اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,539
بازی 8 ماه دیگه میخواد بیاد. چقدر مگه میشه ارتقا پیدا کنه؟ تو ماکروسافت چه خبره؟ غول نرم افزاری دنیا با اون بودجه عظیم. من بچه بودم هر بازی از ماکروسافت میومد برام حجت داشت. خب بازیسازی جمع کنن برن رو gamepass فقط کار کنن.
 

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,539
منم توجیهی نکردم، اما گفتم امکان داره به دلیل کرونا مجبور به گرفتن چنین تصمیمی بشن.
از نظر خودم تصمیم درستی نبود که این بازیو تو این وضعیت نمایش بدن.
همه سعی میکنن نمایش اولیه رو بالاتر از خروجی بدن بیرون که ملت هایپ بشن. یعنی حتی با کرونا نمیشد یه چیزی بهتر ساخت؟
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,889
نام
محمد حسین
خب یه خبری بود میگفت سریز اکس دو سال اول بازی انحصاری نداره این بازی ها هم که فکر می کنم روی وان نمیان خب نتیجه میشه همون دیگه. از تریلر بازی ها هم معلوم بود که در مرحله ای نیستن که بخوان نمایش درست حسابی ای داشته باشن و اکثرشون CG بودن چون اگه میتونستن گیم پلی نشون بدن صد در صد مایکرو یجوری یه گیم پلی هر چند کوتاه هم نشون میداد
ولی همین دیروز مایکروسافت اعلام کرد که از موضع قبلیش عقب نشینی کرده و همینطور فیل گفت ما اجبار نکردیم.
_________________
اساسین مگه با CG معرفی نکرد کی داره عرضه میشه سال 2020.
گرافیک لیک شدش در چه حدی بود. بعدیش تو چه حد و بعدیش.
نمیشه اینجوری برداشت کرد.اگه مثل قبل بود،آره. دو سه تا نمایش اصلی بود مثل e3 و گیمزکام و TGa و ...
آره،میشد درست باشه. ولی الان میتونن هر ماه یه نمایش بزارن و کسی مسخرشون نمیکنه. ولی اونموقع چرا. احتمال اینکه یکی دو تا از اونها برا 2022 باشن زیاده. ولی حس میکنم فورزا 2021 بیاد با everwild
______________________________
آینده مایکرو اگه سه تا استودیوی جدیدی که شایعه هست رو خریده باشه.برخلاف بقیه مثبت میبینم. یه پروسه اشتباه زمان نیاز داره تا درست بشه.
گیمینگ یه قرارداده بین شما و یه شرکت.مایکرو بهترین قرارداد رو گذاشته جلوت.اونم تو زمانی که میخواد هر بازی بشه 70 دلار. با پول نهایت 1.5 بازی پلاس میگیری+بازی میگیری و ....
نمیدونم سونی بازی یا ایکس باز بازی،ولی آینده ایکس باکس بشدت روشنه. من کاربر قدیمی pc هستم. زمانی که استیم تازه اومد.نمیدونی چه کریهایی میخوندن ولی استیم پروژه یکی دو ماهه نبود بعد 5 سال تفکراتش معلوم شد و بجایی رسید که الان هر کسی فروشگاه برا pc زده.
تا 2022 صبر کن تا ببینی و بشه در مورد اسپنسر حرف زد.
هیلو اگه اینجوری باشه گرافیک نسل بعد منفی داره و حتی به نظرم تاخیر نسخه نسل بعدی منطقی تره ولی در طرف دیگه تغییرات رو ببین.
چقدر استودیو خلاق اومده تو مایکرو. تو جو بحثهای منفی قرار نگیر.

2020-07-24_11-58-37.jpg
 

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
من یادمه تو psx 2014 سر تریلر آنچارتد ۴ اون گرافیک ماورایی رو نشون دادن و اتفاقا اونم گرافیک پری‌آلفا بود و از بیلد اولیه بود ولی بازم کلی ترول شد چون خیلیا میگفتن در حد اون تریلر اولیه نبوده. مثلا اگه همچون چیزی نشون بدی و بگی بیلد اولیه قابل قبوله واسم ولی این نه راسیتش؛ مخصوصا ۸ ماه قبل انتشار.
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
همه سعی میکنن نمایش اولیه رو بالاتر از خروجی بدن بیرون که ملت هایپ بشن. یعنی حتی با کرونا نمیشد یه چیزی بهتر ساخت؟
نه اتفاقا همه این کارو نکردن.
مثلا همین فورتزا هورایزون ۲ از یک بیلد قدیمی چند ماه قبل از عرضه بازی استفاده کرده بود که کیفیت خوبی هم نداشت.
یا همین AC جدید که بیلد های قدیمی اون لیک شده بودن.
یا نمایش GT ها که همیشه از بیلد های قدیمی بودن.
البته بازم باید بگم که منم موافقم که نباید این کارو انجام می‌دادن و امیدوارم واقعا این حرفی که زدن واقعی باشه و نسخه نهایی پیشرفت کنه با بیلد جدید
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
نه اتفاقا همه این کارو نکردن.
مثلا همین فورتزا هورایزون ۲ از یک بیلد قدیمی چند ماه قبل از عرضه بازی استفاده کرده بود که کیفیت خوبی هم نداشت.
یا همین AC جدید که بیلد های قدیمی اون لیک شده بودن.
یا نمایش GT ها که همیشه از بیلد های قدیمی بودن.
البته بازم باید بگم که منم موافقم که نباید این کارو انجام می‌دادن و امیدوارم واقعا این حرفی که زدن واقعی باشه و نسخه نهایی پیشرفت کنه با بیلد جدید
اخه مشکل اینجاست که پیشرفت میتونه چند درصد باشه ؟ این افتضاحی که دیدیم حتی با ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفتم تغییر خاصی توش دیده نمیشه .کلا باید بکوبنش از اول بسازن و یه دو سالی تاخیر بزنن :D
 
آخرین ویرایش:

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,539
نه اتفاقا همه این کارو نکردن.
مثلا همین فورتزا هورایزون ۲ از یک بیلد قدیمی چند ماه قبل از عرضه بازی استفاده کرده بود که کیفیت خوبی هم نداشت.
یا همین AC جدید که بیلد های قدیمی اون لیک شده بودن.
یا نمایش GT ها که همیشه از بیلد های قدیمی بودن.
البته بازم باید بگم که منم موافقم که نباید این کارو انجام می‌دادن و امیدوارم واقعا این حرفی که زدن واقعی باشه و نسخه نهایی پیشرفت کنه با بیلد جدید
در حد اینکه تکسچر کوه یهو لود بشه؟ پس مدیر چیکارس که هماهنگی کنه قبل از رویداد خروجی رو کنترل کنه؟ بخدا من دلم میسوزه به حال ماکرو اصلا هم خوشحال نیستم سر این داستان خیلی هم عصبانی ام
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
این توجیحات در مورد هیلو اصلا درست و قابل قبول نیست و اتفاقا فن های مایکرو باید بیشتر بهشون فشار بیارن که یه تغییر رویه بدن. کنسولی که یه ساله زمین و زمان رو خفه کرده ما قوی ترین هستیم و قراره نشون بدیم بازی سازی بدون محدودیت یعنی چی و فلان و بهمان، اول از همه نیاز به یه بازی با گرافیک خفن داره تا به همه نشون بده کنسولش قادر به انجام چه کارهایی هست، وگرنه که رزولوشن انحصاری به درد خود اسپنسر میخوره. این وسط همه فن ها مایکروسافت منتظر بودن یه گرافیک پشم ریزون ببینن و بعد مایکروسافت میاد بزرگ ترین بازیش رو که اتفاقا چند ماه تا ریلیزش زمان باقی مونده و یعنی قطعا تو اواخر پروسه ساخت و باگ گیری و پالیش نهایی باید باشه، رو با یه گرافیک از رده خارج نمایش میده!

اینکه نمیدونم گرافیک مهم نیست و امیر گلخانه ای گفته ویژوال تکنیکی USP نبوده و ... بریزید بره. این حرف هارو کسایی میزنن که اتفاقا Halo رو نمیشناسن و صرفا فن کنسولن. وگرنه Halo از شماره اول معرفی همیشه ویژوال پشم ریزونی داشته، بخصوص H2 که زمان خودش بنچ مارکی بود.

در کل من امیدوارم عملکرد بازی خوب باشه، گیم پلی رو هم خیلی ها دارن حال میکنن چون از طراحی انمی ها بگیر تا حد صدا گذاری جک و جونورهای عینن همون Halo های قدیمیه و اینو بهش میگن بازگشت به ریشه ها و ...، اما من فکر میکنم بیشتر عقب گرد و نوستالژیه. در نتیجه خیلی نمیتونم مثبت بهش نگاه کنم و میگم معلوم نیست چطوری عمل کنه. یا تو باقی بخش ها و المان های OW انقدری خوب عمل میکنه که این موارد به چشم نمیاد و یا میشه ادامه دهنده مسیر قبل و بیشتر از قبل افت میکنه.
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
کنفرانس بدی نبود از نظر تعداد بازی اما از نظر کیفیت جز چند عنوان افتضاح بود چه خوشمون بیاد چه نیاد.

Halo از نظر فیزیک و گان پلی خوب بود اما از نظر آرت و گرافیکی افتضاح بود برای بازی که قرار برای حتی این نسل ساخته بشه و عرضه بشه هرچقدر هم بخوایم بگیم بازی در حال پیشرفت بازی نمایش ناامید کننده ای داشت به نظر من ناامید کننده ترین بخش کنفرانس ماکروسافت همین HALO بود جوری بد بود نمایش با دیر لود شدن و ... موارد دیگه که کنفرانس تحت پوشش قرار داد.

بزرگترین مشکل من نه با CG معرفی کردن بازی های اینده بلکه با کوتاه بودن بیش از اندازه معرفی ها بود که بدونیم دقیقا میخوان به چی برسن . ( البته یک سری از دوستان چندین سال با این موضوع مشکل اساسی داشتن که بازی زودتر و CG معرفی کنی اما میبینم الان باهاش مشکلی ندارن)

خیلی دوست دارم یکی ازشون سوال کنه چرا با بازی های بزرگت اینجوری رفتار میکنی اون از HALO که نمایش بازی بیشتر خود زنی بود این هم از نمایش که نمیشه بهش گفت از حضور Forza و hellblade حداقل اماده نبودن همین هم نشون نمیدادی یا یک تریلر کوتاه دوتا تیکه از قبلی دوتا تیکه جدید که میدونی خوب بود نشون میدادی این چه وضع نمایش. :| (اگه بازی امده نیست نیازی به نمایش نداره به نظر من اگه وقت نیاز که بازی بهتر بشه باید وقت داده بشه تا بتونن بازی عالی بسازن)

بهترین بخش کنفرانس برای من بازی های لانچ انحصاری کنسول بود که روی PC بازی میکنیم حالش میبریم . :|:D

نمایش های که امیدوار کننده بودن به نظرم تا حدودی Medium و Crossfire x و STALKER 2 بود این وسط فقط اما از بازی بعدی obsidian هم که avowed به نظرم خوشم بیاد با وجود اینکه مشخص نیست بازم چیه اما سبک بازی های های که من دوست دارم .

به هر حال کنفرانس بدی نبود فقط در سطح بازی های که این همه گفته شد نسل بعد نسل بعد نبود بیشتر هم مشکل از دوستانی هستش که الکی هایپ و کل کل الکی میکنن و مشکل بعدی به نظرم تیم بازاریابی ماکروسافت و نوع تبلیغاتشون کلا هایپ الکی میکنن بعد خودشون توش میمونن .
 

batgamer2

کاربر سایت
Jun 7, 2015
674
نام
امیررضا
خوب ، کنفرانس رو دیدم کنفرانس خیلی خوبی نبود ( سونی هم کنفرانسش خوب نبود )
اصلا این شرایط کرونایی باعث شده خیلی کنفرانس های خوبی رو شاهد نباشیم
واقعا دلم واسه E3 تنگ شده اون حس رقابت و کلی بازی اون جو قبل ، بعد کنفرانس ها :((:((:((:((
 

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
خیلی دوست دارم یکی ازشون سوال کنه چرا با بازی های بزرگت اینجوری رفتار میکنی اون از HALO که نمایش بازی بیشتر خود زنی بود این هم از نمایش که نمیشه بهش گفت از حضور Forza و hellblade حداقل اماده نبودن همین هم نشون نمیدادی یا یک تریلر کوتاه دوتا تیکه از قبلی دوتا تیکه جدید که میدونی خوب بود نشون میدادی این چه وضع نمایش. :| (اگه بازی امده نیست نیازی به نمایش نداره به نظر من اگه وقت نیاز که بازی بهتر بشه باید وقت داده بشه تا بتونن بازی عالی بسازن)
به نظر مایکرو یه بخشی که بخواد نظارت کنه روی کیفیت پروژه هاش نداره . انگار وظیفه نظارت روی کیفیت بازی ها به خود استدیو ها محول شده هر استدیو هم بر اساس استاندارد خودش عمل کرده یکی میشه مثل Turn 10 که خودش تو بالاترین سطح هست یکی هم میشه 343i که همیشه لنگ میزده یه جای کارش . ولی انگار برعکس مایکرو ، سونی یه نظارت کیفی روی کل پروژه هاش داره و اگه از نظر شرکت مادر حداقل استاندارد رعایت نشه اون پروژه منتشر نمی شه .
 
  • Like
  • Love
Reactions: g4mer and vivanred

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
کنفرانس بدی نبود از نظر تعداد بازی اما از نظر کیفیت جز چند عنوان افتضاح بود چه خوشمون بیاد چه نیاد.

Halo از نظر فیزیک و گان پلی خوب بود اما از نظر آرت و گرافیکی افتضاح بود برای بازی که قرار برای حتی این نسل ساخته بشه و عرضه بشه هرچقدر هم بخوایم بگیم بازی در حال پیشرفت بازی نمایش ناامید کننده ای داشت به نظر من ناامید کننده ترین بخش کنفرانس ماکروسافت همین HALO بود جوری بد بود نمایش با دیر لود شدن و ... موارد دیگه که کنفرانس تحت پوشش قرار داد.

بزرگترین مشکل من نه با CG معرفی کردن بازی های اینده بلکه با کوتاه بودن بیش از اندازه معرفی ها بود که بدونیم دقیقا میخوان به چی برسن . ( البته یک سری از دوستان چندین سال با این موضوع مشکل اساسی داشتن که بازی زودتر و CG معرفی کنی اما میبینم الان باهاش مشکلی ندارن)

خیلی دوست دارم یکی ازشون سوال کنه چرا با بازی های بزرگت اینجوری رفتار میکنی اون از HALO که نمایش بازی بیشتر خود زنی بود این هم از نمایش که نمیشه بهش گفت از حضور Forza و hellblade حداقل اماده نبودن همین هم نشون نمیدادی یا یک تریلر کوتاه دوتا تیکه از قبلی دوتا تیکه جدید که میدونی خوب بود نشون میدادی این چه وضع نمایش. :| (اگه بازی امده نیست نیازی به نمایش نداره به نظر من اگه وقت نیاز که بازی بهتر بشه باید وقت داده بشه تا بتونن بازی عالی بسازن)

بهترین بخش کنفرانس برای من بازی های لانچ انحصاری کنسول بود که روی PC بازی میکنیم حالش میبریم . :|:D

نمایش های که امیدوار کننده بودن به نظرم تا حدودی Medium و Crossfire x و STALKER 2 بود این وسط فقط اما از بازی بعدی obsidian هم که avowed به نظرم خوشم بیاد با وجود اینکه مشخص نیست بازم چیه اما سبک بازی های های که من دوست دارم .

به هر حال کنفرانس بدی نبود فقط در سطح بازی های که این همه گفته شد نسل بعد نسل بعد نبود بیشتر هم مشکل از دوستانی هستش که الکی هایپ و کل کل الکی میکنن و مشکل بعدی به نظرم تیم بازاریابی ماکروسافت و نوع تبلیغاتشون کلا هایپ الکی میکنن بعد خودشون توش میمونن .


اتفاقا من همچنان روی حرفم هستم که معرفی زود هنگام بازی خیلی جالب نیست. ولی الان یکم شرایط فرق کرده

هردو طرف کنسول های جدید را معرفی کردند ولی متاسفانه محتوای خوب و آماده قابل نمایش به نظر کم هست. ماکروسافت که 6-7 تا استدیو خریده توی دوسال اخیر تحت فشار بوده برای اینکه بازی نمایش بده درحالی که به نظر میاد اکثر استدیوها اوایل کار بر روی پروژه هاشون هستند. از یک طرفم کرونا روال کار را به تاخیر انداخته. ثردپارتی ها هم دیدیم که باز خیلی دستشون پر نیست. بنابراین مجبوری اومدن یک سری پروژه ها را معرفی کردن که مثلا بگن ما داریم روی اینها کار میکنیم.

یعنی شاید اگر شرایط مثل سال های قبل بود بازم 60-70 درصد شو را معرفی ثردپارتی ها پر میکردند ولی خب چون اونا خیلی حضور پررنگی ندارند مجبورا یک سری بازی ها را توی اوایل ساخت معرفی کردند. به نظرم تو این مورد هرچند انتقادی که وارده اینه که باید ماکرو با یکی دوتا Second Party بزرگی یک قرار میبست از چندسال قبل حداقل دوتا بازی خوب برا لانچ مخصوص نسل بعد میرسوند.
 

batgamer2

کاربر سایت
Jun 7, 2015
674
نام
امیررضا
نمایش Halo یه جوری بود نه میتونم بگم خوب بود نه میتونم بد گرافیکش واقعا جای بهتر شدن داره دوستان میگن برگشتن به ریشه دیگه خیلی برگشتن حتی گرافیکم برگردونن به ریشه :))
گان پلیش عالی بود و حالت open world ایش
اینجا واقعا یه بزرگی هست اونم محتوا به اندازه کافی یعنی اگه قرار باشه side mission هاش بعد یکی دو تا تکراری شه خیلی عذاب آوره
یه مورد دیگه هم هست که چراااااااااااااا 60 فریم حداقل یه 90 فریم میداد 60 خیلی کمه امیدوارم اجرا بازی روی xbox one x بوده باشه نه series x
این فریم هم همیشه واسه جفت کنسول ها داستانه ?‍♂️?‍♂️?‍♂️
در مورد بقیه بازی بعضی هاشون خیلی خوب بود به ویژه Crossfirex و stalker 2 رو خیلی حال کردم
در مورد fable واقعا نمیشه با یه تیزر cg حدود 1 دقیقه نظر خاصی داد اما واقعا تا 2022 منتظر عرضه بازی نباشین
نا امید ترین بخش هم برای من hellblade 2 بود اخه نامردا یه تریلر cg یا گیم پلی این نشون میدادین
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,022
نام
مصطفی
یکم در مورد نمایش دیشب بنویسم:
1- everwild به نظرم بهترین نمایش دیشب بود گرافیک هنری موسیقی و محیط و فضاهای بازی واقعا عالیه و تو گیم پلی هم نمیشه به rare شک کرد.
2- avowed تریلرش واقعا عالی بود حس و حال اسکایریم داشت و از استدیو هم مطمئنیم.
3- fable خیلی نمیشه از تریلرش چیزی فهمید ولی حس و حال فیبل داشت.
4- crossfire X خیلی فراتر از انتظار بود و واقعا میشه به عنوان یک بازی درست و درمون همراه با گرافیک و گیم پلی عالی روش حساب کرد.
5- halo در مورد هیلو صحبت زیاده من وقتی دیشب موقع نمایش بازی دیدم اینقدر گیم پلی بازی برام جلوه کرد که حواسم به گرافیک نبود خیلی ولی گرافیک محیط برام جذاب و قابل قبول بود ولی در کل گرافیکش اصلا قابل قبول نیست میشه خیلی بهتر بشه و به نظرم تاخیر میخوره.
6- forza همیشه عالی گرافیکش تو همین چند ثانیه که نشون دادن فک برانداز گیم پلی هم هیچ پیشرفتی نداشته باشه بازم عالیه.
اینا بهترین های دیشب بودن و تنها ضعف کنفرانس دیشب رو میشه گرافیک هیلو دونست و نشون ندادن هل بلید که اونم گذاشتن برا نمایش بعد ولی مگه یک فن مایکرو چی میخواد از این نسل از فیبل و آر پی جی ابسیدان بگیر تا هل بلید فورزا و بازیای معرفی نشده استدیو های دیگه.
 

gintoki

کاربر سایت
May 22, 2013
530
نام
سجاد
View attachment 156265
گلخون که دیگه پدر و مادر هیلو رو باهم پیوند داده و زیر و روش کرده...
ولی جدا گرافیک تکنیکی بازی رو باید روش کار کنن این چیزی که ما دیدیم هنوز خیلی جای کار داره
و اینکه میخوان با این نسخه به ریشه های سری برگردن واقعا عالیه
مطمعنی دیگه.الان ایشون بت شدن.اگر حرف های ایشون و چندین سال پیش که اولین پادکست با کسری کریمی طار و محمد طالبیان برگزار میکردند و شنیده بودید به سطح ایشون پی میبردید.در صورتی ایشون میتونه پیوند داده باشه که نسخه اخر مستر چیف کالکشن بازی کرده باشه وگرنه سن ایشون به نسخه یک قد نمیده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر