سازندگان Kena: Bridge of Spirits عرضه بازی بر روی پلتفرم‌های دیگر را بررسی می‌کنند

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
بازی Kena: Bridge of Spirits در حال حاضر یک عنوان انحصاری کنسولی است، اما استودیوی Ember Lab می‌گوید که در آینده عرضه آن را بر روی سایر پلتفرم‌ها نیز بررسی می‌کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی Kena: Bridge of Spirits

چند روزی می‌شود که از عرضه Kena: Bridge of Spirits گذشته و واکنش‌ها به آن، بسیار مثبت بوده‌اند. استودیوی Ember Lab در اولین تجربه بازیسازی خود عنوانی باکیفیت را به دوست‌داران ژانر اکشن ادونچر ارائه داده، اما با توجه به انحصاری بودن آن، افرادی نیز هستند که تاکنون موفق به بازی کردن Kena: Bridge of Spirits نشده‌اند. بنابراین سوالی که پیش می‌آید این است که آیا این موضوع در آینده‌ای نزدیک تغییر خواهد یافت؟

مدیر ارشد عملیاتی و یکی از موسسین استودیوی امبر لب، جاش گریر اخیرا با وب‌سایت SegmentNext مصاحبه داشته که در آن توضیحاتی را در این مورد ارائه داده است. او در صحبت‌های خود یادآوری کرد که قرارداد انحصاری پلی استیشن فروشگاه اپیک گیمز، زمانی بوده و پس از عرضه بازی و استراحت کردن تیم سازنده، استودیوی امبر لب عرضه بر روی سایر پلتفرم‌ها را بررسی خواهد کرد.

جاش گریر در این مصاحبه که تنها چند روز قبل از عرضه بازی انجام شده بود، گفت: «در حال حاضر ما بر روی عرضه کردن بازی برای پلی استیشن و فروشگاه Epic Games، که به‌صورت انحصاری زمانی هستند، متمرکزیم. پس از عرضه بازی و یک استراحت، انتشار بر روی سایر پلتفرم‌ها را نیز بررسی خواهیم کرد.»

جاش گریر ادامه داد: «با توجه به اینکه تنها چند روز با عرضه فاصله داریم، فکر کردن در مورد قدم‌های بعدی و آنچه که در آینده ارائه خواهیم داد، سخت است. تاکنون ما به بهترین شکلی که می‌توانیم، به درخواست طرفداران پاسخ داده‌ایم. به‌طور مثال، مدتی پیش نسخه فیزیکی و اضافه شدن زبان‌های روسی و پرتغالی برزیلی را تأیید کردیم.»

پیش از این نیز اعلام شده بود که سازندگان قصد دارند بازی را با ویژگی‌ها و محتویات جدید پشتیبانی کنند. امبر لب یک استودیوی مستقل کوچک محسوب می‌شود و باید دید که توسعه‌دهندگان چگونه کار کردن روی پورت‌های احتمالی آینده و محتویات جدید Kena: Bridge of Spirits را مدیریت خواهند کرد.

در پایان، شما می‌توانید بررسی بازی Kena: Bridge of Spirits را از بازی‌سنتر مطالعه کنید. این عنوان هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی (فروشگاه اپیک گیمز) در دسترس است.​
 
آخرین ویرایش:

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,396
نام
مهدی یوسفی اصیل
روی پی سی بازی کردم سایت فارسی سازم رایگان زیرنویس هم داده
واقعا گرافیک بالا میطلبه بازیش. محیطش عالیه کمبوهاش خوبه بازی کنید که لذت بخشه
 
  • Like
Reactions: hitman68

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر