كلوپ دوستداران بازي IGI

LORD5

کاربر سایت
Mar 29, 2009
1,177
نام
عباس
با عرض سلام خدمت شما دوستان عزيز و گرامي .

همانطور كه از نام كلوپ پيداست اين كلوپ براي دوستاني كه سري بازي به ياد ماندني Project IGI تأسيس شده(گرچه اين بازي ديگه قديمي شده ولي اين بازي براي من خيلي ارزش و خاطره داره و خيلي ها هستن كه اين باي را يكي از بازي هاي خاطره انگيز مي دانند و هنوز هم هرازگاهي مثل خودم به اين بازي سري مي زنند!) و در اينجا به تمامي نكات ريز درشت بازي منجله:

  • داستان بازي.
  • تريلرها و تصاوير بازي.
  • دانلود بازي.
  • تمامي اسلحه هاي موجود در بازي به همراه مخلفات آنها!
  • كمك كردن در هر كجاي بازي .
  • تمامي تجهيزات به كار گرفته شده در بازي از جمله:ماشينها؛هواپيماها ؛بالگردها و...
  • و هر آنچه كه فكرش را بكنيد.

اين بازي در دو شماره با عنوانهاي:

IGI1cover.jpg



Project IGI: I'm Going In
تاريخ انتشار: Dec 22, 2000

سيستم مورد نياز بازي

System: PII or equivalent
RAM: 128 MB
Video Memory: 32 MB
Hard Drive Space: 400 MB

و

b000062to003lzzzzzzz2zw.jpg




IGI 2: Covert Strike
تاريخ انتشار : Mar 3, 2003

سيستم مورد نياز بازي

System: PIII 800 or equivalent
RAM: 128 MB
Video Memory: 64 MB
Hard Drive Space: 1900 MB

اين بازي توسط : كمپاني Inner loop توليد شد و توسط كمپاني Codemasters عرضه شد .
رده بندي ژانر :تير اندازي ؛ اکشن مدرن و ماجراجویی
ميزان دشوار بودن : سخت
زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت .
درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Mature - مناسب برای افراد 17 سال و بالاتر به دلیل صحنه های شدید خشونت و خونریزی.


اين بازي را مي توان در سبك ژانر :تير اندازي ؛ اکشن مدرن و ماجراجویی دسته بندي نموده و جزء بازي هاي دشوار درجه بندي كرد.
اين بازي در درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي Mature را گرفت و اين يعني مناسب برای افراد 17 سال و بالاتر به دلیل صحنه های شدید خون و خون ريزي و خشونت در تمامي لحظه ها و هيجان بسيار بالاي اين بازي كه حتي يك لحظه هم نمي گذارد شما نفس راحت بكشيد و هر آن امكان حمله دشمن به شما و كشته شدن شما توسط آنها شما را راحت نمي گذارد.
و من توصيه اي كه به شما دارم اين است كه هنگام شروع بازي كاملا" راحت و آسوده از هر نظر باشيد و اين هم براي خود شما و هم براي ادامه دادن بازي و رد كردن مراحل بسيار مهم است و يكي از لازمه ها براي شروع كردن مي باشد.

شما در اين بازي نقش يك فرد انگليسي تبار با نام ديويد جونز كه يك چريك زبده و آموزش ديده براي جنگهاي پارتيزاني و چيريكي مورد تعليم سازمان SAS انگليس قرار گرفته و در آنجا به عنوان افسر استخدام شده و ولي حالا عضوی از یک سازمان فوق سری آمریکایی بنام IGI است كه تعليمات تكاملي خود را در اين سازمان( IGI) گذرانده است.
وظيفه اين سازمان حفاظت از اطلاعات و نفوذ و حفظ امنیت و برقراری نظم عمومی در دنیای غرب مي باشد و شما در اين سازمان به نقاط مختلف از جمله :روسيه ؛ ليبي ؛ چين و بعضي كشورهاي اروپاي و همچنين نفوذ به پادگان های هوایی و زميني، بندر گاه ها ؛ تاسیسات محرمانه و به قلب نیرو های دشمن و بدست آوردن اطلاعات مهم و با ارزش و همچنين پيدا كردن و كشتن افرادي كه ضد اين سازمان ( IGI) كار مي كنند و به نوعي جاسوس هستند .

منتظر ادامه باشيد.
و اطمينان داشته باشيد كه ادامه كار اين كلوپ بسيار جذاب و دلپذير خواهد بود و در صورت همراهي پشيمان نخواهيد شد.
 

evil4

کاربر سایت
Jul 11, 2006
195
ایول داداش منم عاشق igi یادش به خیر دورانی داشتیم باش 5 6 سال پیش شایدم بیشتر 7 سال پیش .

به نظر من اویل و igi نظیرش نمیاد به خصوص igi . یادمه اون زمان دگرگون کرد بازی های کامپیوتری رو

عمده ترین فرق این بازی با بازی های دیگه به نظر من که خیلی هم جذابش کرد سختیشه . نه سیو اتوکاتیک داره و نه افزایش خون و این حجرفا .کاملا طبیعی پیش میره یکی دو تا تیر بخوری مرخصی .

بی نظیره این بازی .امروز میرم سراغش بعد یکی دو سال دوری .

راستی سیو بازی رو داری بزار .
 

LORD5

کاربر سایت
Mar 29, 2009
1,177
نام
عباس
ایول داداش منم عاشق igi یادش به خیر دورانی داشتیم باش 5 6 سال پیش شایدم بیشتر 7 سال پیش .

به نظر من اویل و igi نظیرش نمیاد به خصوص igi . یادمه اون زمان دگرگون کرد بازی های کامپیوتری رو

عمده ترین فرق این بازی با بازی های دیگه به نظر من که خیلی هم جذابش کرد سختیشه . نه سیو اتوکاتیک داره و نه افزایش خون و این حجرفا .کاملا طبیعی پیش میره یکی دو تا تیر بخوری مرخصی .

بی نظیره این بازی .امروز میرم سراغش بعد یکی دو سال دوری .

راستی سیو بازی رو داری بزار .
به نظر من دليل محوبيت اين بازي اينه كه سلاح ها كاملاً واقعي خشاب گذاري واقعي و حس يك چريك واقعي بودن به آدمه و اينكه بازي هيچ گاه كسل كننده نمي شه و در هر مرحله چيز تازه اي در انتظاره و خيلي موارد ديگه كه اينا به ذهنم خطور كرد.
ولي آمپول افزايش سلامتي در بازي بود كه البته خيلي كمياب بود و در بعضي مراحل سخت وجود داشت.
سيو بازي رو تا همين چند وقت پيش داشتم كه يكيشو ندانسته پاك كردم يكيشم كلاً پاك كردن!
ولي مي گردم پيدا مي كنم و مي گذارم.
 

LORD5

کاربر سایت
Mar 29, 2009
1,177
نام
عباس
دلايل ساخته نشدن IGI3:

امروز دلايل ساخته نشدن ادامه براي بازي IGI را مي گذارم و فردا داستان بازي را .
خيلي ها از جمله خود من مي خواهند بدانند كه چرا بازي ادامه اي براي بازي بسيار محبوب و جالب IGI ساخته نشد؟
و آيا احتمال ساخته شدن ادامه براي اين بازي وجود دارد يا خير؟
دليل ساخته نشدن اين بازي يك شكست تجاري محسوب مي شود كه كه مسبب اين شكست نسخه دوم از اين بازي بود چرا كه آنطور كه مي بايست اين بازي (IGI 2: Covert Strike)به فروش نرفت و كپي هاي زياد و غيرقانوني بي شماري از اين بازي شده بود و سازندگان اين بازي با كمبود بودجه و در نتيجه ورشكست شدن آنها انجاميد و نتيجه اين شكست همانطور كه شاهد هستيم نساخته شدن بازي 3 IGI بود.

ولي هنوز هم احتمال اينكه ادامه اي براي اين بازي بسازند هست چون شايعه هاي زيادي مي گن كه احتمال اين وجود داره كه ادامه اين بازي ساخته بشه همانطور كه مكس پين 3 ساخته خواهد شد.
پس نااميد نباشيد و انسان با اميد زندس.
 

LORD5

کاربر سایت
Mar 29, 2009
1,177
نام
عباس
داستان بازي :IGI 2: Covert Strike

دوستان داستان بازي را از شماره 2 يعني IGI 2: Covert Strike شروع مي كنم چون هم داستان پيچيده و هم طرفداران بيشتري داره.

b000062to003lzzzzzzz2zw.jpg



توطئه چيني بين المللي و نفوذ و مبارزه و پايان مأموريت در روسيه ؛ ليبي و چين.
شما در اين بازي بايد ارتش را از اروپاي شرقي تا مشرق زمين تعقيب كرده و در آنها نفوذ كنيد.
تيم IGI دوباره شكل گرفته و ديويد جونز(David Jones) هم حضور دارد.
او خطرناكترين چريك به كار گرفته شده و تعليم ديده در تاريخ هست.
در این بازی شما تجهیزات زیادی در اختیار ندارید ، تنها چیزی که جان شما را از این مهلکه به در خواهد برد ، هوش و ذکاوت است . بازی شامل 19 مرحله عملیات در کشورهایی مانند روسیه ، لیبی و چین است ،
جائیکه شرط پیروزی در هر عملیات ، یک نفوذ کاملا بی سر و صدا و پنهانی است .

در IGI 2: Covert Strike و شروع به كار شركت بازي سازي براي ساخت دومين شماره از سري IGI و ظاهر شدن دوباره اين بازي بر روي پي سي تحسين همگان را برانگيخت در اين بازي به قدري روي سلاح ها خوب كار شده كه به شليك كننده صحنه واقعي از آن سلاح را در ذهن فرد تداعي مي كند و به ادامه موضوع اصلي جاسوسي برميگرد.
جاسوسي ؛ مآموريتها ؛نظارت ؛آهستگي و قدرت آتش مشتعل حرفه ديويد جونز يك عضو كليدي SAS
ادامه مي يابد و اکنون عضوی از یک سازمان فوق سری آمریکایی بنام IGI است.
در اين بازي فقط با مخفي كاري خواهيد توانست كه مراحل و مأموريت ها را پشت سر بگذاريد.
مخفیانه حرکت کردن ، به شما اجازه خواهد داد تا بدون دردسر از پشت نیرو های دشمن عبور کنید و اگر چنانچه با آنها برخورد کردید سعی کنید با خفه کردن ، شکستن گردن و یا با ستفاده از چاقو آنها را از بین ببرید . البته در موقعیت های حساس می توانید از کلت ، تفنگ خودکار ، مسلسل یا مواد منفجره نیز استفاده کنید و همچنين بر خلاف نسخه قبلي اين بازي شما تنها امکان حمل دو اسلحه علاوه بر تجهیزات اصلی خود را خواهید داشت . . تجهیزات اصلي شما در این بازی شامل انواع دوربینها ، عینک های دید در شب ، جعبه کمک های اولیه و یک نقشه کامپیوتری متصل به ماهواره میباشد که بوسیله آن میتوانید بلافاصله موقعیت خود ، دشمنان و. دوربین های مخفی را تعیین کنید . همچنین یک هدایتگر مشابه بر روی نقشه اصلي كه با زدن دكمه M قابل رويت مي باشد موقعیت شما در محل و اهداف مورد نظر را برای شما نمایش خواهد داد .
فیلم نامه جالب بازی که علاوه بر مهارت تیر اندازی در بازی های اکشن شلیک کننده، از هوش و زکاوت شخص بازیکن در حل مسائل و مشکلات ماموریت ها نیز استفاده می کند .

IGI 2
در ادامه مجموعه حوادث IGI 1 مي باشد .جنگ سرد تمام شده و حالا كشورها در حال بازسازي و مرمت هستند و مي كوشند كه شكستشان را جبران نمايند روسيه توانسته است كه با حمايت هاي مالي از نيروها به پژوهشهاي صنعتي و كاملا" خصوصي خود ادامه بدهد.

بازي با بيش از سه نبرد متصل شده به هم تشكيل شده و هر نبرد جداگانه دسته بندي شده و هر بسته با مأموريتهاي فردي دسته بندي مي شود.
هر نبرد و مأموريت با توطئه اي جدا بست داده مي شود و سكانسهايي با صحنه هاي متحرك و با عظمت است كه موجب جذب گيمر مي شود و باعث مي شود كه گيمر داستان را تا انتها دنبال كند.

ادامه دارد...
 

LORD5

کاربر سایت
Mar 29, 2009
1,177
نام
عباس
ادامه داستان بازي IGI 2: Covert Strike

رابط شما در طی این ماموریتها ، سرگرد ربکا آنیکا خواهد بود که نقش ویژه ای در هدایت و نظارت بر شما دارد ، همچنین پیام هایی را مستقیما از طرف سناطور جمهوری خواه ، پت لنهان ، که موسس سازمان IGI است نیز دریافت خواهید کرد .

Spiralling كه جاسوسي از جانب دولت روسيه هست در عرض ليبي به توطئه اقدام كرده و با بكار بردن ارتش چين و هواپيماهاي جنگنده و نصب ادوات جاسوسي در ارتش نفوذ مي كند.
و در اينجا جونز دست به كار شده و به روسيه براي بدست آوردن مدرك EMP(پالس مغناطيسي الكترونيكي) (Electro Magnetic Pulse) نفوذ مي كند زيرا IGI در فناوري بكار گرفته شده در اين سلاح مشكوك شده و سعي در متلاشي كردن آن دارد .

و متلاشي كردن آن توسط جونز كه يك سيستم هوش مصنوعي پيشرفته كه متعلق به جونز هست به او اين توانايي را خواهد داد كه دشمنان را از سر راه بردارد .سيستم نبرد و استفاده نمودن از سيستم هاي امنيت الكترونيكي كشته شدن او را به پايين ترين حد ممكن مي رساند و باعث بي طرف جلوه دادن او مي شود.
زيرا AI به اين كار واكنش نشان خواهد داد و با انجام دادن نقشه هاي متفاوت در تيم شما باعث مخالف جلوه دادن شما مي شود و در نتيجه باعث كشته شدن جونز مي شود در حالي كه جونز توانايي دستيابي به منابع دشمن؛ تير اندازي به نگهبانان از روي برج و يا تسخير يك حياط با تمامي تچهيزات و امكانات را دارد.

IGI 2 مشخصه يك آرايش برجسته و بطور واقع بينانه يك مدل واقعي از جنگ افزارها و مبارزات فردي و شيوه هاي بكار بردن اسلحه هاي كمري ؛ تفنگها ؛ و تپانچه هاي ماشيني و بازوكاها مي باشد.
نظارت و فناوري مدرن شامل يك سيستم GPS و شدت نور بكار برده شده در تمامي محلها و قسمتهاي بازي تحسين برانگيز است.
كساني كه نسخه اول اين بازي را انجام داده اند اولين ايرادي كه از بازي مي گيرند نبود يك سيستم ذخيره سازي مي باشد اما حالا بر خلاف نسخه گذشته ، یک سیستم جدید برای ذخیره بازی در نظر گرفته شده كه اين سيستم به شما در تمام كردن مراحل كمك شاياني خواهد كرد.
همچنین در این نسخه نیز امکان بازی به صورت گروهی تا حداکثر ، 16 بازیکن فراهم شده . بازیکنان در دو تیم ، در شش نقشه متفاوت در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت . هر تیم دارای لیستی از اهداف مشخص است که در صورت به پایان رساندن هر عملیات به صورت موفقیت آمیز ، مبلغی به عنوان جایزه در اختیارش قرار خواهد گرفت.

فیلم نامه جالب بازی که علاوه بر مهارت تیر اندازی در بازی های اکشن شلیک کننده، از هوش و ذکاوت شخص بازیکن در حل مسائل و مشکلات ماموریت ها نیز استفاده می کند .

پايان.
 

LORD5

کاربر سایت
Mar 29, 2009
1,177
نام
عباس
دانلود بازي : IGI 2: Covert Strike
b000062to003lzzzzzzz2zw.jpg


Code:
[CENTER] 
[URL="http://rapidshare.com/files/113515160/Project_IGI_2_by_ewares.org.part01.rar"]http://rapidshare.com/files/11351516...org.part01.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113518445/Project_IGI_2_by_ewares.org.part02.rar"]http://rapidshare.com/files/11351844...org.part02.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113523369/Project_IGI_2_by_ewares.org.part03.rar"]http://rapidshare.com/files/11352336...org.part03.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113530788/Project_IGI_2_by_ewares.org.part04.rar"]http://rapidshare.com/files/11353078...org.part04.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113537338/Project_IGI_2_by_ewares.org.part05.rar"]http://rapidshare.com/files/11353733...org.part05.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113548791/Project_IGI_2_by_ewares.org.part06.rar"]http://rapidshare.com/files/11354879...org.part06.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113553313/Project_IGI_2_by_ewares.org.part07.rar"]http://rapidshare.com/files/11355331...org.part07.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113555737/Project_IGI_2_by_ewares.org.part08.rar"]http://rapidshare.com/files/11355573...org.part08.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113557926/Project_IGI_2_by_ewares.org.part09.rar"]http://rapidshare.com/files/11355792...org.part09.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113560303/Project_IGI_2_by_ewares.org.part10.rar"]http://rapidshare.com/files/11356030...org.part10.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113562631/Project_IGI_2_by_ewares.org.part11.rar"]http://rapidshare.com/files/11356263...org.part11.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113564678/Project_IGI_2_by_ewares.org.part12.rar"]http://rapidshare.com/files/11356467...org.part12.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113566798/Project_IGI_2_by_ewares.org.part13.rar"]http://rapidshare.com/files/11356679...org.part13.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113568683/Project_IGI_2_by_ewares.org.part14.rar"]http://rapidshare.com/files/11356868...org.part14.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113570455/Project_IGI_2_by_ewares.org.part15.rar"]http://rapidshare.com/files/11357045...org.part15.rar[/URL]

[URL="http://rapidshare.com/files/113511722/Project_IGI_2_by_ewares.org.part16.rar"]http://rapidshare.com/files/11351172...org.part16.rar[/URL]
[/CENTER]
Pass: ewares.org

فردا نقد نسخه ي اول!!
 

r7asmu7s

کاربر سایت
Nov 5, 2008
273
نام
مهرزاد
فکر کنم زندگانی من روی مرحله 6 اش بود . اون تانکه :D بچه بودم ( الآن هم هستم :D )

یه مرحله دیگه بود وسط اردوگاه بودی فکر کنم اولین بازی ای بود که روی PC کردم ...

یه دنیا تشکر .
 

LORD5

کاربر سایت
Mar 29, 2009
1,177
نام
عباس
داستان بازي : Project IGI: I'm Going In

IGI1cover.jpg


در Project IGI مأموريت داريد كه مانع از يك عمليات تروريستي بشويد همچنين يك كلاهك هسته اي دزدي را پيدا كنيد.
مرحله اول بازي در شوروي سابق شروع مي شود و اولين هدفتان اين است كه يك فردي كه توسط ارتش بازداشت و مورد شكنجه است را نجات بدهيد و اطلاعاتي حياتي از يك بمب هسته اي به دست آوريد
كه مي توان گفت اين داستان بازي Project IGI: I'm Going In Review مي باشد كه بسيار ساده و خطي مي باشد و به پيچي ديگي نسخه دوم اين بازي نيست البته اين بازي حدود 6سال پيش منتشر شده و انتظار چنداني نمي توان داشت و در اصل بازي وابسته به صدا گذاري و اسلحه هاي جذاب و واقعي و همچنين گيم پلي راحت و روان و درگير كننده است.
و حالا ادامه ماجرا!:
مأموريت هاي شما توسط سرگرد ربه كا در ابتداي شروع مراحل به شما گفته مي شود كه البته چندان موءثر نيست ولي در بعضي موارد به كمك گيمر مي آيند و از سردرگمي نجات مي دهد.
البته اين گفتگو ها كسل كننده هستند و در اكثر موارد با زدن دكمه "Esc" به آنها پايان مي دهيم!!!
طنين بازي و چيزي كه موجب جذاب شدن آن مي شود رئاليستي بودن آن است.
هنگام برخورد شما با نيروهاي دشمن آنها از خود واكنشهايي نه چندان جالبي از خود نشان مي دهدن گاهي اوقات فرار مي كنند و گاهي سريع برگشته و به شما ابلهانه نگاه مي كنند و سپس شليك مي كنند يا با قنداق تفنگ شما را له و لورد مي كنند!!!كه اين مورد آخر باعث از بين رفتن مقدار زيادي از خط جان شما (كه در گوشه ي پايين سمت راست قابل رويت است) مي شود.
تأكيد بازي بيشتر روي واقعي جلوه دادن صحنه ها و مبارزات مي باشد كه واقعا به اين مورد خوب عمل شده و باعث مي شود كه گيمر احساس يك چريك به تمام معنا پيدا كند كه البته اين باعث غرور كاذب در گيمر هم مي شود!
گرچه شما يك جليغه ضد گلوله به تن داريد ولي با خوردن چند تير اين ابر قهرمان به طرز درد ناكي مي ميرد و اين باعث مي شود كه بازي دوباره از مرحله اي كه آن را آغاز كرديد شروع نماييد كه اين يكي از مشكلات عمده اين بازي محسوب مي شود يعني نبودن سيو در مراحل بازي البته براي درجه آسان مشكل چندان ايجاد نمي كند ولي اگر در روي درجه سخت بازي كنيد مي بينيد كه اين مشكل بيشتر از پيش به چشم مي آيد و ترجيح مي دهيد كه روي همان درجه آسان يا متوسط دوباره بازي كنيد .
هر آن امكان ديده شدن شما توسط دوربينهاي مدار بسته و يا نگهبانان داخل برجك يا تك تير اندازان حرفه اي كه اگر كوچكترين خطايي بكنيد مورد آماج گلوله هاي اين تك تير اندازان قرار گرفته كه با دريافت 4تير از آنها به طرز فجيع كشته مي شويد!و مجبوريد كه بدون رسيدن به نتيجه مطلوب بازي را restart كنيد.
مرگ در هر گوشه انتظارتان را مي كشد!
البته شما مي توانيد با ترميم كننده هاي كه درون مراحل بازي قرار گرفته اند( كه بر خلاف نسخه دوم كه خيلي كم بودند و شايد تعدادي انگشت شمار) با اين مشكل مقابله كنيد كه پيدا كردن اين ترميم كننده ها چندان سخت نيستند براي بدست آوردن آنها كمي به ريسك كرن نياز هست كه اين كار مختص دوستداران ديويد جونز مي باشد.

اين بازي شامل 14مرحله نه چندان آسان مي باشد كه اغلب زياد پيچيده و مشكل هستند مانند مرحله آخر و مرحله هفتم اين بازي.
يكي از ضعف هاي ديگر بازي ضعف سربازان دشمن است به اين صورت كه بسيار زياد و ناتمام هستند كه اين كار نه تنها هوش مصنوعي را بهبود نمي بخشد بلكه باعث لكه دار شدن آن مي شود به طوري كه دشمنها بسيار خلاقانه خود را از ديد شما مخفي مي كنند و تنها زماني خود را نشان مي دهد كه در تير ر آنها باشيد و يا دوست آنها را بكشيد در اينجاست كه كرور كرور دشمن از زمين و آسمان مي ريزد.

به اميد IGI3 !!!
 

msbazicenter

کاربر سایت
Sep 19, 2008
3,690
نام
مرام آدم مهمِ نه اسمش
سلام
IGI اولي يه ايراد بسيار بزرگ داشت اونم اينكه Ending باحالي نداشت.
خود من وقتي بازي تموم شد تا چند دقيقه منتظر مونده بودم كه يا برم مرحله بعد يا يه دموي درست حسابي ببينم. واقعاً حال‌گيري بود
 

LORD5

کاربر سایت
Mar 29, 2009
1,177
نام
عباس
تجهيزات

اينها هم تجهيزات شما در بازي هستند:
Knives: Combat Knife
Sidearms: Glock 17, Colt Anaconda, Desert Eagle
Submachine Guns: MP5SD3, Uzi (also in pair)
Assault Rifles: M16A2 Carbine/M203, AK47
Shotguns: SPAS12, Mk3A1 Jackhammer
Sniper Rifles: SVD Dragunov
Heavy Weapons: M249 SAW, LAW80, M2HB
Explosives: HE Grenade, Flashbang, Proximity Mine
Special: Binoculars, Map computer (gives realtime satellite image of the terrain), Medipack​
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر