نسخه جدیدی از بازی Little Nightmares توسط استودیو Tarsier ساخته نمی‌شود

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
تیم Tarsier Studios تأیید کرده که پس از عرضه نسخه دوم Little Nightmares، کار آن‌ها با این سری به اتمام رسیده به‌دنبال خلق IPهای جدید است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Little Nightmares II

استودیو Tarsier که دو عنوان عالی در سبک پازل-پلتفرمینگ ترسناک را ارائه داده، در اواخر سال 2019 توسط Embracer Group خریداری شده بود. حال پس از عرضه بازی Little Nightmares 2، ناشر و مالک بازی یعنی باندای نامکو این سری را بدون استودیو Tarsier پیش می‌برد.

مدیرعامل استودیو Tarsier یعنی آقای Andreas Johnsson در مصاحبه خود با IGN در این مورد گفت: "

در 6 سال اخیر مأموریت ما در Tarsier Studios این بود که جهان‌های مسحورکننده‌ای را خلق کنیم. بازی Little Nightmares اولین تلاش ما بود و به یک موفقیت عظیم تبدیل شد. من شخصا عاشق این هستم که چگونه Little Nightmares در 4 سال اخیر طرفداران در سراسر دنیا را کنار هم جمع کرده، از فن آرت‌ها و تئوری‌های بزرگ طرفداران گرفته تا واکنش‌های خالصانه، تماشای تمام این‌ها شگفت‌انگیز بوده است. همکاری ما با Bandai Namco Entertainment Europe به‌شدت راضی‌کننده بوده، آن‌ها به بینش خلاقانه ما گوش دادند و از ایده‌های دیوانه‌وار و جاه‌طلبانه ما استقبال کردند."

"با این وجود، همزمان احساس تلخ و شیرینی داریم تا بگوییم که ما جهان Little Nightmares را پشت سرمان رها می‌کنیم. Little Nightmares برای همیشه در بین ما و در استودیو عزیز خواهد بود. پس از خریده شدن توسط Embracer Group در دسامبر 2019، حالا زمان آن رسیده تا مسیر جدیدی را شروع کنیم، خلق IPهای تازه و کاوش در جهان‌های جدید. شخصا بسیار هیجان‌زده هستم تا ببینم استودیوی ما چه چیزی را خلق می‌کند و روز شماری می‌کنم تا آن را به طرفداران ارائه دهیم."

در همین حال، شرکت Bandai Namco گفته با اینکه در حال حاضر چیزی برای معرفی کردن در مورد آینده سری وجود ندارد، اما با توجه به بازخورد بسیار خوب Little Nightmares 2، این ناشر در آینده محتویات بیشتری را از سری خلق خواهد کرد.

بازی Little Nightmares 2 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا در دسترس است. ورژن نسل بعدی بازی در طول سال 2021 منتشر خواهد شد.

Continue reading...
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
امیدوارم نامکو بدون استودیوی Tarsier هم بتونه دوباره قوی ظاهر بشه که البته بعید میدونم...
چیزی که تو Little Nightmares یک و دو تجربه کردیم هنر ناب استودیوی Tarsier بود که فکر نمیکنم استودیوی دیگه ای بتونه از پسش بربیاد
البته همه چی به کار زیاد و افراد کلیدی خلاق بستگی داره...
امیدوارم نسخه سوم خوبی رو تجربه کنیم!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر