سرخط خبرها

من یه خبر خوندم ولی منبعشو به خاطر رفرش اتومات توییتر گم کردم


سونی انگاری قصد دارن با ایجاد زنجیره های تامین و انبارهای بیشتر توی آمریکا جلوی افزایش تعرفه های ترامپ وایسته و مانع افزایش قیمت محصولات گیمینگش بشه

Sony Steps Up PS5 Shipments in an Effort to Avoid Shortages Amid US Tariff Uncertainty
 
1740413391382.png


نینتندو سویچ ۲ توی همین الان توی بازار Resell قیمت هایی حدود ۳۲۵-۳۵۰ دلار رو داره


نظر خودم: به نظرم هر قیمت زیر ۴۰۰ دلاری برای این کنسول واقعا یه معجزه و برگ برنده بزرگ برای نینتندو و گیمرها به حساب میاد
 
1000008618.jpg

چرا آمازون نتوانست استیم را شکست دهد؟

ایتان ایوانز، معاون سابق Prime Gaming در آمازون، در لینکدین اعتراف کرد که آمازون چندین بار تلاش کرد استیم را به چالش بکشد، اما هر بار شکست خورد.

او نوشت:

«ما ۲۵۰ برابر بزرگ‌تر بودیم و همه چیز را امتحان کردیم، اما در نهایت، جالوت شکست خورد.»

سه تلاش ناموفق آمازون:
  • خرید فروشگاه کوچک Reflexive Entertainment که نتیجه‌ای نداشت.​
  • ایجاد فروشگاه بازی پس از خرید Twitch، اما کاربران به آن جذب نشدند.​
  • راه‌اندازی سرویس استریم بازی Luna که مانند Stadia گوگل موفق نشد.​

چرا این پروژه‌ها شکست خوردند؟

استیم فقط یک فروشگاه نبود، بلکه یک شبکه اجتماعی، کتابخانه دیجیتال و نمایشگاه دستاوردهای گیمرها بود.

آمازون اشتباه کرد که فکر می‌کرد فقط با شهرت و سرمایه می‌تواند کاربران را جذب کند.

گیمرها قبلاً از استیم راضی بودند و دلیلی برای تغییر نمی‌دیدند.

ایوانز نتیجه‌گیری کرد: «ما باید چیزی به‌مراتب بهتر می‌ساختیم، اما این کار را نکردیم. فقط به این دلیل که می‌توانی چیزی بسازی، به این معنی نیست که مردم از آن استفاده خواهند کرد.»​
 
View attachment 368555

چرا آمازون نتوانست استیم را شکست دهد؟

ایتان ایوانز، معاون سابق Prime Gaming در آمازون، در لینکدین اعتراف کرد که آمازون چندین بار تلاش کرد استیم را به چالش بکشد، اما هر بار شکست خورد.

او نوشت:

«ما ۲۵۰ برابر بزرگ‌تر بودیم و همه چیز را امتحان کردیم، اما در نهایت، جالوت شکست خورد.»

سه تلاش ناموفق آمازون:
  • خرید فروشگاه کوچک Reflexive Entertainment که نتیجه‌ای نداشت.​
  • ایجاد فروشگاه بازی پس از خرید Twitch، اما کاربران به آن جذب نشدند.​
  • راه‌اندازی سرویس استریم بازی Luna که مانند Stadia گوگل موفق نشد.​

چرا این پروژه‌ها شکست خوردند؟

استیم فقط یک فروشگاه نبود، بلکه یک شبکه اجتماعی، کتابخانه دیجیتال و نمایشگاه دستاوردهای گیمرها بود.

آمازون اشتباه کرد که فکر می‌کرد فقط با شهرت و سرمایه می‌تواند کاربران را جذب کند.

گیمرها قبلاً از استیم راضی بودند و دلیلی برای تغییر نمی‌دیدند.

ایوانز نتیجه‌گیری کرد: «ما باید چیزی به‌مراتب بهتر می‌ساختیم، اما این کار را نکردیم. فقط به این دلیل که می‌توانی چیزی بسازی، به این معنی نیست که مردم از آن استفاده خواهند کرد.»​
بازنده های صنعت یک وجه مشترک دارن، عمده دلیل سقوطشون اینه که برگ برنده رو در سرمایشون می بینن نه مدیریت. حالا می خواد یک ناشر شرقی مثل تنسنت باشه یا کمپانی غربی مثل مایکروسافت. در نهایت با مغز سقوط می کنن!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or