نتایج جستجو

  1. Danteppc

    Black Ops برای مک در این هفته

    Aspyr از CoD 4 به بعد کلا CoD رو برای مک کنسل کرد. الان می خواد از App Store سود ببره. شاید نسخه های بعد هم بده. البته کلا چند روز بعد از اینکه بازی های PC pirate رلیز میشن پورت غیر رسمیش برای مک همیشه توسط porting team آماده میشه که معمولا کیفیت خوبی نداره. کلا کی با مک بازی می کنه آخه :d مگه...
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or