آیا سیاست شرکت Nintendo را در مورد کم توجهی به گرافیک بازیها میپسندید ؟!

Nemesis

کاربر ویژه
کاربر سایت
Apr 9, 2006
398
نام
محمد مهدی حاجی اسمعیلی
فکر کنم موضوع به اندازه ی کافی روشن باشه...آیا شما به عنوان یک گیمر سیاست اتخاذ شده توسط شرکت Nintendo را در مورد کنسول جدیدش و کم توجهی این شرکت به گرافیک بازیها میپسندید یا خیر ؟
این تاپیک برای اهانت به این شرکت درست نشده و قصدش به دست آوردن نظریات بقیه در مورد این کنسول و ضعف گرافیکیش است.

متشکرم...Nemesis
 

Capitan Tom

کاربر سایت
Jan 9, 2007
831
نام
مهرداد
اول یه چیزی بگم
شما باید این تایپیک رو تو انجمن نینتندو میزدی حالا
اول باید ببینیم تعریف شما از بازی چی؟اصلا شما برای چی بازی میکنید؟
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
دیگه Nintendo زده تو کار کشوندن غیر گیمرها به سمت بازی و کنسول، حالا با هر کلکی که شده. ولی این موضوع یه روزی به ضررش تموم میشه. چون وقتی یه نفر وارد این صنعت بشه ( معتاد بشه :biggrin1: ) بخواد نخواد از بازی های ps3 و XBOX360 خبر دار میشه و وقتی گرافیک وحشتناک اونها رو ببینه ناخواسته به سمت اونها کشیده میشه ( این دیگه زات ادمی زاده که زیاد بخواد ). بنظر من این سیاست پول سازی برای Nintendo زود گذر خواهد بود و کسانی رو که بازیباز میکنه بعد از چند وقت از دست میده. در کل این کارش بیشتر به نفع Microsoft و Sony تموم میشه.
پ.ن. این مسئله در مورد فن هاش فرق داره.
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis

AMIMAN

کاربر سایت
Feb 22, 2007
26
به نظر من هم این روش مناسبی برای رقابت نیست که شرکت نینتندو انتخاب کرده به طوری شرکت نینتندو برای اینکه فروش بیشتر کنه از بعضی چیز ها زده مانند گرافیک که در مقایسه با ایکس باکس هر کس متوجه میشه که کنسول Wii بیشتر برای کودکان زیر 10 که انتظار زیادی از نظر گرافیکی از بازی ندارند ساخته شده!!!:laughing:
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis

TRUTH

کاربر سایت
Sep 7, 2006
538
نینتندو بهترین کار ممکن رو کرده و موفق هم بوده

نینتندو نمیتونست تو گرافیک با دو کمپانی دیگه رقابت کنه و بهترین راه رو انتخاب کرد بالاخره یه کنسول واسه بچه ها و دخترها و پیرمردها لازمه دیگه!:cheesygri

چند تا سوال از بچه ها دارم که اگه جواب بدن خوشحال میشم

به نظر شما کسانی که تا حالا wii خریدن قبلا ps2 داشتن؟

به نظر شما کسانی که ps2 داشتن میتونن فقط با wii خودشونو سرگرم کنن؟

به نظر شما چه کسانی میتونن فقط به wii اکتفا کنن؟
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis

Nemesis

کاربر ویژه
کاربر سایت
Apr 9, 2006
398
نام
محمد مهدی حاجی اسمعیلی
هرکسی که توی نسل شش کنسول داشته مطمئنا یا PS2 هم داشته و یا به طوری دستش بهش میرسیده...
این کنسول حداقل در ایران بسیار شناخته شده هست (بدون در نظر گرفتن دنیا) طوریکه حتی مامان بزرگ من هم اسمشو میدونه !

متشکرم...Nemesis
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis

arash_13

کاربر سایت
Sep 28, 2005
250
نینتندو نمیتونست تو گرافیک با دو کمپانی دیگه رقابت کنه و بهترین راه رو انتخاب کرد بالاخره یه کنسول واسه بچه ها و دخترها و پیرمردها لازمه دیگه!

چند تا سوال از بچه ها دارم که اگه جواب بدن خوشحال میشم

به نظر شما کسانی که تا حالا wii خریدن قبلا ps2 داشتن؟

به نظر شما کسانی که ps2 داشتن میتونن فقط با wii خودشونو سرگرم کنن؟

به نظر شما چه کسانی میتونن فقط به wii اکتفا کنن؟
درسته که خیلی از اونایی که تا حالا بازی نکردن، بچه ها، پیرزنها! :) رفتن طرف Wii ولی هستن که کسایی که بیشتر از 10-15 ساله دارن بازیهایی مثل Zelda بازی میکنن که به اونا فکر نکنم بشه گفت تازه کار. البته ممکنه اونا Wii رو در کنار یکی از کنسولهای دیگه داشته باشن. خلاصه هر کی این کنسول رو میگیره بچه نیست. نینتندو و بازیهاش کاملا برای بازیکنهای تمام دنیا شناخته شدن مخصوصا بین قدیمیترها ولی شاید Wii به تنهایی براشون کافی نباشه . این حرفا که بازیهای نینتندو بچه گانس هم همیشه بوده و مخالفان نینتندو همیشه از این حرفا میزنن، دیگه عادی شده، اما خوب بعضی از این بازیهای Wii خیلی ضایعن!!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,959
نام
آریا
من كه از اين سياست نينتندو زياد خوشم نيومد. اگه فقط يه ذره به گرافيك و سخت افزار هم اهميت ميداد خيلي بهتر بود ولي اون وقت قيمتش انقدر كم نميشد و يكي از مهمترين دلايل فروشش ( شايدم مهمترينش ) از بين ميرفت.
----------------------------------------
من كه به جز اون كنسول قديمي نينتندو ( همون NES خودمون ! ) كنسول ديگه اي ازش نداشتم ( البته خيلي خيلي دلم ميخواست GC ميخريدم كه تا همين چند وقت پيش كپي خور نشده بود ) . ولي يه سوالي از فنهاي واقعي نينتندو دارم : دوست داشتين مثلأ ماريو و زلدا و مترويد و ... رو با گرافيك درست و حسابي و به روز بازي كنين يا الأن راحت ترين ؟! مثلأ يه زلدا با HDR , Anti Alliasing درست و حسابي و افكتهاي عالي يا يه زلدا به گرافيك سطح پايين كه بشه توش با حركت دست تيركمون زد ؟! ( الأنه كه يه لشكر بريزه اينجا بگه گرافيك مهم نيست و فقط گيم پلي مهمه !! )
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis

Ehsan

Loyal Member
Nov 23, 2005
1,323
نام
احسان
راستش چون کلا ایرانی ها ظار بین هستند فکر کنم اکثرا از این سیاست خوششون نمیومده باشه(چون اصولا عاشق گرافیک هستند) منم یه عشق گرافیک دیگه. اما خوب XboX در نسل گذشته ثابت کرد گرافیک همه چیز نیست.

ه نظر شما کسانی که تا حالا wii خریدن قبلا ps2 داشتن؟

به نظر شما کسانی که ps2 داشتن میتونن فقط با wii خودشونو سرگرم کنن؟

به نظر شما چه کسانی میتونن فقط به wii اکتفا کنن؟
1-به نظر من حدود 90% . اما مطمئنا همه گیمر هایی که در گذشته با PS2 سرگرم بودن یا هستند نیمخوان Wii بخرند.
2-نه!
3-1-پیرزن پیر مرد ها 2-گیمر هایی که تازه وارد بازار شدن 3-بچه ها 4-طرافدار های تعصبیش
ولی خوب این پیرپاتالا هم کم نیستند هر ساله هم تقریبا 4 ملیون به گیمر های دنیا اضافه میشه تو ایران هم که عملا بازی مال بچه هاست! نینتندو هم طرفدار های خودشو از Nes و Snes و دوران حاکمیتش در صف داره!
-----
میخوام یه صحب کوچیکی بکنم.
چند وقت پیش داشتم با برادر بزرگترم در باره کنسول های نسل بعد بحث و جدال میکردم:biggrin1:.
راستش اون فعلا فقط X360 خریدهاما خوب میخواد PS3 هم بگیره! بهش گفتم تو که پولشو داری چرا یه Wii هم نمیخری بالاخره یه تجربه تازست.
راستش از جوابش خیلی خوشم اومد گفتم براتون بنویسم.
گفت بابا من که نمیخوام PS2 بازی کنم من یه تجربه تازه میخوام من دیگه محیط های محدود گرافیک کارتونی فیزیک ضعیف و اون هوش مصنوعی چند جهته رو نمیخوام من تنوع Little Big Plannet رو میخوام محیط های بزرگتر و حتی نامحمدود میخوام . داستان های ازاد می خوام فیزیک زیبا میخوام و احساس های طبیعی و .... . و با Wii من این تجربه ها رو ندارم من با Wii یه نسل قبل رو دارم که فقط نحوه انجام بازی رو تغییر داده اون یه نسل جدیدو به من نداده.

راستش منم باهاش موافقم من اگه یه Wii میگرفتم اصلا راضی نمیشدم چون فاکتور های کاملا جدید میخوام و بنظرم Wii به تنهایی نمیتونه منو سرگرم کنه و به عنوان بازی های Arcade بین بازی های خفن شاید یه تجربه جدید محسوب بشه و بشه به این عنوان استعمالش کرد.

و در مجموع من طالب پیشرفت سریع تر فاکتور های موثر در بازی خودم هستم.
باتشکر....
 

reza51

کاربر سایت
Nov 24, 2020
428
نام
رضا
"به‌نظرم" یکی از دلایل اصلی که گرافیک نه چندان واقع گرایانه بازی های نینتندو سوییچ و پورت نه چندان خوب بازی ها برای نینتندو سوییچ رو توجیه می کنه، اینه که نینتندو سوییچ، یک کنسول با قابلیت استفاده دستی و قابل حمل هست؛ اما در آینده و با گسترش اینترنت و Cloud Gaming، شاید بشه گفت که Xbox و Playstation هم تبدیل به کنسول دستی با نیاز دائمی به اینترنت میشن که این نقطه قوت نینتندو سوییچ رو تضعیف می‌کنه و به نظرم بهتره که نینتندو سوییچ، آینده و گسترش اینترنت و Cloud Gaming رو هم در مسیر پیش روش، لحاظ کنه. وگرنه ممکنه که گسترش اینترنت (سرعت) و Cloud Gaming، باعث تضعیف نینتندو با شرایط و روند فعلی‌اش بشه.
 

jetalpha

کاربر سایت
Aug 15, 2009
2,132
نام
متوئیدی
درسته تاپیک مال 14سال پیشه اما از اون موضوعاتی هست که تا ورشکست شدن نینتندو (همون آخرالزمان :D) هم ادامه پیدا میکنه، یعنی استارتر تاپیکی زده که مثل واین هر چی از عمرش بگذره حتی ارزشش بیشتر میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر