اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

joey tribbiani

کاربر سایت
Jan 1, 2021
73
دوستان میشه کسی در مورد این خبر که قراره فریم ها 2 3 برابر بشه یکی بهم توضیح علمی و عملی بده ؟؟؟؟
اخه چجور ؟ یه قدرت سخت افزاری پنهانی بوده که قرار شده فعال بشه ؟؟؟؟
یا یه اختراع هست ؟؟
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
قراره بازی های Backward Compatible (یعنی نسل هشت و قبل تر) توسط ماکروسافت به صورت موردی فریم ریتشون افزایش پیدا کنه. فعلا 5 تا بازی را اعمال کردن ولی تدریجا افزایش خواهند داد.

واقعا اختلاف ماکرو با بقیه تو حوزه بکوارد خیلی زیاده

پ.ن : برای بازی های نسل نه ان اتفاق نخواهد افتاد انتظار والهالا و غیره نداشته باشید.
 

Halo117

کاربر سایت
Feb 12, 2021
19
اگه صرفا براي بازيهاي نسل هشت و قبلتر باشه كه به نوعي از كارت گرافيك كنسول مثله پي سي استفاده شده بخاطر Api مشترك و فريم رو انلاك كردن كه خوب اونقدر اهميت نداره واقعا

اميدوارم تو نسل فعلي هم كاربرد داشته باشه البته نه دو برابر بلكه همون ٦٠ فريم لاك تو رزولوشن مود خوبه ...
 

SleepyTurtel

کاربر سایت
Apr 20, 2012
6,357
نام
بابک
حقیقتا پرام ریخت از این FPS Boost
خبرهای اطراف ایکس باکس الانو مقایسه کنید با ۲۰۱۳
چه افتضاحی بود...
خداروشکر خوب داره جمع میشه و البته شده
شما فرض کنید همین خبر برای پلی استیشن بود الان تاپیک VS چه خبر ها که نبود
دو پست درمیون هم همینجوری الکی عکس بروت میزاشتن :D

Sent from my moto g(9) plus using Tapatalk
 

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
Is Xbox Game Pass too good to be true?

اینم مقاله خیلی مفصل در مورد گیم پس هستش که نقل و قول و مصاحبه از تحلیلگرها و پابلیشرهای گیم در مورد آینده سرویس اشتراکی گیم ارایه دادن که صحبت ها جالبی کردن.

اول مقاله نقل و قولی از CEO پلی استیشن جیم رایان شروع میکنه کلا هیچ علاقه ای به عرضه بازیهای جدیدشون تو سرویس اشتراکی ندارن!
"Our pitch is 'new games, great games.' We have had this conversation before - we are not going to go down the road of putting new-release titles into a subscription model. These games cost many millions of dollars, well over $100 million, to develop. We just don't see that as sustainable."

این نقل قول دنیل احمد هم جالبه بابت همون سیاست یک دلاری واسه جذب مخاطب
"I think the key selling point for Game Pass," Ahmad continues, "is you have these games, you have this library, and digital ecosystems are playing a much larger role today in the stickiness of users to those ecosystems. So once people have that library, they're very unlikely to unsubscribe, and they're going to keep subscribing then for years to come, so they can maintain their game library and access to the games they want."

یه تخمین درآمد از این سرویس برای ۱۸ میلیون یوزر فعلی

Those enormous sums then also shrink a little when put next to the amount of revenue Microsoft could actually earn from its subscribers. Some very rough napkin maths: if 18m people are on the cheapest, PC or console-only $9.99 a month plan, that works out at just under $180m a month, or $2.15bn a year, if they all stuck around.

هد Obsidian در مورد مزایای گیم پس.

Feargus Urquhart, who heads up Obsidian, the studio behind Game Pass games like Grounded and The Outer Worlds, had similar things to say. "Game Pass emboldens us to go 'we think this could be super cool', and there's people who can just try it." While Brian Fargo, head of Wasteland 3 developer InXile, waxed lyrical about the opportunities for longer-term support for his team's games. "We can do maybe more DLC because there are more live customers all the time," he said, "and DLC could be something very short, very long, we can start thinking about mod communities..."

ایندی دولوپر Davionne Gooden
"pretty huge" impact a Game Pass deal had on him and his game, She Dreams Elsewhere: "the Game Pass deal allowed me to fund the rest of the game, make it profitable, and still do everything I wanted to do with a publisher, without having to get a publisher."


اینم در مورد تاثیر گیم پس در مورد افزایش مدت زمان یه گیمر!

It's backed up by the numbers. According to Decker, Game Pass subscribers play around 40 per cent more games altogether, they play 30 per cent more genres - however you quantify a genre. Sarah Bond said developers see "engagement" go up sixfold, on average, "some go even higher than that - like 30 times up." Most importantly though, as well as playing more, subscribers also spend more on video games themselves. Decker said "Xbox Game Pass members typically spend up to 20 per cent more on gaming than non-members".

این نقل و قول سگا برای تاثیر گیم پس روی بازیهاشون منتشر کردن باعث شده همکاریشون رو بیشتر کنن
Downing cites Two Point Hospital's launch on Game Pass last year, which she says "helped propel the franchise to over 3 million players worldwide. That's a huge benefit of being on Game Pass, it strengthens the exposure you get to a huge first-party audience... That surge in engagement in turn helps to further establish your product in the marketplace. It's great for us and it's great for consumers who get to experience something they may not have engaged with outside of the Game Pass model."


یه دولوپر متسقل دیگه:
Mike Rose, of indie publisher No More Robots - which has brought cult hits like Hypnospace Outlaw, Descenders, and Yes, Your Grace to Game Pass, among others - is characteristically upfront about it, joking: "What more does a developer or publisher need than a shitload of players and a shitload of money?"


و صحبت ها دیگه از تحلیلگرهای دیگه که قالبا همه مثبت بوده و یک معامله برد برد شده گیم پس.
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
حقیقتا پرام ریخت از این FPS Boost
خبرهای اطراف ایکس باکس الانو مقایسه کنید با ۲۰۱۳
چه افتضاحی بود...
خداروشکر خوب داره جمع میشه و البته شده
شما فرض کنید همین خبر برای پلی استیشن بود الان تاپیک VS چه خبر ها که نبود
دو پست درمیون هم همینجوری الکی عکس بروت میزاشتن :D

Sent from my moto g(9) plus using Tapatalk
اگه با ماد گرافیکی ENB Series یا Reshade کار کرده باشید، میدونید که هردوشون از یک فایل به نام D3Dxx استفاده میکنند که یک اینجکتور برای DirectX هست که مستقیم به موتوربازی وصله.
حالا تیم بکوارد دقیقا اومده با دستکاری فایل D3D Injector هر بازی برای چند برابر کردن فریم ریت استفاده کرده.
استفاده از این حقه برای من خیلی هیجان انگیزه چون حتی میتونن افکت های جدیدی به بازی ها اضافه بکنن مثل AA و Anisotropic Filtering و Global illumiantion و ... هر افکتی که بخوان. بدون اینکه حتی دولوپر دخالتی بکنه.چندتا نمونه از ماد کردن فایل D3D:
البته نمیشه انتظار همچین چیزی رو داشت ولی میشه بعضی چیز هارو به بازی های قدیمی اضافه کرد تا مدرن تر به نظر برسن.
GTA San Andreas - V Graphics ENB vs Vanilla Graphics Comparison - YouTube (6).png GTA San Andreas - V Graphics ENB vs Vanilla Graphics Comparison - YouTube (5).png GTA San Andreas - V Graphics ENB vs Vanilla Graphics Comparison - YouTube (4).png GTA San Andreas - V Graphics ENB vs Vanilla Graphics Comparison - YouTube (2).png GTA San Andreas - V Graphics ENB vs Vanilla Graphics Comparison - YouTube (1).png GTA San Andreas - V Graphics ENB vs Vanilla Graphics Comparison - YouTube.png

درضمن بگم افزایش فریم ریت تنها یکی از قول هایی بود که تیم بک کومپت مایکرو داده، بزودی شاهد افزایش رزولوشن بازی ها هم خواهیم بود!
195488
 

riotan1234

کاربر سایت
Sep 9, 2013
298
نام
اشکان
سلام من ساعت 11:45 رفتم داخل بازی و رنک Free For All سرچ کردم چون میخواستم فقط فیلم بگیرم اینو سرچ کردم که داخلش رنک نداشته باشم از رنکم کم نشه
با اینکه صبح هست والان کسی داخل اروپا بازی نمیکنه 2:40 پیدا کرد پینگم هم 100 هست، 10 دقیقه که شما میگی نمیدونم از کجا اومده هیچ گیم مودی تو گیرز انقدر طول نمیکشه، تمامی رنک ها که مهم ترین مود هر بازی رنک هست زیر 3 دقیقه هست، عصر سرچ کنم 1 دقیقه پیدا میکنه، خلاصه اینکه نت شما ضعیفه تقصیر کوالیشن یا سرور نیست ;) نت موبایل کلا بدرد گیم زدن نمیخوره اونم انلاین
اینم ویدیویی که از مچ میکینگ گرفتم، اونجوری که شما گفتی 250 و ده دقیقه اصلا برای خودم واجب دیدم فیلم بگیرم یهو یکی بیاد میگه من کلا داشتم دروغ میگفتم راجع به گیرز
مچ میکینگ گیرز 5
متاسفانه یه اپیدمی اینجا وجود داره که اسمش عدم توجه کامل به نوشته ی دوستان نام داره

نوشتم ۱۰ دقیقه طول کشید تا پلیر تکمیل شه ...

نگفتم ۱۰ دقیقه علاف بودم تو مچ میگینگ

هیچ وقت هم نگفتم نتم بهترین نت واسه بازیه
گفتم نتم اینه پینگمم اینه

پیتگ ۲۵۰ بالا بود فهمیدم مشکل کجاست و اوردمش پایین فقط پلیر تو اون ریجن اون تایم کم بود

یه کامنت میذاری باید برای ۱۰ نفر توضیح بدی !!!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: user10

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر