بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای PS5 و PC معرفی شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
شایعات صحت داشتند و سونی در نمایش اخیر خود، از ریمستر دو بازی Uncharted 4 و Uncharted: The Lost Legacy برای PS5 و PC رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی Uncharted Legacy of Thieves Collection



در حالی که دو نسخه آخر آنچارتد بر روی PS4 نیز خوب به‌نظر می‌رسند، استودیوی Naughty Dog و سونی قصد دارند تا در اوایل سال 2022 بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection را عرضه کنند. همانطور که اشاره شد، این کالکشن ریمستر نسخه چهارم و «لاست لگسی» را در بر دارد و تریلر منتشر شده نیز برخی از بهبودهای اعمال شده را نمایش می‌دهد.

همچنین کاربران رایانه‌های شخصی نیز برای اولین بار می‌توانند به تجربه این دو عنوان از سری آنچارتد بپردازند. هر چند سونی در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی را برای این کالکشن اعلام نکرده، اما تأیید شده که مدت کمی پس از عرضه Uncharted: Legacy of Thieves Collection بر روی پلی استیشن 5، بازی برای PC نیز عرضه خواهد شد. همچنین وظیفه پورت نسخه PC به استودیوی Iron Galaxy سپرده شده است.

در حال حاضر جزئیاتی مانند حالت‌های گرافیکی مختلف و یا قیمت این کالکشن مشخص نیست. بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در اوایل سال 2022 برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.​
 

Mreza_Dex

کاربر سایت
Sep 23, 2018
203
نام
داریوش
خیلی هم عالی.

من Lost Legacy رو بازی نکردم و نسخه چهارم رو هم همون زمان که اومد بازی کردم ولی تمومش نکردم (30 فریم بودنش رو مخ بود و تا امروز مهم ترین دلیلم برای تجربه نکردن دوباره بازی بوده!)
امیدوارم با یه ارتقای خوب گرافیکی بازی رو منتشر کنند و صرفا رزولوشن رو بالا نبرند.

فقط امیدوارم این عدم انتشار نسخه اول برای Last of us رخ نده و اینطور نباشه فقط شماره دوم رو برای PC بدن و بگن برای بازی اول بیاید PS بخرید!
 
  • Like
Reactions: kamyy and SaeedKING

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
پیشکشی؟
دارن پول میگیرن براش!
قفل نداره . روز اول کرک می شود . رایگان استفاده کن مگر اینکه در هنگام استفاده از بازی کرکی وجدان درد بگیری و چشم به روی دلار 27 28 ببندی و بخوای اوریجینال بگیری که بحث دیگری هستش
 
  • Like
Reactions: vaan 2

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
خااااااااک بر سرشون
اصل کاری همون 3 تای اول بودن
سه تای اول بی خیال . شماره 4 و بسته الحاقیش مهم بود که گرافیک خفن و به روزی داره و دارند ریمسترش هم می کنند که خیلی بهتر می شود ////// کسی که فن سر سخت این سری بوده سه شماره اول همون زمان ها رفته و 10 سال صبر نکرده /// خودم شماره 3 و 4 و 5 (بسته الحاقی مربوط به شماره چهارم) همین اواخر رفتم (تازه فن هم نبودم ) حساب طرفدارها جداست از طرفی سه شماره اول طراحی چهره ها و محیط و گرافیک تاریخ مصرف گذشته هست و سونی هم حوصله ریمیک و این داستان ها رو نداره
 
آخرین ویرایش:

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,917
نام
محمد حسین
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,302
نام
مــاکــان
Uncharted 4’s PC and PS5 version removes multiplayer, ratings board suggests | VGC

بخش مولتی مثل اینکه نداره. تاریخ ریلیز هم نزدیکه چون رده بندی سنی شده. احتمالا با همون فیلم یا یکم زودتر

Uncharted: Legacy of Thieves Collection - ESRB
حیف شد، مولتی پلیر Uncharted خیلی فان بود، رو ps3 چندساعتی بازی کردم خیلی خوب بود.
فقط نمیدونم حالا اگه بازی کنم همونقدر لذت ببرم ولی اگه مولتی حذف نمیشد ، خیلی پکیج جذابتری میشد.
 
  • Like
Reactions: kamyy

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر