سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
تاد هاوارد اعلام کرد که ساخت و انتشار نسخه‌ی ریمستر بازی‌های قبلی الدر اسکرولز و فال‌اوت، بین اولویت‌های بتسدا نیست.

https://gamerant.com/fallout-1-2-remake-port-todd-howard-bethesda/
2024-06-17 13_07_59-Steam.png

اولویت تاد تولید اسکناس هست از طریق پولی کردن مادهای که دیگرون بصورت مجانی برای گیم خالی/ بیروح و بی محتواش میسازن.
 
View attachment 341491

اولویت تاد تولید اسکناس هست از طریق پولی کردن مادهای که دیگرون بصورت مجانی برای گیم خالی/ بیروح و بی محتواش میسازن.
خدا رو شکر، اولویت تاد مشخصه، اولویت مترجمین بازیسنتر که اصلا مشخص نیست و طرف در مورد ریمستر فالوت 1 و 2 مال 1997-98 صحبت کرده و اصلا اطلاعی ندارن اونا چین
چون فقط برا pc ساخته شدن. بعد طرف میزنه، اولویت تاد ریمستر الدر و فالوت نیست. در مورد الدر اصلا چیزی نگفته و فالوت 1 و 2 و گفته اولویت ما، قابل بازی بودن رو pc هست.
  • Fallout 1 and 2 won't be remastered anytime soon, as Todd Howard prioritizes keeping them playable as-is on PC.
  • Despite their age, the original Fallout games are considered classics, with their charm lying in their vintage design.
  • Todd Howard believes the best way to experience Fallout 1 and 2 is on PC with mouse and keyboard, rather than on consoles
دیروزم خودش گفت ما 5 تا تیم داریم، که یکیش وظیفه اش برونسپاری عناوینه و مدیریت اوناست.
_________
Pieces Interactive
امبریسر گروپ، امروز استودیو pieces interactive سازنده alone in the dark را بست، پیش از این امبریسر به برنامه بازسازی خود رسما پایان داده بود ولی عدم برآورده کردن انتظارات، حکم به پایان کار این استودیوی 17 ساله داد.

2024-06-17_15-20-09.jpg
 
آخرین ویرایش:
View attachment 341491

اولویت تاد تولید اسکناس هست از طریق پولی کردن مادهای که دیگرون بصورت مجانی برای گیم خالی/ بیروح و بی محتواش میسازن.
شما تا وقتی حق انتخاب داری و میتونی به صورت مجانی همچنان از ماد های مجانی استفاده کنی هیچ دلیلی نداره بابت این قضیه ناراحت بشی .
ماد های پولی اگه باعث بشن یـ پولی هم گیر سازنده بینوا بیاد (خدا نکنه یــ نفر به خاطر ساعت ها زحمتی که کشیده در خواست یـ مبلغ ناچیز بکنه) نه تنها اشکال نداره بلکه خیلیم خوبه . بتزدا تو این نسخه Cration Club که به Creations تغییر نام داده به سازنده های Verify شدش اختیار تام داده که چجوری ماد هاشون رو منتشر کنن . دقیقا مثل اینکه دارن پروژشون رو روی استیم منتشر میکنن . طرف میتونه مجانی ماد هاش رو منتشر کنه میتونه حتی رو Nexusmod و Steam Workshop و بقیه پلتفرم ها هم منتشرش کنه و هیچ محدودیتی از این بابت نداره . بر خلاف قبل تو این ورژن جدید نیاز به اپدیت دائمی بازی نیست و کانتنت به صورت جداگونه دانلود میشه. دیگه خبری از اپدیت های احمقانه و گند زدن تو بقیه مادهای بازی نیست .

یـ بستری پیش اومده که ملت محکم وایسن پای ماد کردن بازیای بتسدا و این قضیه بشه شغل تمام وقتشون . این وسط کنسول پلیر ها هم بی نصیب نمونن و از ماد های خلاقانه ملت استفاده کنند . خلاصه که همه جوره معامله دو سر برد ـه
 
A Quiet Place: The Road Ahead revealed for PC and consoles
a quiet place: the raod ساخته stormind game که توسط saber منتشر خواهد شد قرار است در سال 2024 عرضه شود، تاریخ دقیق مشخص نشده و برای ایکس باکس سری ایکس و اس و ps5 و pc منتشر میشود
سکوت نقش اساسی در بازی داره و با ایجاد صدا، هیولای بازی میاد سراغتون

 
شما تا وقتی حق انتخاب داری و میتونی به صورت مجانی همچنان از ماد های مجانی استفاده کنی هیچ دلیلی نداره بابت این قضیه ناراحت بشی .
ماد های پولی اگه باعث بشن یـ پولی هم گیر سازنده بینوا بیاد (خدا نکنه یــ نفر به خاطر ساعت ها زحمتی که کشیده در خواست یـ مبلغ ناچیز بکنه) نه تنها اشکال نداره بلکه خیلیم خوبه . بتزدا تو این نسخه Cration Club که به Creations تغییر نام داده به سازنده های Verify شدش اختیار تام داده که چجوری ماد هاشون رو منتشر کنن . دقیقا مثل اینکه دارن پروژشون رو روی استیم منتشر میکنن . طرف میتونه مجانی ماد هاش رو منتشر کنه میتونه حتی رو Nexusmod و Steam Workshop و بقیه پلتفرم ها هم منتشرش کنه و هیچ محدودیتی از این بابت نداره . بر خلاف قبل تو این ورژن جدید نیاز به اپدیت دائمی بازی نیست و کانتنت به صورت جداگونه دانلود میشه. دیگه خبری از اپدیت های احمقانه و گند زدن تو بقیه مادهای بازی نیست .

یـ بستری پیش اومده که ملت محکم وایسن پای ماد کردن بازیای بتسدا و این قضیه بشه شغل تمام وقتشون . این وسط کنسول پلیر ها هم بی نصیب نمونن و از ماد های خلاقانه ملت استفاده کنند . خلاصه که همه جوره معامله دو سر برد ـه
یه فکت شاید بیخود.

جمع ماد های پولی که کاربران در Train Simulator ساختند به بیش از ۲ میلیون دلار هم میرسه.
 
مدیران شرکت EA در سال 2024 با وجود اخراج و تعطیلی دفاتر خود، مجموعا بیش از 60 میلیون دلار درآمد کسب کردند.این درحالی است که این شرکت 5 درصد از نیروی کار جهانی خود را کاهش داده است.

بیشترین درآمد را مدیر عامل EA یعنی آقای اندرو ویلسون داشت که پس از کمک به شرکت در اجرای "اهداف استراتژیک و عملیات کلیدی" مانند بازسازی ساختار کسب و کار پیرامون بخش‌های EA Sports و EA Entertainment چیزی بیش از ۲۵ میلیون دلار آن را به خانه برد!



Screenshot_2024-06-17-18-07-49-056-edit_com.twitter.android.jpg
 
View attachment 341549
20 سال پیش در چنین روزی بازی ریلیز شد . آخرین Silent Hill واقعا خوب بود .
ترک Room Of Angel رو خیلی دوست دارم . جاییکه سینتیا میمیره پخش میشه و اون عدد رو بهمون میده .

تنها SH که بازی نکردم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or