نمایشگاه/رویداد Ubisoft Forward

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
151724


آخرین اخبار از یوبی (23 خرداد ماه 1402)


◾ عنوان Star Wars Outlaws در سال 2024 برای نسل نهم منتشر خواهد شد
وقایع بازی بین Empire Strikes و Return Of The Jedi هستش
می‌توانید سیارات جدید و نمادین را در اولین بازی جهان باز Star Wars، اکسپلور کنید

◾ عنوان Prince of Persia The Lost Crown در تاریخ 18 ژانویه 2024 برای نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد
با پیش خرید بازی، صاحب ست لباس Warrior Within خواهید شد
در دیسکورد رسمی بازی اعلام گردید که بازی دوبله فارسی خواهد داشت!

◾ تاریخ عرضه ی عنوان The Crew MotorFest برابر است با 14 سپتامبر
این عنوان دارای چندین مد خواهد بود:
• Made in Japan Mode
• Formula 1 Mode
• Off-roading Mode
• Classic Cars Mode

◾ تاریخ انتشار Assassin's Creed Mirage کماکان تغییر نکرده و در تاریخ 12 اکتبر سال جاری (20 مهرماه) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و پی‌سی عرضه خواهد شد


◾ آخرین اطلاعات از عنوان Metaphor: ReFantazio
بازی توسط تیم خلاق 5/Persona 3/4 و به رهبری Katsura Hashino به عنوان کارگردان و Shigenori Sojima به عنوان Artist و Shoji Meguro به عنوان آهنگساز در استودیوی جدید Atlus یعنی Studio Zero ساخته می‌شود
به گفته Hashino، این عنوان‌ شبیه به هیچ عنوان فانتزی نیست که قبلا تجربه کردید و چیز جدیدی است

◾ تاریخ عرضه ی عنوان Avatar: Frontiers of Pandora مشخص شد، برابر با 7 دسامبر (۱۶ آذر)
این عنوان دارای Co-Op دو نفره خواهد بود
بازی یک اثر اول شخص اکشن ادونچر است
انسان ها شما را برای نبرد با ناووی ها آموزش می‌دهند
می‌توانید سایر قبایل Na'Vi را استخدام کنید
اسلحه‌های زیادی در بازی وجود دارد
همچنین می‌توانید با جنع اوری متریال ها غذا درست کنید

◾ عنوان Just Dance 2024 edition در تاریخ 24 اکتبر (۲ آبان) منتشر خواهد شد

◾ کلوزد بتای Skull and Bones از 25 تا 28 آگوست در دسترس خواهد بود

◾ در مراسم یوبی ساعت فوروارد تایید شد که Assassin's Creed 1 Remake در دست توسعه نیست

◾ به گفته ی تهیه کننده ی سری، عنوان Project Hexe طولانی نخواهد بود

◾ بازی Multiplayer مستقل Assassin's Creed با نام Invictus شناخته میشه و این بازی توسط توسعه‌دهندگان Rainbow Six Siege و For Honor قراره ساخته شه

◾ طبق آخرین گزارشات از سوی Ubisoft، این کمپانی چهار عنوان از جمله Splinter Cell VR و Ghost Recon Frontline بعلاوه ی 2 عنوان معرفی نشده را کنسل کرده

◾ عنوان Beyond Good & Evil 2 هنوز در دست توسعه است
امروز و طی یک جریان Q&A سالانه از یوبیسافت، این کمپانی به Beyond Good & Evil 2 اشاره کرد و این عنوان را در کنار عناوینی مثل POP Remake و Splinter Cell Remake و Star Wars و .... در لیست Active Development قرار داده اما هیچ تاریخ انتشار یا بازه زمانی برای این عناوین اعلام نکرد

🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️
شایعات:

▪️کمپانی Ubisoft در حال کار بر روی یک عنوان بتل رویال با نام رمز REAPER با عناصر روگ‌لایک از سری The Division ست
▪️عنوان Project Red در سال 2024 ..
▪️عنوان Project Hexe در سال 2026 ..

🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️
آخرین آپدیت/اونت:
به روز خواهد شد...
 
آخرین ویرایش:

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
من رو فکر کنم کاربرهای قدیمی‌تر بازی‌سنتر یادشون باشه، با گروه طرفداری یوبی‌سافت و ساخت آواتارهای یوبی‌سافتی؛ ولی واقعا این دوتا بازی اخیر سری حس این رو بهم میده که یه جسد رو با چوب کتک بزنی که بلند بشه برات برقصه.

اون موقعی که AC2 و Brotherhood برای خودشون جزو پیشتازهای صنعت بودن، هیچ بازی‌ای مشابهشون نبود. ترکیب تاریخ با Sci-fi، جهان‌باز، شهرهایی که به ندرت که نه، حتی هیچوقت تو دنیای بازی‌ها بازسازی نشده بودند. سیستم مبارزه راحت ولی جذاب، مخفی کاری نو (Social stealth) و… و از همه اونها مهم‌تر یه چفت و بستی که هر شماره رو به بعدیش با یک روایت و زنجیره‌ای بهم وصل می‌کرد.

از اون موقعی که این حضرت آقا اشرف اسماعیل روی کار اومد کلا رویه عوض شد که «AC خوب ACایه که هی کمتر و کمتر مثل AC باشه» و حالا الان بجای یه بازی و فرنچایز متفاوت با یه کپی توسری‌خور از ویچر طرفیم؛ که تازه برای من که بهترین بازی تمام دورانم W3ئه باید جای خوشحالی باشه، ولی نیست.

نمی‌دونم دقیقا دارن چی کار می‌کنن، تا کی واقعا این جسد بیچاره رو می‌خوان پوک کنن، اصلا مگه به این نتیجه نرسیدن که انتشار سالانه بازی چیزی بود که یونیتی بیچاره و به‌طبع کل سری رو به قهقرا برد؟ چی شد که برگشتیم به همون رویه قبل؟… جونو، الایجا پسر دزموند، خط داستانی سیج‌ها، پروژه ققنوس و چه چه همه یک حجم داستانی بی‌سر و بی‌انتهایی شده که فقط اسم AC رو برای فروش بیشتر روی دوشش می‌کشه.

دیگه لوس‌تر از تعریف قبل‌تر: اوریجینز و بعدش قبل‌ترتر: ادیسه من انتظار نداشتم ولی این نمایش امشب قشنگ ثابت کرد که اگر به حال خودشون باشن سالیان سال همینجا درجا میزنن.

در کل که Not impressed, at all
 

Batsy

“Tots Units Fem Força” «Més que un club»
کاربر سایت
Apr 29, 2008
3,278
خب دیگه دیدیم ک همون حرف من بود و بازم شاهد ی backward دیگه بودیم
تنها نکته مثبت اینه ک اینبار دیگه باهامون رو راست بودن و مث نسخه اول واچ داگز گولمون نزدن ک اخرش بازی دانگرید شده تحویلمون بدن
خداروشکر همین اول اشغال نهایی رو نشون دادن و ک ما هم با خیال راحت سیو د مانی کنیم :D
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
از یک طرف EA و اینجا UBi واقعا چیزی برای نمایش نداشتند . مشخصه که این شرکت ها توسط سهام داران هدایت میشن تا گیمر ها و آدم های اینکاره صنعنت. یوبی سافت با اون هم آی پی خوب نه پرنس پارس رو ریبوت کرد نه اسپلنتر سل رو ... Assassin هم که تو یک چرخه عجیب افتاده جنگجوی وایکینگ که مخفیانه آدم میکشه؟> تمام فلسفه زندگی جنگجوی نورث این بوده که رودروی دشمنان بجنگه و کشته بشه نه مخفیانه .. خود بازی هم بین نسل گیر کرده و مشخص نیست آیا با یک کپی کامل دیگه از ادیسه طرفیم یا نه. تنها نکته مهم برای من حداقل Far cry 6 بود که اونم متاسفانه یوبی سافت هنوز داره از دمو های CG استفاده میکنه اونم تو سال 2020. از فارکرای 6 هم که چیزی ندیدم. در کل بد بود.یک تعداد بتل رویال شلو غ و آشفته که حتی نامشون هم تو ذهنم نموند دو دقیقه بعد. دقیقاً EA هم همینطور شد . به جای نمایش چیز هایی که برای بازیباز هامهم مثل Dragon age بعدی یا ریمیک dead space ,.. بیشتر شعار بود و حرف. سونی خوب عمل کرد لااقل re8 , و دیمون سولز و هورایزن 2 خودشون کافی بودند برای شروع نسل . امیدوارم ایکس باکس در جولای با نمایش خوب نشون بده که امیدمون به سونی و مایکروسافت همچنان پابرجاست.
 

sajad-tnt

کاربر سایت
Aug 17, 2010
895
نام
سجاد
همینطور که میدونید دیشب سایت Ubi مشکل داشت و برای خیلی ها Login نمیشد
برای همین الان میتونید از لینک زیر وارد بشید و بازی Watch Dogs 2 رو (فقط برای PC) رایگان دریافت کنید
Annotation 2020-07-13 095425.png
https://register.ubisoft.com/ubisoft-forward-reward/
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram

خلاصه: اون 4K و HDR در انحصار ایکس باکس نیست و فقط به خاطر مارکتینگ و لوگو ها باید اون جمله ثبت بشه که فقط رو کنسول های Xbox one X و Xbox series X به صورت 4K اجرا میشه و رو کنسول Xbox one به این صورت نیست.

در خصوص همایش هم به نظر من واچ داگز بهترین نمایشو داشت و امیدوارم تو نسخه نهایی هم آزادی عمل به همین شکل و عمق کافی هم داشته باشه.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
اینم بیانیه‌ای که تیم BGE2 داده:

As we announced last year, we are currently concentrating on core development and production milestones, so rest assured that Beyond Good and Evil 2 is well underway.

We know a lot of you are clamoring to see gameplay footage, to learn more details about the gameplay experience currently under development, and (of course) to get your hands on the game. We are committed to providing our Space Monkeys with these opportunities when the time is right, but we’re just not there yet and once we are, you’ll be the first to know. With this in mind, in-game footage, Space Monkey Report livestreams, and our presence at events – whether digital or in-person – will be extremely limited for the time being.
میشه امیدوار بود بازی هنوز زنده هست ...
 

trainer

کاربر سایت
Jan 19, 2009
712
نام
میلاد
درود

به شخصه نمایش برام یه چیز کاملا عادی بود . هیچ چیز لذت بخشی نداشت - سری AC هم که کلا داره مسیر ر و به ... رو میره و معلوم نیست کی بفهمن که دارن با این سری چه میکنن

فار کرای 6 هم اگه بخوان مثل 4-5 بدن تحویل که بدرد نمیخوره .. فارکرای فقط 3 و بس
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
چندتا اتفاق بامزه هم داره هم‌زمان می‌افته

تو ساب‌ردیت بازی که تا دیروز اکثر نظرات مثبت بود مخصوصا بخاطر علاقه مردم به Darby و قولش که بازی هوادارهای Old school سری رو هم راضی میکنه، الان اوضاع برگشته و تو تاپیک Gameplay impressions جو منفی هست.

جدای از این که والهالا نهایت سعیش رو کرده که ویچر ۳ باشه، یک عده دارن میگن واچ‌داگز لیجن هم شباهت بصری و هویتی زیادی به Cyberpunk داره.

و اینکه تاریخ انتشار والهالا ۲ روز قبل سایبرپانکه = )))))
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,362
نام
Majid
آقا خیلی دور از عقل بنظر میرسه که فک کنی برای Hyper Scape مدلا ساختمونای AC Unity رو ایمپورت کردن؟ :-"
 
آخرین ویرایش:

AmirPXP

Indiana Jones
کاربر سایت
Mar 15, 2009
545
نام
AMIR
نمایش دیشب یوبی سافت واقعا ناامیدکننده بود گیم پلی از far cry 6 نشون ندادن متاسفانه حداقل یه ریمستر از بازیهای روزگار قدیم این شرکت می تونست یه روحیه‌ای باشه برا طرفدارها وای بجاش همش بتل رویال..
 

Bax

کاربر سایت
Aug 16, 2009
1,235
نام
حمید

خلاصه: اون 4K و HDR در انحصار ایکس باکس نیست و فقط به خاطر مارکتینگ و لوگو ها باید اون جمله ثبت بشه که فقط رو کنسول های Xbox one X و Xbox series X به صورت 4K اجرا میشه و رو کنسول Xbox one به این صورت نیست.

در خصوص همایش هم به نظر من واچ داگز بهترین نمایشو داشت و امیدوارم تو نسخه نهایی هم آزادی عمل به همین شکل و عمق کافی هم داشته باشه.
بیشتر از این که انحصار در بین کنسول ها رو باشه از نظر من داره به series s اشاره می کنه که قرار نیست روش 4k ران بشه .
من فکر کنم در طول نسل زیاد این رو ببینیم که رزولوشن 4k فقط مربوط به series x هست، تا این طوری مشخص کنن برای کاربرا و شکایت نشه ازشون.
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
وقتی از Assassin's Creed حرف میزنیم منظورمون اینه.



هنوزم مو به تن آدم سیخ میکنه. قابل توجه دوستانی که با بولشت دیشب هایپ شدن. جدی یکی از دلایلی که آساسینز کرید پسرفت کرده گیمرهایی مثل شماست. یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیز ترین لحظات دوران تحصیلیه همه ی دهه هفتادی ها رد و بدل کردن مخفیانه ی دیسک های بازی از یک کیف به کیف دیگر بود. چقدر زیپ کیف رو باز میکردیم و جلدش رو چک میکردیم و منتظر بودیم که از مدرسه خلاص شیم و بریم خونه بازی رو نصب کنیم. خدا بیامرزه اون دوران رو قیمت ها همه اوکی بود و کسی به اجرا شدن بازی روی سیستمش فکر نمیکرد. لذت خالص می بردیم.
این Assassin's Creedعه؟ حمایت میکنید، 100 ساعت بازی میکنید، دمتون گرم ولی همه جا نشینید نگید ACعه. تریلر بالا رو ببینید. آساسینز باید حس مخفی بودن، خفقان، غم، تنهایی و حرفه ای بودن بده بهت نه اینکه یه لگد بزنی ده متر طرف بپره اون طرف یا نیروهای ماورایی داشته باشه و از همه مسخره تر اینکه هروقت دلت خواست جنسیتش رو عوض کنی. رسماً هدایت یه مدل سه بعدی رو فقط برعهده داریم و نه شخصیتی که بشه باهاش زندگی کرد. همین قناعت و ساده رد شدن و .... باعث شده Ubisoft هم بیخیال کیفیت بشه. یه قالب طراحی کرده از نسخه ی اوریجینز، عین خمیر کیک، همه ش داره ملات رو میریزه توی قالب میده دست ملت. صرف اینکه توی جمعیت Blend کنی که نشد Assassin's Creed... .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر