فک نکنم گوشیش مشکلی داشته باشه چون ایرانسل سرعت ثابتی نداره که بشه مقایسه کرد
a5هم مثل اس6 مودمcat 6داره و بدنش مثل اس6ترکیب فلز و پلاستیک و شیشه هستش که باعث میشه انتن دهی خوبی داشته باشه پس تفاوتی باهم ندارن
در کل من خودم هم بامودم هم با گوشی های cat4و6و9 امتحان کردم تفاوت سرعتی ندیدم همشون به...