ساخت بازی Mass Effect: Legendary Edition به اتمام رسید

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
سازندگان بازی Mass Effect: Legendary Edition ساعاتی پیش رسما اعلام کردند که این عنوان گلد شده و ساخت بازی به اتمام رسیده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Mass Effect: Legendary Edition

شاید باورش سخت باشد، اما اکنون چیزی حدود دهه از به‌پایان رسیدن سه‌گانه سری Mass Effect گذشته است. علی‌رغم پایان بحث‌برانگیز نسخه سوم و همچنین ناامیدی‌های پس از عرضه Mass Effect Andromeda، طرفداران این سری سای-فای موارد هیجان‌انگیزی را برای آینده در پیش‌رو دارند. عرضه شدن ریمستر سه‌گانه اصلی که حالا ساخت آن به پایان رسیده، یکی از آن‌هاست.

کارگران بازی، آقای Mac Walters در صفحه توئیتر خود از اتمام ساخت بازی خبر داد و گلد شدن بازی Mass Effect: Legendary Edition را همراه با انتشار یک گیف جالب جشن گرفت. عموما گلد شدن بازی به این معناست که بازی آماده چاپ شدن بر روی دیسک است و پس از مدتی کم به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال می‌شود. هر چند در دنیای امروزی نمی‌توان مطمئن بود، اما احتمالا پس از گلد شدن بازی با تأخیری در زمان عرضه مواجه نخواهیم شد.

کالکشن Mass Effect: Legendary Edition در تاریخ 14 می (24 اردیبهشت) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. همچنین کاربران کنسول‌های نسل جدید نیز بهبودهایی را دریافت خواهند کرد.

استودیوی BioWare در سال گذشته علاوه بر Mass Effect: Legendary Edition، از جدیدترین نسخه سری نیز رونمایی کرد. نسخه جدید Mass Effect هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و در تاریخ نامشخصی عرضه خواهد شد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر