Multi Platform Battlefield 2042

سازنده
Dice
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
2.png

سازنده: DICE
ناشر: EA
پلتفرم: پلتفرم های نسل 8 و 9 و PC
تاریخ انتشار: 22 اکتبر
پس از مدت ها انتظار, عنوان جدیدی از سری محبوب بتلفیلد با نام Battelefiled 2042 معرفی شد, تا تجربه ای تمام آنلاین, به همرا مپ ها و مدهای جدید و کلاسیک به شما ارائه دهد.

آپدیت: پس از لانچ فاجعه و ناامیدی طرفداران, دایس بالاخره بازگشت کلاس های قدیمی سری و جایگزینی اپراتور ه را در سیزن 3 معرفی کرد.


اطلاعات داده شده:

1. KINGSTON رمز نام بازی هست

2. در دنیایی جدید و دگرگون شده قرار داره

3. آمریکا و روسیه در آستانه جنگ قرار دارند که نتیجه اش پرورش جنگ جویانی با تجربه اما آواره است. این جنگ جویان حرفه ای از توانایی های خود استفاده میکنند تا آینده را بسازند
آینده ای که ارزش مبارزه را دارد.

4. Battlefield 2042 شامل 7 نقشه وسیع از شهر سئول تا صحرای مصر به همراه 128 پلیر میشه. هرنقشه براساس محیط طبیعی اش تجربه ای خاص را به همرا داره

5. میانید اسلحه و پجت ها را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنید, سگی روباتی را خبر کنید, از قلاب استفاده کرده و لباس بال دار بپوشید

6. بازی شامل Specialist system جدیدی میشه که شامل 10 کلاس خواد شد. هر Specialist توانایی های خاص خودش را دارد

7. بازی شامل سه ادیشن: استاندارد , Gold و Ultimate خواهد شد

8. open beta برای بازی در نظر گرفته شده

9. بازی بخش کمپین نداشته اما المان های داستانی در هر نقشه وجود دارد

 
آخرین ویرایش:

RichesUNique

کاربر سایت
Jun 28, 2008
1,089
امیدوارم نسخه اصلی و ریلیزش خیلی بهتر و فیکس تر از این باشه
چون اگه همینو قرار باشه ریلیز کنن وضعش خیلی ناجوره خخیییلللییی جای کار داره
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: VEGETAR

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
امیدوارم نسخه اصلی و ریلیزش خیلی بهتر و فیکس تر از این باشه
چون اگه همینو قرار باشه ریلیز کنن وضعش خیلی ناجوره خخیییلللییی جای کار داره
اگه بتل باز باشی و اکثریت بتاها رو بازی کرده باشی باید بدونی که دایس وقتی بتا میده یعنی آقا بازی همینه موقع عرضه فقط یه خورده گجت ها و سلاح ها بالانس تر میشه یه خورده هم باگ کمتر اما کلیت همینه تغییر زیاد می خواید باید چند ماه صبر کنید
اما درکل وضعیت بازی خیلی خوبه
باید بگم بعد از چند سال تجربه بازی و به عنوان یه طرفتار این سری خیلی دلم می خواست یه بتل مدرن ببینم باید بگم این بازی یه جواهره
فقط دعا کنید فروش و حمایت از بازی زیاد باشه تا دایس بچسبه به بازی و از این بهترش کنه وگرنه بعد از یه سال دیگه بازی تمام پیشرفتش رو کرده
اینو میگم چون بازی نهایت پتانسیله و داره ازش به حدی هم استفاده هم میکنه ولی اگه حمایت از بازی خوب باشه دایس از اینم بهتر تحویلمون میده
 

FARNOOD007

کاربر سایت
Apr 16, 2012
718
اصلن بتل 2042 شاهکار
اما قبول دارید هنوز رو دست bf1 نیومده !
اون گرافیک اون گیم پلی اون گانینگ اون مپ ها و طراحی ها
هنوزم از پلی دادنش خسته نمیشم
والا همین امروز دوباره بازش کردیم نتونستم تحمل کنم :)
گان پلیش که از زمان بتل ۵ منسوخ شده.
حالا وای به حال اینکه مدرن ۲۰۱۹ هم بازی کرده باشی :)
گرافیک هم از نظر Art style صد البته ولی تکنیکی اصلا :)
 

TeTration

TeT
کاربر سایت
Jan 17, 2013
3,636
نام
Moein

Sam Drake

Shook Ones
Gold User
Dec 24, 2010
542
نام
Ahmadreza
تجربه چند روز بازیم تو بتا:
نسبت به بتای Battlefield 1 که آخرین بتایی بود که بازی کرده بودم ضعیف تر بود. بازی بعد از اینکه فوت و فن هاش رو یاد بگیریم قابل قبول تر میشه. توی Specialist ها Webster Mackay خوبه مخصوصا با اون grappling hook خیلی خوب میشه تاکتیکی بازی کرد. با توجه به خر تو خری و شلوغی مپ زیاد حس Revenge نمیشه پیدا کرد (البته مادر نزاییده کسی از دست من در بره :D). گان پلی بتا اونقدری که تو سرش میزنن بد نیست و احتمال قوی توی نسخه نهایی بهتر هم میشه.
در کل نمیشه از روی بتا نسخه نهایی رو قضاوت کرد. باگ تو نسخه بتا طبیعیه به نظرم. تو 1 به کرات دیده میشد. نسخه v رو هم بازی نکردم ولی قطعا توی اونم بوده. باید منتظر موند که ببینیم نتیجه نهایی چی میشه و چی تحویلمون میدن.
 
  • Like
Reactions: Pedirahimzadeh

Pedirahimzadeh

کاربر سایت
Jun 24, 2015
392
نام
پدرام
تو چهار روز گذشته , تیم توسعه دهنده بازی تو سوشیال مدیاهای مختلف (ردیت , ساپورت سایت اصلی و توویتر ) موارد زیادی رو اشاره داشتن که هم اکنون در بیلد اصلی فیکس شدن , من اونهایی رو که دیدم و تو ردیت بهشون اشاره شده میگم (قطعا که بیشتر از این موارد هستن,فقط من به چشمم نخورده) :​
فیکس شدن باگ یا گلیچ آسانسور ها​
فیکس شدن دکمه ی E (مربع تو کنسولها) برای ریوایو کردن​
مجازات بیشتر برای سُر خوردن های پیاپی​
مجازات بیشتر برای پَرش های پیاپی​
فیکس کردن بخش کاستومایز گانها قبل از ورود به هر مچ (این قابلیت کلا برای بتا حذف شده بود)​
تنظیمات بیشتر برای رابط کاربری و باگهایی که براشون به وجود می آمده​
فیکس کردن افت فریم به هنگام استفاده از اسکوپ ها​
رسما اشاره کردن که به پشت خوابیدن کاراکتر ها کاملا از بازی بخاطر مشکلات Visibility حذف شده (خدایا شکرت!)​
سوار و پیاده شدن برای ویکل ها فعلا طراحی نشده تا پلیر ها سریع تر بتونن سوار یا پیاده بشن​
طراحی و اعمال رول کردن کاراکتر بعد از پرش از ارتفاع (همون کله ملغ خودمون ) فعلا در دستور کار نیست , اما بدشون هم نمیاد تو بازی داشته باشنش .​
فیکس شدن دقت بیشتر برای اندازه بندی هر سکتور , تعداد تیرهایی که در هر خشاب وجود دارن , استفاده از وسایل نقلیه و اسپاون شدن اسکواد روی شما وقتی در نبردید .​
فیکس شدن اسپاون فلگ ها (مثلا وسط در وسط آبجکت ها) که تیم حریف برتری خاصی رو داره درش بدست میاره , این مورد تو بتا لحاظ شده بوده که باگ میشده و عمل نمیکرده (\m/)​
نشون دادن آیتم اکسپلوسیو (مثل نارنجک ها) وقتی که داره بغلتون میترکه (خیلی عجیب بود همچین چیزی رو نداشتیم)​
تو توویتر دیدم یک بنده خدایی این عکس رو آپلود کرده بود :​
FBTPD0wXIAAHYTK.jpg
و گفته بود دلیل این همه فضای خالی و استفاده نشدن از این مناطق رو متوجه نمیشم . که یکی از توسعه دهنده ها پاسخ داده بود :
به یاد داشته باشید هر مپ برای مدهای مختلفی به جز کانکوئست طراحی شده که در روز عرضه خواهید دید . همچنین ما باید به طوری مپ هارو بالانس میکردیم که درگیری ها پخش نباشن . پس ایجاد سکتورهای بیشتر مانع از درگیری های متمرکز میشد . قطعا که در مُد Breakthrough شاهد تمرکز نبردها و پیچیده تر شدنشون خواهید بود :x:x (این بنده خدا فقط فرق مپ کنسول های نسل قبل و نسل جدید رو می دید متوجه سختی بالانس مپ ها میشد!)

یکی دیگه از توسعه دهنده ها هم گفته بود بازخوردها از بزرگی مپ و نبود نبردهای متمرکز رو شنیدن , اما بزارید این رو بهتون بگم که اگر بدونید حالتی وجود داره که 128 پلـیر در یک مد فقط برای یک آبجکت میجنگند چی میگید ؟ (بعد هم این عکس رو آپلود کرده بود )

FBIGmqDX0AM68K6.png

باز یکی از توسعه دهنده ها(لول دیزاینر بازی) در پاسخ یکی از کاربر ها که گفته بود : این امکان وجود داره که آبجکت هایی رو در مناطق مختلف بازی داشته باشیم برای کاور گیری بیشتر ؟ مثلا مسیر منتهی به بخش پرتاپ موشک خیلی باز هست (اصطلاحا اُپن فیلد) . که اون پاسخ داده بود : شما حتما باید لول دیزانر میشدید (با لبخند) , خوشحالم بگم که هردوی ما به این فکر کردیم . بله , ما این مشکل رو برای عرضه بازی برطرف کردیم . جرثقیل سکتور D2 و متعلقات پرتاپ موشک رو جایی میان مسیر پرتاب موشک قرار دادیم . اما با این حال همچنان مسیر پیشنهادی ما تونل هست .

امیدوار این مطلب براتون مفید واقع شده باشه , باعث خوشحالیه که توسعه دهنده ها مواردی رو که ما دیدیم میبینن و قبل تر از ما به فکر رفع و رجوعشون هستن . حتما تو سوشیال مدیاها فالوشون کنین و مطالبشون رو بخونین
یه نکته پش... ریزون هم بگم! میتونستیم دارت هارو به زمین شلیک کنیم و وقتی از روی تیرهاش رد میشیم به طور خودکار هیل بشیم!!! WTF!!
** فعلا چیزی از تغییر در کلاس بندی ها و فکشن جایی نخوندم :Rose:
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر