سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
May 2021
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
Blinking_warning.gif

صحبت در مورد هرگونه لیک داستانی در این تاپیک ممنوع میباشد در صورت رعایت نکردن برخورد میشه

146766



سازنده: Capcom
ناشر: Capcom
سبک: First-Person Survival Horror
پلتفورم ها: PS5, PS4, XSX, XBOXONE, PC
تاریخ انتشار: 7 می 2021 (17 اردیبهشت 1400)


اطلاعاتی که تا بحال منتشر شده:

  • وقایع بازی چندین سال بعد از RE7 رخ میدهد.
  • ایتن و میا وینترز بعد پشت سر گذاشتن حوادث هولناک RE7 و نجات یافتن از عمارت بیکرها، به ارامی و خوشحالی در گوشه ای به زندگی خود ادامه میدهند.
  • در این حین کریس ردفیلد چهره نام اشنای سری با حاظر شدن در محل زندگی وینترزها و انجام عملی غیرمنتظره دوباره مسیر زندگی ایتن را تغییر و او را در معرض زنجیره ای از حوادث قرار میدهد.
  • ایتن به دنبال یافتن پاسخی برای علت این حادثه و عمل کریس، سر از دهکده ای اسرار امیز در میاورد.
  • ایتن باید در محیط سرد و تاریک و پوشیده از برف دهکده با موجودات ناشناخته ای روبرو شود.
  • بازی بر خلاف RE7 تمرکز بیشتری روی مبارزه و جست و جو در محیط دارد.
  • بازی فاقد هرگونه لودینگی خواهد بود.
  • سیستم اینوتوری بازی مشابه RE4 (تتریس) خواهد بود.
نحوه اجرای بازی بر روی پلتفرم های مختلف:

RE Village.jpg

تصاویر:

ویدئوها:


 
Last edited by a moderator:

AmirPXP

Indiana Jones
کاربر سایت
Mar 15, 2009
545
نام
AMIR
کپکام یه نظر سنجی برای بازی گذاشته.

re:v web survey (twitter) (to use)
من نوشتم مود سوم شخص رو حتما بزارید بعد در آخر گفتم برید last of us part 2 بازی کنید ببینید چقدر طولانی چقدر جو ترسناک و در عین حال اکشن داره الان resedent evil 3 ریمیک باید خیلی طولانی تر از این می بود.
 

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,144
من نوشتم مود سوم شخص رو حتما بزارید بعد در آخر گفتم برید last of us part 2 بازی کنید ببینید چقدر طولانی چقدر جو ترسناک و در عین حال اکشن داره الان resedent evil 3 ریمیک باید خیلی طولانی تر از این می بود.

در مورد نمای سوم شخص فکر کنم حتی اگر توی این نظر سنجی هم تعداد زیادی این درخواست رو داشته باشند، توی بازی نهایی حتی به صورت اختیاری خبری از دوربین OTS نیست. چون وقتی بازی رو از پایه و اساس برای نمای اول شخص ساخته باشند، قرار دادن نمای نمای سوم شخص یه کار بیهوده و وقت گیر هست و اساسا مجبورند بازی رو برای هر دو نما بصورت مجزا طراحی کنند. یکی از نقاط قوت و تاثیرگذار بودن RE7 از جنبه های مختلف هم همین اول شخص بودنش بود و قطعا اگر سوم شخص بود اینقدر تاثیر گذار نبود و موفق نمیشد.

البته چند تا پست بالاتر هم گفته شد توی مصاحبه اخیر اشاره کردند سعی کردند نمای اول شخص رو نسبت به RE7 بهبود ببخشند، هر چند تا اطلاعات بیشتر معلوم نیست دقیقا منظورشون چی بوده اما فکر کنم احتمالا قرار اپشن های بیشتر برای کسانی که با دوربین اول شخص مشکل دارن و طراحی بهتر صحنه ها و ست پیس های بازی هست.
 

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,144
re8cover.jpg

این باکس ارت fanmade هست اما بنظرم خیلی خوبه. بنظرم کاور رسمی با توجه به تاکید سازنده ها روی اسم Village باید شامل نمایی از دهکده یا حداقل بخشی از کاور رو شامل بشه.

بنظرم این تغییر اعداد انگلیسی به اعداد رومی تو عنوان و انتخاب سابتایتل حرکت مثبت و خیلی خوبی بود، چون طراحی 6 توی RE6 واقعا فاجعه بود. بیصیرانه منتظرم کاور رسمی بازی رو ببینم.
 

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,144

بنظرم همونطور که قبلا هم گفته بودم بازی از لحاظ لول دیزاین و برخی از المان های گیم پلی شباهت هایی رو به RE4 داره، با توجه چیزهایی که از تریلر رسمی دیدیم مثل دهکده و قلعه و... همونطور که RE7 هم از این لحاظ شباهت هایی رو با RE1 داشت. اصلا تعجب نمیکنم اگر به غیر از دهکده و قلعه لوکیشن پایانی بازی یه جزیره باشه.

_

Biohazard Declassified دوباره یه سری اطلاعات از بازی منتشر کرده که به گفته خودش به نقل از یکی از افرادی بوده که تونسته دموی بازی رو از طریق برنامه Ambassador کپکام تست کنه.

من بعضی از اطلاعاتش رو که بنظرم جالب هستند میزارم توی اسپویلر، هر چند اگر حقیقت داشته باشند بنظرم توی اطلاعات ماه اگست یا تا قبل از ریلیز بازی قطعا بصورت رسمی چیزهایی ازشون مبینیم.

-گفته شده دشمن ها میتوانند انواع مختلفی از سلاح های سرد مثل شمشیر، خنجر، تبر و حتی نیزه با خودشون حمل میکنند. اونی که شمشیر داره یه حرکت یا ضربه مخصوص داره که instakill هست و میتونه سر ایتن رو قطع کنه. هر چند گفتند ضربه قابل شناسایی هست.

-گفتند یکی از باس های بازی همون ویچ هایی هست که توی تریلر بازی هم دیدم و توی اطلاعات قبلی هم اومده بود زیاد می خنده و توده ای از حشره ها اطرافش میچرخند و ازش محافظت میکنند.

157052

گفتند توی باس فایت میتونی با مشعل حشره ها رو پراکنده و به ویچ شلیک کنی و وقتی به اندازه کافی بهش صدمه وارد کردی جهش پیدا میکنه و به یه موجود حشره یا عنکبوت مانند با پاهای درازی تبدیل میشه و حشره های بیشتری از بخش انتهاییش رها میکنه. بعضی از بخش های انسانیش هم هنوز هستند اما برهنه و با مایع سیاهی پوشیده شدند. بعد از اینکه شکست خورد ذوب میشه و برخی از بقایای اسکلتش توی مایع سیاه باقی میمونه و یک ایتم از خودش بجا میزاره.

همینطور تایید کردند اون پیرزن اسرارامیز توی تریلر یجورایی نقش مرچنت RE4 رو داره و گفتند چیزهای خوب زیادی برای فروختن به بازیکن داره و اطلاعاتی داره که میتونه با کرکتر در میان بگذره. بنظرم احتمالا این اطلاعات میتونه توی پیشبرد بازی و یا حل معماها به بازیکن کمک کنه.

157053

اما نکته جالبی که اخر کار گفتند( هرچند نمیدونم این رو از کجا میدونند اگر فقط یه تستر بودند) توی ماه اگوست تریلر و اطلاعات جدیدی از بازی منتشر و زوایای داستانی جدیدی از بازی اشکار میشه. همینطور گفتند از بازگشت یکی دیگه از کرکترهای سری مثل کریس هم رونمایی میشه.

لینک مقاله کامل اگر خواستید بخونید.

Reported Resident Evil Village Playtest Information [Rumor]
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
امیدوارم حالت سند باکس گونه در اون روستا نداشته باشه و تمرکز اصلی بر روایت داستان و پازل های زیبا و حالت خطی گونه خودش حفظ کرده باشه
 
  • Like
Reactions: Lions Gate

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,144
یه سری اطلاعات دیگه از همون منبع قبلی باز هم از طرف فردی که ادعا کرده در جریان پلی تست بازی که ماه سپتامبر سال گذشته برگزار شده حضور داشته.

در مورد پیرزن مرموزی که توی تریلر بود و توی اطلاعات قبلی هم گفته شد نقش مرچنت رو داره صحبت شده. ظاهرا اسمش Morgana هست و در ازای پول چیزهای مختلفی مثل ایتم های شفابخش، اسلحه، مهمات و همینطور بخش های مختلفی برای ارتقا اسلحه ها میفروشه. همچنین در مورد شباهت های بازی با RE4 گفتند توانستند توی دمو جواهری داخل یه صندوقچه پیدا کنند که شباهت زیادی با یکی از جواهرهای RE4 داشته(spinel) اما وقتی می خواستند جواهر رو به مورگانا بفروشند بر خلاف مرچنت RE4 قبول نکرده.

در مورد یکی از دشمن های بازی که احتمالا توی تریلر هم یه نما ازش دیدم و توی لیک های قبلی هم اومده بود، با عنوان Gorrila-Man خطابش کردند و اینطور توصیفش کردند یک مرد عظیم الجثه و بزرگ شبیه گوریل که چندین زنجیر و اشیای دیگه ای بهش وصله و تبر خیلی بزرگی بدست داره و شبیه جلاد RE5 هست. همینطور از درد فریاد میکشه انگار که داره تقاضای کمک میکنه.

158821

ظاهرا یه سکانس مبارزه توی دمو هست که همزمان باید با مرد گوریلی و تعداد زیادی از دشمن ها از جمله گرگینه ها مبارزه کنی و یجورایی ترکیب سکانس مبارزه اغازین RE4 و RE5 هست. گفتند مرد گوریلی توی این مبارزه نقش یه مینی باس رو داره و میتونه ایتن رو فقط با سه ضربه خلاص و یا بپره و با تبر بزرگش ایتن رو دو شقه کنه. همینطور گفتند گرگینه ها دشمن های خیلی سریع و چابکی هستند و شلیک بهشون خیلی سخت بوده.

در مورد اینکه چرا فکر میکنند این اطلاعات حقیقت داره و این فرد تستر صرفا از روی شایعات قبلی و تریلر این اطلاعات رو سر هم نکرده، گفتند بر اساس جزئیاتی که این فرد از اوپنینگ دمو در اختیارشون گذاشته فکر میکنند این فرد داره حقیقت رو میگه.چون ظاهرا این اطلاعات با اطلاعاتی که قبلا از یه تستر دیگه دریافت کرده بودند مطابقت داشته و dusk golem هم از منبع خودش این جزئیات رو تایید کرده ولی هیچ کدوم قبلا این اطلاعات رو برای عموم به اشتراک نگزاشتند.

قضیه اوپنینگ از این قراره که ظاهرا بازی به سبک فیلم های کارتونی دیزنی با باز شدن یه کتاب داستان شروع میشه و در حالی که روای داستان رو روایت میکنه چیزهای که میگه توی کتاب به تصویر کشیده میشه. بعد از اون توی یه کات سنس ایتن دیده میشه که بعد از تموم شدن کارش به خونه برگشته و میا رو میبینه که داره برای دخترشون قصه تعریف میکنه. بعدش کریس و سربازهاش وارد خونه میشن و میا میکشند و بعد از اون صفحه سیاه میشه و ایتن توی دهکده بیدار میشه.(این اوپنیگ خیلی منو یاد تیتراژ پایانی RE4 میندازه یکی از شباهت های بازی به RE4)
 

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,144
biohazardcast دوباره یه مقاله از جزئیات پلی تست بازی منتشر کرده، اما اینبار با جزئیات کامل و لحظه به لحظه از شروع تا پایان دمو که توی مقاله هم اشاره شده.

داسک هم مقاله رو توئیت کرده که احتمال درست بودنش رو بیشتر میکنه، هر چند مقاله های قبلی رو هم توئیت میکرد اما اینبار صراحتا گفته ممکنه حاوی اسپویلر احتمالی از بازی باشه. من فقط لینک مقاله رو میزارم توی اسپویلر اگر خواستید بخونید.
https://www.biohazardcast.com/resident-evil-village-test-depth-information/


جدا هر چقدر جزئیات بیشتر از این دمو منتشر میشه، میفهمم انتقادات در مورد RE7 رو جدی گرفتند و هایپم برای بازی بیشتر میشه. واقعا امیدوارم امشب چیزی از بازی ببینیم.
 

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,144
160219

داسکی گفته RE8 بزرگترین و طولانی ترین RE هست که با RE انجین ساخته شده و بازی های اینده مثل ریمیک RE4 هم همین روند رو در پیش میگیرند و دیگه از بازی های کوتاه مثل RE3 خبری نیست.

البته RE4 نسخه اورجینال هم خودش یکی از طولانی ترین نسخه های سری هست و در مورد نسخه های جدید هم اگر هنوز در مراحل اولیه ساخت باشند نمیدونم چطور از طول بازی ها خبر داره، اما خب اگر کپکام واقعا به نقد های ریمیک RE3 گوش کرده باشه نشونه خوبی هست.
 

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,144
یک سری اطلاعات جدید از یکی از پلی تست های بازی که ظاهر با دموهای قبلی فرق داشته و دارای لوکیشن و کاراکتر متفاوتی بوده. البته همه اینها میتونه تا نسخه نهایی دچار تغییرات گسترده ای بشه.



دمو توی یک غار خیلی تاریک شبیه بخش انتهایی RE7 با یک کرکتر زن فانوس بدست شروع شده. احتمالا همون زنی که چندین بار توی تریلر نشون داده میشه.

Be.png

این کاراکتر هیچ نوع اسلحه ای نداشته و تنها وظیفه اش این بوده از غار خارج بشه.

در مورد دشمن ها گفتند با beastman ها یا گرگینه ها متفاوت بودند و دارای قد بلند، شاخ بز و پشم بودند. این دشمن ها شمشیر بدست داشتند و همینطور میتونست کاراکتر رو به دام بندازند و گاز بگیرند. بر اساس یکی از فایل هایی که حین دمو پیدا کردند فهمیدند اسمشون Strigoi هست که ظاهرا ریشه در افسانه های محلی رومانی هم داره.

یکی از ویچ ها به اسم اسکارلت هم توی غار بوده که توانایی احظار و کنترل Strigoi ها رو داشته و مثل ویچ دمو های قبلی زیاد میخندیده و حشره هایی اطرافش بوده و همینطور یه تتو روی پیشونیش داشته و گاز بنفش رنگی هم از خودش به بیرون پخش میکرده.

از اونجایی که کرکتر هیچ اسلحه ای نداشته پلیر مجبور بوده با مخفی کاری و فرار از دست دشمن ها خودش رو به انتهای غار برسونه و تنها راه دفاع در برابر دشمن ها استفاده از نور فانوس برای دور کردنشون بوده چون نسبت به نور حساسیت داشتند.

مقاله کامل:

Resident Evil Village Playtest New Location, Character, and Enemies [Rumor]
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
یک سری اطلاعات جدید از یکی از پلی تست های بازی که ظاهر با دموهای قبلی فرق داشته و دارای لوکیشن و کاراکتر متفاوتی بوده. البته همه اینها میتونه تا نسخه نهایی دچار تغییرات گسترده ای بشه.



دمو توی یک غار خیلی تاریک شبیه بخش انتهایی RE7 با یک کرکتر زن فانوس بدست شروع شده. احتمالا همون زنی که چندین بار توی تریلر نشون داده میشه.

View attachment 161050

این کاراکتر هیچ نوع اسلحه ای نداشته و تنها وظیفه اش این بوده از غار خارج بشه.

در مورد دشمن ها گفتند با beastman ها یا گرگینه ها متفاوت بودند و دارای قد بلند، شاخ بز و پشم بودند. این دشمن ها شمشیر بدست داشتند و همینطور میتونست کاراکتر رو به دام بندازند و گاز بگیرند. بر اساس یکی از فایل هایی که حین دمو پیدا کردند فهمیدند اسمشون Strigoi هست که ظاهرا ریشه در افسانه های محلی رومانی هم داره.

یکی از ویچ ها به اسم اسکارلت هم توی غار بوده که توانایی احظار و کنترل Strigoi ها رو داشته و مثل ویچ دمو های قبلی زیاد میخندیده و حشره هایی اطرافش بوده و همینطور یه تتو روی پیشونیش داشته و گاز بنفش رنگی هم از خودش به بیرون پخش میکرده.

از اونجایی که کرکتر هیچ اسلحه ای نداشته پلیر مجبور بوده با مخفی کاری و فرار از دست دشمن ها خودش رو به انتهای غار برسونه و تنها راه دفاع در برابر دشمن ها استفاده از نور فانوس برای دور کردنشون بوده چون نسبت به نور حساسیت داشتند.

مقاله کامل:

Resident Evil Village Playtest New Location, Character, and Enemies [Rumor]
blair Witch شده
 

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,144
blair Witch شده

اگر این اطلاعات درست باشه، این احتمالا فقط شامل یک بخش کوچکی از بازی میشه و قرار نیست که همه بازی به این شکل باشه. حتی خود سازنده ها هم گفتند بازی نسبت به RE7 تاکید بیشتری روی اکشن و مبارزه داره و این موضوع از اطلاعات فاش شده پلی تست های قبلی هم کاملا مشهود هست.
 
  • Love
Reactions: kamyy

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر