگرده، این خراب شده که ماشالا همیشه در همه موارد داره عقب گرد میکنه، یه روزم برگرده میکننش مخصوص استفاده داخلی!! تُف تُف :-&:-& هر چی سرمون میاد از سکوت مونه پ.ن: آذرجهرمی گفته بوده حذف بسته های شبانه در راستای اعتراض مراجع فرهنگی...
  18. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بسته شبانه همراه اول!!!!
  19. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    میدونم من خودمم یه عمره استفاده میکنم اما شنیدم جدیدا از زمانی که بسته های روزانه و هفتگی برداشته شده اعمال میشه میخوان ببینم کسی تست کرده جدیدا؟
  20. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    الان اخیرا کسی بسته نامحدود شبانه همراه اولو استفاده کرده؟ علاوه بر اینکه بسته های هفتگی و روزانه رو حذف کردن مثل اینکه دیگه محدودیت حجم منصفانه هم اعمال میشه آره؟!
  21. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    منم الان چک کردم همراه اول فقط بسته شبانه نامحدود یک ماهه داره هفتگی و روزانه ـشو برداشته
  22. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من با نت همراه اول هر V*PN میزنم وصل نمیشه در صورتی که با ADSL خونه مشکلی نداره کس دیگه ای همچین مشکلی داره؟ ماشالا همه لانچرا و آپدیتای بازیام که تحریمه و بدون فیلشکن هیچ غلطی نمیشه کرد نت همراهم میگیریم اینطوری
  23. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من یادمه 14 گیگ اپدیت آنچارتد رو با نت همراه اول گرفتم بیچاره شدم از بس دانلودش متوقف میشد و باید دوباره ادامش میدادی ولی خب بالاخره دانلود شد و مشکلیم نداشت مطمئن نیستم اما فکر کنم به خاطر این بود که NAT Type با نت همراه اول نوع 3 میشد که اینحوری با دانلود مشکل پیدا میکرد، ظاهرا باید 1 یا 2...
  24. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    نه بابا، برای کل محدوده زمانی 1 ماهش زده بعدم کی میتونه با همراه اول تو 1 شب 450 گیگ دان کنه؟!! :D
  25. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من تا حالا کلی بسته خریدم استفاده کردم هیچ محدودتی نداشته همین چند وقت پیش با بسته یه هفته 1 تا 11 ش بالای 900 گیگ دانلود کردم در صورتی که مصرف منصفانه ش 150 گیگ زده در کل ظاهرا الکیه یا اجرایی نشده تا حالا !!
  26. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بله اومدم بسته بخرم، AC Origins را امشب بگیرم که دیدم بله اینم نابود شد دیگه نمیدونم کسی الان بسته داره تست کنه ببینه بعد از مصرف منصفانه سرعت چقدر میشه؟
  27. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    خب به سلامتی همراه اولم مصرف منصفانه گذاشت روی بسته های نا محدود شبانش =D>=D>
  28. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    برای من الان چند روزه سرعت زیاد نوسان داره دیشب حول و حوش 2.5 تا 3 مگ بود بعضی وقتام کلا قطع میشد پریشب قطعی نداشت و تا بالای 5 میرفت پس پریشبم باز کلی قطعی داشتی و سرعتمم از 2 بالاتر نمیرفت!! البته 4g
  29. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بله هر بسته ای بگیرید نامحدود شبانه تا زمان موجود بودن حجم و زمان بسته اتومات فعاله منتهی اینو در نظر بگیرید که 100 مگ شبانه روزانه برای 30 روز نگه داریش خیلی سخته، مگه اینکه تا ساعت 3 بیدار باشید و همون موقع نت همراهو فعال کنید و الا ممکنه تو ساعات دیگه حجمتون سهوا مصرف شه و دیگه نتونید از تایم...
  30. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ولی واقعا دم همراه اول گرم، برای کسایی که دانلود زیاد دارن خیلی عالیه، من خودم با یه بسته هدیه که فقط 90 مگش مونده بود دیشب تو تایم رایگان 3 تا 7 بدون مشکل نزدیک 40 گیگ دانلود کردم (بیشتر دانلود نداشتم اصن :D) از طرفی بسته های شبانه ش هم واقعا عالین من قبلا یه بسته 1 هفته ای از ساعت 1 تا 11...
  31. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    آقا برای استفاده ازین طرح شبانه رایگان زمستانه همراه اول باید حتما یه بسته اینترنت بخریم و فعال باشه ؟؟ فرقی نداره چه حجمی/قیمتی؟ بعد تو سایت یه همچین چیزی گفته: این ینی چی؟ قبل از 3 به اتمام برسه که هیچ اما مگه از 3 تا 7 اتومات سوئیچ نمیشه روی نامحدود شبانه ؟ پس چرا میگه اگه اون زمان بسته به...
  32. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    والا منم 3 4 شبه دانلود میکنم با 4 تا انتن همین قدر سرعت میگیرم، باید خیلی بیشتر ازین باشه ؟؟! پ.ن: با حوادث امروز کشور اینترنتمون کلا قطع نشه صلوات :D
  33. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من دیشب دانلود کردم سرعت بد نبود، 80 گیگی گرفتم! ماشالا ما ایرانی ها تو همه زمینه ها شناگرهای بسیار خوبی هستیم فقط بعضا آب نیست خودمون رو نشون بدیم! الان رسما با تعرفه های جدید و اینترنت های همراه سالانه بیش از 20 30 ترا میشه دانلود کرد اما هنوزم پیدا میشن افرادی که بازم دنبال بسته های افزایشی...
  34. Sir Daniel

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سلام آقا اگه این بسته های نامحدود شبانه همراه اولو رو سیمکارت دائمی فعال کنم توی پاچمون نمیکنه ؟؟؟ مثلا نصفه شب محدودیت دانلود بسته تموم بشه تا صبح آزاد حساب کنه خونه خراب بشیم ؟؟ :-??
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or