نتایج جستجو

  1. Silent Storm

    TV Center

    ایول دارک متر سیزن دو تایید شده بوده ؟؟؟ جووون
  2. Silent Storm

    TV Center

    شما اسم Jack Bender که تهیه کننده هست رو سرچ کن تو imdb ، بزرگوار 115 قسمت لاست تهیه کننده بوده...!!! من که مطمئنم میره تو پاچمون با یه جهنم برزخی چیزی سر ته کارو درمیارن..!!! عین لاست خدا بیامرز
  3. Silent Storm

    TV Center

    سیکاریو نوشته همین بزرگواره...
  4. Silent Storm

    TV Center

    Banshee عالی بود انصافا...
  5. Silent Storm

    TV Center

    عجب چیزی بود این last samurai standing... اگر تازه سوشیما یا Yotei رو تموم کردید که درنگ نکنید خوراکه... بقیش کی میاد انشالله...؟
  6. Silent Storm

    TV Center

    پس از مدت ها سریال Justified و سکوئلش Justified City Primeval رو تموم کردم. خیلی وقت بود نیمه کاره مونده بود . برای طرفدارن نئو وسترن و جنایی گزینه خوبیه . خیلی هم کش دار و حصله سربر نبود. برای گذران وقت به طرفداران این سبک پیشنهاد میشه . اولین چیزی هم که جذبش میشید جذبه و کاریزمای تیموتی...
  7. Silent Storm

    TV Center

    با این حوادث اخیر، سوژه این سریال و مخصوصا فیلم جیسون بورن جور جوره...!!!
  8. Silent Storm

    TV Center

    واقعا یادش بخیر... چه ضدحالی بود کنسل شدنش...سگ تو روحت ABC
  9. Silent Storm

    TV Center

    عصمت مستر چیف لکه دار شد تو سریال...!!! cgi هم در حد نسل 6-7 :)) :)) :))
  10. Silent Storm

    TV Center

    تو house of cards هم بود ...!!! مهران رجبییه برا خودش بابا...!!! :D :))
  11. Silent Storm

    TV Center

    من نمیدونم چرا مجموعه ای که موفق بوده رو ریبوت میکنن ؟ یه زباله میخاید بدید بیرون معلومه دیگه...!!! توش هم پر ووک و lgbtq++ هست حتما...
  12. Silent Storm

    TV Center

    ریچر رو دیدم فصل سه رو فک میکردم گولاخ تر از این گیرشون نیاد . ولی این یارو پاِئولی خیلی گولاخه :)) :)) :)) :))
  13. Silent Storm

    TV Center

    من خیلی انیمه و انیمیشن نمیبینم. ته تهش چنتا انیمیشن بلند . در بین سریالی ها ، آرکین واقعا تو هم سبکای خودش تاپه.
  14. Silent Storm

    TV Center

    مث واکینگ دد میوفتاد یه شیر دوشی اونوقت... حاجی تو اوج قیچیشون کرد :D
  15. Silent Storm

    TV Center

    عزیزان فحشم ندید ولی من آرکین رو ندیده بودم. شروع کردم و دیدم... فقط پشمام.... خدا مارو ببخشه دیر دیدیم....
  16. Silent Storm

    TV Center

    این دفتر یاداشت که عطاران بازی کرده بود هم جالب بود من دیدم + پوست شیر . سرگیجه هم بدک نبود.
  17. Silent Storm

    TV Center

    خودش گفته بله ولی هرکاری کردم صددرصد با رضایت بوده...!!! این ملت همیشه در صحنه هم میرن عشق و حالش رو میکنن بدون در نظر گرفتن عواقب دو روز بعدش عذاب وجدان و تروما و این داستانا میشن( چه مردش چه زنش )، اخرش طرف مقابل رو میندازن تو هچل...!!!
  18. Silent Storm

    TV Center

    امسال دیگه ea تو همه فیلما رو سریالا مورد هجمه قرار گرفته...!!!!! :)) :D silo-agency گل سرسبد ط.هران
  19. Silent Storm

    TV Center

    اره لعنتی. بدجورم میزاره تو کاسه مخاطب. کلیف هنگر...!!!! اگه میخای مرزهای رگ به رگ شدن سلولهای مغزت رو بسنجی بشین دارک ببین .
  20. Silent Storm

    TV Center

    اقا این From چه جوریه؟ از اینا اس که تا اخرش معلوم نیست کی به کیه و جواب سوالا رو نمیده؟ دیدم خیلی شاکین اخه ملت. اگر علافیم نرم سراقش...خخخخ
  21. Silent Storm

    TV Center

    فصل اول فوق العاده بود. من دیگه بعدش دراپ کردم... زباله شد...زباله و ابزار شیردوشی...!!!!
  22. Silent Storm

    TV Center

    منم پشمام ریخت... اون یارو حکیمی هم اصالتا ایرانیه....
  23. Silent Storm

    TV Center

    این Devs برای حضرت الکس گارلند هست حتما ببینین.جالبه.
  24. Silent Storm

    TV Center

    همون که فصل اول عصمت و پاک دامنی مستر چیف رو لکه دار کردن فاتحه اش خونده شد...!!!!
  25. Silent Storm

    TV Center

    آقا و خانم اسمیت جناب برد پیت و بانو انجلینا جولی هستن. ولا غیر. نه این سریال Multi nation بازیگر. :D :D
  26. Silent Storm

    TV Center

    یه سریال دیگه بود سر همین کارای اینجوریه این بدن خدا کنسل شده کلا. همین چند روز پیش خبرشو دیدم . همین یارو بود.
  27. Silent Storm

    TV Center

    خب Dark Matter رو هم دیدم . خیلی خوب بود به نظرم . پایان بندیشم جوری بود که هم میشه ادامه ساخت هم نساخت. دستشون درد نکنه.
  28. Silent Storm

    TV Center

    نویسنده خود کتابه انگار شورانر هست. همین میشه که چیز اضافه ای نداره. درست و میزون... یکم دیالوگاش زیاده فقط.
  29. Silent Storm

    TV Center

    نه که نقش مهمی هم داشته ، سریال رو دوش ایشون بوده و میچرخیده.....!!!!! :D
  30. Silent Storm

    TV Center

    همون دیگه اینجا خوندم همش از اخرش ایراد میگرفتین... :D :D :D ولی این 3body problem هم ضدحال بود. اولاش خیلی گیرا بود یهو ابدوغ خیاری شد:Neutral: شوگان رو تموم کنم بشینم بقیه یلواستون رو ببینم بشوره ببره .
  31. Silent Storm

    TV Center

    منم Fallout رو دیدم و با اینکه تجربه کمی ار بازیش داشتم چند سال پیش ، ولی واقعا خوب بود و لذت بخش بود.کثافت Halo رو شست برد قشنگ. الانم شوگان رو شروع کردم و دو قسمت دیدم و واقعا جذابه و پشمام فقط.
  32. Silent Storm

    TV Center

    عالی . این آنتونی استار عالیه توش. همه چی تمومه سریال . اکشن خشن و خونریزی و +18 زیاد .
  33. Silent Storm

    TV Center

    منم موافقم این body problem 3 خیلی فاجعه بود. منم کلی هایپ شدم ولی پایانش و کله نیمه دوم سریال خیلی ابدوغ خیاری بود. این بنیاف و دی بی وایس هم فقط اسم در کردن. هرچی جلو رفتن بدتر گند زدن عزیزان.
  34. Silent Storm

    TV Center

    من کلهم اجمعین فصل یک واکینگ دد رو دیدم ، اوووف عالی مشتی. فصل دو و بعدش یکم سه رو دیدم کلا دراپ کردم... :Neutral: چقد میدوشن ینا اخه...!!! همون فصل یک خوب بود خود دارابونت همه کاره بود.
  35. Silent Storm

    TV Center

    valamovie digimovie
  36. Silent Storm

    TV Center

    ایضا بنده . ^:)^ نشستم هرچی قدیمی نیمه کاره دارم از قبل رو میبینم تموم میکنم . الان فصل 4 Justified تموم کردم. این بزرگوار هم تو صف هستن .
  37. Silent Storm

    TV Center

    سریال/مستند اعصاب خورد کن ترند میخاید Jeffery Epstein : Filthy Rich رو ببینید . برای نتفلیکسه.
  38. Silent Storm

    TV Center

    لینکای قسمت اول فصل 4 True Detective رسید...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or