PlayStation Ghost of Tsushima

سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
دوم این که این دوستمون که بازی می کرد دیگه پرو بود و واقعا فکر نکنم تا این حد نبردها اسون باشه. مخصوصا که با دشمنان لول بندی متفاوت روبرو بشیم.

یه چیزی رو دقت نمیکنید، اینجا هدف نمایش فیچرها و مکنیک های کامبته نه نمایش چلنج بازی. یارو داشت اصلا پری سیستم و این چیزا رو نشون میداد، نه اینکه بخواد بگه درجه سختی چطوره!
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,259
نام
محمد
درون مایه بازی همون دیزگان بود
که اصلشم برمیگرده به سری بازیهای فاکرای و اساسین
همون سیستم Alert و همون سنگ انداختن واسه کشوندن دشمن و خب انمیشمهای اسکریپت شده ی خفت کردن
هوش مصنوعی بازیها داره بشدت بورینگ و خسته کننده میشه (البته این وسط چندتا عنوان هستند که استثنا هستن)
گرافیک هنری بازی خوبه من خوشم اومد مننتها از نظر فنی پرفکت نیست تکسچرهای زمین از همه بیشتر توی ذوق میزنه
و دیگه هیچ موقع به گرافیک تریلر معرفی یک بازی اعتماد نکنید :


گیم پلی خوبه امیدوارم بازی یه سیستم ارتقا اسکیل داشته باشه که بتونی به اسکیل های متنوعی در مبارزات برسی و گرنه خسته کننده میشه
راستی توقع داشتم یه انیمیشن واسه برداشتن شاخه درختها بذارن مثلا حداقل یه کمی خم بشه و با دستش برداره

دوست عزیز قبل از ریج زدن به این فکر کن که دارم نظرمو میگم چیزی هم ترول نکردم :*
والا بنظرم شما انتظارات اتون اشتباه بوده:D
بالاخره همه که قرار نیست راضی شن...:D

ربط اش به دیزگان هم متوجه نمیشم، اخه بازی که مخفی کاریه و نینجا قراره باشی چطوری قرار نیست یک سیستم Alert داشته باشه:|

در مورد شاخه ها، نداشته باشه هم مهم نیست بنظرم بهتر هم هست چون میزاره توی گیمپلی زیاد اینطور چیزا وقت گیر نباشن و باعث میشه سر یک انیمیشن تکراری وقتت هدر نره که بورینگ شه.
درست یادم باشه زلدا هم نداشت، اونجا مشکلی نبود اینجا هم نباید باشه، مهم اینجاست اون کاربردی بودن ایتم ها رو بتونن به پلیرا القا کنن:D
Skill tree فک کنم تایید شده...فقط شبیه اشغال های دو عالم Origins و اودیسی نباشه ممنون اشون میشم.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
سه بار دیدم! موسیقی بازی یکمی بیش از حد خفنه، 80 درصد توجه‌ام رو به خودش جلب کرده بود اصلا تو یه حال و هوای دیگه بودم :D
گرافیک و اون افکت باد رو هم خودتون دیدید...فک نکنم توی هیچ بازی دیگه‌ای انقدر اثر باد رو روی محیط رو بشه حس کرد.
مبارزات چیزی نداشت که بگیم خیلی یونیکه...خاص بودنش فقط توی اون استایل شمشیرزنی سامورایی و اون سیستم پخش شدن خون خلاصه میشه که خب قبلا می‌دونستیم...ولی انصافا توی اون حالت سیاه و سفید، قشنگ شبیه‌ساز فیلم‌های ساموراییه. هیچی نداشتیم تا حالا که انقدر تونسته باشه خودشو توی این سبک به واقع‌گرایی نزدیک کنه.
خوبه که چیزی از ماموریت‌های اصلی بازی اسپویل نکردن و صرفا ماموریت‌های جانبی و فعالیت‌های Open World بازی رو نشون دادن...

از ناتی داگ و سانتا انتظار میرفت ولی ساکرپانچ کی به این درجه عرفانی رسید؟ :D

141918

کلا بهم ثابت شد با بازی خیلی خوبی طرفیم و اون چیزایی که قبلا دیدیم واقعی بوده...فقط دیگه انتظاراتتون خیلی فضایی نباشه و فکر 90 به بالا رو نکنید بنظرم :D
بعد از Part II قراره بازیش کنیم و مخصوصا از نظر هوش مصنوعی دشمنا حس میکنم یکمی قراره اذیت شیم :D
 

mostafaskip

کاربر سایت
May 28, 2015
502
نام
مصطفی
یه نکته مثبت دیگه که توی تریلر به وضوح میشد دید فرمان پذیری و کنترل راحت اسب و هموار بودن جاده و مرتع ها بود. مشکلی که خیلی از بازی های این سبک ازش رنج میبرن
ارجاع شود به Roach و دنیای ویچر :D
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
والا بنظرم شما انتظارات اتون اشتباه بوده:D
بالاخره همه که قرار نیست راضی شن...:D

ربط اش به دیزگان هم متوجه نمیشم، اخه بازی که مخفی کاریه و نینجا قراره باشی چطوری قرار نیست یک سیستم Alert داشته باشه:|

در مورد شاخه ها، نداشته باشه هم مهم نیست بنظرم بهتر هم هست چون میزاره توی گیمپلی زیاد اینطور چیزا وقت گیر نباشن و باعث میشه سر یک انیمیشن تکراری وقتت هدر نره که بورینگ شه.
درست یادم باشه زلدا هم نداشت، اونجا مشکلی نبود اینجا هم نباید باشه، مهم اینجاست اون کاربردی بودن ایتم ها رو بتونن به پلیرا القا کنن:D
Skill tree فک کنم تایید شده...فقط شبیه اشغال های دو عالم Origins و اودیسی نباشه ممنون اشون میشم.
از استودیوی ساکرپانچ در حد خودش انتظار داشته باشید
همین که از اینفیموس به اینجا رسیدن بازم شاهکار کردند
توقعی نیست که بیاد جا پای ND یا ★R یا CDP بذاره
مشکل فقط همون نمایش اول و حتی دومه که خب توقع حداقل منو خیلی بالا برده بود
 

NEXT GEN GAMER

کاربر سایت
Oct 29, 2007
1,023
@Cloud Strife

یه صحنه دو نفر دارن با خرس میجنگن خرسه شتکشون کرد دیدی؟ :D کلا خیالت رو خواستم راحت کنم:D

آقا برید تریلر رو با کیفیت دانلود کنید رسما ترکوندن:| من فکر می کنم گونه جانوری دقیقا مربوط به زیست بوم همون جا پیاده سازی شده منتها کم کم کشف میشه:D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
@Cloud Strife

یه صحنه دو نفر دارن با خرس میجنگن خرسه شتکشون کرد دیدی؟ :D کلا خیالت رو خواستم راحت کنم:D

آقا برید تریلر رو با کیفیت دانلود کنید رسما ترکوندن:| من فکر می کنم گونه جانوری دقیقا مربوط به زیست بوم همون جا پیاده سازی شده منتها کم کم کشف میشه:D

آره:D همونجا که اون پرنده هم امد کنار یارو پرواز کرد عالی بود:D
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,259
نام
محمد
@Cloud Strife

یه صحنه دو نفر دارن با خرس میجنگن خرسه شتکشون کرد دیدی؟ :D کلا خیالت رو خواستم راحت کنم:D

آقا برید تریلر رو با کیفیت دانلود کنید رسما ترکوندن:| من فکر می کنم گونه جانوری دقیقا مربوط به زیست بوم همون جا پیاده سازی شده منتها کم کم کشف میشه:D
تازه هیچی از میشن های اصلی بازی ندیدیم و لول دیزاینی که قراره داشته باشن.
من بنظرن نمایش بعدی بازی که نزدیکای لانچه از این هم بهتر باشن.
 

UFOPower

کاربر سایت
Dec 23, 2008
5,506
نام
میلاد
آقا من نمایش رو هنوز با کیفیت ندیدم ، اما کامبت رو کامل دیدم و به نظرم بیاید بین ۸۳ تا ۸۵ رو تارگت کنید علی الحساب تا باشد که سورپرایز شویم :D
هنوز هیچی از باس ها ، تنوع ماموریت ها و لول دیزاین ، تنوع npcها و ... نمیدونیم اما چیزی که نمایش داده شد به نظرم در همین حدوده فعلا
 
آخرین ویرایش:

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
676
بیشترین چیزی که منو شگفت زده کرد گرافیک هنری بازی بود.اخه مگه میشه اصلا همچین چیزی؟:o:o:o فک کنم اینم مثل hzd بیشتر از اینکه بازیش کنم با فوتومد سر کنم :D واقعا گرافیک هنری و اتمسفر و موسیقی بازی بی نظیره.بازی کردن بازی بدون تم سیاه و سفید و دوبله ژاپنی حرام اندر حرام است :D:D در مورد گیمپلی و بخش کامبت بازی اگه به طور کل به صورت وان هیت باشه خیلی چالش برانگیز تر از صرفت دیدن تریلرها میشه چون نیاز به تمرکز خیلی بالایی داره و یه ضربه دیرتر یا زودتر کل اتک رو خراب میکنه و چه بسا باعث مرگ هم بشه!!!به نظرم راحت میتونه بین ۸۹_۸۵ بشه متا
 

.:miladamiri:.

کاربر سایت
Oct 19, 2012
1,863
نام
میلاد
درِ ساكرپانچ رو تخته كنيم يا زوده؟ يه بازى بلد نيستن بسازن ، همش كپى! همون بازى قبليا رو بازى كنيم الكى هم پول نديم :D
باز حداقل يه دوتا نوآورى مياوردن، خيلى كار سختيه؟ مثلا جت پک وصل ميكردن پشت کاراکتر نیازی هم به اسب نبود ، تازه اگه سوخت جت پکش هم زیاد بود یه دور میرفتیم تا ماه باهاش برمیگشتیم...!
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
فکر می کنم گونه جانوری دقیقا مربوط به زیست بوم همون جا پیاده سازی شده
خب معلومه دیگه انتظار داشتی زرافه و کرگدن بذارن؟ :D
......
بازی منو انچنان جذب نکرد خیلی بالاپایین داست بعضی مواردش تحسین برانگیز بودن بعضی هاشون سطحی بنظر میرسید. بنظر بازی یه برداشت خیلی شیک اساسینز کرید باشه ولی خب گیم پلی و هوش مصنوعی بازی انچنان جالب نبود ولی من شخصا اگه با همین میکانیزم های گیم پلی بتونن یه داستان و روایت خفن از اون دوران ژاپن رو داشته باشن قطعا از بازی لذت میبرم. مواردی مثل فضاسازی و موسیقی بازی خیلی یونیکه ، اینکه باد مسیرت رو مشخص میکنه و روی اسکرین علامتی نمیبینیم خودش خلاقیت جالبیه که با توجه فضای بازی پسندم شد. بازی خیلی شاعرانه است و سعی شده واقعگرایانه بشه با اینش حال کردم ولی برای یه همچون بازی ای هم هوش مصنوعی بالایی لازمه و هم اینکه انیمیشن های بازی واقع گرایانه باشه (چیزی شبیه رد دد) . دوستان گفتن کاش حرکات کارکتر سریع تر بود اتفاقا من دوست داشتم با توجه به جو سنگین بازی گیم پلی هم حالت سنگینی خاصی داشته باشه و حرکت کارکتر و شمشیر زنی طوری پیاده سازی میشد که وزن و سنگینی منطقی ای داشته باشه و اونو حس بکنی. بهرحال همینطور که گفتم این بازی اگه بتونه داستان و دنیای غنی ای داشته باشه من حتما تجربه اش میکنم ولی با این نمایشش بازی انچنان برام مورد انتظار نیست و باید دید نقدهای بازی به چه صورت خواهد بود.
 

NEXT GEN GAMER

کاربر سایت
Oct 29, 2007
1,023
آره:D همونجا که اون پرنده هم امد کنار یارو پرواز کرد عالی بود:D

میدونی من فانتزیم اینه با حیوونا رابطه عاطفی بزنه تا شکارشون کنه یه ذره تخیلیه ولی به حماسه داستان کمک می کنه مثلا خرسه بپره تو کمپ و شهیدشون کنه:D
یه جورایی با روباهه و این مرغ عشقه که اشاره کردی این فانتزی بهم دست داد:D

آقا من نمایش رو هنوز با کیفیت و کامل ندیدم ، اما کامبت رو کامل دیدم و به نظرم بیاید بین ۸۳ تا ۸۵ رو تارگت کنید علی الحساب تا باشد که سورپرایز شویم :D
هنوز هیچی از باس ها ، تنوع ماموریت ها و لول دیزاین ، تنوع npcها و ... نمیدونیم اما چیزی که نمایش داده شد به نظرم در همین حدوده فعلا
آره دقیقا آخرش می گه هنوز اطلاعات زیادی مونده که باهاتون به اشتراک بذاریم ولی موسیقی و جلوه های بصری تو یه کلاس دیگه سیر می کنه راجع به محتوا امیدوارم مثل گاد او وار کاملا سوپرایز بشیم به نظر سازنده ها دارن مقاومت می کنن راجع به این قضیه (گاد هم دقیقا همین مسیر ور رفت و به نظرم خوبه تا به تجربه مون لطمه نخوره :D)

خب معلومه دیگه انتظار داشتی زرافه و کرگدن بذارن؟ :D
نه قضیه چیز دیگست بحث بود و نبود حیات وحش در بازی بود :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر