تهیه‌کننده سابق راکستار، بیش از 40 میلیون دلار برای ساخت بازی جهان باز Everywhere جمع‌آوری کرد

EAST2WEST

کاربر سایت
Jul 31, 2009
1,569
نام
Danial
تهیه‌ کننده‌ی سابق بازی GTA ، لزلی بنزیس مبلغ 40.8 میلیون دلار برای باز علمی – تخیلی و جهان باز خود Everywhere جمع‌آوری کرده است. به گزارش روزنامه تلگراف، استودیوی بنزیس به نام بیلد – راکت – بوی موفق به جذب سرمایه برای بازی جدید خود از منابع مختلف شده است که بخشی از آن از طرف یک شرکت چینی به نام نت‌ایز است که اخیراً سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی در صنعت بازی‌سازی انجام داده است.
367b7-16012785254452-800.jpg

بنزیس تا سال 2016 بر روی سری Grand Theft Auto  در راکستار نورس کار کرد، زمانی که وی شرکت را ترک کرد ، علیه استودیو و شرکت مادر آن تیک – تو شکایت کرد و خواستار 150 میلیون دلار از حق امتیاز پرداخت نشده‌ی خود شد، با اینکه این پروند قضایی بسیار آشفته بود اما سرانجام در سال 2019 خاتمه یافت.
بازی Everywhere خیلی متفاوت از هر بازی است که بنزیس تا به حال بر روی آن کارکرده است. وی در مصاحبه‌‌ای با سایت ونچربیت در...

Continue reading...


 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
اوضاع راکستار خرابه واقعا ولی فکر کنم همش زیر سر take two هس اول این رفت بعد دن هوسر
از کجا میدونی خرابه؟ ?

همیشه پشت سر راکستار از این حرفا زیاد بوده..
همون موقع هم که لزلی رفت از این حرفا میزدن میگفتن کار راکستار دیگه تموم شد ولی بعدش RDR2 بدون لزلی رو دیدید چه کرد?
در آینده هم راکستار باز یه بازی میده دوباره رکوردها رو میشکنه چه تو فروش چه تو متا?
 

GGK

کاربر سایت
Sep 21, 2020
467
نام
وحید
از کجا میدونی خرابه؟ ?

همیشه پشت سر راکستار از این حرفا زیاد بوده..
همون موقع هم که لزلی رفت از این حرفا میزدن میگفتن کار راکستار دیگه تموم شد ولی بعدش RDR2 بدون لزلی رو دیدید چه کرد?
در آینده هم راکستار باز یه بازی میده دوباره رکوردها رو میشکنه چه تو فروش چه تو متا?
ولی بالاخره take two گند رو زده بهش که هر ده سال یه بازی میده
 
  • Smile
  • Angry
Reactions: kamyy and IMANOKA

P.S.5

کاربر سایت
Sep 21, 2020
227
از کجا میدونی خرابه؟ ?

همیشه پشت سر راکستار از این حرفا زیاد بوده..
همون موقع هم که لزلی رفت از این حرفا میزدن میگفتن کار راکستار دیگه تموم شد ولی بعدش RDR2 بدون لزلی رو دیدید چه کرد?
در آینده هم راکستار باز یه بازی میده دوباره رکوردها رو میشکنه چه تو فروش چه تو متا?
عزیز منم راکستار خیلی دوست دارم ولی قبول کن ایندفعه قضیه فرق میکنه! اون موقع که لزلی رفت T2 دزد نبود ولی الان دزده!
GTA online هم مشکل اصلیه که بیشتر از کل سری سود داشته و داره راکستار بیش از هزار کارمند داره ولی بازیاش خیلی دیر معرفی میشن معلومه بیشتر وقتشون واسه آنلاین میزارن حتی dlcهای gta5 کنسل کردن این رفتن دن هوسر اتفاقی نیست بهت قول میدم سم هم میره اگه T2 همینجوری به سودجوییاش ادامه بده!

یسری که اصلا فکر میکنن GTA6 وجود نداره که حقم دارن! شرکتایی مثل CDPR هم متاسفانه جای راکستار نمیتونن بگیرن دعا کنید که لزلی بتونه!
 
  • Like
Reactions: kamyy

lomis

کاربر سایت
Aug 6, 2017
166
اوضاع راکستار خرابه واقعا ولی فکر کنم همش زیر سر take two هس اول این رفت بعد دن هوسر
خیلی پول دوسته t2 میلیونها دلار از gta در اورد یک دهمش رو خرج کرده بود راک استار سالی یک بازی رو داشت....
چند روز قبل خریدن بتزدا رییس تک 2 از ماکروسافت تعریف کرد و گفت اونها به فکر گسترش استادیوهاشون هستن یعنی ممکنه به فکر خرید اینها هم بودن؟
169881
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,765
GTA online هم مشکل اصلیه که بیشتر از کل سری سود داشته و داره راکستار بیش از هزار کارمند داره ولی بازیاش خیلی دیر معرفی میشن معلومه بیشتر وقتشون واسه آنلاین میزارن حتی dlcهای gta5 کنسل کردن این رفتن دن هوسر اتفاقی نیست بهت قول میدم سم هم میره اگه T2 همینجوری به سودجوییاش ادامه بده!
gta 5 اگر dlc هم براش ساخته میشد، مخاطبی نداشت. مقایسه بخش آنلاین gta 5 با بخش آفلاین یا همون استوری مود، مثل مقایسه فیل و فنجونه. انقدر ابعاد gta online بزرگ شده که بعضی وقتها آدم به عظمتش که نگاه میکنه، حیرت زده میشه.
من خیلی دوست دارم راکستار یه آماری منتشر کنه که چند درصد از پلیرهای gta 5 قسمت استوریشو تموم کردن. آمار میدانی که من دارم، تا 70 - 80 درصد هیچوقت قسمت استوری رو تموم نکردن.
من خودم با ضعیف شدن سینگل پلیر و بازیهای داستان محور شدیدن مشکل دارم ولی در مورد gta جریان کاملا متفاوته. حتی فکر میکنم اگر نسخه بعدی به کل قسمت آفلاین نداشته باشه، درصد بسیار زیادی از طرفداران فرنچیز کاملن باهاش کنار میان و هیچ مشکلی با این قضیه ندارن.
gta online یک بازی مولتی پلیر معمولی نیست. یک ابر بازیه که بعید میدونم تا دهه ها بازی دیگه حتی بتونه بهش نزدیک بشه چه برسه به رقابت....
 
  • Sad
Reactions: kamyy

Arashmalkian

کاربر سایت
Sep 23, 2020
221
gta 5 اگر dlc هم براش ساخته میشد، مخاطبی نداشت. مقایسه بخش آنلاین gta 5 با بخش آفلاین یا همون استوری مود، مثل مقایسه فیل و فنجونه. انقدر ابعاد gta online بزرگ شده که بعضی وقتها آدم به عظمتش که نگاه میکنه، حیرت زده میشه.
من خیلی دوست دارم راکستار یه آماری منتشر کنه که چند درصد از پلیرهای gta 5 قسمت استوریشو تموم کردن. آمار میدانی که من دارم، تا 70 - 80 درصد هیچوقت قسمت استوری رو تموم نکردن.
من خودم با ضعیف شدن سینگل پلیر و بازیهای داستان محور شدیدن مشکل دارم ولی در مورد gta جریان کاملا متفاوته. حتی فکر میکنم اگر نسخه بعدی به کل قسمت آفلاین نداشته باشه، درصد بسیار زیادی از طرفداران فرنچیز کاملن باهاش کنار میان و هیچ مشکلی با این قضیه ندارن.
gta online یک بازی مولتی پلیر معمولی نیست. یک ابر بازیه که بعید میدونم تا دهه ها بازی دیگه حتی بتونه بهش نزدیک بشه چه برسه به رقابت....
چرا اتفاقا ملت بخش کمپین GTA ازش خاطره دارن نسخه های مختلف و به این راحتی کنار نمیان با نبودش مثلا یادمه اون دو تا Dlc داستانی vice city بود تامی یکیش بود موتور سوارها که بعداً راکستار اون دو تا DLC جداگانه تو یک دیسک داد چقدر استقبال شد ازشون به این راحتی نیست همیشه GTA ها بخش داستانی خوبی داشتن همشون و شخصیت های ماندگار نیکو تامی همین تروور..
 
  • Like
  • Angry
Reactions: kamyy and IMANOKA

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,765
چرا اتفاقا ملت بخش کمپین GTA ازش خاطره دارن نسخه های مختلف و به این راحتی کنار نمیان با نبودش مثلا یادمه اون دو تا Dlc داستانی vice city بود تامی یکیش بود موتور سوارها که بعداً راکستار اون دو تا DLC جداگانه تو یک دیسک داد چقدر استقبال شد ازشون به این راحتی نیست همیشه GTA ها بخش داستانی خوبی داشتن همشون و شخصیت های ماندگار نیکو تامی همین تروور..
درسته. ولی اون برای زمانی بود که هیولایی مثل gta online وجود نداشت. اینها نوستالرژی های ما هستند و همیشه در ذهنمون می مونن ولی اگر مقیاس رو براساس میزان سرگرم کنندگی قرار بدیم. استوری مود gta تقریبا هیچ حرفی برای گفتن در مقابل gta online نداره.
البته که در هرصورت تو نسخه بعدی هم بخش کمپین و آفلاین وجود خواهد داشت ولی فکر نمیکنم زیاد اهمیتی هم داشته باشه...
 
  • Like
Reactions: Arashmalkian

Skylar

Gold User
Apr 29, 2015
272
چرا اتفاقا ملت بخش کمپین GTA ازش خاطره دارن نسخه های مختلف و به این راحتی کنار نمیان با نبودش مثلا یادمه اون دو تا Dlc داستانی vice city بود تامی یکیش بود موتور سوارها که بعداً راکستار اون دو تا DLC جداگانه تو یک دیسک داد چقدر استقبال شد ازشون به این راحتی نیست همیشه GTA ها بخش داستانی خوبی داشتن همشون و شخصیت های ماندگار نیکو تامی همین تروور..

قسمت آنلاین بطرز فوق العاده بالایی سود دهی داشته که شرکت حتی به ساخت dlc داستانی فکر هم نمی کنه...من خودم همیشه منتظر dlc داستانی بودم اما استقبال بالا از بخش آنلاین اونقدر بالا بود که بازیساز اصلا نیازی برای کلی زحمت برای طراحی مراحل و ضبط صدا و... و ساختن داستان جدید نمی دید.


نه فقط GTA برای همین RDR2 شما نقشه رو نگاه کن قسمت New Austin با اون همه عظمت رو توی بخش داستانی یجورایی بدون استفاده گذاشتن مگر اینکه بخوای بری یه ماموریت فرعی توش انجام بدی...و دوباره بعد عرضه بازی تمرکز رو گذاشتن روی بخش آنلاین.

بعدش GTA IV نه GTA Vice City...اون دو تا dlc منظورت Lost and Damned و Ballad of G.ay Tony برای GTA IV هست و ربطی به وایس سیتی و تامی و... نداشت یکی جانی بود که موتور سوار بود اون یکی هم لوییز که رفیقش کلوپ داشت نکته ی فوق العاده دو تا DLC گره خوردن این سه روایت با هم بر سر یه شی واحد (الماس) بود.
 
  • Like
Reactions: Arashmalkian

GGK

کاربر سایت
Sep 21, 2020
467
نام
وحید
درسته. ولی اون برای زمانی بود که هیولایی مثل gta online وجود نداشت. اینها نوستالرژی های ما هستند و همیشه در ذهنمون می مونن ولی اگر مقیاس رو براساس میزان سرگرم کنندگی قرار بدیم. استوری مود gta تقریبا هیچ حرفی برای گفتن در مقابل gta online نداره.
البته که در هرصورت تو نسخه بعدی هم بخش کمپین و آفلاین وجود خواهد داشت ولی فکر نمیکنم زیاد اهمیتی هم داشته باشه...
چی میگی فقط تو gta v داستان آنچنان خوب نبود همه gta داستان خوب داشتن
 

GGK

کاربر سایت
Sep 21, 2020
467
نام
وحید
قسمت آنلاین بطرز فوق العاده بالایی سود دهی داشته که شرکت حتی به ساخت dlc داستانی فکر هم نمی کنه...من خودم همیشه منتظر dlc داستانی بودم اما استقبال بالا از بخش آنلاین اونقدر بالا بود که بازیساز اصلا نیازی برای کلی زحمت برای طراحی مراحل و ضبط صدا و... و ساختن داستان جدید نمی دید.


نه فقط GTA برای همین RDR2 شما نقشه رو نگاه کن قسمت New Austin با اون همه عظمت رو توی بخش داستانی یجورایی بدون استفاده گذاشتن مگر اینکه بخوای بری یه ماموریت فرعی توش انجام بدی...و دوباره بعد عرضه بازی تمرکز رو گذاشتن روی بخش آنلاین.

بعدش GTA IV نه GTA Vice City...اون دو تا dlc منظورت Lost and Damned و Ballad of G.ay Tony برای GTA IV هست و ربطی به وایس سیتی و تامی و... نداشت یکی جانی بود که موتور سوار بود اون یکی هم لوییز که رفیقش کلوپ داشت نکته ی فوق العاده دو تا DLC گره خوردن این سه روایت با هم بر سر یه شی واحد (الماس) بود.
واقعا حیفه که راکستار به این راه رفت این نسل واقعا سایه ای از خودش بود
 
  • Sad
  • Angry
Reactions: kamyy and IMANOKA

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر