Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
الله اکبر :-"
نینتندو یکم زرنگ باشه، برای اخر سال یه سری باندل و تخفیف برای این animal crossing درست میکنه و فروش بازی قشنگ میتونه بره دوروبر 35 ملیون ت ااخر سال :|:-"

AC برعکس ظاهر بچه گانه اش که باعث میشه کمتر جدی گرفته بشه، یکی از بهترین بازی های این نسله و به شدت اعتیاد آورده. در این حد که یکی از بچه ها سوییچ من رو گرفت که ببینه منوهاش چه شکلین و کلا چیه این AC که انقدر میفروشه، با در نظر گرفتن اینکه قبلش یه ساعت داشت نطق میکرد این آشغال رو چرا ملت میخرن و رد دادن و ....، بدون اغراق بعد سه ساعت بزور کنسولش رو ازش گرفتم برگرده سرکارش:D در این حد اعتیاد آوره و بدور از این جنجال و هیاهوی بازی های AAA بدون هیچ ادعای خاصی فقط مخاطب رو درگیر و سرگرم میکنه.

واقعا ته بازیه:D
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,257
نام
محمد
AC برعکس ظاهر بچه گانه اش که باعث میشه کمتر جدی گرفته بشه، یکی از بهترین بازی های این نسله و به شدت اعتیاد آورده. در این حد که یکی از بچه ها سوییچ من رو گرفت که ببینه منوهاش چه شکلین و کلا چیه این AC که انقدر میفروشه، با در نظر گرفتن اینکه قبلش یه ساعت داشت نطق میکرد این آشغال رو چرا ملت میخرن و رد دادن و ....، بدون اغراق بعد سه ساعت بزور کنسولش رو ازش گرفتم برگرده سرکارش:D در این حد اعتیاد آوره و بدور از این جنجال و هیاهوی بازی های AAA بدون هیچ ادعای خاصی فقط مخاطب رو درگیر و سرگرم میکنه.

واقعا ته بازیه:D
البته حقیقتا حوصله ایی که سر ساخت جزیره باید داشته باشی وحشتناک زیاده، مخصوصا پنج ستاره... من دیگه فعلا بیخیال شدم سر گرایند وحشتناک و وقتی که احتیاجه سرش بزاری.
بیشتر برای این هایپم با اپدیت جدید، قابلیت خوابیدن در رویا رو امتحان کنم و برم جزیره های ملت برای خرابکاری:D
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,370
نام
سید محمد حسین
البته حقیقتا حوصله ایی که سر ساخت جزیره باید داشته باشی وحشتناک زیاده، مخصوصا پنج ستاره... من دیگه فعلا بیخیال شدم سر گرایند وحشتناک و وقتی که احتیاجه سرش بزاری.
بیشتر برای این هایپم با اپدیت جدید، قابلیت خوابیدن در رویا رو امتحان کنم و برم جزیره های ملت برای خرابکاری:D

ذاتا آدم تخریب گری هستی تو :D
موقع رفتن تو رویا نمیتونی بلایی سر جزیره بقیه بیاری... بیشتر واسه چرخ زدن و ایده گرفتن از هم دیگه است کل این قضیه
آپدیت هاش خدایی خیلی خوبن... یعنی اگه بتونن همین جوری دو سال سرپا نگه دارن بازی رو معجزه کردن
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
گزارش ربع اول سال مالی جاری اش رو هم نینتندو منتشر کرد

Mario Kart 8 با احتساب فروش دو نسخه Wii U و Switch الان 35 میلیون نسخه فروش داره و هنوزم پرفروش ترین بازی نسل هشته

پرفروشترین بازی نسل هشتم پابجی با 70 میلیون نسخه است!
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
آه اون رو یادم رفت... معذرت
دومین بازی پرفروش نسل :D

نمیدونم چقدر از فروش GTAV روی نسل هشتم هست ولی اگر از امار 135 میلیونی take two هم نصف برای نسل هشتم در نظربگیریم ! بازم میشه +65 میلیون نسخه! در نتیجه رتبه سوم رو در نظر بگیر. هرچند بازیهای مثل فورتنایت و ... هم فاکتور گرفته شده


حالا هم بحث GTAV شد TT عملکرد درامد خالص GTAV و محتویات ش (یعنی GTA Online) رو به اشتراک گذاشته (از ابتدای سال 2014 که سه ماهه افتتاحیه فاکتور گرفته شده)
و خب در سه ماهه گذشته با درامد خالص +250 میلیون دلار بهترین عملکرد این بازی تاکنون داشته!
photo_۲۰۲۰-۰۸-۰۴_۲۳-۵۸-۳۰.jpg


در همین حین گزارش مالی اکتیویژن بلیزارد هم امده. که لینک ش دم دستم نیست و جزییاتی جالبی داره از درامد بالای یک میلیارد دلار فقط از پرداخت های درون برنامه ایی و اینکه فروش سری COD در سه ماهه گذشته نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته 5برابر بوده و محموع کل پلیر های اکتیو بازیهای اکتیویژن بلیزارد +400 میلیون نفر هست و ...

بتل رویال وارزون هم +75 میلیون نفر رسید

photo_۲۰۲۰-۰۸-۰۵_۱۶-۰۹-۲۲.jpg
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,370
نام
سید محمد حسین
نمیدونم چقدر از فروش GTAV روی نسل هشتم هست ولی اگر از امار 135 میلیونی take two هم نصف برای نسل هشتم در نظربگیریم ! بازم میشه +65 میلیون نسخه! در نتیجه رتبه سوم رو در نظر بگیر. هرچند بازیهای مثل فورتنایت و ... هم فاکتور گرفته شده


حالا هم بحث GTAV شد TT عملکرد درامد خالص GTAV و محتویات ش (یعنی GTA Online) رو به اشتراک گذاشته (از ابتدای سال 2014 که سه ماهه افتتاحیه فاکتور گرفته شده)
و خب در سه ماهه گذشته با درامد خالص +250 میلیون دلار بهترین عملکرد این بازی تاکنون داشته!
View attachment 159079


در همین حین گزارش مالی اکتیویژن بلیزارد هم امده. که لینک ش دم دستم نیست و جزییاتی جالبی داره از درامد بالای یک میلیارد دلار فقط از پرداخت های درون برنامه ایی و اینکه فروش سری COD در سه ماهه گذشته نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته 5برابر بوده و محموع کل پلیر های اکتیو بازیهای اکتیویژن بلیزارد +400 میلیون نفر هست و ...

بتل رویال وارزون هم +75 میلیون نفر رسید

View attachment 159080

نه خب بازی نسل هشتی...
وگرنه اصن همه اینا میرن پشت ماینکرفت خودتم خوب میدونی :D
GTA V و ماینکرفت جفتشون نسل هفتمی اند
پابجی رو قبول کردم چون کامل بازی این نسله
اکتیویژن هم عدد نمیده... من طبق بازی هایی که عدد دارند طبیعتا رتبه بندی می کنم. شاید تخمین بزنیم کال آف فروشش بیشتر باشه، ولی فعلا به صورت قطعی چیزیش معلوم نیست
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,370
نام
سید محمد حسین
تو سه روز 3.5 میلیون نسخه! تو چهار ماه 1.5 میلیون نسخه؟!

نسبت میزان شیپ افتتاحیه بازیهای ژاپنی با فروش واقعی شون مثل جوک میمونه رسما دیگه

علی مسخره می کنی
ولی همین الان هممون Legging خفن بازی هایی مثل Mario Kart 8 و Monster Hunter World (و همین صفحه قبل ACNH) رو دیدیم :D
قاعده ای که داری می بندی، مورد ناقض کننده زیاد داره :D
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
علی مسخره می کنی
ولی همین الان هممون Legging خفن بازی هایی مثل Mario Kart 8 و Monster Hunter World (و همین صفحه قبل ACNH) رو دیدیم :D
قاعده ای که داری می بندی، مورد ناقض کننده زیاد داره :D

درسته مورد نقض زیاده

ولی برای مثال U4 در عرض هفت روز 2.7 میلیون نسخه فروخته و تا آخر دسامبر 2016 که تقریبا فاصله 6 ماه تا عرضه داشته فروشش به مرز 9 میلیون نسخه میرسه!
و یا اسپایدرمن تو سه روز 3.3 میلیون نسخه میفروشه و یکسال بعد فروش 14 میلیون نسخه ای

ولی اینکه تو سه روز 3.5 میلیون نسخه شیپ کنی و بعد 5 ماه 1.5 میلیون نسخه بره روی امار فروشت میتونه دوتا دلیل داشته باشه

1. میزان شیپ اولیه ات غیر متناسب با فروش واقعی بازی بوده و تا یکی دوماه بعد داشتی همون میزان شیپ سه روز اولت رو میفروختی
2. کل مخاطب های بازی ت اونقدر تشنه بودند که همون اول کار کل فروش ت رو تجربه کنی !

یکجورایی منو یاده امار شیپ رزیدنت اویل 2 ریمیک میندازه که تو در عرض یک هفته سه میلیون نسخه شیپ کردند و بعد سریع فروش بازی فروکش کرد و و یکسال خرده ای بعد از عرضه فروش بازی به 6.6 میلیون نسخه رسید
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,370
نام
سید محمد حسین
درسته مورد نقض زیاده

ولی برای مثال U4 در عرض هفت روز 2.7 میلیون نسخه فروخته و تا آخر دسامبر 2016 که تقریبا فاصله 6 ماه تا عرضه داشته فروشش به مرز 9 میلیون نسخه میرسه!
و یا اسپایدرمن تو سه روز 3.3 میلیون نسخه میفروشه و یکسال بعد فروش 14 میلیون نسخه ای

ولی اینکه تو سه روز 3.5 میلیون نسخه شیپ کنی و بعد 5 ماه 1.5 میلیون نسخه بره روی امار فروشت میتونه دوتا دلیل داشته باشه

1. میزان شیپ اولیه ات غیر متناسب با فروش واقعی بازی بوده و تا یکی دوماه بعد داشتی همون میزان شیپ سه روز اولت رو میفروختی
2. کل مخاطب های بازی ت اونقدر تشنه بودند که همون اول کار کل فروش ت رو تجربه کنی !

یکجورایی منو یاده امار شیپ رزیدنت اویل 2 ریمیک میندازه که تو در عرض یک هفته سه میلیون نسخه شیپ کردند و بعد سریع فروش بازی فروکش کرد و و یکسال خرده ای بعد از عرضه فروش بازی به 6.6 میلیون نسخه رسید

چیزی که میگی اشتباه نیست اون قدر
ولی در مورد بازی هایی که گفتی یه نکته رو کامل جا انداختی

اینا جدا از دوره فروش لانچ شون، این آماری که دادن بعد یه دوره فروش تو تعطیلات آخر سال بوده. که اگه اشتباه نکنم جفتشون تو این دوره ها باندل هم داشتن!
(آنچارتد 4 هم کلا بخش مولتی اش Legging بازی رو قویتر می کنه... اینم هست)
این خیلی تاثیرگذاره جدا!

در کل ولی نفهمیدم چرا این قاعده رو به کل بازی های ژاپنی بسط دادی :D
حداقل اسکوئر بدبخت آمار ارقام میده :D... وای به حال بقیه بازی های AAA ـی که درجا از جدول حذف میشن و نه از آمار شیپ لانچ شون ما آمار داریم و نه از آمار فروششون بعد 4 ماه... شااااید بعد یکی دو سال آمار درست درمون دستمون رو بگیره :-"

=====
همه اینا رو جمع کن بذار کنار این قضیه که برای بازی JRPG که تو اسم اش Pokemon نباشه این اعداد ارقام فوق العاده است! :D
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,370
نام
سید محمد حسین
159469

Animal Crossing: New Horizons تبدیل به پرفروش ترین بازی تک نسخه ای تاریخ ژاپن تبدیل شد!

با انتشار آمار درآمد نینتندو در ربع اول سال مالی جاری، داده های مربوط به فروش دیجیتالی و فیزیکی Animal Crossing: New Horizons به صورت کامل به دست آمدند (پیش از این براساس آمارهای Media Create آمار فروش فیزیکی بازی تنها در دسترس بود)
طبق این اطلاعات، تا آخر ژوئن 2020، فروش این بازی در ژاپن 7,150,000 نسخه بوده. با این حساب این بازی به دومین بازی پرفروش تاریخ ژاپن، پشت سر Pokemon Red/Blue/Green قرار می گیرد.
منتها اگه طبق قاعده تک SKU بودن (تک نسخه ای بودن عرضه بازی) در نظر بگیریم، Pokemon R/B/G زیر AC:NH قرار گرفته و بعد از 24 سال رکورد پرفروش ترین بازی تاریخ ژاپن جابجا شده و بازی جدیدی جای آن را گرفته.

=============

159470

Fall Guys، عنوان جدید Devolver Digital که مدتی پیش روی استیم و PS4 منتشر شده بود جدا از محبوبیت فوق العاده ای که به واسطه حضور در بخش بازی های مجانی این ماه PS+ به دست آورده، در استیم هم در حال رکورد شکنی است.

امروز جمعه، تعداد کاربران همزمان آنلاین Fall Guys "تنها" روی استیم از مرز 125 هزار نفر عبور کرد که Peak پلیرهای فعلی بازیه
برای فهمیدن بزرگی این عدد بهتره یه نگاه به Peak بقیه ریلیزهای بزرگ 2020 روی استیم بندازیم

Fall Guys - 124,772
DOOM Eternal - 104,891
Sea of Thieves - 66,906
Resident Evil 3 - 60,293
Horizon ZD - 56,557

یعنی عملا، فرضا، لفظا و قطعا بازی ترکونده :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر