Multi Platform Gotham Knights

سازنده
WB Games Montréal
تاریخ انتشار
October 2022
ناشر
Warner Bros. Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199


پ.ن: The bat is as blind, as he's dead؟؟؟ پس تایید شد زنده است بتمن! :D
معنای مستقیم ـش که مشخص ـه، ولی به صورت ایهام ـی معناش رو این طور میشه برداشت کرد که ذهن و افکار بتمن رو دیوان جغد ها داره کنترل میکنه ولی زنده است :D
 

BatmanGame

Only DC
کاربر سایت
Jun 7, 2011
1,600
نام
Omid
تیزر جدید گیم:

View attachment 228231


پ.ن: The bat is as blind, as he's dead؟؟؟ پس تایید شد زنده است بتمن! :D
معنای مستقیم ـش که مشخص ـه، ولی به صورت ایهام ـی معناش رو این طور میشه برداشت کرد که ذهن و افکار بتمن رو دیوان جغد ها داره کنترل میکنه ولی زنده است :D

آره دیگه مث همون کمیک
 

bazips33

کاربر سایت
Aug 1, 2012
95
نام
sina
در طول مراسم دی‌سی فن‌دام (DC Fandom)، وارنر برادرز (Warner Bros) تریلر داستانی بازی مورد انتظار Gotham Knights نمایش داد.


در کلیپ منتشر شده می‌توانیم آنتاگونیست‌های این بازی که گیمرها در نقش خانواده‌ی بتمن (Batman) با آن‌ها روبه‌رو خواهند شد را بهتر ببینیم.

شخصیت پنگوئن (Penguin) نیز چندین بار در طول این کلیپ حضور پیدا کرد، اما به جای مبارزه با کسی، در حال صحبت با شخصیت نایتوینگ (Nightwing) است. پنگوئن در جواب نایت‌وینگ که گفت سندیکای مجرمان وجود خارجی ندارد، در مورد مجلس جغدها (Court of Owls) به او اخطار داد.

می‌توانید تریلر این بازی را در زیر مشاهده کنید:
View attachment Gotham Knights On Twitter- -Who's Really Pulling The Strings In Gotham City- Beware The Court....mp4
شخصیت پنگوئن در طول تاریخ نقش ضدقهرمان را بر عهده داشته است، اما شاید در این بازی نقش فردی را بازی می‌کند که خانواده‌ی بتمن برای کمک گرفتن نزد او می‌روند یا شاید نقشه‌های شوم خودش را در ذهن دارد.

مجلس جغدها، سازمانی مخفی با اعضای بسیار قدرتمند است که جرم و جنایت شهر گاتهام را کنترل می‌کنند. قاتلین با توانایی‌های فرا بشری از جمله The Talons نیز در این سندیکا حضور دارند. شخصیت Mr. Freeze نیز در باس فایتی حضور پیدا کرده، اما مشخص نیست تا چه حد در داستان بازی نقش خواهد داشت
بازی Gotham Knights، یک عنوان جهان آزاد نقش‌آفرینی است و گیمرها می‌توانند تنها و یا با یکی از دوستان خود به تجربه‌ی آن بپردازند. همچنین قابلیت انتخاب بین شخصیت‌های نایت‌وینگ، رد هود (Red Hood)، رابین (Robin) و بتگرل (Batgirl) را خواهید داشت.

بازی Gotham Knights در سال 2022 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
 

blak

کاربر سایت
Dec 31, 2010
1,318
حیف شد انجمن جغد ها اوج سریه بتمنه
ای کاش فقط خود شخصیت بتمن بود نه نوچه هاش
اونای که کمیکش نخوندن ختما بخونن واقعا ترسناکه
ولی اگه بازیشو مثل کمیک درست میکردن به جرئت بهترین بازی DC میشد
فقط امیدوار مد سینگلم داشته باشه مثلا با هر شخصیت یه بخشیو بری جلو چون تا اونجا که من اطلاع دارم coop متاسفانه
 

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
چند ساعت پیش یه سری تصاویر از پروژه کنسل شده WB Montreal لیک شده با اسم رمز Project Sabbath :

که گفته میشه همون Arkham Insurgency بوده با محوریت کارکتر Damian Wayne (پسر بتمن). داخل تصاویر هم Bruce Wayne رو با سن بالاتر و ریش سفید میشه دید.

حالا 3 تا حالت بیشتر نداره:

1- یا کلا کنسل شده و استودیو پروژه رو shift+delete کرده، و بعد با Gotham Knights جایگزین کردن! (که این یعنی خریت محض! یعنی خــــــــود خــــــــــری! :D اصن معنای خر بودن از WBM گرفته شده!)
2- یا به دلیل تداخل تایم لاین داستانی با پروژه Suicide Squad راک استدی کنسل شده (چون استوری SS شاید فقط چند سال با Arkham Knight فاصله داشته باشه به خاطر سن کم کارکترها، و عملا همزمان ورژن پیر بتمن رو نشون دادن شاید به نظرشون جالب نیومده).

*** 3- یا کنسل نشده و تیم دوم WBM داره روش کار میکنه! :D قبلا گفته شده که 500 نفر اعضای استودیو به دو تا تیم تقسیم شدن، یه تیم مشغول کار روی Gotham Knights ـه و تیم دوم داره روی یه تایتل معرفی نشده کار میکنه، که ممکنه همین Arkham Insurgency بوده باشه!

خدایی یه همچین چیز dope ـی رو کنسل کرده باشن واقعا به عقلشون باید شک کرد! :D
 

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
همین الان توییتر جو راه افتاده که "فکر کن چی قرار بود به عنوان گیم بعدی تحویل بگیریم و الان چی داریم تحویل میگیریم (اشاره به GK و SS) " :D

به شخصه فکر میکنم فعلا پروژه رو یه گوشه قایم کردن تا WB قشنگ از یونیورس Arkham شیردوشی ـش رو انجام بده با ساختن گیم از روی بقیه ابر قهرمان ها، بعد مثلا 10 سال دیگه یه دفعه بیان این گیم رو نشون بدن که گاتهام ترکیده و بروس وین پیر شده و از این جور داستانا :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر