حجم بروزرسانی زمان عرضه بازی Ghost of Tsushima افزایش یافت

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
به‌نظر می‌رسد بازی Ghost of Tsushima بروزرسانی جدیدی را قبل از عرضه رسمی دریافت کرده که بدین صورت، حجم دانلودی آپدیت بازی در زمان عرضه به حدود 8 گیگابایت می‌رسد. برای جزئیات بیشتر با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

Ghost-of-Tsushima.jpg


بازی گوست او سوشیما که یکی از آخرین عناوین AAA سونی برای این نسل به‌شمار می‌رود، کمتر از دو هفته آینده عرضه خواهد شد. حال طبق آخرین گزارشات از منتقدانی که هم‌اکنون در حال تجربه این عنوان هستند، استودیو Sucker Punch به‌تازگی آپدیت جدیدی را برای بازی منتشر کرده که برخی از مشکلات مربوط به بومی‌سازی و ترجمه در زبان‌های مختلف را حل می‌کند.

این بروزرسانی که دومین آپدیت بازی به‌شمار می‌آید، حجمی کمتر از 500 مگابایت دارد. با احتساب بروزرسانی قبلی، کاربرانی که قصد دارند Ghost of Tsushima را در روز عرضه و به‌صورت دیجیتالی دریافت کنند و به تجربه آن بپردازند، باید در مجموع 7.9 گیگابایت آپدیت زمان عرضه را نیز دریافت کنند. همچنین حداقل فضای مورد نیاز برای دانلود بازی 50 گیگابایت اعلام شده‌است.

گوست او سوشیما برای اولین بار در رویداد Paris Games Week سال 2017 معرفی شد. حال کمتر از 3 سال بعد، مدتی پیش سازندگان اعلام کردند که ساخت بازی به اتمام رسیده‌است. از این رو، رسانه‌های مختلف در سراسر جهان از همین حالا در حال تجربه بازی هستند و نقد و بررسی‌های خود را سه روز قبل از عرضه بازی یعنی در تاریخ 14 جولای منتشر خواهند کرد.

بازی Ghost of Tsushima در تاریخ 17 جولای و به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

Continue reading...
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
امیدوارم این نزدیکی زمان انتشار با Tlou دلیل نشه که منتقدها توقعشون از بازی خیلی بالا بره.

عنوان جدید تو این سبک، اونهم آخر نسلی، فقط از استودیوهای سونی همچین کارهای پرریسکی بر میاد.
 
آخرین ویرایش:

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
خدا پدرشون و بیامرزه :Dهرچی باشه به آپدیتهای میان فصلی و آغاز فصلی modern warfare نمیرسه:Dمن دست این بازی رو میبوسم که همین اول یه 50 گیگ آپدیت میده و تمام:Dدیگه عمرا آپدیتی بیاد که 50 گیگ باشه.حالا جرات داری MW نصب کن رو هاردت 220 گیگ تا الان سیزن 4 :D:Dفکر کنم تا سیزن 8 یه هارد 1 ترا باید بخریم:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر