نتایج جستجو

  1. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    اون پورت FXSیی که گذاشتن فقط واسه اینه که SIP account رجیستر کنید و با تلفن آنالوگ بتونید خط داشته باشید. کسی که SIP Phone میگیره بنظرم روی IP Phone رجیستر کنه بهتره ، هم کیفیت صدای HD، شماره گیری سریعتر، قابلیت تماس تصویری(تو ایران بسته هست) رو داره !
  2. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    مبین نت روی TD LTE هست ، مودماش هم همگی از باند TD D پشتیبانی میکنن ولی سیم کارت معمولی(باند FD D) رو اطلاعی ندارم اکثرا مودما قابلیت آنلاک شدن ندارن ، چند تا مدل محدود هستن که آنلاک میشن یکیشون tf i60 هست که فریمور b612 خود هوواوی رو میریزن ... خود آنلاک کردنه تو پروسه ش امکان breakشدن و خراب...
  3. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    توی Datasheet مودم اطلاعات رو نوشته ، باند های TDD مربوط به TDLTE میشه ، FDD هم مربوط به سیم کارت معمولی مودمایی که مبین نت میفروشه معمولا Carrier Lock هستن ولی قبل خرید بپرسین که لاک نباشن ..........
  4. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    یه شرکتی هست به اسم ویرا رسانه افزار ، کارش واسه ریکاوری عالیه ! :دی
  5. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    داداش سعی کن از DNS های معروف مثل Google , OpenDNS , Cloudflare و... پینگ نگیری چون اکثرا از همین ایران reply میدن ...
  6. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    در مورد سوال اولتون: هرجا که موبایل آنتن بده و روی گوشیتون LTE بزنه میتونید بفهمید که پوشش دارید ، داستان TD-LTE فرق میکنه حتما گوشی یا مودتون باند های TD رو هم پشتیبانی کنه تا متوجه بشید. سوال دوم : متاسفانه ایرانسل طرح های نامحدود خودشو روی سیم کارت های معمولی برداشته فعلا بیشترین حجمی که میده...
  7. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    شبکه تحویل محتوا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
  8. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    هرچیزی رو تو واتس آپ و اینستا نفرستین ، به احتمال زیاد متا CDN های مربوط به این نرم افزار رو به اینا داده !!! :|
  9. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ايرانسل دانلود شبانه ش بين ساعت هاي ٢ تا ٥ افتضاحه شايد حتي سرعتش از dsl هم كمتر بشه ولي از ساعت ٥ به بعد بهتر ميشه ! از نظر سرعت زياد فرقي نميكنن ، من با اس ٨ تست نكردم با اس ٧ تست گرفتم سرعتش از آيفون كمتر بود ! با يه طرح ٢ ساعته از ساعت ٥ تا ٨ من نهايتا تونستم ٥٨ گيگ از ٦٠ گيگ حجم رو دانلود...
  10. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ایرانسل که خیلی وقته اسمش فقط نا محدوده ، انقد سرعتو اورده پایین که دیگه ............
  11. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دقیقا فقط iDevice ها همچین سرعتی میدن من با Galaxy S7 و A5 امتحان کردم نهایتا تا 10 مگ سرعت دادن ولی با iPad چند برابر سرعت گرفتم !
  12. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    البته بگم من دیگه از ساعت 2 تا 5 طرح نمیزنم از 5 به بعد 50 گیگ دانلود میکنم :دی
  13. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    نميدونم تا كي ميخوان نت كيلويي به مردم بفروشن !
  14. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    پنجشنبه ها اکثرا اینکارو میکنن باید ساعت 11 شب اینا طرح رو میزدی ! چند باری قبلا بهشون زنگ زدم گفتن بخاطر شلوغیه و ........ بهونه اوردن
  15. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    60 گیگ کل حجمی هست که شما میتونی ازش دانلود کنی ولی هیچوقت نمیشه خالیش کرد خیالت راحت ، سرعت کمتر از این حرفاست ، بخصوص تو این یکساله اخیر که ماشالا همه افتادن دنبال اینکه رس 4G رو بکشن ! در حال حاضر ما که تقریبا انتن 4G کنار گوشمونه (محدوده ستارخان) سرعتمون فوق فوق ش میشه 2 مگ ! قبلا با 2 تا...
  16. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    یکی از دلایل کم شدن سرعت، اعتراض شرکت هایی که adsl میدن هست چون تا وقنی این طرح ها هستن دیگه کسی از نتشون برای دانلود استفاده نمیکنه معمولا شب های پنجشنبه سرعت تعطیله بخصوص ایرانسل ،در کل طرح زدن تو شبایی که فرداش تعطیلیه اشتباهه !
  17. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سرعت ایرانسل تو منطقه ما توحید واقعا افتضاح شده ! دیشب بزور تو 6 ساعت 25 گیگ تونستم دانلود کنم تازه سر صبح هم ساعت 7:30 کلا نت رو بروی من قطع کردن :| مال مردم خوری هم حدی داره !
  18. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    اره دارم ولی همیشه 2 تا 3 خط انتن میده فول نیست ! ایرانسل همیشه روزایی که فرداش تعطیله نباید طرح بزنی چون سرعتش بزور تا 1 2 مگ میرسه ولی روزایی که تعطیل نیست سرعتش خوبه ! نمیدونم برام جای سواله A5 2016 هم دارم اون سرعتش از S6داداشم بهتره ، شلوغی هم تاثیر داره !
  19. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    هر دو سیم کارتم چه همراه اول و چه ایرانسلم هر دو 4G هستن . در مورد مودم نمیدونم ولی تنها تو iPhone , iPad تونستم همچین سرعتی بگیرم ، با S6 بیشتر از 3 مگ نرفت ! چه حالی داد یه شبه 20 تا بازی PS3 دانلود کردم !
  20. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ایرانسل خطوطش خیلی شلوغ شده ، فقط ساعت 4 5 به بعد تو محدوده ما سرعت خوب میده ولی همراه اول تو اوج شلوغی 2mb سرعت داره و تا 10 12 mb/s هم میره !
  21. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ایرانسل جدیدا 40 گیگ بیشتر نمیشه دانلود کرد ولی همراه اول 120گیگ رو تو یه شب دانلود کردم :دی
  22. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    داخل پارتی هم نمیشه باهاش رفت :|
  23. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    فقط از مخابرات میتونه DSL بگیره ! گزینه ها : Wireless Wimax 4G یا 3G وایمکس رو پیشنهاد نمیکنم ولی Wireless خوبه یکم رادیو ش گرونه ، 4G هم خوبه بشرطی که تو محدوده تحت پوشش باشه !
  24. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سرعت ایرانسل این 2 شبه واسه کسی کم نشده ؟! :| سرعت دانلود از 300 بیشتر نمیره !
  25. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    جالب اینجاست که همیشه 5 خط پر انتن داشتم ولی 2 3 شبه روی LTE فقط 2 خط تا 3 خط انتن دارم ! زنگ زدم چرت و پرت تحویلم دادن
  26. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    پینگ ایرانسل همچینم واسه بازی کردن خوب نیست بخصوص واسه The Division ! هر از گاهی لگ میگیره ! بعد از حدودا 1TB دانلود کردن(3 هفته) نمیدونم چرا دیگه سرعت قبل رو نداره ، یعنی Limit کردن ؟!
  27. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    قیمت مودم های 4G بالای 340 تومن هست ! پینگش مضخرفه ، فقط بدرد دانلود میخوره ! 3G ایرانسل تعطیله ولی 4G واسه دانلود نسبتا خوبه !
  28. Medusa

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    با اون انتن دهی مضخرفش ، تعرفه هاشم سرسام اوره :|
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or