PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,729
نام
nucky thompson
آقا این مورد که دیدم بیشتر طنز بود و قصدم ترول بازی و ترکوندن بازی نیست ولی یکم عجیب بود
آقا چطوریه می خواد زخمش رو ببنده از رو آستین لباس می بنده ؟ :))
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
View attachment 2020_07_09_22_53_29_MR1OFxcyjXoYr5ML.mp4







واکنش فیزیکی من در این حد نبود ولی تاثیر روانیش روی من ده برابر بدتر ازاین بود ... درست بعد از اون منتال اتک و غذاب وجدان دیوانه کننده مل و اوون ،،، درست لحظه ای که داشتم میگفتم جسی عجب کارکتری، تونسخه بعدی باید نقشش بیشتر باشه ... بام ... قشنگ ترک خوردم .... جمجمه ام قاچ شد ... تو اون شرایط شک و بهت و ناباوری ،،، دوربین رفت بالا و باز این ..... باز این ..... از شدت خشم دندونام رو روی هم میسابیدم .... اگه اگه تو لحظه تو اون ساختمون بودم مثل کلیکری که تیر کلت روش اثر نداره و جلو میاد به ابی حمله میکردم

بازی که کات خورد دو روز سمت بازی نرفتم ... تا بتونم هضم کنم این حجم از فشار و درد و مصیبت و خشم رو

تو این مدت که عرضه شده ، حداقل ده شبش رو خواب تلو دیدم

حالا اینجا برام این سوال پیش میاد ،، چرا اون موقع ، چرا دراکمن اون موقع رو انتخاب می‌کنه که ما سمت ابی بریم .... چرا درست زمانی رو انتخاب می‌کنه که ما تو اوج خشم و نفرت از ابی هستیم ،، کنترلش رو میده دست ما ...؟؟ چرا این چالش رو به جون میخرن؟؟؟ مثلا می‌تونستن اینطوری پیش برن که بعد از روز اول الی ،روز اول ابی رو بریم همین طور روز دوم و سوم ... من این کار تیم سازنده رو تحسین میکنم که میاد شخصیتی رو تحت این شرایط تحویل مخاطب میده و میگه حالا باهاش آشنا شو ، بپذیرش ، درکش کن و حتی همزاد پنداری کن ... به نظرم اگه همون روز به روز پیش میرفتن الان خیلی ها میومدن اینجا الی رو سرزنش می‌کردن به عنوان شخصیت بد داستان ... مثلا روز دوم که الی یه تپه جسد برای نفرت و انتقامش پشت سر خودش به جا میزاره ... ابی داره جونش رو به خطر میاندازه، با بزرگترین ترسش (ارتفاع) روبرو میشه ، برای نجات دادن جون کسی که تا دیروز دشمنش بوده ...

آخرش بگم بازی که آنقدر روی مخاطبش تاثیر گذاره و همچین شرایط و واکنش های روحی روانی براش به وجود میاره و احساساتی می‌کنه ....
با هیچ فرمول ، ترازو ، سنجش گر ، استاندارد و حتی فرقونی یه داستان بد و اشغال و افتضاح نیست ...
خود من چند برابر کل دفعاتی که تو کل بازیها اشک ریخته بودم ، تو این بازی اشک ریختم
دیگه کارم به جایی رسیده که دیشب با دیدن این عکس هم نشستم زار زدم...

152883
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,030
نام
نیما
آقا این مورد که دیدم بیشتر طنز بود و قصدم ترول بازی و ترکوندن بازی نیست ولی یکم عجیب بود
آقا چطوریه می خواد زخمش رو ببنده از رو آستین لباس می بنده ؟ :))
چه عجیب !!! خیلی طنزه خدایی ...
مثلا توی RDR II که واقع گراترین بازیه ساخته شده تا به امروز هست بعد از اینکه خرس بهت حمله میکنه و سرتاپات رو جرواجر میکنه با خوردن 2 تا گلابی مثل روز اول تولد حالت خوب میشه یا توی اکثر بازیها که جای گلوله ی تانک با گذشت چند ثانیه حتی بدون خوردن گلابی خود به خود خوب میشه . اصلا هم طنز نبوده هیچوقت .
حتما اضافه میشه به لیست بلندبالای اشکلات بازی ... بقیه اشکالات رو هم پیدا کنید که چیزی از قلم نیفته :D
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
بحث مداوا شدن توی بازی پیش اومد بگم که بنظرم فلسفه ی هیلینگ کارکتر توی بازی ها موضوع خیلی جذابیه که اتفاقا اگر کسی بهش بپردازه یه مقاله جالب میشه ازش دراورد. هر کدوم از بازی ها با توجه به فضای داستانی خودش از یک منطقی استفاده میکنن که معمولا هم وقتی بهش دقت میکنی بعضی اوقات خیلی مسخره بنظر میرسه ولی هیچ وقت انیمیشن های هیلینگ بازی فارکرای ٢ رو یادم نمیره یکی از رئالیستیک ترین ها بود! :D معمولا بستن باند یا دراوردن تیر از بدن یا زدن امپول ، خوردن غذا و غیره جزع مواردیه که حس واقعی بودن رو به ادم میده و یادم نمیاد بازی ای بخواد برای نشون دادن رئال تر شدن این موضوع فراتر از این بره ولی توی فارکرای٢ یه لول دیگه بود :D دستت میشکست باید جا میدادی ، انگشتت میشکست ، شاخه ی درخت میرفت تو پات ، گلوله با چاقو درمیاوردی و اینقدر زیاد بود راه هایی که کارکتر خودش رو مداوا میکرد که هیچ وقت تکراری نمیشد یعنی یه چیزهایی عجیبی بود که تا به حال ندیدم تو هیچ بازی اینقدر روی قضیه تمرکز کرده باشه
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
بحث مداوا شدن توی بازی پیش اومد بگم که بنظرم فلسفه ی هیلینگ کارکتر توی بازی ها موضوع خیلی جذابیه که اتفاقا اگر کسی بهش بپردازه یه مقاله جالب میشه ازش دراورد. هر کدوم از بازی ها با توجه به فضای داستانی خودش از یک منطقی استفاده میکنن که معمولا هم وقتی بهش دقت میکنی بعضی اوقات خیلی مسخره بنظر میرسه ولی هیچ وقت انیمیشن های هیلینگ بازی فارکرای ٢ رو یادم نمیره یکی از رئالیستیک ترین ها بود! :D معمولا بستن باند یا دراوردن تیر از بدن یا زدن امپول ، خوردن غذا و غیره جزع مواردیه که حس واقعی بودن رو به ادم میده و یادم نمیاد بازی ای بخواد برای نشون دادن رئال تر شدن این موضوع فراتر از این بره ولی توی فارکرای٢ یه لول دیگه بود :D دستت میشکست باید جا میدادی ، انگشتت میشکست ، شاخه ی درخت میرفت تو پات ، گلوله با چاقو درمیاوردی و اینقدر زیاد بود راه هایی که کارکتر خودش رو مداوا میکرد که هیچ وقت تکراری نمیشد یعنی یه چیزهایی عجیبی بود که تا به حال ندیدم تو هیچ بازی اینقدر روی قضیه تمرکز کرده باشه
متال گیر سالید ۳
 

rezvideo

کاربر سایت
Oct 3, 2005
1,433
نام
رضا چشمی
خوب منم بعد از ساعتها تلاش بی وقفه بازی رو تموم کردم.در مورد هوش مصنوعی دشمنا با جرات می تونم بگم این بازی کیلومترها از تمام بازی هایی که دیدم جلوتره لعنتی اگر بخوای با گروه اسکار به روش ‌اکشن مبارزه کنی اجدادت رو میارن جلوی چشمات.به همین نسبت گیم پلی بازی هم روانی کننده است.
و اما این داستان لعنتی.
کاملا یه احساس دوگانه ای نسبت به داستان بازی دارم ولی خوشحالم که دراکمن این شجاعت رو داشته تا یه سری چهارچوب های داستان نویسی رو در هم بشکنه.
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
View attachment 152875







واکنش فیزیکی من در این حد نبود ولی تاثیر روانیش روی من ده برابر بدتر ازاین بود ... درست بعد از اون منتال اتک و غذاب وجدان دیوانه کننده مل و اوون ،،، درست لحظه ای که داشتم میگفتم جسی عجب کارکتری، تونسخه بعدی باید نقشش بیشتر باشه ... بام ... قشنگ ترک خوردم .... جمجمه ام قاچ شد ... تو اون شرایط شک و بهت و ناباوری ،،، دوربین رفت بالا و باز این ..... باز این ..... از شدت خشم دندونام رو روی هم میسابیدم .... اگه اگه تو لحظه تو اون ساختمون بودم مثل کلیکری که تیر کلت روش اثر نداره و جلو میاد به ابی حمله میکردم

بازی که کات خورد دو روز سمت بازی نرفتم ... تا بتونم هضم کنم این حجم از فشار و درد و مصیبت و خشم رو

تو این مدت که عرضه شده ، حداقل ده شبش رو خواب تلو دیدم

حالا اینجا برام این سوال پیش میاد ،، چرا اون موقع ، چرا دراکمن اون موقع رو انتخاب می‌کنه که ما سمت ابی بریم .... چرا درست زمانی رو انتخاب می‌کنه که ما تو اوج خشم و نفرت از ابی هستیم ،، کنترلش رو میده دست ما ...؟؟ چرا این چالش رو به جون میخرن؟؟؟ مثلا می‌تونستن اینطوری پیش برن که بعد از روز اول الی ،روز اول ابی رو بریم همین طور روز دوم و سوم ... من این کار تیم سازنده رو تحسین میکنم که میاد شخصیتی رو تحت این شرایط تحویل مخاطب میده و میگه حالا باهاش آشنا شو ، بپذیرش ، درکش کن و حتی همزاد پنداری کن ... به نظرم اگه همون روز به روز پیش میرفتن الان خیلی ها میومدن اینجا الی رو سرزنش می‌کردن به عنوان شخصیت بد داستان ... مثلا روز دوم که الی یه تپه جسد برای نفرت و انتقامش پشت سر خودش به جا میزاره ... ابی داره جونش رو به خطر میاندازه، با بزرگترین ترسش (ارتفاع) روبرو میشه ، برای نجات دادن جون کسی که تا دیروز دشمنش بوده ...

آخرش بگم بازی که آنقدر روی مخاطبش تاثیر گذاره و همچین شرایط و واکنش های روحی روانی براش به وجود میاره و احساساتی می‌کنه ....
با هیچ فرمول ، ترازو ، سنجش گر ، استاندارد و حتی فرقونی یه داستان بد و اشغال و افتضاح نیست ...
خود من چند برابر کل دفعاتی که تو کل بازیها اشک ریخته بودم ، تو این بازی اشک ریختم
دیگه کارم به جایی رسیده که دیشب با دیدن این عکس هم نشستم زار زدم...

View attachment 152883
حالا تصور کن یارو اینقدر عصبانی شده بعد چند دقیقه بعدش کنترل همون زنه رو بدن دستت
فکر کنم بعدش یارو مانیتور رو شکسته:))
واقعا خیلی حرفه خداییش اگه با دید صرفا یک بیننده نری جلو بخوایی زیادی احساسی شی ممکنه حتی بازی رو پاک کنی
 

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,729
نام
nucky thompson
چه عجیب !!! خیلی طنزه خدایی ...
مثلا توی RDR II که واقع گراترین بازیه ساخته شده تا به امروز هست بعد از اینکه خرس بهت حمله میکنه و سرتاپات رو جرواجر میکنه با خوردن 2 تا گلابی مثل روز اول تولد حالت خوب میشه یا توی اکثر بازیها که جای گلوله ی تانک با گذشت چند ثانیه حتی بدون خوردن گلابی خود به خود خوب میشه . اصلا هم طنز نبوده هیچوقت .
حتما اضافه میشه به لیست بلندبالای اشکلات بازی ... بقیه اشکالات رو هم پیدا کنید که چیزی از قلم نیفته :D
بخش طنز اش منظورم این بود که گارد نگیرن بچه ها . فکر کنم منظورم رو بد رسوندم . بحثم ام ایراد گرفتن از بازی و سوتی گرفتن نبود . منظورم این بود که این یک مورد یکم رو مخم میرفت چون همه چیز رو طبیعی ساخته بودن که این یک مورد مثل چکش می خورد توسرم . بله این که شما می فرمایید یا دوستان فرمودن هم می تونیم ایراد بگیریم ولی خب یک سری چیز ها دیگه منطق دنیای گیمه اگه بخوان این هارو لحاظ کنن دیگه اصل سرگرم کنندکی و روونی بازی از بین میره . من این رو مطرح کردم چون به نظرم با بقیه بخش بازی که برای هر اکشنی یک ری اکشن خاص تعیین شده این مورد یکم عجیب بود که میشد مثلا یک موردی رو اضافه کنن که وقتی لباس آستین بلند داره آستینو بده بالا بعد ببنده . که خب حالا نیست هم مشکلی نیست . من که اشکالی تو بازی ندیدم که می فرمایید لیست بلند بالا . فکر نکنم هم نکات تازه ای در باره اشکالات بازی بشه پیدا کرد چون با دوباره بازی کردن بیشتر متوجه جزئیات و نکات مثبت جزئی بازی میشیم تا اشکالات .
 
آخرین ویرایش:

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855


رسما و شرعا از امروز منم به جمعتون می پیوندم و بلاخره استارت میزنم بازی رو>:D<
تو این مدت هر روز به شریکم پیام میدادم که تموم نشد؟کجا رسیدی؟امروز تمومه؟ و..:))
هیچ حسی تو ویدیو گیم اون حسی که واسه بار اول یه داستان به این جذابی رو پلی میدی نمیشه . حتی نمیدونم چرا تو فرمت سینما هم این شکلی نیست واسم . کاش دوباره این حسو از اول تجربه میکردم . لذت ببر از این اثر قدرتمند و تاریک !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر