سال 2020 پردرآمدترین سال برای ایکس باکس بوده است

EAST2WEST

کاربر سایت
Jul 31, 2009
1,569
نام
Danial
با اینکه رشد درآمد سالانه‌ی بخش بازی‌های ویدیویی مایکروسافت تغییر چندانی را نشان نمی‌دهد و تنها چیزی در حدود 2% بوده است اما به گفته دنیل احمد تحلیل‌گر ارشد نیکوپارتنرز، سال 2020 پردرآمدترین سال از نظر سودآوری برای بخش بازی‎های ویدیویی ایکس‌باکس بوده است. درآمد کلی این بخش 11.58 میلیارد دلار بوده و 11% افزایش را با درآمد 943 میلیون دلار از فروش سرویس و محتوا نشان می‌دهد که دلیل عمده‌ی آن را می‌توان رشد بازی Minecraft، افزایش عناوین غیر انحصاری و افزایش کاربران سرویس گیم‌پس دانست، همچنین شیوع ویروس کرونا و طولانی شدن دوره قرنطینه تاثیر چشم‌گیری در افزایش سود کلی  این بخش داشته است.
EeXFUysX0AEHC6R-1024x542.png

با اینحال درآمد سالانه از بخش سخت‌افزار 31%...

Continue reading...
 
آخرین ویرایش:

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
این تازه اولشه...
دیگه برای این نسل فعلی تقریبا آخرشه:Dانشالله همین روند رو برای نسل بعدش ادامه بده که میشه آغازی برای نسل جدید البته بدون مشکلات لانچ اول مثل نسل قبل(xbox one)
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
با افتضاحی که وان به بار اورد نتیجش شده اخبار کاملا مثبت امروزی حالا برای نسل بعد خدا میدونه برند XBOX به لطف دیوایس های اندروید و دیوایس های مختلفی که بستر دسترسی اکس باکس رو میتونن داشته باشن به چه غول بی شاخ و دمی تبدیل میشه
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
دیگه برای این نسل فعلی تقریبا آخرشه:Dانشالله همین روند رو برای نسل بعدش ادامه بده که میشه آغازی برای نسل جدید البته بدون مشکلات لانچ اول مثل نسل قبل(xbox one)

از اون جا که بخش به نسبت کمی از این درآمدها ناشی از سخت افزاره، بعیده روندش موقع شروع نسل دچار تغییر آن چنانی ای شه
مخصوصا این که مایکروسافت بر خلاف سونی و نینتندو خیلی حرکت آهسته ای به سمت نسل بعد سخت افزار خودش داره و همه تخم مرغاش رو یهو تو یه سبد نمیندازه و پلیر بیس اش همین جوری به اندازه کافی پخش و پلا هستن!
دیگه بقیش بستگی به این داره با شروع نسل بعد چه تعداد از یوزربیس XB1 اون تعامل خودشون رو با اکوسیستم مایکروسافت بیخیال میشن تا صبر کنن و برن سراغ نسل بعدی. که بعید میدونم اون قدر باشن

از لحاظ مالی خیلی نقشه Bullet-Proof ـی دارن :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر