Desperados III | PC

Desperados-III.jpg


Initial release date: June 16, 2020
Developer: Mimimi Games
Genre: Real-time tactics
Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
Publishers: THQ Nordic​

غرب وحشی باری دیگر در قالب یک عنوان «Real-Time Tactis» باز می‌گردد. سال‌ها از انتشار آخرین عنوان از مجموعه «Desperados» می‌گذرد و حالا در اقدامی سوپرایز کننده، عنوان جدید «Desperados III» معرفی شد.

عنوان Desperados III توسط «Mimimi Productions» سازنده عنوان «Shadow Tactis: Blades of The Shogun» در حال توسعه است و از نسخه اول این مجموعه که با نام «Desperados: Dead or Alive» آن را می‌شناسیم، تاثیر می‌گیرد.

در این عنوان شما می‌توانید فرماندهی تا پنج Desperados را برعهده بگیرید و از توانایی آن‌ها استفاده کنید. همچنین راه‌های مختلفی برای انجام هر ماموریت وجود دارد. عنوان Desperados III برای سه پلتفرم PC و Xbox One و PS4 در زمانی در سال 2019 منتشر خواهد شد.

به شخصه معرفی این عنوان، یکی از بهترین خبرهایی بود که این اواخر با آن روبرو شدم و هرگز فکر نمی‌کردم که قرار است بالاخره بعد از سال ها عنوان جدیدی از این مجموعه، معرفی شود. به هر حال شما چه فکر می‌کنید؟ آیا مثل من از معرفی این عنوان هیجان زده هستید؟

منبع: Wccftech
تغییر ذائقه گیمرها تاثیر مستقیمی روی ژانر بازی‌ها دارد و برای سال‌هاست که دیگر شاهد عرضه بازی چندان بزرگی در سبک تاکتیکال نیستیم. سرعت پایین، چالش‌های خاص و البته تنبیه گیمر از سوی بازی‌های این سبک باعث شد که گیمرها به مرور از آن فاصله گرفته و دیگر سراغ آثار این چنینی نروند. با این حال چند سالی است که حال PC به عنوان پلتفرمی قدرتمند خوب است و همین موضوع باعث شده تعدادی از این ژانر‌های فراموش شده دوباره به بازار بازگردند. بازی Desperados 3 تلاشی در همین راستا است. استودیو Mimimi Productions که چند سال پیش با Shadow Tactics توانست اعتباری برای خود دست و پا کند حالا بازگشته تا راهی را دنبال کند که در سال 2001 توسط Spellbound Entertainment شروع شده بود. فعلا زمان عرضه درستی برای دسپرادوز 3 اعلام نشده اما THQ Nordic به عنوان ناشر بازی، بخشی از جدیدترین قسمت Desperados را در اختیار رسانه‌های مختلف از جمله بازیسنتر قرار داده تا بیشتر با گیم‌پلی و جزئیات مختلف این عنوان آشنا شویم.


معرفی بازی Desperados 3


برای مشاهده معرفی بازی Desperados 3 در یوتوب کلیک کنید​

screenshot-store.steampowered.com-2020.05.29-06_58_04.png
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
خوب وقتش بود تاپیک این بازی زده بشه :D
دموی بازی چند روزی هست روی GOG منتشر شد از سه چپتر اول بازی هستش بالا دو ساعت قشنگ سرگرمتون میکنه من فعلا نشستم دو چپترش رو رفتم در وهله اول باید بگم که انتظار این همه انیمیشن نرم اونم برا یـ بازی ایزومتریک نداشتم مخصوصا کات سیناش که قشنگ میخوره موشن کپچر شده باشن با اینکه بازی کامل ایزومتریک روایت میشه بازم به نرم و روونی یـ بازی سوم شخص AAA هستش (البته که شامل قسمت صورت نمیشن چون دوربین ایزومتریک ـه) این قضیه موقع گیم پلی هم صدق میکنه و اونجا هم باز انیمیشن های خیلی خوبی رو شاهد هستیم در کنار اینا شخصیت پردازی بازی هم به نظر جالب میاد مورد بعدی UI بازی هستش که به شدت هلو برو تو گلو و سر راست هستش خیلی راحت میشه باهاش کار کرد در مورد گرافیک بازی هم باید بگم که یـ چیز کامل راه انداز و شامل رنج زیادی از سخت افرار ها میشه خلاصه بازی خیلی بهینست
در کل باید بیشتر بازیش کنم ولی تا اینجا موفقیتش به شدت تضمین شدست \m/

لینک Demo :
GOG.com 上的 Desperados III Demo
 
آخرین ویرایش:

naruto22

کاربر سایت
Mar 14, 2009
959
نام
ناروتو
واقعا زيبا و روون هستش ، ديروز يه نيم ساعتي بازي كردم و همين نيم ساعت با اون مكانيك روون و صداگذاري خوبش عجب حالي داد،منو برد به دوران كوماندو. توصيه ميكنم حتما اين نسخه دمو رو تست كنيد
 
  • Like
Reactions: pkarash and kamyy

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
نه اين و نه اون :) ايزومتريك هست . بازي هاي مشابهش : commandos . Shadow Tactics: Blades of the Shogun
درگیر کننده هست ؟ جالبه ؟ تریلر ازش دیدم یکجورایی شبیه بازی های استراتژیک هست و باید در هر مرحله Plan چینی کنی تا یک سری اتفاقات زنجیروار رخ دهد . ترتیب کشتن افراد
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,542
نام
محمدرضا . م
سلام

من دموی بازی رو رفتم.

بسیار من رو یاد جوونیام انداخت. خیلی خوب کار شده بازی. کلیدهای بازی بسیار سرراست و بدون مشکل هستش. توانایی های کارکترها هم تا اینجایی که من رفتم خیلی خوب و حتی بامزه بود.

یک لیست از اچیومنت ها هم بود که در انتهای مرحله۲ نشون می داد که بازی رو خیلی چلنج خیز می کرد و ادم رو ترغیب می کرد که مراحل رو تکرار کنه تا بتونه لیست اچیومنت های بازی رو بگیره.

باید ببینیم در نهایت چی از آب در مییاد.

ظاهرا ۲۷ خرداد بازی منتشر میشه.

یا علی...
 
آخرین ویرایش:

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,542
نام
محمدرضا . م
سلام،

فیتگرل بازی رو اورده حجمش رو هم کرده ۴/۷ گیگ. سایت های ایرانی هم برای دانلود گذاشتن. چیزی هم از بازی کم نکرده.

یا علی...
 
  • Like
Reactions: slipkboy

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر