نتایج جستجو

  1. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من همین الان یک بسته گرفتم. حذف نشده === ویرایش: بسته توی اپلیکیشن حذف شده. نکته بعد اینکه رسما بیش از 50 درصد گرون کردن
  2. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سلام. از سایت دیجیتال بام استفاده کنید
  3. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    :| فقط نیم ساعت، 3 ساعت و 7 روزه نامحدود هست. اونم حجمشون مشخص نیست چقدر هست یعنی مافیفای همراه اول چه فشاری میاره
  4. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    نه هیچ جایی ننوشته و بر اساس تجربه بچه ها حجم ها رو میگن. من چون بسته دیگه ای هم روی رایتل دارم هنوز نتونستم مثل دوستان تست کنم ببینم آیا بعد از اتمام حجم چقدر بسته رو میتونم نگه دارم :( من یک کار دیگه هم میکردم که برای PS4 جوابگو بود. یه بسته همراه اول داشتم که سرعت بین المللش محدود شده بود...
  5. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    یک هفته 60 گیگ داره. یک ماه 150 گیگ. من میذارم یه بسته تموم میشه بعد یه بسته دیگه میخرم
  6. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دفعه قبل که تست کردم بعد از 50 گیگ بین الملل سرعت افت کرد دیگه الان نمیدونم اصلاح شده یا نه
  7. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    البته من همراه اول سرعت داخلی مثل قبل هست و با این سایت های داخلی کننده :دی مشکل سرعت حل شده ولی برای استیم و ... به درد نمیخوره
  8. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    این پروکسی برای من با همراه اول جواب نمیده فکر کنم فقط با ایرانسل جواب بده
  9. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من خدا رو شکر سرعتم خوبه و از استیم با سرعت خوبی دانلود میکنم ولی دانلود از PSN سرعتش کمتر هست راهی هست سرعت دانلود از PSN رو بیشتر کنیم؟ بعد یک نکته. من بسته 7 روزه گرفتم 60 گیگ حدود 40 گیگ دانلود داشتم و این بسته من هست چطور حجم بسته شما کم نمیشه؟ مال من دقیق کم شده :دی
  10. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    قبل اینکه مثل کریتوس ریج بزنی یه نگاه به این کامنت بالایی بنداز :D
  11. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    روی هر گوشی جواب نمیده متاسفانه
  12. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    این بسته ها هم 150 گیگ هست حجمشون؟
  13. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    رایتل همچین بسته ای نداره الان چک کردم. یه 150 گیگ داره 7 روزه 50 تومن که ساعت نداره و باید یا حجم یا زمان تموم بشه
  14. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سرعت بسته همراه اولی که بیش از 200 گیگ دانلود داشته داخلی خارجی سرعت بسته همراه اولی که 50 گیگ دانلود داشته داخلی خارجی این رو تست کردم فایده نداشت
  15. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    خب رسما خودشون اعلام کردن 50 گیگ بین الملل است
  16. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سیم کارت دوم رو که بسته رو براش فعال کردم بعد از دانلود 50 گیگ بین الملل سرعت روی 8 مگابیت قفل شد.
  17. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    جالب اینه که پاسخ توییت من رو نمیدن و این توییت رو به صورت اتوماتیک و رندوم به کاربران ارسال می کنند :|
  18. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من صبح از استیم دانلود کردم سرعت 8 مگابایت بود مثل قبل ولی این بسته ای که دارم هنوز به 100 گیگ دانلود نرسیده.
  19. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    فکر نکنم این موضوع ربطی به صیانت داشته باشه :دی فقط روی بسته های شبانه اعمال شده و محدودیت حجم زیادی براش گذاشت. فکر کنم 100 گیگ بین الملل باشه (چون نگاه کردم انگار رایتل هم 150 گیگ بین الملل هست حجم نامحدودش)
  20. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان توییتر رو هم دریابید. با هشتگ #همراه_اول این مشکل رو توییت کنید. داره کم کم توی توییتر زیاد میشه و این میتونه باعث بشه هم دیگران از این موضوع خبردار بشن هم اینا شاید کمی به فکر بیافتند من صبح تست کردم و هنوز مشکل داشت
  21. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان رایتل چطور هست؟ اون هم یه سری بسته نامحدود داره. اگر اون بهتر هست کوچ کنیم به رایتل
  22. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سرعت من هم روی 2 مگابیت قفل شده. این ماه تا 250 گیگ دانلود کرده بودم پس شاید حجم منصفانه 250 گیگ باشد. الان روی یک سیم دیگه شبانه رو فعال کردم سرعتش کاملا اوکی است ====== فکر کنم به الگوی مصرف هم ربط داشته باشه مثلا اگر دو روز پشت سر هم روزی 30 یا 40 گیگ دانلود کنید سرعت محدود میشه. البته تین...
  23. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من چند روز پیش همراه اول رو تست کردم اوکی بود ولی فردا صبح دوباره چک میکنم ببینم چطور هست. ولی اگر این حرکت رو زده باشن دیگه شبانه نمیگیرم. وقتی خیلی ها دیگه بسته رو شارژ نکنند اینها با ضرر مواجه میشن و مجبور میشن دوباره به حالت عادی برگردند. ولی شما هم خداییش دیگه ناجوانمردانه استفاده کردید :دی...
  24. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    تخصیص طیف فرکانسی 3G با 2G فرق داره و عملکرد هیچکدوم رو اون یکی تاثیر منفی نداره. یه نگاه به این نمودار بندازید متوجه میشید
  25. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    عزیز اون بخاطر محدودیتهایی هست که اعمال میشه. نه بخاطر زیر ساخت
  26. Democracy

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بچه ها این مناطق تحت پوشش 3G ایرانسل چه محدوده هایی هست؟ من یکی از شهرستانهای اصفهان هستم. اینجا رایتل جواب میده ولی ایرانسل هنوز GPRS هست
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or