تا جاییکه یادمه از نسخه ارجینال، آنجلا پدر و برادرش رو کشته ولی مادرش تونسته فرار کنه. نکته جالبش اینجاست ما نمیدونیم آنجلا توی سایلنت هیل دنبال مادرشه تا اون رو پیدا کنه یا دنبالشه تا اون هم مثل پدر و برادرش بکشه! بنظرم اینکه آنجلا مادرش رو کشته مثل خیلی موارد داستانی SH2 از اون مواردی هستش که...