نتایج جستجو

  1. U n i t e d

    TV Center

    فکر نمیکنم پلوریبوس بهتر شه در ادامه فصل های بعدی. البته چون شاهکارهای قبلی این کارگردان یعنی bb و bcs اومدن و رفتن، الزاما دلیل نمیشه اینم شاهکار شه. من که دراپ کردم. فصل ۴ام اگه اومدین گفتین فوق شاهکار بود و... برمیگردم میبنیم. :D در به روی هیچ سریالی بسته نیست.(بجز tlou با اون بازیگر فوق نجسش)
  2. U n i t e d

    TV Center

    اگه دوستان نکشنمون، بهترین اقتباس تلویزیونی از یک بازی.
  3. U n i t e d

    TV Center

    نه ببینم من همین الانم از فصل یکش تعریف میکنم. میگم کسایی که تعریف نمیکنن هم بعدا مجاب میشن. همون لوپ bb
  4. U n i t e d

    TV Center

    اخه bbهم همینطور بود اولش. تازه بنظرم سریال واقعا قویه. :D
  5. U n i t e d

    TV Center

    باور کن گیلیگان به فصل سه و چهار که برسه، همتون میاید اینجا تعریف میکنید. حزفمو نمیتونم ثابت کنم ولی مطمئنم :D
  6. U n i t e d

    TV Center

    اینکه یه عده واسه intergalactic ذوق کردن دقیقا از همون جنس ذوق کردن واسه stranger things هست. :D بازی با چیزایی که توی خاطراتمون موندن و حس خوبی داریم بهشون.
  7. U n i t e d

    TV Center

    ولی گیلیگان واقعا خودش ووک نیست. ووک میشه دراکمن.
  8. U n i t e d

    TV Center

    این The eternaut اومده؟ چیز جذابی بنظر میاد.
  9. U n i t e d

    TV Center

    جوئل و جو
  10. U n i t e d

    TV Center

    گات وقتی تموم شد که اون پرتاب نیزه در حد المپیک اتفاق افتاد حقیقتا.
  11. U n i t e d

    TV Center

    این Silo چطوره؟ مدتهاست سریال جدید شروع نکردم تا اونایی که طی ۱۰ سال گذشته شروع کرده بودم تموم شن که شدن اکثرا.
  12. U n i t e d

    TV Center

    فعلا تاریخ نداره. ولی احتمالا اواخر این سال میلادی....
  13. U n i t e d

    TV Center

    این SEN Education چطوریه دوستان؟ ارزش داره ببینیم؟
  14. U n i t e d

    TV Center

    بالاخره فرصت شد 10 قسمت آخر فصل 6 وایکینگ رو هم دیدم. بنظرم در کل بعد از فصل 4، یعنی فصلهای 5 و 6 اصلا به خوبی اون 4 فصل اول نبودن و دلیلش رو هم همه میدونیم. ولی آخرین قسمت سریال واقعا خوب بود و حداقل به سوالات کلی جواب داد و سرنوشت شخصیت ها رو هم به خوبی جمع بندی کرد و من این قسمت رو از همه...
  15. U n i t e d

    TV Center

    Leftovers با این امتیازات و بازخوردهای فصل 3 به یکی از شاهکارای چند سال اخیر تبدیل شده.دلم به حال اونایی که همون فصل یک کنار گذاشتنش میسوزه :D
  16. U n i t e d

    TV Center

    بنظرم یکمی به خاطر تم یکنواخت سریاله ! بعضی جاها واقعا خسته کننده میشه برای اکثر افراد.
  17. U n i t e d

    TV Center

    Stranger Things عالی بود.این سریال به همراه Mr Robot و The night of یه فصل سریال خوب رو بوجود آوردن.
  18. U n i t e d

    TV Center

    قسمت اول که قبل از پخش رسمی تو اینترنت منتشر شد برای همین یکمی فاصله زیاد شد . ولی از ۲ به بعد دقیقا فاصله یک هفتهاست بین هر دو قسمت .۸ قسمت هم که بیشتر نیست.
  19. U n i t e d

    TV Center

    6 روز دیگه (دوشنبه هفته آینده)
  20. U n i t e d

    TV Center

    خب کاملا از قسمت اول قابل پیش بینی بود با یه مینی سریال عالی طرفیم :
  21. U n i t e d

    TV Center

    این مینی سریال The night Of از شبکه HBO شروع بسیار خوبی داشت.یه اتمسفر عجیب غریب تو سریاله.بشدت امیدوار شدم. یه جورایی True detective وار بود :D
  22. U n i t e d

    TV Center

    بهترین سریال امسال با یه فاصله فضایی نسبت به بقیه بود.
  23. U n i t e d

    TV Center

    من قسمت اول این فصل جدید رو که دیدم ،با خودم گفتم عمرم سر بقیه سریالا داره به هدر میره :D اون اتمسفر خیره کننده ، سیگار کشیدن تامی ، شخصیت آرتور ، استایل کشت و کشتار سریال و تابلو نقاشی بودن فضاها و صحنه ها و اون موسیقی شروع هر قسمت و.... واقعا تکرار نشدنیه.
  24. U n i t e d

    TV Center

    ممنون.فکر کردم یه سیزن مثلا 10 قسمتی باشه :d:| برم تو کارش.
  25. U n i t e d

    TV Center

    دوستان عزیز این and then there were none خوبه ? یه توضیحی چیزی کسی بده ممنون میشم.مخصوصا اگه حوصله سر بره بگید . ممنون
  26. U n i t e d

    TV Center

    میدونم چی میگی ، ولی من میگم کمیک هم همینطوره :d سازنده سریال تحریف خیلی خاصی انجام نداده.
  27. U n i t e d

    TV Center

    باو اینا از رو کمیک میسازن ! تو کمیک هم خیلی از این تخیلات هست ! کلا منطق فیلمهای سوپر هیرویی همینه ! نمیدونم چرا اینقدر گیر میدید ! پایه و اساس سریال و فیلمهای سوپر هیرویی از بیخ بدون منطقه ! خیلی چیزای تخیلی تر هم هست که هنوز نرسیدیم بهشون :d
  28. U n i t e d

    TV Center

    من اون پایلوت رو ندیدم ولی مثل اینکه تغییراتی داشته. هنوز جای کار داره.من که خوشم اومد.مخصوصا از بازیگر نقش سوپرگرل.
  29. U n i t e d

    TV Center

    Arrow و فلش خیلی خوب پیش میرن! Supregirl هم پایلوت خوبی داشت ولی جای کار داره. The last kingdom و Davinci Demons هم حسابی دست پر هستن :d در کل یکی از بهترین پاییزهای سریالی رو میگذرونم :d
  30. U n i t e d

    TV Center

    یعنی یهواژه تینیجر افتاده تو دهن ملت .... ول کن نیستن.
  31. U n i t e d

    TV Center

    The Last kingdom عالیه :d خیلی خوش ساخته.بازیگراش نقش اوترد هم فوق العاده دوست داشتنیه.
  32. U n i t e d

    TV Center

    فلش خیلی خوبه :|باورم نمیشه ولی مثل اینکه بیخیال روایت های فرعی شدن و از همین اول کار خط داستانی منظمی رو داره طی میکنه.
  33. U n i t e d

    TV Center

    خب اره ولی میخ استم بگم ربطش به وایکینگ اونطوریه.
  34. U n i t e d

    TV Center

    کسایی که سریال Vikings رو دنبال می کنن ، از فردا میتونن متضاد همون سریال رو ببینن :d دقیقا برخلاف وایکینگها که در حال تسخیر انگلستان هستن ، تو این سریال جدید داستان از دید انگلیسی ها و در دوره آلفرد کبیرــه که در مقابل وایکینگ ها مقاومت میکنه. امتیازاش هم که تا الان خوب بوده و شبکه بسیار خوب...
  35. U n i t e d

    TV Center

    قسمت اول فصل 2 Flash خیلی خوب بود! از همین اول کار زدن تو کار پیاده سازی کمیک ها! فکر کنم فصل خیلی خفنی بشه.
  36. U n i t e d

    TV Center

    فکر کنم منی که madmen رو جذاب میدونم به راحتی بتونم ببینمش :d Narcos هم که واقعا خوب بود.تا نیمه فصل دیدم واقعا اوکی هست. تشکر رفتم برم تو کارش:d
  37. U n i t e d

    TV Center

    نتفلیکس ? بریکینگ بد ? فصل جدید ? - - -ویرایش - - - پویا جان این Show me a hero خوب هست ? امتیازاش که واقعا بالاست و شبکه اش هم که HBO و کارگردان و کست خوبی هم داره . نظرت چیه ?
  38. U n i t e d

    TV Center

    Narcos جو خیلی خوب و کثیفی داره :d فعلا دو قسمت دیدم.سریال خوبیه.
  39. U n i t e d

    TV Center

    اسم مزین و جالبی هم داره:d
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or