بروزرسانی بعدی بازی Cyberpunk 2077 با تاخیر عرضه خواهد شد

WonderMahdi

کاربر سایت
Mar 21, 2020
609
نام
مهدی قربان‌زاده
بازی Cyberpunk 2077 یکی از موردانتظارترین بازی‌های یک سال گذشته بود اما خریداران بازی در روز عرضه، شاهد مشکلات فراوانی بودند و به طرز بسیار بدی بر روی کنسول‌های نسل هشتمی اجرا میشد. به همین دلیل، استودیو CD Projekt Red با انتقادات فراوانی رو به رو شد و قول حل مشکلات را داد.

بازیCyberpunk 2077


بروزرسانی بعدی Cyberpunk 2077 قرار بود مشکلات زیادی را برطرف کند و اجرای بازی را بهبود بخشد. حالا صفحه رسمی بازی در توییتر اعلام کرده است که به دلیل حمله سایبری اخیر و حجم بالای این بروزرسانی به زمان بیشتری نیاز دارند:
در حالیکه ما میخواستیم بروزرسانی 1.2 برای Cyberpunk 2077 را در زمان معین‌شده عرضه کنیم اما حمله سایبری اخیر بر روی زیرساخت‌های IT استودیو و وسعت عظیم این بروزرسانی به این معنا است که به زمان بیشتری نیاز داریم.
هدف ما برای بروزرسانی 1.2 فراتر از بروزرسانی‌های قبلی است. ما در حال کار بر روی تعدادی بالایی از تعمیرها هستیم و هنوز کارهایی برای انجام‌دادن داریم. به همین دلایل، ما در حال حاضر قصد داریم تا آن را در نیمه دوم ماه مارچ عرضه کنیم.
بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز اکس/اس و PC در دسترس است و شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر نقد نسخه پلی استیشن 4 آن را در بازی سنتر بخوانید.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر