Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,729
نام
nucky thompson
no sudden move
جدید ترین فیلم کارگردان کارکشته سینما استیون سودربرگ که تقریبا هر سال یکی دو تا فیلم روانه بازار می کنه که اکثرا هم فراموش شدنی هستن . با جمعی از ستاره های مشهور سینما که یکی دیگه از اون فیلم های فراموش شدنی سینما رو رقم می زنن .البته قطعا فیلم از دو سه فیلم بد اخیر کارگردانش بهتره ولی همچنان پایین تر از سطح انتظاره. فیلم بی حس و حاله و تلاشش برای ساخت یک فیلمی که همه به هم رکب می زنن خوب از آب در نیومده. انگیزه شخصیت ها ملموس نیست و اصلا شخصیتی شکل نمیگیره . میمونه یک تلاش بی اثر از بازیگران درجه یک برای پیشبرد فیلم و البته کارگردانی قوی و فیلم برداری خوب فیلم که هدر میره . در کل برای یک بار دیدن بد نیست ولی انتظارتون رو پایین بیارید
امتیاز 6.5 از 10

tomorrow war
یک اکشن تخیلی خوش ساخت و دیدنی . فیلم سرشار از کلیشه است ولی سعی نمی کنه خودش رو جدی بگیره و گنده تر از دهنش حرف بزنه . نیمه اول فیلم به خصوص یک سوم اولش که سعی می کنه درام و شخصیت پردازی رو انجام بده کسل کننده است ولی از نیمه دوم خیلی خوب میشه . هرچند بخش پایانی اش یکم دیزنی طور میشه . اما نبرد پایانی که حال و هوای فیلم the thing رو زنده می کنه (حتی کلا دیالوگ هایی که درباره منشا پیدایش موجودات فیلم گفته میشه هم یادآور اون شاهکار سینمای ترسناکه قابل قبوله ). کریس پرت در نقش اصلی خوبه ولی به نقش نمیاد چون کلا شخصیت بذله گویی داره و سعی کرده بود خودش رو کنترل کنه . حیف نقش نیتان دریک رو رد کرد . بهترین گزینه برای این نقش بود . اما سورپرایز اصلی فیلم جی کی سیمونز با اون استایل خفنشه . البته سیمونز قبلا در میان فیلم برداری لیگ عدالت از تمرینات ورزشی اش برای ورزیده کردن هیکلش خبر داده بود ولی هم ماجراهای کنار کشیدن اسنایدر و هیاهویی که سر فیلم شد و شکست مفتضحانه نسخه ی اکرانی و هم کم بودن نقش اش در فیلم باعث شد به چشم نیاد . اما این جا به خوبی نتیجه اش رو نشون داده. با این که نقش اش کوتاهه ولی تو همون نقش کوتاه صحنه رو از ستاره اصلی می ربایه . قشنگ با این شرایط با یکم گریم و جلوه های ویژه میتونه در لایو اکشن invincible نقش آمنی من که در انیمیشن اش صداپیشه اش بوده رو ایفا کنه . در کل فیلم پر از ادای دین به آثار مشهور و به یاد ماندنی این سبکه و دیدنش پیشنهاد میشه .
امتیاز 8 از 10

hitman's wife's bodyguard
با انتظار پایین به دیدنش نشستم و فکر می کردم قراره یک ادامه ی بد بر یک فیلم متوسط اما فان رو ببینم . درست مثل فیلم r.e.d و ادامه ی افتضاحش . اما حقیقتا فیلم باحال و بامزه ای بود که در بعضی جاها از قسمت اولش هم باحال تره اما در کل نسبت به قسمت قبلی اش افت داشته . این هم یک فیلم کلیشه ای و نخ نماست که تمام حسابش رو روی توانایی های بازیگراش باز کرده . فیلم همون چیزیه که نسخه قبلی بود . لوس بازی های رایان رینولدز و بی تربیتی های بامزه ی سلطان ساموئل ال جکسون . این دفعه یک سلما هایک وزه هم داریم که این جا روش مانور میدن و در به بار نشستن فیلم نقش بسزایی داره . شوخی های فیلم بگیر نگیر دارن ولی در کل به لطف جکسون و هایک به بار می شینن . دو تا بازیگر مهمان معروف جدید فیلم هم با این که جای مانور خاصی ندارن دیدنشون لذت بخشه . به خصوص همبازی شدن دوباره آنتونیو باندراس و سلما هایک که آدم رو میبره به خاطرات سری فیلم های ال ماریاچی . دیدن مورگان فریمن در یک نقش متفاوت با پرسونای مشهورش هم جالبه . سکانس های اکشن فیلم هم با این که بعضی جاها به خاطر تدوین بد و جاهای دیگه کامپیوتری به نظر میاد قابل قبوله . در کل یک اثر سرگرم کننده و بامزه است که دیدنش خالی از لطف نیست
امتیاز 7.5 از 10

black widow
بلاخره جدید ترین فیلم دنیای سینمایی مارول اکران شد و موقعیت اش پیش اومد که در روز اکران بدون نگرانی از اسپویل و ... ببینیمش. یکی از کارهای بسیار خوب مارول بود و هم از نظر حال و هوا و هم از نظر روایت یادآور کاپیتان آمریکا : وینتر سولجره. یک اثر که بیشتر از این که یک فیلم تخیلی سوپرقهرمانی باشه یک تریلر جاسوسیه که یادآور آثاری مثل نیکیتا و اخیرا آنائه . بدون شک کل فیلم رو اسکارلت جوهانسون می چرخه که دیگه تو نقشش جا افتاده . اما بدون شک ستاره های این فیلم فلورنس پو و دیوید هاربور هستن . کاراکتر های جذاب یلنا و رد گاردیان کاملا پتانسیل این رو دارن که در آثار بعدی مارول نقش موثری داشته باشن . راشل وایز و ری وینستون هم همون جایگاه رابرت ردفورد و تا حدی آنتونی هاپکینز رو در آثار قبلی مارول دارن . اسامی بزرگی که احتمالا با انگیزه دستمزد خوب قبول کردن تو فیلم بازی کنن و اعتبار فیلم رو بالا می برن و بعد هم فراموش می شن و کاراکتر هاشون هم به زودی به زباله دان تاریخ می پیونده . کاراکتر منفی مشابه اکثر فیلم های مارول پرداخت خوبی نداشت و اوریجین معمولی و کلیشه ای براش انتخاب شده بود که حالا نمی دونم چقدر بر اساس کامیک بوک هاش باشه . اکشن فیلم عالی و دیدنیه . دو تا صحنه بعد از عنوان بندی پایانی داره که کمی بار احساسی و غم انگیز داره به خصوص با در نظر گرفتن قسمت های قبلی . در آخر باید بگم جدید ترین فیلم فاز چهارم مارول ارزش صبر کردن رو داشت و با اثری قابل قبول طرفیم
امتیاز 7 از 10
 
آخرین ویرایش:

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
61Fm+N+NncL._AC_SL1008_.jpg
Black Widow: 5/10
فیلم خیلی خوب شروع می شه و خیلی خوب ادامه پیدا می کنه و در 1/3 نهایی رسما له اه له اه.
شما از فیلم سوپر هیرو ای انتظار فایت درست حسابی و با فراز و نشیب رو دارید که Black Widow توی این مورد رسما تعطیله.
کارکتر Red Guardian با بازی عالی دیوید هاربور رسما حکم فیلر رو داره و به هیچ عنوان روش مانور داده نشده. صرفا یک چیزی زور چپون کردن توی فیلم در حالی که پتانسیلش خیلی بیشتر از این حرفاست.
شخصیت پردازی Taskmaster که از Red Guardian هم بدتره.
ولی Post-Credit اه جالبی داره.
 
آخرین ویرایش:

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,147
نام
پویان
فیلم‌هایی که از شنبه 12 تیر تا جمعه 18 تیر دیدم.

Till Death 2021
4/10
یه فیلم جنایی دلهره‌آور خیلی ابتدایی و کلیشه‌ای.

We Stand Alone Together 2001
7/10
این فیلم مستند یک ساعته، گفت‌وگوهای اعضای گروهان صدویکم چتربازان ارتش آمریکا تو جنگ جهانی دومه. بر اساس ماموریت های اونا تو جنگ، سریال «Band of Brothers» ساخته شد؛ که یک شاهکار تو تاریخ تلوزیونه. یکی مینی سریال ده قسمته جنگی فوق العاده. سریال رو ببینید.

Pocahontas 1995
5/10
بین انیمیشن های قدیمی دیزنی هم، این انیمیشن از ضعیف‌ترین‌ها و تکراری‌ترین‌هاست.

The Ron Clark Story 2006
6/10
سومین فیلم از فیلموگرافی متیو پری رو دیدم.
داستانی براساس واقعیت، یک معلم مدرسه راهنمایی که برای تدریس به یکی از محلات پایین شهر نیویورک میره و با دانش‌آموزای سختی روبرو میشه.
یک درام معمولی با بازی خوب متیو پری، که برای اولن بار از شخصیت چندلر دل میکنه و بازی جدی خوبی از خودش به نمایش میگذاره تو فیلم.

A Quiet Place Pat II 2021
6.5/10
بدتر از قبلی و بهتر از بعدی.
قیمتت اول، فیلم خوبی تو ژانر دلهره‌آور بود.
این قسمت، زیر سایه قسمت اول قرار داره و متاسفانه از عناصر کلیشه‌ای فیلمای با محتوای دنیای پساآخارالزمانی توش استفاده شده. به نظر میاد قراره حسابی ازش پول در بیارن و چند تا فیلم و... از این مجموعه ساخته بشه.

Hustlers 2019
1/10
افتضاح، زباله، مقوا.

8178QRa1GkL._AC_SL1485_.jpg images (21).jpg دانلود-فیلم-2020-A-Quiet-Place-Part-II-.jpg Till_Death_2021_Horror_Film_poster.png
 
آخرین ویرایش:

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,985
نام
Mohammad
fb930f1caf839d881b30bcd74e5a6955-419-poster_copy_195x293.jpg

THE FATHER: 10/10

(پدر) با بازی بی نظیر آنتونی هاپکینز به صدر لیست تاثیرگذارترین فیلم هایی که دیده ام رفت و فکر نمیکنم به زودی فیلمی بتونه جاشو برای من پر کنه.
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,418
کلا دهه 70-80 و شاید تا حدودی 90 آمریکا بهشت سینمایی من هست و خیلی اون استایل باب سلیقه ام هست، حالا این اواخر هم دوتا فیلم از اون دوران دیدم که عالی بودند و با کمال میل نمره کامل بهشون دادم.

Serpico 1973
آل پاچینو جیزس کرایست وار :D بین مامورای پلیس فاسد گیر افتاده و باید یجوری دوام بیاره، گویا داستان واقعی هم بوده
علاوه بر بازی های عالیشون چقد با ظاهر فیلم و فیلمبرداریش هم حال کردم.
10/10


Terms of Endearment 1983
کلا هروقت از یه درام خانوادگی خوشم میاد خودم تعجب میکنم:D چون اهل این ژانر نبودم زیاد هیچوقت، اما با این فیلم هم خیلی حال کردم، همزمان داستان کل خانواده رو در طول یک دهه نشون میده و خب چیزی نیست که بخوام توضیح بدم زندگی را باید دید! توضیح دادن نداره، آخرین بار که از یه درام خانوادگی خیلی خوشم آمده بود کریمر علیه کریمر بود که البته موضوع خیلی متفاوتی داشت. راستی جک نیکلسون هم تو این فیلم حضور داره و مثل همیشه عالیست.
10/10
 

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,147
نام
پویان
فیلم‌هایی که از شنبه، 19 تیر تا جمعه 25 تیر تماشا کردم:

Black Widow 2021
4/10
به عنوان یک اکشن ابرقهرمانی، فیلم صحنه‌های اکشن کم داره و شعارهای فمینیسیتی زیاد!
فیلم در تمام جهات خراب کرده.
به عنوان یک فیلم اکشن، صحنه‌های اکشن کمی داره و همونایی هم که داره ضعیف هستند. تنها یک سکانس اکشن در بوداپست در اول فیلم کمی قابل تحمله.
در داستان‌گویی و شخصت‌پردازی فیلم یک فاجعه است. ناتاشا که قراره شخصیت اول قصه باشه، اصلا تاثیرگذار نیست اونجوری که باید باشه. فیلم زور می‌زنه درام درسته کنه و احساسات درست کنه بین شخصیت‌ها؛ اما اصلا نمی‌تونه. و مثلا مفهوم خانواده رو جا بندازه. این خانواده حتی از اون خانواده‌ای که تو فیلمای سریع و خشن می‌بینم، آبکی‌تر و بی‌معناتره. کل فیلم با شوخی‌های آبکی و بی‌مزه که مثل بختک رو کل فیلمای مارول افتادن، پر شده.
دنیای بیوه سیاه در کتاب‌های مصورش، دنیای جدی و تاریک و خشنیه و کتاب‌های مصورش با درجه سنی R منتشر میشوند. اما مارول اینجا تصمیم گرفت یک فیلم مارولی کلیشه‌ای بسیار ضعیف رو کنه و داخلش رو پر از دیالوگای گل‌درشت فمینیستی کنه.
متاسفانه حتی اسکارلت جوهانسون هم تو فیلم ناامیدکننده است و فلورانس پو یکم فیلم رو قابل تحمل می‌کنه. اما از طرفی شاهد یک فاجعه در انتخاب بازیگر هستیم که رپچل وایز برای نقش مثلا مادر ناتاشا و یلنا انتخاب شده که رومنس آبکی و تهوع‌آوری با دیالوگای لوس با دیوید هاربر رد و بدل می‌کنند، باعث می‌شه آرزو کنید فیلم فقط تموم شه!
متاسفانه بیوه سیاه پایان بدی برای حضور اسکارت جوهانسون در دنیای سینمایی ماروله؛ بازیگری که هنگام شروع کارش در این سری، باعث جلب توجه‌ها و کسب طرفداران زیادی برای سری فیلم‌های مارول شد.

Rambo: First Blood 1987
7/10
یک اکشن قدیمی خوب و تراز.
فیلم خیلی طولانی نیست و مثل فیلمای اکشن امروزی هم از در و دیوار ماشین و آدم نمی‌ریزه برای سلاخی.
پایان فیلم هم خیلی تاثیرگذاره و اون زمان نگاه‌های زیادی رو متوجه سربازان از جنگ برگشته مبتلا به PTSD کرد.
استالونه هم بازی خوبی از خودش به نمایش می‌گذاره.
گرچه در فیلم‌های بعدی دیگه از چنین بازی‌ای خبری نیست و فیلم‌های بعدی همگی افت می‌کنند.

Predator 1987
7.5/10
اکشن عالی!
یکی از بهترین و به یادموندنی‌ترین اکشن‌های تاریخ سینما. همه چیز در بهترین حالتش هست.
داستان سرراستی و خلاصه‌ای داره. اکشن رو به بهترین شکل به نمایش می‌گذاره و تموم می‌شه.
از لحاظ زمانی غارتگر یک فیلم کلاسیک محسوب نمیشه، اما در ژانر اکشن به یک اثر کلاسیک و فراموش‌نشدنی تاریخ سینما تبدیل شده؛ مثل رمبو.

Our Friend 2019
6.5/10
دیدن این فیلم رو توصیه نمی‌کنم.
یک درام معمولی خوب که بازی‌های خوبی هم از کیسی افلک، جیسون سیگل و داکوتا جانسون شاهد هستیم؛ مخصوصا جیسن سیگل.
گرچه قصه فیلم یه جاهایی ضعف داره و عمیق نمی‌شه، جایی که باید بشه.
اما به این علت توصیه نمی‌کنم که داستان خیلی تلخی داره. داستان یک زوج جوان به همراه رفیق‌شون که یکی از اون‌ها به سرطان مبتلا می‌شه و...
فیلم داستان کنار اومدن با این بیمار هست؛ خبر دادن به بچه‌ها و...
فیلم با پرش‌های زمانی جلو و عقب می‌شه بین سال‌های بیماری و سال‌های قدیم که دوستی تازه داره شکل می‌گیره. با اینکه تعادل مناسبی بین بخش های غمناک و شیرین فیلم برقراره، اما فضای فیلم بیشتر غم‌انگیزه.
تو این حال و هوایی که ما الان تو کشورمون داریم، واقعا دیدن چنین فیلمی رو توصیه نمی‌کنم.
اشک خودم رو هم درآورد.

MirrorMask 2006
7/10
یک فیلم درخشان برای من در کودکی و یک فیلم کودکانه عادی در بزرگسالی. فیلم داستان دختر بچه‌ای نوجوون به اسم هلناست که با پدر و مادرش مشکل داره و مثل همه نوجوونا با خودش هم در نزاع و درگیریه! هلنا شبی به خواب می‌ره و قدم به دنیای جادویی رویا می‌ذاره. در این دنیای خیالی دو تا ملکه سیاه و سفید حکومت می‌کنند. حال ملکه سفید بده و ملکه سیاه داره سیاهی رو به کل دنیا تسری میده. هلنا باید یک ماسک آینه‌ای رو پیدا کنه تا بتونه این سرزمین رو نجات بده و به خونه خودش برگرده...
قصه فیلم خیلی شبیه آلیس در سرزمین عجیاب هست اما فیلم خیلی سورئال‌تر و تاریک‌تر و عجیب‌تره و فضای وهم‌آلودتری داره.
حتی می‌تونم بگم آلیس در سرزمین عجایبی که تیم برتون سال 2011 ساخت، در بعضی از طراحی‌ها از این فیلم تاثیر گرفته.

Numb 2008
6.5/10
فیلم داستان یک فیلم‌نامه‌نویس افسرده است که دچار یک عارضه روانی به اسم اختلال زوال شخصیت می‌شه و کارش به مصرف قرص و مراجعه‌های چندباره به روان‌شناس و روان‌پزشک و... می‌کشه.
فیلم در عنوان کمدی درام هست. اما بار کمدی فیلم کمه و درام تلخ فیلم بیشتر اون رو تشکیل می‌ده.
داستان وشخصیت‌پردازی‌ها خیلی معمولی هستند.
نکته جالب اینه که متیو پری در حوالی سال‌هایی که این فیلم ساخته می‌شد 2008-2009 خودش با مشکلات روحی زیاد و افسردگی و اعتیاد به الکل دست و بنجه نرم می‌کرد.

Birds of America 2010
3/10
پرونده فیلموگرافی متیو پری پس از سه هفته با تماشای پنج فیلم ازش بسته می‌شه. پرندگان آمریکا فیلمی برای ندیدنه. فیلم مطلقا هیچی برای ارائه نداره. نه درام و شخصت‌پردازی درست حسابی داره و نه کمدی قابل توجه.
تنها نکته به یادمودنی فیلم اینه که متیو پری آخر فیلم تو چمن حیاط همسایه‌شون مدفوع می‌کنه به نشانه اعتراض به اینکه سگ همسایه میاد تو چمن حیاط اونا مدفوع می‌کنه! همین. :D

image_b97b56f3.jpg E1CaquvUYAAkDQ-.jpg MV5BODBmOWU2YWMtZGUzZi00YzRhLWJjNDAtYTUwNWVkNDcyZmU5XkEyXkFqcGdeQXVyNDk3NzU2MTQ@._V1_.jpg beec628fc8f591064486849a369c6b47.jpg MV5BZjQxOTY2MzYtZjhhNy00Y2ExLWJiMWYtYTNkMzA2ZTk5MDU4XkEyXkFqcGdeQXVyNTU5Mzk0NjE@._V1_.jpg Our-Friend-2019.jpg poster (1).jpg

MV5BN2Q3ZjI5Y2YtZmE4ZC00OWMzLTljNGYtZTgwOTViYzVmZWQ0XkEyXkFqcGdeQXVyMTA3OTE4MTYz._V1_.jpg MV5BMTUxODk4NTI3OV5BMl5BanBnXkFtZTcwNzE1MTc3MQ@@._V1_.jpg 81HlxeqTdSL._RI_.jpg
 
آخرین ویرایش:

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,505
نام
سپهر
1626520814566.png

Space Jam A New Legacy 2021
3.5/10

فیلم به شدت تبلیغاتی است؛ جنبه تبلیغاتی فیلم به کل فرم و محتوای اثر ضربه زده است. به طوری که ماهیت «بسکتبال» و «ادای احترام به دنیای لونی تونز» در آن گم می شود. فیلم لحن دو پهلو دارد که آزاردهنده است؛ آیا فیلم می خواهد نقدی بر دنیای دیجیتالی داشته باشد و در نهایت به میراث لونی تونز احترام بگذارد؟ اگر این چنین است پس چرا مانند Space Jam 1996، بستر فیلم را در همان حالت 2.5 بعدی به تصویر نمی کشاند؟! بخش 2 بعدی فیلم خوب است؛ خون دنیای لونی تونز در رگ های فیلم جاری می شود اما وقتی فیلم 3 بعدی می شود، فیلم در باتلاق اشتباهات سقوط می کند؛ یک بازی نچسب از لبرون جیمز، یک نمایش تمسخر آمیز و تصنعی از بازی بسکتبال، ارائه شوخی و جک های تاریخ مصرف گذشته در نهایت دستکاری در هویت شخصیت لولا بانی که تاکنون چنین وجهی را ندیده بودم! به علت دیدن چند تا Easter Eggs، فیلم ارزش دریافت نمره بالاتر را ندارد.

پ.ن: با نگاه به A New Legacy، فیلم اول (1996) دوست داشتنی تر و فیلم Who Framed Roger Rabbit ماندگار تر از قبل شد!

پ.ن 2: Looney Toons: Back in Action هم بدک نیست. خوب هست!​
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر