نتایج جستجو

  1. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    فکر کنم بستگی به دانلود از سایت های داخلی و خارجی داره
  2. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    یه سایت هایی هست که لینک های دانلود رو بهش میدی بعد با حجم داخلی براتون دانلود میکنه. فکر کنم با این وضعیت این کار بدرد بخوره. کسی این سایت ها رو میشناسه؟
  3. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    این همه سال چه اشتباهی کردم با دائمی اینترنت میگرفتم! خب چرا شارژ کنی بذار همینجوری تمدید شه :D
  4. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    من سالهاست دارم از اینترنت همراه اول استفاده میکنم شده بوده اشتباهی با اینکه بسته داشتم اینترنت ازاد برام حساب کرده باشه و ٣٠٠ ۴٠٠ تومن پولم بره که بعدا بهم برگردوندند ولی همچون چیزی تا حالا نشنیده بودم:D البته من سیم کارتم دائمی یه. حالا فعلا حالشو ببر دیگه:D
  5. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    شوخی نکن! خطت رو چند میفروشی:D ولی حتما اشتباهی داره اینطوری میشه ای ادم خوش شانس:D اما ممکنه بخوای شارژ کنی ازت کسر شه هزینه اینم حواست باشه.
  6. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    اها! جوری نوشتی من فکر کردم یه مزیتی خاصی داره من بیخبرم!:D خب بسته های همراه اول همشون بصورت خودکار وقتی تموم شد با کسر هزینه تمدید میشن اینم بده اتفاقا بی خبری پول ازت میگیره دوباره بسته ای که شاید نخوای فعال میشه! من پیشنهاد میکنم این تمدید خودکار رو غیرفعال کنی هر وقت خودت خواستی کد بزن بسته...
  7. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    منم از همین بسته استفاده میکنم ولی متوجه منظورت نشدم! یعنی چی که تموم شه میره سراغ ١٠ دقیقه؟
  8. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    خواهش میکنم. برای من هم تقریبا همچون اتفاقی افتاد دو صفحه پیش مشکلم رو همینجا مطرح کردم. وقتی زنگ زدم گفتن تقریبا یک هفته ای طول میکشه باهات تماس بگیرن. البته مشکلم رو همون روز حل کردن ولی یکی تقریبا ٣ ۴ روز بعدش باهام تماس گرفت و پیگیر مشکلم بود که بهش گفتم درواقع مشکلم حل شده! شما صبر کن یه دو...
  9. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    شما اپ همراه اول رو بریزید رو گوشی و از اون طریق حجم و بسته ای که گرفتید رو چک کنید. بعد یک نکته ی دیگه هم که باید توجه کنید اینه که ببینید این حجم ٩٠٠ مگ باقی مونده برای چه ساعتی هست چون معمولا با تاخیر محاسبه میشه اما درکل بعد از پایان بسته باید پیامک بیاد. اینارو همه اول چک کنید. بعدش دیدید...
  10. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    گاهی پیش میاد. اپ همراه من دانلود کن یا از طریق خود سایت همراه من اقدام کن ببین بسته ای ثبت شده برات یا نه. بنظر من برای اینکه متضرر نشی صبر کن تا پیامک فعال شدن بیاد. میتونی هم دوباره اقدام بخرید بسته کنی ببین چی میگه ( هیچ وقت دو بسته شبانه باهم فعال نمیشه).
  11. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    دلیلش مشخص نشد! بعد از اینکه شکایت رو ثبت کردم چیزی نگفتن نه پیامی اومد و نه تماسی. فقط اینگه خطم که قطع بود وصل شد مبلغ ها هم برگشت به حالت قبل. قبضم که اومده بود ۵٨٠ هزار تومن رسبد به ۵٠ هزار تومن! بسته هنوز فعاله. احتمال میدم بسته با اینکه پیامک فعال سازی اومد اما بسته فعال نشده بوده. نزدیک١٠...
  12. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    خب الان دیدم که مشکل رو رفع کردن. با اینکه گفتن ٣ تا یک هفته اما کمتر از ٢۴ ساعت مبلغ اضافه قبض رو حذف کردن. دستشون درد نکنه . گفتم ۵٠٠ هزارتومن رفت تو پاچم!:D
  13. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ممنونم بیشتر میتونید توضیح بدید. دقیقا باید چیکار بکنم؟ من با شماره 9990 تماس گرفتم و مشکلم رو گفتم و درمورد پیوست مستندات چیزی نگفتن. پ.ن: به سامانه 195 رفتم و همینطور که گفتید شکایت کردم. چقدر طول میکشه پاسخ بدن؟
  14. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سلام من دیشب اینترنت شبانه نامحدود همراه اول گرفتم ١ تا ١١ صبح اما ساعت ٣ شب برام پیامک اومد که بخاطر حجم استفاده غیرطبیعی اینترنت شما قطع شده! قبض رو که نگاه کردم دیدم که بعله با اینکه بسته فعال بوده اینترنت تعرفه عادی رفته و قبض اومده ۵٠٠ هزار تومن! بهمین خاطر هم تاریخ خرید بسته و هم ریز...
  15. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ديروز هم ساعت ٣ ٤ صبح بود همراه اول همچون سرعتى داشت. اصلا انتظارش رو نداشتم قصدم فقط دانلود دو سه تا فيلم بود كه يهو با اين سرعت مواجه شدم! واقعا وضعيت بديه حالا كه چيزى ندارى دانلود كنى سرعت شده بود اين!هيچى ديگه اينقدر دستپاچه شدم كه ميخواستم كل اينترنت رو دانلود كنم ولى واقعا هيچى نميومد تو...
  16. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    Lte هست از اون جهت كه هم توى سايت چك كردم محدوده ى پوشش lte و هم اينكه روى 3g ميذارم نهايت سرعت ميرسه به يك مگ، هيچ موقع ٢ مگ نميشه.بحث پهناى باند و مسائل كاهش سرعت من متوجهم اما اين قضيه دليلى نداره كه با قطع وصل كردن خط بر طرف بشه و سرعت تغيير كنه من از اين تعجب ميكنم و دليلش رو نميدونم!! علت...
  17. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    اگه با LTE ٢٠٠ كيلو دانلود ميكنيد قطعا اين يعنى يك جاى كار اشكال دارد! ولى با اينحال باز هم متوجه نميشم اين پهناى باند چطورى كار ميكنه؟ ساعت ٥ صبح كه ساعت شلوغى نيست! چطور ممكنه مثلا گاهى سرعتم ميره رو ٨٠٠ با قطع و وصل كردن خط سرعت درست ميشه؟!
  18. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    سلام. من از اينترنت نامحدود شبانه همراه اول استفاده ميكنم. مشكلم اينه وقتى فعال ميكنم و شروع به دانلود، مثلا طرح يك تا ١١ صبح كه ميگيرم. تو اين بازه يه چند ساعتى سرعت خوبه و ٢ مگه اما بيشتر اوقات با سرعت ٨٠٠ كيلو تقريبا دانلود ميكنم. هرچند كه LTE فعاله و اين عجيبه چون نه مكانم تغيير ميكنه نه...
  19. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ما هم تو كلاس داشتيم دانش اموزايى كه وقتى معلم يادش ميرفت امتحان بگيره دستشو بلند ميكرد ميگفت اقا امتحان داريم امروز:D
  20. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    شما ميدونستيد همراه اول باگ داشته كه ميشده ازش اينترنت رايگان استفاده كرد؟! انگار داشته و يكى هم اومده اين باگ رو گزارش داده:-B الانم برطرفش كردن انگار.
  21. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    خب همراه اول بسته هاى نامحدودش بدون تغيير برگشت(ماه رمضون تموم شد، فكر كنم ملت شب زنده دار توى اين يماه سپوخته بودن اينترنت شبانه رو:D) با اين تفاوت كه براى يكماهه و يكهفته اى مدت زمان ٢تا٧ هم قرار دادن. فقط اميدوارم با سرعت كنترل شده نباشه.
  22. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    منم تازه متوجه شدم همراه اول بسته هاى شبانه اش رو حذف كرده. اما انگار موقتى يه، اينطور كه تو سايت همراه اول نوشته البته بنظر ميرسه ديگه نامحدود نيست و ساعتش هم ١ تا ١١ نيست! كلا خدا بخير كنه. اين شركت هاى ارائه دهنده ى خدمات هيچ وقت در راستاى رضايت مردم نبوده! سابقه نشون داده هميشه وقتى مردم از...
  23. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    حقيقتش نوترينو رو نميدونم دقيقا چيكار ميكنه:D ولى وقتى ستاره صد مربع ميزنى يه الفا هست يه الفا+ اون الفاهه سرعتش كمتره ولى الفا+ اگه منطقه اى كه هستين ٣جى ساپورت كنه بايد حداقل ٧٠٠ كيلوبايت برثانيه دان كنه. من ١مگ دانلود ميكنم، بچه ها بيشتر هم گزارش دادن. يه طرح نامحدود هم داره اون با ستاره هزار...
  24. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    ممكنه بسته الفا رو فعال كرده باشين، يا اينكه جايى كه هستين براى اينترنت خوب انتن نميده. غير از اين دو نبايد دليل ديگه اى داشته باشه. هيچ ربطى به شير كردن با پى سى نداره. ------------ دوستان اينترنت نامحدود ١ شب تا ١١ صبح همراه اول دوبار فعال شده. خداروشكر^:)^
  25. stanley

    بحث و تبادل نظر در مورد اینترنت 3G,4G اپراتورهای موبایل

    مصرف منصفانه!! عجب بابا!! مثلا من الان خط همراه اولم دائمه ميخواستم ٢ تا ١١ ظهر نامحدودش رو فعال كنم ، يعنى چقدر ميتونم دانلود كنم!؟ ايرانسل براى ترافيك نامحدودش چه كدى رو بايد بگيريم و اينكه سرعت كدومش بهتره؟
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or