تعداد بازیکنان بازی Overwatch به 60 میلیون نفر رسید

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
با اینکه در یک سال اخیر قهرمان و مود جدیدی به بازی Overwatch افزوده نشده، اما در سال 2020 این عنوان همچنان موفق بوده تا 10 میلیون بازیکن جدید جذب کند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Overwatch

سال گذشته مشخص شد شخصیت Echo آخرین قهرمانی است که برای اورواچ منتشر می‌شود و پس از آن، شخصیت‌های جدیدی که خلق می‌شوند برای بازی Overwatch 2 در دسترس خواهند بود. با این وجود اما کارگردان جدید مجموعه اورواچ یعنی Aaron Keller، اخیرا در مصاحبه‌ای با گیم اسپات اعلام کرده که تعداد بازیکنان نسخه اول بازی تا سال 2021 به 60 میلیون نفر رسیده. این عدد تا پایان سال 2019 پنجاه میلیون نفر بود.

کلر در بخشی از صحبت‌های خود گفت: "ما 60 میلیون بازیکن داریم که عاشق بخش PvP هستند و به آن وابسته‌اند. می‌دانیم که در ادامه مسیر، ما باید بهترین ورژن بعدی یک بازی تیم‌محور شوتر را بسازیم."

البته باید اشاره کرد که ما دقیقا نمی‌دانیم شرکت Blizzard در آمار ارائه داده شده، حساب‌هایی که در هنگام رایگان شدن Overwatch به تجربه این عنوان پرداخته‌اند را نیز به‌حساب آورده یا خیر. اما در هر صورت، این چیزی از تحسین‌برانگیز بودن رسیدن به رقم 60 میلیون بازیکن کم نمی‌کند.

مدتی پیش بود که با جدایی جف کپلن پس از 19 سال از بلیزارد، وظیفه کارگردانی بازی Overwatch 2 به آرون کلر سپرده شد. او در مصاحبه خود اشاره کرده که به‌عنوان کارگردان جدید پروژه، قرار نیست تغییرات ناگهانی بزرگی را در بازی ایجاد کند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر