خالق بازی Silent Hill به همکاری با یک سازنده ژاپنی معروف اشاره می‌کند

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
آقای Keiichiro Toyama، یکی از خالقان بازی Silent Hill به‌تازگی جزئیات اندکی را از بازی جدید در دست ساخت خود منتشر کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیو Bokeh Game

در اواخر سال میلادی گذشته، تویوما و چند تن از اعضای سابق Japan Studio تشکیل استودیوی بازیسازی جدید خود یعنی Bokeh Game Studio را اعلام کردند. گفته شده که پروژه در دست ساخت این تیم یک بازی ترسناک ماجراجویی بوده و برای عرضه در سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. با اینحال، تاکنون اطلاعات زیادی را از این بازی معرفی نشده دریافت نکرده‌ایم.

حال تویاما در مصاحبه‌ای که اخیرا با کانال یوتیوب Al Hub داشته، از همکاری با یک سازنده سرشناس ژاپنی صحبت کرده است. او در بخشی از این مصاحبه گفت: "مشخصا ما در مراحل ابتدایی هستیم، بنابراین در حقیقت نمی‌توانیم چیزهای زیادی را بیان کنیم، اما ما به دنبال خلق تجربه‌ای هستیم که میزان وسیعی از افراد از آن لذت ببرند. برای مثال، قصد داریم تا وقایع بازی ما در شهرهای آسیایی جریان داشته باشد."

تویوما در ادامه اضافه کرد: "موردی که امکان گفتن آن را داریم این است که ما در حال حاضر به‌سختی مشغول کاریم تا با یک سازنده ژاپنی معروف همکاری کنیم. این چیزی است که قبلا در موردش اطلاعاتی را منتشر نکرده بودیم."

مطمئنا دیدن آنچه که کئیچیرو تویاما و تیم Bokeh Game Studio در سر دارند برای دوست‌داران ژانر ترس جذاب خواهد بود. نظر شما در مورد این توسعه‌دهنده ژاپنی مرموز چیست؟ فکر می‌کنید Bokeh Game Studio با چه شخصی همکاری خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Continue reading...
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
اما ما به دنبال خلق تجربه‌ای هستیم که میزان وسیعی از افراد از آن لذت ببرند.
این حرف یکم منو میترسونه که میخان بازی رو برای طیف وسیعی از گیمرا بسازن
امیدوارم بازی جدید این بازیساز بزرگ درگیر داستان های امروزی نشه
 

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,555
این حرف یکم منو میترسونه که میخان بازی رو برای طیف وسیعی از گیمرا بسازن
امیدوارم بازی جدید این بازیساز بزرگ درگیر داستان های امروزی نشه
اصلا از ایشون بازی عامه پسند نمیخوایم.بازی تو مخی میخوایم#-o مثل siren.برای طیف وسیعتر هم اون کنار یه Gravity Rush بده بیرون.اینجور Survival horror ها رو بیان با موتور نسل جدید یه چیزی پشم ریزون بسازن شاید یکم بترسیم .:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر