اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

John117

کاربر سایت
Oct 3, 2021
274
نام
پویا
با توجه به گفته های نیک نسخه بعدی Killer Instinct یک پروژه فعاله ، اما نیک از استدیو سازنده خبری نداره

Screenshot_20211017-075936_Twitter.jpg

همچنین با توجه به اگهی شغلی استدیو io i و شابعات گذشته یه جورایی پروژه ازدهایی io i رو قطعی بدونید

Screenshot_20211017-080545_Twitter.jpg

با توجه به گفته های کوردن ۱۲۵ نفر بر روی Avowed و ۱۲۰ نفر بر روی The Outer Worlds 2 کار میکنن

Screenshot_20211017-081427_Twitter.jpg

Screenshot_20211017-081546_Twitter.jpg

با توجه به ادامه گفته های کوردن در پادکست ، اکس باکس در حال پابلیش کردن یک بازی توسط یه استدیو ایندی ساز معروفه که بازی های معروف زیادی ساخته ، البته کوردون گفته اطلاعاتشو فاش نمیکنه چون فکر میکنه به زودی اطلاعاتی ازش منتشر بشه

Screenshot_20211017-081724_Twitter.jpg

خوب از جایی که اطلاعات زیادی گفته بعضیاشو که مهم نیست عکس نمیزارم فقط میگم ، کوردن گفته حتی outer worlds رو هم دیده که پروژه خیلی بزرگ تری از نسخه قبلیش هست ، و بازی اقای Sawyer رو هم دیده .

کوردن هم شایعات قبلی کامپالشنو تایید کرده و گفته سوم شخص با اتمسفر تیره و تاریکه

کوردن گفته ابسیدیان قصد در از سال بعد تا ۷ سال دیگه هر سال یه بازی منتشر کنه و اولیش با گراندد شروع میشه که سال بعد میاد ( پرام )

اکس باکس با یک استدیو فنلاندی در حال کار برای یک بازی کلاد محوره ( بوی کوجیما میاد )

کوردن هم درباره ۲ پوروژه کاملا جدید صحبتی داشته با نام های Shaolin و Belfry
 

John117

کاربر سایت
Oct 3, 2021
274
نام
پویا
بچه ها بنظرم بهتره اخبار و شایعات مربوط به بازی ها و استودیوهای Xbox رو تو همون تاپیک Xbox Game Studios ادامه بدیم.
با تشکر:D
چیزایی که من نوشتم بیشترش شایعست و اینجاهم تاپیک اخبار و شایعاته ولی تاپیک استدیوز باید اخبار درست و واقعی باشه به نظرم همینجا بهتره
 
  • Like
Reactions: KING.RG

KING.RG

کاربر سایت
Jun 12, 2021
449
چیزایی که من نوشتم بیشترش شایعست و اینجاهم تاپیک اخبار و شایعاته ولی تاپیک استدیوز باید اخبار درست و واقعی باشه به نظرم همینجا بهتره
آخه تو اون تاپیک هم در مورد شایعات و هر چیزی در مورد استودیوهای مایکروسافت صحبت میشه.
بنظرم اینجا فقط در مورد اخبار سخت افزار و قابلیت های این دو کنسول باشه بهتر باشه و اون یکی تاپیک برای اخبار و شایعات بازی ها و استودیو ها که هر دو تاپیک متمرکز باشه.
البته این نظر منه :D
 
  • Like
Reactions: John117

samiradin

کاربر سایت
Jan 26, 2012
1,980
نام
sami
دوستان امروز میخوام برم یک دستگاه series s آکبند بخرم
از اونجا که ممکنه فروشنده دستگاه کارکرده رو جای آک بده میخواستم ببینم راهی هست که سریع تست کرد ببینم دستگاه بن شده یا نه؟!
 

ramin1987

کاربر سایت
Aug 10, 2011
359
نام
رامین
چند وقته بعضی از پیج های ایکس باکس که خودشون گیم پس می فروشن(مثلا یک ماهه ۷۹ تومن چهار ماهه ۱۸۰ تومن ظرفیت کامل) میگن استفاده از اکانت های یک ماهه بن می کنه کنسول رو.حالا من یه سوالی داشتم؛
من الان هفت ماهه که سری ایکس گرفتم خودم هر ماه یه اکانت ایکس باکس می سازم می دم برادم که خارج از کشوره رو اکانت ها با کردیت کارتش گیم پس یک ماهه می خره با یک دلار و بعد گزینه auto reccuring رو خاموش می کنه که برای ماه بعدش ۱۵ دلار کم نشه از حسابش.(یک بار هم آفر بود سه ماهه داد با یک دلار) و آخر هم که تموم میشه مدت گیم پس ، از توسایت مایکروسافت remove device می کنم کنسولم رو و کارت اعتباری رو حذف می کنم و تو کنسول هم از هوم خارج می کنم اکانت رو و حذفش می کنم.حالا این روش به نظرتون خطر بن شدن کنسول بیشتره یا خریدن اکانت مثلا ۴ ماهه با ۱۸۰ تومن؟
.اگه واقعا قانونی باشه ۴ ماه باید حداقل ۴۵ دلار باشه قیمتش
 
  • Like
Reactions: Locker

omiid72

کاربر سایت
Oct 1, 2017
794
دوستان امروز میخوام برم یک دستگاه series s آکبند بخرم
از اونجا که ممکنه فروشنده دستگاه کارکرده رو جای آک بده میخواستم ببینم راهی هست که سریع تست کرد ببینم دستگاه بن شده یا نه؟!
هر کنسولی واس اولین بار استفاده نیاز به آپدیت داره اگه موقعی که واس اولین بار روشن کردید پیغامی مبنی بر آپدیت دریافت نکردید ینی اینکه اون کنسول قبلا استفاده شده
در مورد بخش دومم راحت ترین روش یه هات اسپات گوشی و وصل شدن به اینترنت و گرفتن تست کانکشنه اگه اوکی بود ینی کنسول بن نشده
 
  • Like
Reactions: samiradin

Helghast

کاربر سایت
May 6, 2014
560
نام
S O |-| E I L
یک سوالی

الان بفرض من یک اکانت چهار ماهه التیمیت هوم دارم، بعد اگر کد گیفت کارت گیم پس التیمیت 1 ساله بخرم و وارد کنم چی میشه؟ روی همون اکانتم فعال میشه؟ بعد اون اکانتی که خریدم چی، از بین میره؟
 

ravi

کاربر سایت
Nov 20, 2008
2,794
یک سوالی

الان بفرض من یک اکانت چهار ماهه التیمیت هوم دارم، بعد اگر کد گیفت کارت گیم پس التیمیت 1 ساله بخرم و وارد کنم چی میشه؟ روی همون اکانتم فعال میشه؟ بعد اون اکانتی که خریدم چی، از بین میره؟

اگه روی اکانت که گیم پس ۴ ماهه دارید وارد کنید یکسال به مدت اشتراک که باقی مونده اضافه میشه

اگر هم روی اکانت شخصی خودتون وارد کنید یکسال اکانت شارژ میشه و اتفاق خاصی نمیفته فقط یه مدت ۲ تا اکانت گیم پس دار روی کنسول دارید

هر وقت هم اکانت ۴ ماهه که داشتین تموم بشه از اکانت فعلی استفاده میکنه که یکساله خریدین استفاده میکنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر