فکر نمیکنم پلوریبوس بهتر شه در ادامه فصل های بعدی. البته چون شاهکارهای قبلی این کارگردان یعنی bb و bcs اومدن و رفتن، الزاما دلیل نمیشه اینم شاهکار شه. من که دراپ کردم. فصل ۴ام اگه اومدین گفتین فوق شاهکار بود و... برمیگردم میبنیم. :D در به روی هیچ سریالی بسته نیست.(بجز tlou با اون بازیگر فوق نجسش)