اها! جوری نوشتی من فکر کردم یه مزیتی خاصی داره من بیخبرم!:D خب بسته های همراه اول همشون بصورت خودکار وقتی تموم شد با کسر هزینه تمدید میشن اینم بده اتفاقا بی خبری پول ازت میگیره دوباره بسته ای که شاید نخوای فعال میشه! من پیشنهاد میکنم این تمدید خودکار رو غیرفعال کنی هر وقت خودت خواستی کد بزن بسته...