من چند روز پیش همراه اول رو تست کردم اوکی بود ولی فردا صبح دوباره چک میکنم ببینم چطور هست. ولی اگر این حرکت رو زده باشن دیگه شبانه نمیگیرم. وقتی خیلی ها دیگه بسته رو شارژ نکنند اینها با ضرر مواجه میشن و مجبور میشن دوباره به حالت عادی برگردند. ولی شما هم خداییش دیگه ناجوانمردانه استفاده کردید :دی...