نتایج جستجو

  1. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    برا منم همینطور مثلا سرعت8بود بسته یک ساعته زدم سرعت اومد رو600:دی ولی راهش اینه وقتی سرعت خیلی پایین میاد برو تو تنظیمات apnرو حذف کن و یه جدید بساز درست میشه برا من که جواب داد دو بار
  2. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    یه چندماهی میشه دانلود نداشتم صبح یه بسته1ساعته زدم راحت 47دقیقه20گیگ گرفتم:دی سرعتم نسبت به قبل دو برابر شده قبلا رو6.7بود الان رو10.12:دی 4g+ هم فعال نبود
  3. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    فک نکنم گوشیش مشکلی داشته باشه چون ایرانسل سرعت ثابتی نداره که بشه مقایسه کرد a5هم مثل اس6 مودمcat 6داره و بدنش مثل اس6ترکیب فلز و پلاستیک و شیشه هستش که باعث میشه انتن دهی خوبی داشته باشه پس تفاوتی باهم ندارن در کل من خودم هم بامودم هم با گوشی های cat4و6و9 امتحان کردم تفاوت سرعتی ندیدم همشون به...
  4. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من 4gایرانسل با یه گوشی هواوی که ساخت 2.3سال پیشه 45گیگ با3gهم 30.35گیگ گرفتم تو 3ساعت ولی دوستم با مودم 4gنتونست15گیگ بیشتر بگیره پس بیشتر بستگی به منطقه داره.مثلا برا من حتی تو بالکن یا پشت بوم سرعت بهتر از اتاق خوابه:دی
  5. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    اره قیمت افتضاحه البته هرچی حجم بالاتر قیمت کمتر میشه همین قیمت هم به لطف تحریم دوسال پیش بود ایرانسل قیمت رو دو برابر کرد یعنی هر گیگ ماهانه10تومن:دی تحریم کردیم مجبور شد قیمت رو از نصف هم کمتر کنه شد گیگی4.500تقریبا بسته های صبح تا ظهرش خوبه 5گیگ هفتگی2تومن ماهانه3تومن ساعت6صبح تا12 ظهر...
  6. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    3جی هم شبا عالیه من تو3ساعت با3gنزدیک30گیگ دان کردم با4gهم40گیگ دان کردم البته کمبود حافظه دارم.بیشتر هم میشه دان کرد:دی ولی تو روز سرعت3gخیلی پایین میاد مخصوصا 10صبح به بعد 4gهم داذه فراگیر میشه اونم به زودی تو روز سرعتش پایین میاد
  7. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من با بسته 3ساعته 2تومنی با4gتا41گیگ گرفتم با 3gهم فک کنم اخر بار30گیگ گرفتم اگه حافظه گوشیم بیشتر بود تا50گیگ هم شاید بتونم بگیرم:دی
  8. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ایرانسل اینجوری نیست من تا حالا700گیگ با ایرانسل دانلود کردم همراه اول کلا خیلی چرته از هر نظر فک نکنم راهی باشه اگرم برنامه ی هم باشه من خبر ندارم ولی این باید تو تنظیمات خود گوشی باشه که j7 نداره تو بعضی گوشی های هواوی این گزینه هست گوشی خودم honor 6 این گزینه رو داشتonly 4g
  9. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سرعت3gهم خیلی خوبه شب ها .برا.من 4gاز کار افتاده دو هفته ست حدود10گیگ فایل برا دانلود داشتم با3gبسته3ساعته زدم تو یه1ساعت20همش دان شد:دی دیگه 4تا7تقریبا22گیگ با3gدان کردم:دی بیشتر هم میشد اگه اماده بودم.
  10. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    برا من4gیه هفته ست از کار افتاده البته لازمش ندارم فعلا زیاد پیگیرش نشدم ولی انتش پر فقط وصل نمیشه شاید بخاطر اون650گیگ که دان کردم:دی حتما گفتن این یارو جنبه 4gنداره:دی فکر نکنم تفاوتی داشته باش ولیمن یکی از دوستام مودم 4gگرفته نمیدونم چه مدلی 300تومنی سرعتش از مال من که گوشیhonor 6دارم...
  11. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    این بسته هدیه ایرانسل رو کسی گرفته یا الکیه؟ چون همش پیام میده تو بهار 2بسته بزنی یکی از همون بسته هدیه میده من تا الان حتی3تا بسته هم گرفتم ولی خبری از هدیه نبود 2به بعد چون ملت دانلود میکنن سرعت پایین میاد شایدم کار خود ایرانسله. 5تا8بزن سرعت بهتره
  12. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من با گوشی وadmدانلود میکنم چون شب میذارم دانلودو میخوابم نمیدونم بالاترین سرعت که میرسه چنده ولی سه فایلی میفرستم معمولا سرعت هر سه تا رو1.5و2ثابته اون اولا تکی میفرستادم تا7.8مگ هم میداد:دی
  13. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    همراه اول که افتضاحه بیخیالش با کابل usbمیشه برا بازی امتحان نکردم بسته شبانه هم ایرانسله ولی ساعتیه مثل همراه اول ماهانه نیست همراه تو یک ماه محدوده به19گیگ فکر کنم و گرونه10تومنی میشه مثل بسته قبلی ایرانسله ولی الان ایرانسل ساعتی داره مثلا میشه با2تومن3ساعت بالا20یا30گیگ دانلود کرد
  14. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    خواهش دوست عزیز اسمش نامحدوده ولی اون60رو زده برا3ساعته برا2ساعت هم40گیگ زده و.. ولی خب فک نکنم کسی بتونه تو همون3ساعت60دانلود کنه شاید بشه40گیگی دان کرد امتحان نکردم ولی مثلا الان بسته3ساعت بزنی فک کنم2شب به بعدتا5فعال باشه. ولی بین ساعت2تا8هروقت بزنی از همون ساعت به بعد فعال میشه. ولی مثلا تو...
  15. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    نه دوست عزیز شما هر چندتا بسته هم داشته باشی وقتی ساعتی میزنی از همون ساعتی کم میکنه مثلا من الان2تا بسته دارم یکی ماهانه10گیگی و یک ماهانه5گیگ 6تا12 وقتی شبانه میزنم خب معلومه از همون شبانه کم میکنه قرار نیست از ماهانه کم کنه:D ولی خب باید مواظب باشی مثلا من اون روز بسته نیم ساعته زدم ولی از...
  16. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    امروز صبح ایرانسل پیام داده بسته نا محدود30دقیقه ای تا12 منم چند گیگ برا دانلود داشتم زدم بسته رو یه3گیگ دان شد نگا کردم دیدم از بسته روزانه کم کرده:-w حالا خوبه بسته 5گیگ6تا12سه تومنی داشتم از اون کم شد;;) فکر کنم میخواست انتقام اون150گیگ که با10تومن دان کردمو ازم بگیره:دیB-) خلاصه مواظب این...
  17. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    اره صد درصد ربط داره صبح5به بعد بزن سرعت بهتره خودم دو روز پیش29گیگ دان کردم5تا8 ولی چند بار2تا5زدم بیشتر از15.16گیگ نتونستم دان کنم
  18. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ایرانسل:دی از2تا8صبح 1ساعته900تومن2ساعته1500و سه ساعته2تومن اگه5صبح بزنی تا8راحت میتونی با 2تومن بالایی30گیگ دان کنی
  19. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سرعت 4gخیلی پایین اومده ولی بسته شبانه رو از5.6به بعد بزنین سرعت خیلی بهتره من چند بار امتحان کردم از2تا 5سه ساعت فقط16گیگ دان کردم ولی از6.11تا8یعنی کمتر از2ساعت22گیگ دان کردم:دی بیشتر از این هم میشد دان کنم چیزی برا دانلود نداشتم:expressionless::relaxed:
  20. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    نه ایرانسل رو میگم. منم هفته پیش سرعتش در همین حد بودبا7 مگ هم دان کردم ولی الان زیر1مگ چند روزه.پس حتما فقط شهر یا منطقه ما کند شده
  21. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سرعت افتضاح شده من قبلا فقط موقع دانلود4gفعال میکردم الان کلا همیشه فعاله3gالان در حد همون2g 4gهم قبلا تا7مگ میرفت ولی الان اکثرا زیر1مگ دانلود این بسته های که همش تبلیغشو میکنه فعال نکنین همون1.5هفت تومن و.. من10تومنی2.3گیگشو زدم فکر کردم به حجم ماهانه اضافه میشه ولی نشد کلا اصلا نشون...
  22. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    اره همون200مگ ماهانه بخر اضافه میشه
  23. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من چند ماه خیلی کم دانلود داشتم فقط بسته تمدید میکردم یعنی15روز پیش حجم شبانه83گیگ داشتم:دی دیشب اخربن شب بود حتی1مگ نذاشتم براش همشو تموم:دی ولی کلا خواب نداشتم
  24. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    اگه باز ملت اعتراض کنن شابد دوباره برگرده وقتی گرون شد همبن بسته شبانه رو حذف کرد بعد اعتراض ملت بسته شبانه برگضت قیمت رو هم نصف کرد قبلا1گیگ ماهانه13تومن بود الان3گیگ 13تومنه پس تحریم جواب میده بازم تحریم کنیم
  25. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ایرانسل بسته شبانه رو حذف کرد لعنت لهش دبگه شورشو دراوردن
  26. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    باور کن راست میگم دسترسی همه برنامه هارو بجر دانلود منیجر به اینترنت قطع کردم یه قسمت200مگ تاپ گیر دانلود کردم 1گیگ از حجمم کم شد چند روز همنیطور دانلود کردم حدود1گیگ حجمم از11.12رسید2گیگ:دی دیگه چندروز استفاده نکردم الان درست شده در کل حساب کنی15گیگ شبانه و7تومن شارژ و حجم روزانه رو دزدید
  27. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    چند شبه درست شده. ولی من وقتی قطع شد20گیگ حجم داشتم وقتی درست شد12گیگ :دی یعنی دزدی در این حد؟؟ الانم الکی حجمم کم میشه200مگ دانلود میکنم1گیگ کم میشه از حسابم:دی ولی شما منتظر باش حتما شارژ از دست رفتت به حساب اصلیت برمیگرده:دی
  28. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    برامنم همینطور دیشب با ایرانسل1گیگ دانلود کردم قطع شد بعد فهمیدم از حجم روزانه کم کرده.وقتی روزانه هم تموم شد باشبانه وصل نشد امشبم تا الان که ساعت6نتونسم از بسته شبانه دانلود کنم عجب دزدیه ایرانسل
  29. u_2

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    نسل 4مسخره بازی اینا تو نسل3موندن یرانسل سرعتش خیلی بهتر از رایتل ولی زیاد قطع میشه سرعت دانلود هم بیشتر رو200ولی زیاد بالا پایین میره بعضی وقتا800هم رفته:دی ولی رایتل قبلا رو30بود الان50سرعت دانلودش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or