Unpopular Opinion Center | [قوانین پست اول مطالعه شود]

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
wtkdyvsmn0l61.jpg

با عرض سلام خدمت همه کاربرهای عزیز این انجمن
احتمالا برای شما هم شده که سلیقه گیمینگ تون و نظرات تون در مورد مباحث مختلف با چیزی که به صورت عمومی مورد قبوله اختلاف زیادی داره. نظر شما نظر منفور و ناپسندیه و با جریان غالب همخونی نداره.​

این جا جاییه که میتونید این نظرات تون رو بدون هیچ پیش داشت و رودربایستی ای به اشتراک بذارید​


چند تا قانون رو باید رعایت کنید در این خصوص :
  1. قبل از هر چیز تو متن نظراتتون احترام به سلایق همدیگه رو مد نظر قرار بدید و سعی کنید به هیچ وجه متن تون جنبه توهین آمیزی نداشته باشه
  2. نظر Unpopular شما باید فقط در مورد ویدیوگیم باشه.
  3. مهم تر از قانون قبل، حتما نظرتون Unpopular Opinion باشه. این که بگید Ride to Hell Retribiution بازی مزخرفی بود یا این بازی ای که هفتصد تا نمره کامل و کلی جایزه برده بهترین بازی تاریخه، Unpopular Opinion محسوب نمیشن. حتی اگه ده بیست نفر یه گوشه ای خلافش رو بهتون گفته باشند.
  4. به هیچ وجه نظرات همدیگه رو جهت تمسخر و ایجاد بحث و درگیری نقل قول نکنید. اگه کسی با احترام نظرشو در مورد چیزی گفته که مخالف نظر شماست، شما حق ندارید با بی احترامی باهاش برخورد کنید. و اگه نظر شخصی با بی احترامی همراه بود، پست مربوطه رو گزارش کنید تا رسیدگی شه
  5. و مهم تر از هر چیز از قوانین کلی انجمن نظیر ادبیات مناسب، عدم ارسال پست های سیاسی و مذهبی، ارسال عکس های حجیم و... حتما رعایت کنید


موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,354
من نمیگم نمیبینیم ولی شما نگاه کن از زمان GTA V تا RDR2، حدود 5 سال تفاوت بوده ولی بین GTA IV و RDR1، 2 سال!. الان هم که دیگه هیچی.

قدیما جرأت ریسک پذیری سازنده ها بیشتر بود با اینکه تکنولوژی ها قدیمی تر بودن و سرعت ساخت بازی ها قاعدتا پایین تر بود. الان تکنولوژی شدیدا پیشرفت داشته و هم نیروی کاری بیشتره و خیلی از چیزها به سرعت آماده میشه یا حتی آماده هست (مثل همین Assetهای UE) ولی باید هر چند سال صبر کنی تا امثال همین بازی هایی که میگی رو ببینی. یکی از دلایل دیگه هم اینه که سازنده ها روی گرافیک مانور میدن و توی بخش های دیگه واقعا پیشرفتی ندیدیم. هوش مصنوعی، گیم پلی و یه سری موارد دیگه عملا دارن با فرمول 10-20 سال پیش جلو میرن (یکی از ایراداتی که به گیم پلی RDR2 میگیرن همین گیم پلی و گان پلی عتیقه-ش هست).
همین کپکام دو نسل پیش چقدر تنوع IP داشت ولی الان عملا صفره.

من آخرین باری که یه بازی بهم حس فوق العاده ای داد، RDR2 بود. قبلش Bloodborne و قبلش هم Dark Souls 1. حتی شماره دوم و سومش هم علیرغم عالی بودن، اون حس تر و تازگی رو بهم ندادن واقعا چون حس نمیکنی داری چیز جدیدی بازی میکنی و فقط یه نسخه بهتر شده بازی قبلیه.

چیزی که میخوام بگم اینه که اینطور نیست که لذت نمیبریم از بازی ها و فلان ولی واقعیت اینه که عمده چیزایی که بازی میکنیم این روزا، "تازه" نیستن و برای من، همیشه این ذهنیت پیش میاد که دارم یه سری چیزا رو تکرار میکنم و به ندرت با چیز تازه ای روبرو میشم.
گان پلی RDR 2 بر اساس سلاح های اون زمان طراحی شده و کاملا درست و واقعه گرایانه است
تمام تفنگ های محبوب اون زمان تیر های محدود و فرایند reload عذاب اوری داشتن
وقتی اولین بار M1899 Pistol امتحان می کنی گان پلی متحول می شه
نسل 6
انیمیشن شخصیت اهمیت داشت ؟ نه
انیمیشن صورت و لیپسینک اهمیت داشت ؟ نه
سخت ترین مرحله ساخت بازی چیه؟
موشن کپچر و بهینه سازی ده ها هزار انیمیشن مختلف
RDR2 بیش از 500 هزار انیمیشن داشت
بودجه ساخت چقد بود ؟ حداکثر 10 تا 20 میلیون
پر فروش ترین بازی ها چی بودن ؟
1640890672326.png
اون زمان COD هم 4 تا 6 میلیون نسخه بود

مدت زمان گیم پلی مهم بود ؟ نه
منهای rpg که روی کنسول ها محدود بود/ gta و jrpg ها
تمام بازی های AAA محبوب نسل شش بین 5 تا 10 ساعت گیم پلی داشتن
الان دوستان زیر 100 ساعت بازی حساب نمی کنن
 
آخرین ویرایش:

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,530
نام
Mehrdad
پاپیولار اپنین در بازیسنتر: بازی(سینما) های مارولی مفتش هم گرونه،

انپاپیولار اپنین در بازیسنتر: وقتی 10 و حتی 20برابر رزیستنس، spiderman بخرید نمیشه انتظار داشته باشید سبك مورد نظرتون یعنی یه بازی مثل رزیستنس محو نشه، یادمه كمتر از یكسال بعد از انتشار خبر اومد res3 پانصد هزار نسخه فروخته:l مقایسه كنید با مرد عنكبوتی و قضاوت با خودتون، حدیث مفصل* با قابلیت تعمیم به بیشتر شاهكار هایی كه این روزها دیگه دیده نمیشند، برعكس این رو در مورد سولزبورن شاهد هستیم،

انپاپیولار بعدی: از حیث كیفیت كلی، ساخت فیلم های عظیم سوپر هیرویی و به هم پیوسته، ساخت یك بازی مثل اسپایدرمن، یك دستاورد عظیم محسوب میشند، حتی اگه حال یكی مثل من از 99 درصدشان به هم بخوره، دنیا و سلیقه فقط نوك دماغ من نیست،

-جی تی ای آنلاین به شدت هاردكور و دستاورد خفنیه، مجموعه ای از گیم پلی های خفن و یك بستر مناسب برای طراحی و ساخت ایده های جدید در گیم پلی به وجود آورده، نتیجه اش رو در بازی های آینده راك استار خواهیم دید، كمااینكه نتیجه سن اندریاس و وایس رو در V و IV دیدیم،

-این یكی اینجا آنپاپیلار نیست اما گوشه كنار گیمینگ زیاد دیده میشه، "من دیگر بازی نمیكنم، بازی مال بچه هاست، من دیگر از بازی ها لذت نمیبرم" به معنی خفن و بالغ و روشنفكر و عاقل بودن ما نیست، صرفا به این معنیه كه احتمالا علاقه اولیه چندان ریشه دار در شخصیت نبوده و بیشتر ریشه در محیط و شرایط داشته (جو)، و به نظرم كسی كه اینطور فكر میكنه به سادگی باید ویدئو گیم رو بذاره كنار و به علائق اصلی (یا اصولا در این موارد "جدید"ش) برسه، هر چه سریعتر هم بهتر.

- در ادامه، ویدئو گیم فارغ از سلیقه شخصی، در دوران اوجش قرار داره. مگه اینكه سلیقه محدودی داشته باشیم یا خودخواهانه فقط نظر خودمون بین این چندصد میلیون گیمر، برامون مهم باشه یا قابلیت تطبیق پذیری پایینی داشته باشیم،

*تا جایی كه یادمه هیچ وقت دنبال جدیدترین، خفن ترین، خلاق ترین، منحصر به فرد ترین، استثنایی ترین و ترین ها نبودم، همیشه مهم و اولویت برام لذت بردن و اضافه شدن یه چیزی به سلیقه و فكرم بوده تا لزوما این ارزش گذاری های تكراری و بیهوده، خوشبختانه نتیجه شده صد ها محتوا كه عاشقشون هستم.
 
آخرین ویرایش:

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,620
آفرین به نکته ظریفی اشاره کردی. هدف منم صرفا این نبود همه چی رو به زیر شیکم ربط بدم. ولی این حقیقت غیرقابل انکاره که جنس نر به طور کلی چه انسان چه حیوان تنوع طلبه و به یکی راضی نیست. و ایده آلش ایجاد حرمسرا هست. پس نمیشه بگیم چون یه نفر ازدواج کرده پس این قضیه منتفی هست! این قضیه بیشتر واسه زن ها هست که محدودیت های جسمی دارن نه مردی که اسپرم هاش بی نهایت هست! (خشاب بی نهایت! :D) ولی اون غریزه قدرت که اشاره کردی اصل ماجراست. بنظر من حتی غریزه جنسی و امتداد نسل که انقدر اینجا بولدش کردم هم زیرمجموعه این غریزه قدرت میگیره. این غریزه حتی در حیوانات وجود داره. برای همینه که می بینیم مثلا یه گروه گرگ یا پلنگ که به گله گوسفندان اهلی حمله میکنه مسلما با کُشتن یکی سیر میشه اما میزنه 40 - 50 تا همه رو از دم تیغ میگذرونه. (چرا؟) یا دلفین ها و اُرکاها صرفا شکارشون رو نمیکشن بلکه باهاش بازی میکنن و حتی ممکنه آخر سر ولش کنن بره. یا مثلا در ویدئوگیم ها ما لیدربورد و رنکینگ رو داریم که هر چی بالاتر میری بازم عطش برای بالاتر رفتن رو داری. و حتی اگه اول بشی دوست داری این قهرمانی و اولش شدن رو در فصل بعدی تکرار کنی. و بعد سه گانه بزنی و بعد شش گانه بزنی و... همینطور الی آخر. :D:Laughing:
موافقم که بیشتر بخاطر غریضه قدرته و بعد از اون جنسی.یه کتاب میخوندم میگفت بیشتر احساس خلع و پوچی های انسان بخاطر اینه که تو زندگی مدرن سعی کردن این غریضه نیاز به قدرت مخصوصا بصورت خشونت وار رو تو انسان ها سرکوب و کنترل کنن.چیزی که انسان های اولیه داشتن.
پ.ن : پوزش بخاطر آف تاپیک.
 

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,560
چهره اصلیش هم اوریجینال نبود، John Bubniak مدلشون بود. دلیل تغییرش هم طبق چیزی که رسماً اعلام کردن این بود که مدل سه‌بعدی اصلی با انیمیشن انجین و نورپردازی جدیدشون به مشکل می‌خورده و اینکه میخواستن چهره پیتر به چهره صداگذارش یوری لوونثال شبیه‌تر باشه

پ.ن: چجوری طراحی یک صورت جدید از صفر به معنی وقت نگذاشتنه؟ :D
ا اینجوری بود؟ :D
ولی چهره اصلیش واقعا بهتر بود, هرچی بود واقعا به شخصیتش میخورد :-".

البته مطمئن باشید که دروغ گفتن :D
چون از اونجایی که سونی جدیدا فیلم ها و بازی هاش رو باهم تبلیغ میکنه, اومدن چهرش رو شبیه تام هالند کنن :D
اگه میخواستن شبیه یوری لونثال باشه از اول اینکار انجام میدادن, تازه بنظرم اصلا شبیهش هم نیست :-"
در کل بدترش کردی, این نشون میده که از اولشم تلاشی نکردن :D.

اگه بگیم که واقعا میخواستن شبیه یوری لونثال باشه هم بازم چیزی رو عوض نمیشه, مگه یوری شباهتی به پیتر پارکر داره؟ نه :D
واسه همینه که بهشون میگن صداپیشه و نه بازیگر :D.

در مورد بخش دوم, بردار ساختن چهره اورجینال زمان بیشتری از اسکن شده میبره
چون طراح اول باید یه وقت بزاره و چهره رو از ذهنش در بیاره, بعدشم طراح CG باید طراحی ها رو بگیره و براساسش چهره شخصیت رو سه بعدی بسازه
که کار خیلی سختیم هست :-".

ولی برای آدم اسکن شده چی؟
میان چندتا عکس ازش میگیرن و کارشون چندین برابر به قیمت وقت نذاشتن برای صورت اورجینال آسون تر میشه, که البته مزایای خودش رو هم داره
انیمیشن ها طبیعی تر میشه.

ولی الان که متاهیومن اومده دیگه بهانه ای ندارن, که البته اولش با همون چهره سازی اشتباه گرفته بودمش :-"
چون شخصیت اورجینالی که تو دموی ماتریکس بود به اندازه نیو و ترینیتی طبیعی بود :D.

از این به بعد اگه دوباره اینکار کردن مشخص میشه که هدف چیزی جز وقت نذاشتن, یا استفاده های تبلیغاتی نیست :D.
 
  • Like
Reactions: SIMPLE and Z-fan

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,560
اگه میخواستن شبیه یوری لونثال باشه از اول اینکار انجام میدادن
این رو هم اضافه کنم که ناجی جتر, صداپیشه شخصیت مایلز مورالس از اول چهرش برای این شخصیت استفاده شده بود و میشه :D
که البته چهرش هم برعکس شخص جدیدی که برای پیتر پارکر آوردن کاملا به مایلز میخوره, البته همونطور که گفتم بنظرم چهره سازی کلا کار درستی نیست :-"
اما همین نشون میده که بخاطر تام هالند این صورت جدید رو آوردن, نه بخاطر یوری لونثال :D

درست کار نکردن چهره قبلی توی انجین فقط یک بهانه بود, اگه درست کار نمیکرد هم جان بوبنیاک همچنان در دسترس بود و میتونستن دوباره اسکنش کنن :-".
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
هایپ پشت Dying Light 2 کاملا کذایی و بی اساس هست و درصد زیادیش موج سواریه. جوری که هر کی ندونه فکر میکنه شماره اولش چهارصدتا جایزه گرفته و انقلابی توی صنعت بازی به وجود آورده. هیچ ایده ای ندارم بر چه پایه و اساسی توی استیم، Top Wishlisted game هست. به مولا اگر اونایی که ویش لیستش کردن هم بدونن.
 

TwistedFate

کاربر سایت
Jul 31, 2013
407
نام
Alireza
هایپ پشت Dying Light 2 کاملا کذایی و بی اساس هست و درصد زیادیش موج سواریه. جوری که هر کی ندونه فکر میکنه شماره اولش چهارصدتا جایزه گرفته و انقلابی توی صنعت بازی به وجود آورده. هیچ ایده ای ندارم بر چه پایه و اساسی توی استیم، Top Wishlisted game هست. به مولا اگر اونایی که ویش لیستش کردن هم بدونن.

من قسمت اول رو بازی نکردم و کلا آشنایی خاصی با این بازی نداشتم ولی وقتی شنیدم Chris Avellone نویسنده ی بازیه کلی براش هایپ شدم. بعدتر که شنیدم از سر پروژه برداشتنش کل هایپی که براش داشتم از بین رفت😑
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,362
نام
Majid
هایپ پشت Dying Light 2 کاملا کذایی و بی اساس هست و درصد زیادیش موج سواریه. جوری که هر کی ندونه فکر میکنه شماره اولش چهارصدتا جایزه گرفته و انقلابی توی صنعت بازی به وجود آورده. هیچ ایده ای ندارم بر چه پایه و اساسی توی استیم، Top Wishlisted game هست. به مولا اگر اونایی که ویش لیستش کردن هم بدونن.
حالا بخش آنپاپیولار پستت که جواب نداره چون نظرته اما چرا واست سواله این قضیه؟ :D
بازی درسته نظر منتقدا رو نگرفت اما از نظر فروش و بازخورد مردم عالی عمل کرد الان نسخه اول رو استیم با 213 هزار رای Overwhelmingly Positive ـه و فروششم هنوز خوبه خب وقتی نسخه اول اینقد محبوبه طبیعیه نسخه دوم خود به خود میره تو لیست مردم.
اگه سوالت اینه که چرا نسخه اول اینقد محبوبه که با اینکه نمیگم انقلابی و این حرفا بود اما یکی از بهترین بازیای نسل بود بنظرم که هنوز چیزی مشابهش تو اون سبک نداریم و شاید یکی از دلایلی که نسخه دوم اینقد مورد انتظار مردمه همین باشه بماند که خیلی جاه طلبانه تر هست نسبت به نسخه اول.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,247
نام
امیر حسین
هایپ پشت Dying Light 2 کاملا کذایی و بی اساس هست و درصد زیادیش موج سواریه. جوری که هر کی ندونه فکر میکنه شماره اولش چهارصدتا جایزه گرفته و انقلابی توی صنعت بازی به وجود آورده. هیچ ایده ای ندارم بر چه پایه و اساسی توی استیم، Top Wishlisted game هست. به مولا اگر اونایی که ویش لیستش کردن هم بدونن.
امروز خوندم گویا هنوز هیچ نسخه ی قابل بازی کنسولی نشون ندادن یا به منتقدها داده نشده...
خوب... با این وضعیت منتظر سایبرپانک دیگری باید باشیم گویا:-"
 

yonestm

کاربر سایت
Dec 13, 2010
4,888
نام
U-N-3-S
هایپ پشت Dying Light 2 کاملا کذایی و بی اساس هست و درصد زیادیش موج سواریه. جوری که هر کی ندونه فکر میکنه شماره اولش چهارصدتا جایزه گرفته و انقلابی توی صنعت بازی به وجود آورده. هیچ ایده ای ندارم بر چه پایه و اساسی توی استیم، Top Wishlisted game هست. به مولا اگر اونایی که ویش لیستش کردن هم بدونن.

منم نسخه اول اینقدر حوصله سر بر بود بعد دو ساعت گذاشتمش کنار.
ولی دلیل هایپش بیشتر بخاطر کامیونیتی speed run هست خیلی خیلی محبوب عه .
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,530
نام
Mehrdad
-بعید میدونم محبوب نباشه، ولی بلادبورن در عین حال كه برجسته ترین سولزبورن بعد از دارك 1 و به نظرم بهترین میازاكی هست، اسون ترین هم هست، (دارك 2 رو حساب نمیكنم) وتنها سولزبورنیه كه به راحتی میشه بدون گاید 100% كرد، به شرط اینكه پلیر چند پلی ترو پشت هم انجام بده و كار تكراری هم نكنه، اخه واقعا تروفی لیست اسونی داره آیتم ها هم كه شیر هستند مثل سولز ها حالت specific برای پلی ترو ندارند،

-ادامه قبلی، روند اخیر اسون بودن تروفی لیست بازی های سونی بخصوص نبود دیفیكالتی به نظرم اصلا جالب نیست، ای كاش همه مثل ریترنال یا حتی U4 نسل قبل باشند، حتی پارت 2 ادیشینال ترافیز كه گراندد اضافه كرد قابل مقایسه با گراندد 1 نیست، به دلیل وجود Accessibility های متعدد و بی تاثیر رو تروفی،


-حیف كه آلبوم اخرشون یك فاجعه به تمام معنا بود و كلا دیگه مطرح نیستند،
ولی این نظر سال 2003-2008 تو وب فارسی هم خون به پا میكرد،
Robert Trujillo بسیار بسیار >> Jason Newsted از نظر پرفورمنس، و كاملا برعکس از نظر استایل و هدبنگ و بك وكال،
با این حال آبروی بند سال هاست كه رابرته،

بند و كارهای بعدی جیسن هم به نظرم اصلا به درد نمیخورند،

خلاصه حیف، موزیسین های راك استاری كه از To Live Is To Die به وضعیت امروز رسیدن...
 
  • Like
Reactions: Z-fan and m.a.t
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر