Multi Platform Battlefield 2042

سازنده
Dice
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
2.png

سازنده: DICE
ناشر: EA
پلتفرم: پلتفرم های نسل 8 و 9 و PC
تاریخ انتشار: 22 اکتبر
پس از مدت ها انتظار, عنوان جدیدی از سری محبوب بتلفیلد با نام Battelefiled 2042 معرفی شد, تا تجربه ای تمام آنلاین, به همرا مپ ها و مدهای جدید و کلاسیک به شما ارائه دهد.

آپدیت: پس از لانچ فاجعه و ناامیدی طرفداران, دایس بالاخره بازگشت کلاس های قدیمی سری و جایگزینی اپراتور ه را در سیزن 3 معرفی کرد.


اطلاعات داده شده:

1. KINGSTON رمز نام بازی هست

2. در دنیایی جدید و دگرگون شده قرار داره

3. آمریکا و روسیه در آستانه جنگ قرار دارند که نتیجه اش پرورش جنگ جویانی با تجربه اما آواره است. این جنگ جویان حرفه ای از توانایی های خود استفاده میکنند تا آینده را بسازند
آینده ای که ارزش مبارزه را دارد.

4. Battlefield 2042 شامل 7 نقشه وسیع از شهر سئول تا صحرای مصر به همراه 128 پلیر میشه. هرنقشه براساس محیط طبیعی اش تجربه ای خاص را به همرا داره

5. میانید اسلحه و پجت ها را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنید, سگی روباتی را خبر کنید, از قلاب استفاده کرده و لباس بال دار بپوشید

6. بازی شامل Specialist system جدیدی میشه که شامل 10 کلاس خواد شد. هر Specialist توانایی های خاص خودش را دارد

7. بازی شامل سه ادیشن: استاندارد , Gold و Ultimate خواهد شد

8. open beta برای بازی در نظر گرفته شده

9. بازی بخش کمپین نداشته اما المان های داستانی در هر نقشه وجود دارد

 
آخرین ویرایش:

Pedirahimzadeh

کاربر سایت
Jun 24, 2015
392
نام
پدرام
خـــــوب . آقا ما حدودا 30 ساعت پلی دادیمُ کلی تجزیه تحلیل کردیم برای خودمون . مسلما که این مطالبی که مینویسم کاملا نظر شخصی و دیدگاه من از بازیه و قرار نیست همه با هم موافق یا مخالف باشیم :x
با گذشت حدودا سه روزه از زمان بتا , بعید میدونم تغیــیر چشم گیری رو شاهدش باشیم , پس نظرم تا لحظه ی آخر هم همینه (پیشاپیش باز تشکر میکنم که وقت میزارید و مطلبم رو میخونید)


دوست دارم اول از همه یک نکته ی خیلی بزرگی رو نسبت به کلیت ویدئوگیم بهتون بگم , بعد بریم سراغ نکته های ریزتر
ببینید دوستان , ما همگی انسانیم و یکی از بزرگترین نعمت هایی که خدا در درون تک تک ما قرار داده , قدرت تجزیه و تحلیل , انتخاب و ارجعیت قرار دادنه . اگر میبینید اتفاقی درون بازی وجود داره که به سلیقتون نیست راهش تخریب سازنده های بازی نیست . راهکارش پریدن به این بازی و اون بازی نیست .چیزی که برای شما ساخته نشده و سلیقه شما نیست رو لطفا بایکوت کنید . اهمیت ندید و انرژیتون رو صرف تخریب اون فرنچایز نزارید . این حرفها که نه اینا گند زدن! تو نمیفهمی ! من میفهمم... تو دنیای مدرن امروز هیچ جایگاهی نداره! بله , شما حق این رو دارید که راجب به این بازی(2042) یا هر بازی دیگه ی تعامل داشته باشید. اما باز تعامل سازنده که نتیجه گیری مثبتی داشته باشه! نه حرف های تو خالی و بی منطق بدون نتیجه گیری . +اگر نظر مخالف یا موافقی دارین حتما بیان کنین . اما تخریب نه! :Rose:


z1.jpg
" این شروع یک راهه جدیده "
بریم سراغ اصل مطلب :
پیرو مطلب قبلیم , نظرم به شدت همونه . بتلفید 2042 دنیای جدیدی از ناشناخته ها با المان های آشنای سریه . نه یک کپی از بازی های شوتینگ دیگه , نه یک کپی از خودش! بازی همون لحظه که به شما بتلفید مومنت اهدا میکنه , یک المان نا آشنای دیگه رو بهتون تزریق میکنه . این دقیقا همون جاییه که نمیشه نظر قطعی رو راجب بهش در این بازه زمانی کوتاه ارجاع داد .
مثلا من واقعا الان نمیدونم از سیستم اسنایپینگ بازی خوشم میاد یا نه . گذشته از مسئله سنگینی گان , ریکویل و دراپ بولت , یکی از سخت ترین اسنایپ هاییه که تو دنیای ویدئو گیم دیدم! به حد زیادی سیستم اسنایپینگ بازی مهارت محور شده . اصلا نمیشه به سادگی تو چند ساعت بهش عادت کنید و مداوم کیل بگیرید . و دقیقا همینجا که اینقدر دارم ناله میکنم از این سیستم , یه حسی هم همش در درونم غلغلکم میده که اسنایپ رو بردار و یاد بگیر! مخصوصا وقتی که یکی با اسنایپ میزنتت! میگی اه! این زد! من چرا نزنم و نتونم ؟ بخدا که یه پلیر تو یک راند بود(پلتفرمش پلی استیشن بود) , با اسنایپ یه جوری میزدت که سه بار ریپورتش کردم برای اینکه فکر میکردم هکره! هد شاتی میزد ها! کوئیک اسکوپی بود که پشت هم میزدُ...! بعد دیدم نه! طرف لولش 47 ئه!! یعنی بالای30 ساعت پلی داده و فکر میکنم کل این ساعت هارو مشغول زدن اسنایپ بوده! نمیدونم! اگر هکر بود که خدا ازش نگذره! :)) بد میزد مارو...


Battlefield 2042 Open Beta_20211009013815.jpg
"نگفتم اینجا شلوغ میشه ؟! جهنمیه الان"
از این دست حس های عجیب و ناشناخته بی نهایت تو بازی وجود داره . دنیای پایلوت ها , ویکل ها و گانها , همشون این ناشناخته هارو به همراه دارن.
پس! هنوز نمیتونم حس درونیم رو کامل نسبت به این بازی به زبون بیارم . اما میتونم این رو با اطمینان بگم که بازی کاملا قابلیت محبوب ترین نسخه تو سری شدن رو برای من داره! و این ارزش خرید بازی رو به پشتوانه ساپورت طولانی مدت (قولی که از طرف سازنده ها داده شده) از بازی برای من داره . وقتی به وجود مُد پرتال و بالانس های دلخواهم تو مپ ها فکر میکنم . تشنه تر از قبل میشم . و چه حسی برای من از این باارزش تره ؟ هیچی .

من اینجا چندتا دسته بندی درست میکنم و نظرات دقیقترم رو تو این بخش ها مینویسم , مطمئنم که شما هم این نکاتی رو که بیان میکنم تو بازی دیدید با به فکرش افتادید (ممنون از آقا تام هندرسون:)))

1- خوب 2 - اصلاح پذیر! برای من تو بازی فعلا چیزی به عنوان بد و اصلاح ناپذیر وجود نداره .

1 - خوب (دوست داشتنی ها)
+++ شخصا عاشق سیستم پلاس بازی شدم (اضافی کردن آنی اتچمنت ها) . چقدر خلاقانه! چقدر هماهنگ با تِم بازی آخه! به نظر من قشنگ چند قدم هسته و مکانیزم گان پلی سرعتی تو بازی رو هول میده به سمت جلو . هر لحظه از بازی , نسبت به جایگاه فعلیتون و جایگاه تیم حریف , میتونین گانتون رو کاستوم کنید . دیدم دوستی بالاتر اشاره کرد به این موضوع , که کاش بشه تو زمان عرضه نهایی بازی , این سیستم پلاس بازی رو هم از قبل چید و اتچمنت ها صرفا به دوتا اسکوپُ دوتا گریپ خلاصه نشه . یک سرچی زدم و دیدم بله این امکان وجود داره و اتچمنت ها به این چیزهایی که ما میبینیم خلاصه نخواهد شد , مثالش رو هم تو گیم پلی زمان عرضه بتا میتونین ببینید .

Battlefield 2042 Open Beta_20211009053151.jpg
"این سیستم دوست داشتنی"​

+++ خوب بودن سیستم ریسپاون ویکل در هر لحظه از بازی درست کنار پاهاتون , واقعا که این حرکت خیلی خلاقانه بود .بالانسی که این فیچر به بزرگ بودن مپ ها میاره بی اندازه خوشاینده . بخاطر بزرگ بودن نسبی مپ ها (مخصوصا تو مد کانکوئست) این حس که : ای بابا حالا باید کلی راه رو پیاده برم تا آبجکت بعدی! برطرف میشه . در کسری از ثانیه ویکلتون بغل پاتونه و آماده میشید برای راش دادن به آبجکت بعدی . فقط کافیه این درک رو داشته باشید که قابلیت اسپاون ویکل به همین دلیل ایجاد شده که مپ به این بزرگی رو پیاده روی نکنید!

Battlefield 2042 Open Beta_20211009035635.jpg
"این سیستم دوست داشتنی 2 "​

+++ میان برها و تونل هایی که تو بخش بخش بازی طراحی شده عالیه , فقط کافیه چند ماهی از عرضه بازی بگذره و پلیر ها باهاشون آشنا بشن . مطمئنا بعد از فهمیدن این مسیر ها , روند بازی حتی تو مود کانکوئست هم تغیـیر میکنه . آها این رو هم بگم تا یادم نرفته , فقط برای بالارفتن از ساختمون روبروی جایگاه شلیک موشک , 8 روش وجود داره که گوشه کناره ساختمون طراحی شده . از آسانسورُ پله های استراری بگیر , تا گرپلر هایی که بغل یا پشت ساختمون وجود داره .

Battlefield 2042 Open Beta_20211009012933.jpg
"عجیب , ناشناخته , جذاب"​

+++ بخش گلایدر بازی دو حالت داره که واقعا عالی و بالانسه , یا گان دستتونه و میتونید در یک موومنت کُند شلیک کنید / یا گلایدر رو به دست میگیرید و مومنتتون سریع میشه .

Battlefield 2042 Open Beta_20211009053405.jpg
" اون اینجاست "​

+++ گان هایی که برای زدن ویکل ها تعبیه شده واقعا خوبن . کافیه فقط نشونه گیری دقیقی داشته باشید! و چند ثانیه بعـــد بــوم! زدید ویکل رو... امیدوارم نبود محدودیت برای اسپشیالیست ها و کلاس بندی در بازی , باعث نشه همه در یک مقطع زمانی آرپی جی به دست باشن و باقی گجت های بازی فراموش بشه , که اگر بشه خیلی بده... (یادمه یکی از نگرانی های کامیونیتی همین بود , که الحق بجا هم بود )

+++ باورم نمیشه کسی از سبک بودن و نبود ریکویل(لگد) کافی تو بازی صحبت کنه . رفیق دقت کن وقایع بازی دقیقا زمانی رخ میده که تکنولوژی در جنگ افزارها به سر حد توان خودش رسیده . درسته اون حس طبیعی بودن گان ها که در مدرن وارفر(واقعا که محشر بود! یعنی خودشونم نتونستن اون میزان از جذابیت شوتینگ رو دوباره تکرار کنن ) شاهدش بودیم رو اینجا نمی بینیم . ولی برای من ریکویل گانها و سنگینیشون کاملا حس میشه . اگر هیچ مشکلی تو کنترل ریکویل گانها ندارین بهتون تبریک میگم , شما در این زمینه مهارت بسیار بالائی دارین.

Battlefield 2042 Open Beta_20211009040120.jpg
"این گلیچ دوست داشتنی برای من هم اتفاق افتاد"​

++ یکی از بزرگترین ترسهایی که خودم نسبت به پلی تست آلفا و صحبت های کامیونیتی داشتم , سخت تشخیص دادن کاراکتر حریف از خودی بود که شخصا هیچ مشکلی با تشخیص پلیر ها نداشتم (حتی تو ساعت های اولیه بازی ) . درسته تو محیط های کوچیک که درگیری های سریعی وجود داشت , وقتی یکنفر یکهو از پشت دیوار میپرید جلوم , روش ایم میکردم (دقیقا مثل بتلفید های قبلی) . ولی اینکه بگم نمیتونم تشخیص بدم و سخته , (حتی تو فاصله) نه اصلا اینطوری نبود (این رو گفتم چون دیدم یه سری تو کامیونیتی دارن سر این موضوع غُر میزنن )


Battlefield 2042 Open Beta_20211009023532.jpg
"آماده برای نبرد"


+ اما بزارین حالا که بحث اسکین ها و کاراکترهارو باز کردم این رو هم اضافی کنم , بله من هم موافقم که میشد اینجا با یک سری تغییر جزئی, تکراری نبودن یک اسپشیالیست رو در یک صحنه تو جفت تیم ها کمتر کرد , مثالش رو تو عکس پائین کاملا میشه دید که به نظر اصلا کار سختی نمیاد . امیدوارم سیستم کاستوم کردن کاراکتر ها در زمان عرضه اینقدری بزرگ و مختلف باشه که چندتا کاراکتر یک سان رو شاهدش نباشیم , مثلا اگر 10 اسپشالیست بازی ,نسبت به گجت هاشون بالانس باشن و هرکدوم کاستومایز خاص خودشون رو داشته باشن . این شباهت ها تو یک صحنه رو کمتر خواهیم دید ,+ این نقد از طرف کامیونیتی کاملا بجاست . گهگداری می دیدم یه بنده خدایی یه گوشه ی از بازی نشسته و داره به همه تیر میزنه , مشخصه که کاملا گیج شده از این شباهت ها :))

nnzrare451s71.png photo_2021-10-09_07-50-56.jpg
photo_2021-10-09_07-51-02.jpg


قابل اصلاح :

- + داشتن شیلد (آرمور اضافی) در بخش گجت ها اما فقط برای 25+ جون بیشتر !؟
یکمی که فکر میکنم به نسبت TTK بازی , 25 تا هیل بیشتر عادلانه نیست . فکر میکنم تو بخش هازارد زون ما بیشتر با این پلیت های شیلد آشنا میشیم و وقتی براشون انیمیشن طراحی شده , مشخه که کارایی بیشتری نسبت به +25 جون خواهند داشت .

Battlefield 2042 Open Beta_20211009040248.jpg
"تخریب آبجکت ها "
- + ندونستن رنج شلیک ربات (سگی که همراهتون میاد) یا تورنتی که روی زمین می کارید , کاش سیستم بهتری برای تشخصی رنج و هدف این دو گجت وجود داشت . جایی شنیدم که ربات رو میشه بهش دستور داد , دوستی امتحان کرده ؟ تست شده ببینید چطور عمل میکنه ؟


- + تعداد تیرها برای هر گان نسبتا خوب نیست و فکر میکنم بودن جایگاه های خاص تو گوشه کنار هر سکتور (مثل اتفاقی که تو بتلفید V شاهدش بودیم) مشکل نبود تیر کافی رو حل کنه . مخصوصا وقتی شما بخواید اصطلاحا PTFO بازی کنید . کمبود مهمات کاملا حس میشه (رسما سه تا سه خشاب تیر دارید 😐 ) + وقتی از بالاسر جنازه ها رد بشید درجا بهتون تیر میده , اما اگر تو فاصله درگیر شید و کسی براتون مهمات نندازه , دچار مشکل خواهید شد .

Battlefield 2042 Open Beta_20211009050021.jpg
"حرفی باقی نمیمونه"

- متاسفانه اینجا هم (2042) سیستم ریسپاون تو آبجکتیو ها مثل تمام بازی های آنلاین با مشکل روبرو شده . حالا یا یک جای خیلی بد میوفتید (تو دهن چندتا اِنمی / وسط آبجکت که از هر طرف باقی پلیرها رندتون بکنن) یا بدتر از اون اینقدری خارج از آبجکت اسپاون میشید که کلی از روند بازی عقب میوفتید + تو حدودا 30 ساعت گیم پلی که داشتم , ریسپاون انمی هارو تو تک تک آبجکت ها میتونستم حدس بزنم , نمیدونم بلاخره روزی میرسه که این مشکل تو بازی های آنلاین (مخصوصا بتلفید و کال آو دیوتی) حل بشه یا نه .

Battlefield 2042 Open Beta_20211009035556.jpg
"و پایان این نامه"​
 
آخرین ویرایش:

PsychoX

کاربر سایت
Oct 28, 2018
781
خـــــوب . آقا ما حدودا 30 ساعت پلی دادیمُ کلی تجزیه تحلیل کردیم برای خودمون . مسلما که این مطالبی که مینویسم کاملا نظر شخصی و دیدگاه من از بازیه و قرار نیست همه با هم موافق یا مخالف باشیم :x
با گذشت حدودا سه روزه از زمان بتا , بعید میدونم تغیــیر چشم گیری رو شاهدش باشیم , پس نظرم تا لحظه ی آخر هم همینه (پیشاپیش باز تشکر میکنم که وقت میزارید و مطلبم رو میخونید)


دوست دارم اول از همه یک نکته ی خیلی بزرگی رو نسبت به کلیت ویدئوگیم بهتون بگم , بعد بریم سراغ نکته های ریزتر
ببینید دوستان , ما همگی انسانیم و یکی از بزرگترین نعمت هایی که خدا در درون تک تک ما قرار داده , قدرت تجزیه و تحلیل , انتخاب و ارجعیت قرار دادنه . اگر میبینید اتفاقی درون بازی وجود داره که به سلیقتون نیست راهش تخریب سازنده های بازی نیست . راهکارش پریدن به این بازی و اون بازی نیست .چیزی که برای شما ساخته نشده و سلیقه شما نیست رو لطفا بایکوت کنید . اهمیت ندید و انرژیتون رو صرف تخریب اون فرنچایز نزارید . این حرفها که نه اینا گند زدن! تو نمیفهمی ! من میفهمم... تو دنیای مدرن امروز هیچ جایگاهی نداره! بله , شما حق این رو دارید که راجب به این بازی(2042) یا هر بازی دیگه ی تعامل داشته باشید. اما باز تعامل سازنده که نتیجه گیری مثبتی داشته باشه! نه حرف های تو خالی و بی منطق بدون نتیجه گیری . +اگر نظر مخالف یا موافقی دارین حتما بیان کنین . اما تخریب نه! :Rose:


View attachment 227563
" این شروع یک راهه جدیده "
بریم سراغ اصل مطلب :
پیرو مطلب قبلیم , نظرم به شدت همونه . بتلفید 2042 دنیای جدیدی از ناشناخته ها با المان های آشنای سریه . نه یک کپی از بازی های شوتینگ دیگه , نه یک کپی از خودش! بازی همون لحظه که به شما بتلفید مومنت اهدا میکنه , یک المان نا آشنای دیگه رو بهتون تزریق میکنه . این دقیقا همون جاییه که نمیشه نظر قطعی رو راجب بهش در این بازه زمانی کوتاه ارجاع داد .
مثلا من واقعا الان نمیدونم از سیستم اسنایپینگ بازی خوشم میاد یا نه . گذشته از مسئله سنگینی گان , ریکویل و دراپ بولت , یکی از سخت ترین اسنایپ هاییه که تو دنیای ویدئو گیم دیدم! به حد زیادی سیستم اسنایپینگ بازی مهارت محور شده . اصلا نمیشه به سادگی تو چند ساعت بهش عادت کنید و مداوم کیل بگیرید . و دقیقا همینجا که اینقدر دارم ناله میکنم از این سیستم , یه حسی هم همش در درونم غلغلکم میده که اسنایپ رو بردار و یاد بگیر! مخصوصا وقتی که یکی با اسنایپ میزنتت! میگی اه! این زد! من چرا نزنم و نتونم ؟ بخدا که یه پلیر تو یک راند بود(پلتفرمش پلی استیشن بود) , با اسنایپ یه جوری میزدت که سه بار ریپورتش کردم برای اینکه فکر میکردم هکره! هد شاتی میزد ها! کوئیک اسکوپی بود که پشت هم میزدُ...! بعد دیدم نه! طرف لولش 47 ئه!! یعنی بالای30 ساعت پلی داده و فکر میکنم کل این ساعت هارو مشغول زدن اسنایپ بوده! نمیدونم! اگر هکر بود که خدا ازش نگذره! :)) بد میزد مارو...


View attachment 227564
"نگفتم اینجا شلوغ میشه ؟! جهنمیه الان"
از این دست حس های عجیب و ناشناخته بی نهایت تو بازی وجود داره . دنیای پایلوت ها , ویکل ها و گانها , همشون این ناشناخته هارو به همراه دارن.
پس! هنوز نمیتونم حس درونیم رو کامل نسبت به این بازی به زبون بیارم . اما میتونم این رو با اطمینان بگم که بازی کاملا قابلیت محبوب ترین نسخه تو سری شدن رو برای من داره! و این ارزش خرید بازی رو به پشتوانه ساپورت طولانی مدت (قولی که از طرف سازنده ها داده شده) از بازی برای من داره . وقتی به وجود مُد پرتال و بالانس های دلخواهم تو مپ ها فکر میکنم . تشنه تر از قبل میشم . و چه حسی برای من از این باارزش تره ؟ هیچی .

من اینجا چندتا دسته بندی درست میکنم و نظرات دقیقترم رو تو این بخش ها مینویسم , مطمئنم که شما هم این نکاتی رو که بیان میکنم تو بازی دیدید با به فکرش افتادید (ممنون از آقا تام هندرسون:)))

1- خوب 2 - اصلاح پذیر! برای من تو بازی فعلا چیزی به عنوان بد و اصلاح ناپذیر وجود نداره .

1 - خوب (دوست داشتنی ها)
+++ شخصا عاشق سیستم پلاس بازی شدم (اضافی کردن آنی اتچمنت ها) . چقدر خلاقانه! چقدر هماهنگ با تِم بازی آخه! به نظر من قشنگ چند قدم هسته و مکانیزم گان پلی سرعتی تو بازی رو هول میده به سمت جلو . هر لحظه از بازی , نسبت به جایگاه فعلیتون و جایگاه تیم حریف , میتونین گانتون رو کاستوم کنید . دیدم دوستی بالاتر اشاره کرد به این موضوع , که کاش بشه تو زمان عرضه نهایی بازی , این سیستم پلاس بازی رو هم از قبل چید و اتچمنت ها صرفا به دوتا اسکوپُ دوتا گریپ خلاصه نشه . یک سرچی زدم و دیدم بله این امکان وجود داره و اتچمنت ها به این چیزهایی که ما میبینیم خلاصه نخواهد شد , مثالش رو هم تو گیم پلی زمان عرضه بتا میتونین ببینید .

View attachment 227565
"این سیستم دوست داشتنی"​

+++ خوب بودن سیستم ریسپاون ویکل در هر لحظه از بازی درست کنار پاهاتون , واقعا که این حرکت خیلی خلاقانه بود .بالانسی که این فیچر به بزرگ بودن مپ ها میاره بی اندازه خوشاینده . بخاطر بزرگ بودن نسبی مپ ها (مخصوصا تو مد کانکوئست) این حس که : ای بابا حالا باید کلی راه رو پیاده برم تا آبجکت بعدی! برطرف میشه . در کسری از ثانیه ویکلتون بغل پاتونه و آماده میشید برای راش دادن به آبجکت بعدی . فقط کافیه این درک رو داشته باشید که قابلیت اسپاون ویکل به همین دلیل ایجاد شده که مپ به این بزرگی رو پیاده روی نکنید!

View attachment 227566
"این سیستم دوست داشتنی 2 "​

+++ میان برها و تونل هایی که تو بخش بخش بازی طراحی شده عالیه , فقط کافیه چند ماهی از عرضه بازی بگذره و پلیر ها باهاشون آشنا بشن . مطمئنا بعد از فهمیدن این مسیر ها , روند بازی حتی تو مود کانکوئست هم تغیـیر میکنه . آها این رو هم بگم تا یادم نرفته , فقط برای بالارفتن از ساختمون روبروی جایگاه شلیک موشک , 8 روش وجود داره که گوشه کناره ساختمون طراحی شده . از آسانسورُ پله های استراری بگیر , تا گرپلر هایی که بغل یا پشت ساختمون وجود داره .

View attachment 227567
"عجیب , ناشناخته , جذاب"​

+++ بخش گلایدر بازی دو حالت داره که واقعا عالی و بالانسه , یا گان دستتونه و میتونید در یک موومنت کُند شلیک کنید / یا گلایدر رو به دست میگیرید و مومنتتون سریع میشه .

View attachment 227568
" اون اینجاست "​

+++ گان هایی که برای زدن ویکل ها تعبیه شده واقعا خوبن . کافیه فقط نشونه گیری دقیقی داشته باشید! و چند ثانیه بعـــد بــوم! زدید ویکل رو... امیدوارم نبود محدودیت برای اسپشیالیست ها و کلاس بندی در بازی , باعث نشه همه در یک مقطع زمانی آرپی جی به دست باشن و باقی گجت های بازی فراموش بشه , که اگر بشه خیلی بده... (یادمه یکی از نگرانی های کامیونیتی همین بود , که الحق بجا هم بود )

+++ باورم نمیشه کسی از سبک بودن و نبود ریکویل(لگد) کافی تو بازی صحبت کنه . رفیق دقت کن وقایع بازی دقیقا زمانی رخ میده که تکنولوژی در جنگ افزارها به سر حد توان خودش رسیده . درسته اون حس طبیعی بودن گان ها که در مدرن وارفر(واقعا که محشر بود! یعنی خودشونم نتونستن اون میزان از جذابیت شوتینگ رو دوباره تکرار کنن ) شاهدش بودیم رو اینجا نمی بینیم . ولی برای من ریکویل گانها و سنگینیشون کاملا حس میشه . اگر هیچ مشکلی تو کنترل ریکویل گانها ندارین بهتون تبریک میگم , شما در این زمینه مهارت بسیار بالائی دارین.

View attachment 227569
"این گلیچ دوست داشتنی برای من هم اتفاق افتاد"​

++ یکی از بزرگترین ترسهایی که خودم نسبت به پلی تست آلفا و صحبت های کامیونیتی داشتم , سخت تشخیص دادن کاراکتر حریف از خودی بود که شخصا هیچ مشکلی با تشخیص پلیر ها نداشتم (حتی تو ساعت های اولیه بازی ) . درسته تو محیط های کوچیک که درگیری های سریعی وجود داشت , وقتی یکنفر یکهو از پشت دیوار میپرید جلوم , روش ایم میکردم (دقیقا مثل بتلفید های قبلی) . ولی اینکه بگم نمیتونم تشخیص بدم و سخته , (حتی تو فاصله) نه اصلا اینطوری نبود (این رو گفتم چون دیدم یه سری تو کامیونیتی دارن سر این موضوع غُر میزنن )


View attachment 227570
"آماده برای نبرد"


+ اما بزارین حالا که بحث اسکین ها و کاراکترهارو باز کردم این رو هم اضافی کنم , بله من هم موافقم که میشد اینجا با یک سری تغییر جزئی, تکراری نبودن یک اسپشیالیست رو در یک صحنه تو جفت تیم ها کمتر کرد , مثالش رو تو عکس پائین کاملا میشه دید که به نظر اصلا کار سختی نمیاد . امیدوارم سیستم کاستوم کردن کاراکتر ها در زمان عرضه اینقدری بزرگ و مختلف باشه که چندتا کاراکتر یک سان رو شاهدش نباشیم , مثلا اگر 10 اسپشالیست بازی ,نسبت به گجت هاشون بالانس باشن و هرکدوم کاستومایز خاص خودشون رو داشته باشن . این شباهت ها تو یک صحنه رو کمتر خواهیم دید ,+ این نقد از طرف کامیونیتی کاملا بجاست . گهگداری می دیدم یه بنده خدایی یه گوشه ی از بازی نشسته و داره به همه تیر میزنه , مشخصه که کاملا گیج شده از این شباهت ها :))

View attachment 227575View attachment 227576
View attachment 227577


قابل اصلاح :

- + داشتن شیلد (آرمور اضافی) در بخش گجت ها اما فقط برای 25+ جون بیشتر !؟
یکمی که فکر میکنم به نسبت TTK بازی , 25 تا هیل بیشتر عادلانه نیست . فکر میکنم تو بخش هازارد زون ما بیشتر با این پلیت های شیلد آشنا میشیم و وقتی براشون انیمیشن طراحی شده , مشخه که کارایی بیشتری نسبت به +25 جون خواهند داشت .

View attachment 227571
"تخریب آبجکت ها "
- + ندونستن رنج شلیک ربات (سگی که همراهتون میاد) یا تورنتی که روی زمین می کارید , کاش سیستم بهتری برای تشخصی رنج و هدف این دو گجت وجود داشت . جایی شنیدم که ربات رو میشه بهش دستور داد , دوستی امتحان کرده ؟ تست شده ببینید چطور عمل میکنه ؟


- + تعداد تیرها برای هر گان نسبتا خوب نیست و فکر میکنم بودن جایگاه های خاص تو گوشه کنار هر سکتور (مثل اتفاقی که تو بتلفید V شاهدش بودیم) مشکل نبود تیر کافی رو حل کنه . مخصوصا وقتی شما بخواید اصطلاحا PTFO بازی کنید . کمبود مهمات کاملا حس میشه (رسما سه تا سه خشاب تیر دارید 😐 ) + وقتی از بالاسر جنازه ها رد بشید درجا بهتون تیر میده , اما اگر تو فاصله درگیر شید و کسی براتون مهمات نندازه , دچار مشکل خواهید شد .

View attachment 227572
"حرفی باقی نمیمونه"

- متاسفانه اینجا هم (2042) سیستم ریسپاون تو آبجکتیو ها مثل تمام بازی های آنلاین با مشکل روبرو شده . حالا یا یک جای خیلی بد میوفتید (تو دهن چندتا اِنمی / وسط آبجکت که از هر طرف باقی پلیرها رندتون بکنن) یا بدتر از اون اینقدری خارج از آبجکت اسپاون میشید که کلی از روند بازی عقب میوفتید + تو حدودا 30 ساعت گیم پلی که داشتم , ریسپاون انمی هارو تو تک تک آبجکت ها میتونستم حدس بزنم , نمیدونم بلاخره روزی میرسه که این مشکل تو بازی های آنلاین (مخصوصا بتلفید و کال آو دیوتی) حل بشه یا نه .

View attachment 227574
"و پایان این نامه"​
ماشالا 30 ساعت :D

دقیقا اون ربات هرکاری بخواد میکنه کلا حرف گوش کن نیست :))
واقعا یکی از بهترین قسمتای بازی سیستم پلاس و سیستم اسپان ویکل هستش 👌 تو بتلفیلد 4 اگه منو پلاس بود، بشخصه نصف مشکلاتم حل میشد
کاملا هم موافقم با قسمت Ammo. واقعا کم گذاشتن (میشه از پلاس خشاب عوض کرد و ادامه داد ولی شخصا بنظرم کار جالبی نیست و رو استت گان تاثیر منفی داره. مثلا ریکویل عوض میشه و تعداد تیر ها معمولا کم میشه). بقول شما بهترین سیستم همون V بود. کاش اضافه کنن.

یه نکته ریز رو هم من بگم تو اکثر بازیای شوتر وقتی به اصطلاح Fire Mode اسلحه رو عوض میکنی تو UI به هر نحوی نشون میده Singe Fire یا Auto یا Burst. اینجا یه حرکتی زدن که من بشخصه زیاد نمی پسندم.
تو حالت زوم یا ADS مثل قدیم میزنه کنار تعداد تیر. وقتی ثابت هستی ،تعداد این خطها کم میشه. مثلا Burst، سه تا خط میزنه از 4 تا. وقتی داری میدویی دیگه کلا نمیزنه. یهو تیر میزنی میبینی رو تک تیره و انالله میشی :D
اینم امیدوارم یه فکری بحالش بکنن

1633758120875.png
1633758723467.png
 

PsychoX

کاربر سایت
Oct 28, 2018
781
حسی که به سرور های بتل ۴ دارم بعد تجربه بتل۲۰۴۲
:)) :))
من از موقعی که بتل شروع کردم غیر از یکی 2 بار اول کلا سمت Quick match خود بازی نرفتم. فقط Server Browser. اینم زیاد فرقی نکرده
خوبی این نسبت به بقیه ، سرور بحرین که من 70-80 میگیرم.
 
  • Like
Reactions: ArMaN458

Pedirahimzadeh

کاربر سایت
Jun 24, 2015
392
نام
پدرام
Pedirahimzadeh@
شما اگه از داخل ایران بازی میکنید سرورا چجور بود واستون؟ لگ اذیت نمیکرد
سلام رفیق . ببخشید فکر کردم مطلب قبلیم خیلی طولانی میشه , برای همین بسنده کردم به نقد روز اولم راجب به سرورها . این چیزی که میگم رو , هم رو گزینه کراس پلی روشن (میکس پلیرهای پی سی و کنسول های نسل نهم) هم رو کراس پلی خاموش (فقط پلی استیشن 5) تست کردم . من خودم روی پلی استیشن 5 تست کردم و نمیدونم روی کامپیوتر به چه صورت سرورها پیدا میشه . اما روی کنسول من , قضیه خیلی خوب نبود , چرا که فکر میکنم کنترل ورودی پلیرها فعلا توی اپن بتا نسبت به پینگ کمتر نیست و دایس تمرکز رو گذاشته روی خالی نبودن سرورها . شما به محز اینکه سرچ رو میزنین نهایت 10 ثانیه بعد وارد لودینگ اسکرین سرور جدید میشید . و من فکر میکنم دایس فعلا نبود سرورهای خالی رو ترجیح داده به منتظر بودن پلیر های برای مچ میکینگ و پینگ کمتر . این رو هم بهتون بگم که مشکل از طرف اینترنت ایران و منطقه ما نیست . تو این سه روز با دوتا از دوستان که ایتالیا و انگلیس هم بودن حسابی تست کردیم . هم اونها زمانی که تنها سرچ میکردن پینگ هاشون اختلاف داشت تو سرورها , هم زمانی که وارد یک پارتی می شدیم . یکبار اونها 15-20 بودن که مشخص بود به سرورهای اروپا وصل شدیم , یکبار هم 200 تا 300 بودن که لِفت میدادیم . تنها راه کار هم این بود که به محز وارد شدن به سرور , پینگ رو نگاه کنید و اگر بالا بود درجا همگی لیو بدید از سرور . زیر 1 دقیقه!(چندین بار تایم گرفتم ,از زمانی که شما تو گیم هستید و خروج رو میزنید , تا وارد شدن به بازی بعدی . به لطف آپتیماز نسل نهم کنسول ها و اون توضیحی که راجب ورودی ها دادم , 50 ثانیه طول نمیکشه!! یعنی من لپ تاپم رو روشن میکنم بیشتر از این طول میکشه تا به اسکرین اصلی ویندوز برسم! :)) ) . برای همین فکر میکنم فعلا تا اومدن سرور بروزر در زمان لانچ . این تنها راه کاریه که پلیر ها دارن + تا یادم نرفته این رو هم اضافی کنم , بازی سرور میدل ایست داره و چقدر هم پینگ خوبه توش!! منی که تو اروپا 120 تا 135 پینگ تایمم هست , تو سرور میدل 65تا 80 ام!! تقریبا هر 20 دست , چندبار تو سرورهای میدل ایست بازی کردمو به جرات میتونم بگم تجربه بازی بسیار بسیار بسیار دلنشین تر میشه تو این محدوده پینگی!
امیدوارم توضیحاتم کامل باشه براتون :Lovestruck:

ماشالا 30 ساعت :D

دقیقا اون ربات هرکاری بخواد میکنه کلا حرف گوش کن نیست :))
واقعا یکی از بهترین قسمتای بازی سیستم پلاس و سیستم اسپان ویکل هستش 👌 تو بتلفیلد 4 اگه منو پلاس بود، بشخصه نصف مشکلاتم حل میشد
کاملا هم موافقم با قسمت Ammo. واقعا کم گذاشتن (میشه از پلاس خشاب عوض کرد و ادامه داد ولی شخصا بنظرم کار جالبی نیست و رو استت گان تاثیر منفی داره. مثلا ریکویل عوض میشه و تعداد تیر ها معمولا کم میشه). بقول شما بهترین سیستم همون V بود. کاش اضافه کنن.

یه نکته ریز رو هم من بگم تو اکثر بازیای شوتر وقتی به اصطلاح Fire Mode اسلحه رو عوض میکنی تو UI به هر نحوی نشون میده Singe Fire یا Auto یا Burst. اینجا یه حرکتی زدن که من بشخصه زیاد نمی پسندم.
تو حالت زوم یا ADS مثل قدیم میزنه کنار تعداد تیر. وقتی ثابت هستی ،تعداد این خطها کم میشه. مثلا Burst، سه تا خط میزنه از 4 تا. وقتی داری میدویی دیگه کلا نمیزنه. یهو تیر میزنی میبینی رو تک تیره و انالله میشی :D
اینم امیدوارم یه فکری بحالش بکنن

View attachment 227578
View attachment 227580
رفیق نکات ریز و درشت جذاب خیـــــلی زیاده تو بازی! خیلی خیلی!! مثلا تو همین فایر مد که شما میگید , برای گان M5 یکی از برلها نارنجک اندازه! تفنگ رو میتونین از روی حالت تیراندازی به نارنجک انداز تبدیلش کنین . یا اسکوپ سوم (اسمش رو یادم نیست) کلاس اس ام جی , دو حالت زوم داره . با دکمه ی L3 زوم ها عوض میشه .
یا گجت ها! به جز اون گجت کلاس مدیک که کلا یا باید بافش کنن یا حذف , گجت هر کلاس واقعا میتونه استایل بازی شمارو عوض کنه!
یک پلیر بود که رسما با اون گرپلر تو مپ مثل تارزان بازی میکرد! :)) درخت هارو میگرفت , میرفت بالا , از اونور چتر باز میکرد میومد پائین . یا بنده خدا اصلا تو اون آبجکت که برج آماده سازی شلیک موشکه . صاف راه نمیرفت! هی میپرید پائین (به سمت هوا) دوباره گرپلر میزد میومد بالا! میکسی از اسپایدر من و شخصیت پتفایندر ایپکس بود :)):))
گجت کلاس ریکان (فکر کنم اسمش کسپر بود) هم عالیه!! بیش از یک ساعت تو مپ داشتم با اون درونی(Drone) که داره ویکل هارو اسکل میکردم . یه حالت شلیک EMP داره . که وقتی شما شلیک میکنید به سمت وسیله نقلیه ها . بهشون شوک وارد میکنه و دچار اختلال در سیستم برقیشون میشید! یا درست راه نمیرن! یا درست شلیک نمیکنن! حتی سرنشینهاش هم که پیاده میشن تفنگهاشون دچار اختلال میشه! :))

راجب به Ammo هم درسته . وقتی یک خشابتون تموم میشه , میتونین خشابهای دیگه رو که فول هم هستن امتحان کنین . نمیدونم شاید میخواستن که شما همیشه تایپ های مختلف تیر رو امتحان کنین :\ ولی باز من احتیاج به اون مکان های تیر اضافی رو که تو بتلفید V بود , کاملا حس میکنم :x تا صبح میشه راجب به این بازی مطلب نوشت :-??:Gunner:
 
آخرین ویرایش:

Pedirahimzadeh

کاربر سایت
Jun 24, 2015
392
نام
پدرام
Pedirahimzadeh@
خیلی خوب و کامل توضیح دادی داداش
هایپمون کردی بخریم زودتر :D مرسی
قربان شما :Lovestruck: فقط یک نکته رو هم بگم , رفقا ببخشن اگر پُر حرفی می کنیم. کاش سعی کنی حتما تو 24 ساعت باقی مونده از بتا , بازی رو به هر نحوی که شده تست کنی . چون میدونی بازی(باز به نظر من) از نسخه های قبلی خودش که بتلفید V و 1 باشه فاصله گرفته و امکان داره چیزی که تو ذهنِ منه از بازی با تجربه شما فرق داشته باشه , و خدایی نکرده ما شرمنده و مدیون شما شیم , این رو هم صرفا برای 2042 نمیگم ها , حرفم خیلی خیلی کلیــه , مثلا من با Deathstranding خیلی حال کردم و نزدیک به 90 ساعت پلی دادم! اما از 100 نفر آدم 5 نفر مثل من بودن و با بازی ارتباط گرفتن . تو این وضع اقتصادی مملکت هم 60دلار / 70 دلار خیلی میتونه تجربه ی جذابتری رو به نسبت سلیقه های مختلف ایجاد کنه :Rose:باز پیشنهادم به شما اینه اگر میتونی تو این 24 ساعت خودت بازی رو تست کن روی پلتفرمی که داری یا صبر کن تا زمان عرضه اصلی , یک اشتراک EA بگیر و از قابلیت 10 ساعت گیم پلیش استفاده کن . بعد اگرکمال و تمام خوشت اومد بازی رو بگــیر :x
 

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,452
کی بود میگفت بازی از فیچرای Dualsense استفاده نمیکنه؟!

از Haptic Feedback که استفاده میکنه.. خیلی خوبم میکنه.
فقط از adaptive trigger استفاده نمیکنه متاسفانه.. که اگر تو نسخه نهایی اضافه نشه واقعا دلخور میشم. :-"
 
  • Like
Reactions: ArMaN458 and owj

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر