نتایج جستجو

  1. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بعد دقیقا 5 گیگ حجم تو چند دقیقه تمومه؟؟؟ سرعت خالی به درد $)$%%%^_) هم نمیخوره. فک کردن ملت %%%%%%%%% ن
  2. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    وقتی ماهی 500 هزار ت پول حجمشو بدی میفهمی بیداری.:| همه ی پهنای باندو 3g و 4g خوردن رفت:|
  3. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    خداوند همه را به راه راست هدیات بفرماییید. آآآآآمییین
  4. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    تعرفه های دیگه ای نمیخواد اضاف شه؟؟ (همینشم بد نیستا:d:d)
  5. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    پهنای باند 3g و adsl کرمانشاه رسماااااااااا شهید شد. باو چه گناهی کردیم بعد خوزرستان و اصفهان بهترین مسولان اینترنتو داریم:((
  6. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    رایتل نگیر باو. ایرانسل تو کرمانشاه پوشش داره مث چی.:d
  7. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    پینگش با وجود پینگ داخلی 150 :-o همین الان:x. 3g کرمانشاه استانی که داره از کمبود پهنای باند میپکه:| مخطعطیلاتررر :|)x:d
  8. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    زمانش از پهنا تو حلقم (ت:d)
  9. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ایوللللل. اگه اگه اگه مثلا با 50ت هم بسته 20 گیگ ماهانه (نه 2 تا 8 ) بدن رسما مودم adsl رو از پنجره پرت میکنم پایین. مرض گرفتم تو خونه با وجود adsl گوشیمو hotspot کنم و نت ایرانسل بزنم تو رگ ( آخه adsl خوردم به شیرینگ 1 به 50 مخاططططلللالابرات کسافططططططط)
  10. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان اینجا همش از H به E نوسان هست. رندوم 20 دقیقه رو 3g بعد میره نسل 2 و دفعه بعد 30 ثانیه فعاله بعد میره E . شمام این مشکلو دارین؟؟ - - -ویرایش - - - دوستان یک مودم پر قدرت خوب برای شیر نت ایرانسل تو کل خونه میخوام.:d ( چند لایه دیوار بتونی داریم. u know what i mean if )
  11. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    تست سرعت. کرمانشاه ساعت 5 عصر. فقط پینگش بده با سرعت آپلود:d
  12. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    آقا هر بسته gprs رو 3g ایرانسل میجوابه؟ بالاخره چشم منم به H روشن شد. بتونم بسته بگیرم تست میذارم ولی امتحانی بدون بسته (کل شارژمو خورد:d) زدم یه 5 مگیدانلود کنه حدودای 30 ثانیه یا کمتر گرفت. تخمین چقد میشه؟
  13. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    میتونید از نت گوشی رو لپتاپ استفاده کنید. یه گوگل کنید واسه نحوه اتصال راحت در میاد.
  14. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سرعت تا اونجایی که شنیدم 30 تا 50 هست برای رایتل. فکر کنم بشه با نصب درایورش رو 2 تا سیستم استفاده کرد ( چون قاعدتا باید بشه) البته برای مواقع ضروری که گوشیتون رو میتونید تبدیل به wi fi hotspot بکنید و مثل یه مودم ازش استفاده کنید. البته اگه اونجایی که هستید پوشش ایرانسل داره بهتره از...
  15. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    هر جور شده از این )#*$^)****^$*#^$*)***$*)#^%&*$)(*()#$*)(#$*()*$#*)#$&*)#&)#)*#$&*)(#$)*#$&*)$#& میرم من
  16. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    آقایون راهنمای فعال سازیش چطوره؟ بالاخره تو یه چیز کرمانشاه جلو افتاد. (سایر موارد نفر آخر میباشیم.)
  17. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    تو بقیه شهر ها کی رامیفته ایرانسل؟ (مخا#$ترررات کشت منو پوووووف*_*)
  18. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    با محدودیت 2 مگابیت و حجم کم دقیقا به چه دردی میخوره نسل 5 من نمیدونم:|
  19. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    /:):d:)) خیلی تعرفه های چرتی بودن آخه. ایکاش انحصار پهنای باندم اینجوری شه رفع شه
  20. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    چشم امیدمون به ایرانسله. 5 مگ ببنده به اسم 1 من راضیم:d
  21. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    اینجوری که بازم فایده نداره. اگه قراربه 1 - 2 مگ باشه ترجیح میدم edge استفاده کنم:|
  22. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    اسمش و رسمشو و بنرشو و شرکتش کلا رسما تو حلقم :-&
  23. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستانی که تست میسیتونین بگیرین خواهشا خواهشا یه پینگ هم از لندن بگیرید. خسته شدیم از adsl
  24. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    بعید نیست پینگ 160-170 هم بگیریم با [pl پایین ( انقدر که سایر سرویس ها @#$ هستند) اینجوری باشه در adsl ها تخته میشه
  25. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    اگه فقط 1 ساعت رد روز دانلود رایگان باشه میزنم سیم تلفونو از بیخ میکنم:d
  26. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دوستان پینگ با 4.2.2.4 و 8.8.8.8 بگیرید ببینیم چطوره
  27. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    داداش باید بسته بزتی تا ارزون درآد. :d ولی ظاهرا قیمت بسته هاش خیلی خوبه!:d
  28. nik 2011

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    یه سوال. اگه گیگ بسته رو زودتر از مهلت زمانی مصرف کنم بعد دیگه تا پایان زمانش نمیتونم بسته بگیرم؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or