اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

riotan1234

کاربر سایت
Sep 9, 2013
298
نام
اشکان
دوستان این بحث رو ببرید تاپیک vs,اونجا درجه حرارتش کم شده :D
بریم VS بیوفتیم به جون هم که رسما خودزنی کردیم ??
اگه تو گیرز دنبال TLoU می گردی به شدت توصیه میکنم بیخیال XBOX بشی ! این چیزایی که تو دنبالشی مایکرو بهت نمیده! مثل این میمونه که بری سوییچ بگیری بعد بگی چرا بازیای نینتندو واقعگرایانه نیست!

ببین پسر خوب . اینو یاد بگیر . هر چیزی که جلوت گذاشتن رو دوست نداشته باشی

وقتی دوستت میاد یه ایرادی میذاره رو بازی و میبینی که به حق هست به جای این که خونت جوش بیاد و به دفاع بلند شی که اقا همینه ایکس باکس همینه اشتباه اومدی ، ماکروسافت تا عمر داره همینو میده دستت .. چون تو ازش چیز بهتر مطالبه نکردی

وقتی من از کمبود انیمیشن ها میگم اون دوستمون میاد مسخره میکنه تو میای میگی هری خوش اومدی ، یعنی با همین منوال راضی هستی

و میدونی ماکروسافت چرا رفته N تا استودیو خریده ؟ به لطف افرادیه که مطالبه گرن ! وگرنه اگه به تو باشه که همون گیرز رو با همون سیستم هر سال بهت میده جیک جیک مستونت هم به راهه
 
آخرین ویرایش:

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
وقتی من از کمبود انیمیشن ها میگم اون دوستمون میاد مسخره میکنه تو میای میگی هری خوش اومدی ، یعنی با همین منوال راضی هستی
من نمی گم هری! :D من میگم شما که از کمبود انیمیشن گیرز داری ایراد می گیری فلسفه گیرز رو اصلا درک نکردی! فک میکنی هر کاری که سونی با TLoU انجام داده مایکرو باید با گیرز انجام بده! (متوجه نیستی که اصلا اون کسی که مولتی گیرز بازی میکنه به تنها چیزی که اصلا اهمیت نمیده تعداد انیمیشن هاس!) بله مسلما ما هم خوشحال میشیم اگه مایکرو تو بازی هاش همه چی تموم باشه ولی واقعا برای بازی ای که هم سینگل داره هم مولتی هم تمرکزش روی 60 فریم بودن و ... هست انتظار داری همه چیز بی نقص باشه؟! :)
و میدونی ماکروسافت چرا رفته N تا استودیو خریده ؟ به لطف افرادی مثل من که مطالبه گرن ! وگرنه اگه به تو باشه که همون گیرز رو با همون سیستم هر سال بهت میده جیک جیک مستونت هم به راهه
حالا شما تازه رسیدی! بذار عرقت خشک بشه بعد تغییراتی که تو مایکرو به وجود اومده رو به نام خودت ثبت کن! :D=)) مطمئن هم باش تو همین تاپیک کلی آدم هستن که از شروع نسل 8 به مایکرو اعتراض کردن و باعث اخراج متریک شدن! :) این بحث گیرز رو هم من دیگه ادامه نمیدم چون ربطی به تاپیک هم نداره. شما هم می تونی به مقایسه گیرز با بازی های سونی تو تاپیک VS ادامه بدی .
https://i.pinimg.com/originals/21/b9/7d/21b97ddadc38ad03eec462d985abd61a.gif
 
آخرین ویرایش:

riotan1234

کاربر سایت
Sep 9, 2013
298
نام
اشکان
من نمی گم هری! :D من میگم شما که از کمبود انیمیشن گیرز داری ایراد می گیری فلسفه گیرز رو اصلا درک نکردی! فک میکنی هر کاری که سونی با TLoU انجام داده مایکرو باید با گیرز انجام بده! (متوجه نیستی که اصلا اون کسی که مولتی گیرز بازی میکنه به تنها چیزی که اصلا اهمیت نمیده تعداد انیمیشن هاس!) بله مسلما ما هم خوشحال میشیم اگه مایکرو تو بازی هاش همه چی تموم باشه ولی واقعا برای بازی ای که هم سینگل داره هم مولتی هم تمرکزش روی 60 فریم بودن و ... هست انتظار داری همه چیز بی نقص باشه؟! :)

حالا شما تازه رسیدی! بذار عرقت خشک بشه بعد تغییراتی که تو مایکرو به وجود اومده رو به نام خودت ثبت کن! :D=)) مطمئن هم باش تو همین تاپیک کلی آدم بودن و هستن که از شروع نسل 8 به مایکرو اعتراض کردن و باعث اخراج متریک شدن! :) این بحث گیرز رو هم من دیگه ادامه نمیدم چون ربطی به تاپیک هم نداره. شما هم می تونی به مقایسه گیرز با بازی های سونی تو تاپیک VS ادامه بدی .

راجب بند اول ، آفرین منم همینو میگم . بازی میتونست بهتر باشه ... ۴ تا موشن کپچر اضافه به هیچ جای هیچ بنی بشری بر نمیخورد مگر اینکه کیفیت بازی بالاتر میرفت افت فریم هم پیدا نمیکرد ... گیرز هم فقط مولتی نیست ... بیشتر ادما اصن مولتیشو بازی نمیکنن ... سولو شو میرن ...


راجب بخش دوم ، ببین اگه از همینجایی که هستی تا خود سیاتل هم بخندی و رو زمین غلت بخوری بازم تو اصل ماجرا تغییری ایجاد نمیشه ... قربونت من از سال ۱۹۹۳ که چهار سالم بود و پدرم دسته هواپیمایی اتاری داد دستم عرق گیمینگ رو تنمه تا الان ... ازین ایکس باکسیم که میگی یه فالکنشو ۳ چراغه کردم . نگران من نباش . اونم یه ویرایش کوچیک کردم که رسم دوستی رو به جا بیارم و ناراحت نباشی ازم
 

sopranus

کاربر سایت
Jan 17, 2009
1,394
نام
aliakbar
تنوع انیمیشن و فیزیک واقع گرایانه خوبه ولی انصاف داشته باشید اکثر بازیهای ماکرو واسه ۶۰ فریم ساخته میشن و با این حال گرافیک فوقالعاده ای دارن
قصد تمسخر ندارم ولی با این روش نقد بهترین بازیها رو هم میشه زیر سوال برد
چرا لست مثل فورزا اب و هوای داینامیک و تغییر فصل نداره چرا مثل گیرز 60 فریم نیست در صورتی که لست یه بازی پرفکته و همچین ایرادی بهش وارد نمیشه کرد گیرز 5 از نظر گرافیک پرفکته و نمیشه ایرادی ازش گرفت
فکر کنم بچه های اینجا یادشون باشه که فریم ویژوال بازی پشمی واسه منتقدا نزاشته بود
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,889
نام
محمد حسین
اگه تو گیرز دنبال TLoU می گردی به شدت توصیه میکنم بیخیال XBOX بشی ! این چیزایی که تو دنبالشی مایکرو بهت نمیده! مثل این میمونه که بری سوییچ بگیری بعد بگی چرا بازیای نینتندو واقعگرایانه نیست!
یکسری از حرفا اشتباه نیست. بازی گیرز 5 حس نداشت. تو صورت طرف نگاه میکردی بهت حس یه جنگ رو نمیداد .حتی مکالمه ها هم خشک بود. یه همچین چیزی ایراده.کمپین و طراحی مراحل و تا حدی اوپن ورلد شدنش باعث ضعفش شده بود.
ایراداشون اشتباه نیست ولی مثالاشون غلطه. tlou چه ربطی به ژانر شوتر داره. جزییات فقط به گرافیک نیست. جزییات به داستانه، به موسیقیه به حسی هست که تو بازیه. گیرز 1 التیمیت، هیلو ریچ، هیلو 1 و ......
اگه میخواد گیرز 5 یا هیلو 5 قیاس بشن، نسخه های قبلی هستن. جزییات به وفور تو نسخه های قبلیش موجوده.از موسیقیهاش.دشمنای باحالش و تنوع سلاحاش و کاربردی بودنشون و داستانش. جزییات بازم میخوای هوش مصنوعی دشمناش.
ضعف هیلو و گیرز اخیر افتشون نسبت به خودشونه و گر نه این دو بازی خودشون جزء بزرگان سبک شوترن و ساختن شبیه اونها کار خیلی سختیه و در مقام قیاس نیاز به آوردن عنوان از جای دیگه نیست خودشون مرجع سبک شوترن و برا همینه که توقع ازشون بالاست و گر نه گیرز 5 یه شوتر خوب بود ولی نه در نزدیکی چیزی که باید میبود.از گیرز وهیلو مثل هاف لایف توقع یه شوتر خوب نمیره، توقع اینه که مثل گذشته باشن و بتونن چیزی خلق کنن که 15 سال دیگه کسی خواست بازی نکنه، بازیش اینقدر با کیفیت باشه که گرافیک و عقب بودن گرافیکش رو بشوره ببره.
بازی گیرز اون روحشو از دست داده،من فکر میکنم کلیف بتونه اینو دوباره به بازی تزریق کنه.
________________
Playground Games dev: Microsoft won't cancel PS5 versions of Bethesda's upcoming games

شاید منبعی که klobrille گفته اینه
Herve Gengler of Playground Games, the development team behind Forza Horizon has said that Microsoft will not cancel PS5 versions of Bethesda's games that were announced prior to the acquisition.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر